Problém ze spotřebou a výkonem
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Klentnice u Mikulova na Moravě
Problém ze spotřebou a výkonem
Dobrý den Volváci,mám problém! Moje volvo 760TD Automatic při jízdě podle mého soudu neakceleruje jak by asi mělo.Při zešlápnutí pedálu mi sice turbo začne brát tak kolem 2300ot/min. ale ručička otáčkoměru poměrně pomalu stoupá k 3tisícům otáček.Do 2500ot/min. jde ručička celkem rychle ale poté jako kdyby vás někdo držel za zadek.Už jsem vyměnil filtry,pročistil celý palivový systém i z nádržemi a problémy přetrvávají.K tomu mám celkem vysokou spotřebu blížící se k hranici 12ti litrů a kouřivost se také zvedla od normálu.Napadá mne jestli mi třeba nefunguje zcela dobře přetlakový ventil turba a nebo jestli nemám doladit čerpadlo.Zdá se mi že i starty motoru se zhoršili.Tarokuje mi to někdy mezi 5ti válci při startu a musím celkem déle točit starterem než chytne.Vstřiky jsem dával druhé.Sice starší,ale odskoušel jsem je a tak vím že netečou a otvírají při 150 bar.Poradíte prosím? Setkali jste se už s tím někdo?
_________________
Volvo 760GLE D24T, 85KW (1985) Automatic,4 stupňový.
Volvo 760GLE D24T, 85KW (1985) Automatic,4 stupňový.
-
Offline
- Příspěvky: 1218
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Brno/Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
Problém ze spotřebou a výkonem
Vysoká spotřeba a mizivý výkon mají souvislost i s váhou vzduchu 

_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Problém ze spotřebou a výkonem
váha vzduchu u d24t? asi ne
Asi zkontrolovat všechno ostatní, kompresní tlaky, předvstřik, základní dávka paliva... připojit budíček a kouknout kolik tlačí turbo... Start na 5 múže dělat třeba mrtvá žhavička...
Joa egr bych pro vyzkoušení klidně úplně odpojil, stejně je tam nanic

Joa egr bych pro vyzkoušení klidně úplně odpojil, stejně je tam nanic

_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Problém ze spotřebou a výkonem
hahahahahahahahaha meuehehehehe.... prej vaha vzduchu
v patek po ranu vynikajici vtip.... jedinou vahu vzduchu co kdy mel v D24TIC jsem vez v kufru kamaradovi do octy 
zkontroloval bych predvstrik - zda se mi dle symptomu prilis velkej..... takze seridit a pak doladit zakladni davku a volnobeh. Pokud nezabere tak bych hledal dal.... a jeste predtim bych si zmeril plnici plnici tlak, jestli nekde neni dira v sani a netopis si jenom motor v nafte (pokud je nekde mezi turbem a motorem nejaka vetsi netesnost tak by se to chovalo stejne....)
jinak vstriky se 150 bar jsou uz skoro na hranici pouzitelnosti, i kdyz uznavam ze i se 130ti to stale nejak jede, predpis je 162, idealni serizeni na cca 170 minimalne u novych. Cos tam dal za typ trysek? nebyly to vstriky z atmosfery? (typ 0SD193 - s tim by to hulilo jak krava a taky by to nejelo...). Serizovaljsi po vymene trysek vubec motor????????
jinak D24T toci v pohode az do prebehovych otacek (4900 - 5400 podle serizeni a verze cerpadla) jak drak a tahne minimalne do 4500 jak cert.....


zkontroloval bych predvstrik - zda se mi dle symptomu prilis velkej..... takze seridit a pak doladit zakladni davku a volnobeh. Pokud nezabere tak bych hledal dal.... a jeste predtim bych si zmeril plnici plnici tlak, jestli nekde neni dira v sani a netopis si jenom motor v nafte (pokud je nekde mezi turbem a motorem nejaka vetsi netesnost tak by se to chovalo stejne....)
jinak vstriky se 150 bar jsou uz skoro na hranici pouzitelnosti, i kdyz uznavam ze i se 130ti to stale nejak jede, predpis je 162, idealni serizeni na cca 170 minimalne u novych. Cos tam dal za typ trysek? nebyly to vstriky z atmosfery? (typ 0SD193 - s tim by to hulilo jak krava a taky by to nejelo...). Serizovaljsi po vymene trysek vubec motor????????
jinak D24T toci v pohode az do prebehovych otacek (4900 - 5400 podle serizeni a verze cerpadla) jak drak a tahne minimalne do 4500 jak cert.....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1218
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Brno/Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
Problém ze spotřebou a výkonem
Hmmm
Ještě jedno HAHAHA tak to po sobě smažu 


_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 314
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Problém ze spotřebou a výkonem
Souhlasím s tebou do puntíku. Když mu naložím plnej kotel, tak si trochu víc vykuřuje(mě to nesmrdí a nevadí), ale málo kdo mě předjede. Na dálnici valí 170-180 kopec nekopec. Šest hrnečků za sebou prostě jede. A to vše při kombinované spotřebě včetně města za 8,5 litru ...travex píše: jinak D24T toci v pohode az do prebehovych otacek (4900 - 5400 podle serizeni a verze cerpadla) jak drak a tahne minimalne do 4500 jak cert.....
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Klentnice u Mikulova na Moravě
Problém ze spotřebou a výkonem
Kluci,moc,moc Vám děkuji !!! Zkusím tedy sehnat schopné vstřiky,žhaviče a nechám na otcovi seřízení čerpadla.Jakmile budu mít více času,vložím sem foto mé 760ky a postupem času jí budu ukazovat jak se chýlí ke kráse
Jinak je motor naprosto suchý,spotřeba oleje není víc jak 1L na 10.000Km a karoserie naprosto zdravá!!! Jen interier mám v kůži zachován na 50%.Moje Volvo je v plné výbavě včetně tempomatu,vyhřívání zrcátek i sedaček,klima a to vše je funkční
Zkrátka miláček!!! Je to moje druhá 760ka a snad ani jiné auto pro mne neexistuje!!! Pokud ještě máte někdo zkušenosti s automatickou převodovkou,budu rád různým radám.Předem tedy ještě jednou děkuji a přeji hodně zážitků jen s Volvíky !!! S pozdravem Pavel Prchal


_________________
Volvo 760GLE D24T, 85KW (1985) Automatic,4 stupňový.
Volvo 760GLE D24T, 85KW (1985) Automatic,4 stupňový.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Problém ze spotřebou a výkonem
A nezapomeň uvést, jaký máš automat. Ono jsou mezi nimi dost rozdíly.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Problém ze spotřebou a výkonem
Jo a do podpisu jsi dej popis auta , pak se vyhneš dotazům jako od Jarka. Díkysebastianess píše:Kluci,moc,moc Vám děkuji !!!
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Problém ze spotřebou a výkonem
a co bys chtel o automatu vedet?
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Problém ze spotřebou a výkonem
Vidím, že nemá představu, jakou vlastně tu převodovku má.
To: sebastianess - převodovek se montovalo víc druhů a každá se chová trochu jinak a s každou se jinak jezdí.
Nebo tě zajímá olej a filtr ?
To: sebastianess - převodovek se montovalo víc druhů a každá se chová trochu jinak a s každou se jinak jezdí.
Nebo tě zajímá olej a filtr ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Problém ze spotřebou a výkonem
no jestli ma ropaka tak muze mit jedine ZF 4HP22 v jedne ze dvou verzich podle menice - hlavne rozdil v zaverce menice (mala/velka). Samozrejme byly techto prevodovek desitky variant, ale ty se daji zanedbat....jarek.krizan píše:Vidím, že nemá představu, jakou vlastně tu převodovku má.
To: sebastianess - převodovek se montovalo víc druhů a každá se chová trochu jinak a s každou se jinak jezdí.
Nebo tě zajímá olej a filtr ?
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Problém ze spotřebou a výkonem
Nebo může mít Aisin AW 30 - 71 co se do ropáků taky dávaly. A ještě jeden typ, ale ten je tak vyjímečný, že si ho ani nepamatuju.travex píše:no jestli ma ropaka tak muze mit jedine ZF 4HP22 v jedne ze dvou verzich podle menice - hlavne rozdil v zaverce menice (mala/velka). Samozrejme byly techto prevodovek desitky variant, ale ty se daji zanedbat....jarek.krizan píše:Vidím, že nemá představu, jakou vlastně tu převodovku má.
To: sebastianess - převodovek se montovalo víc druhů a každá se chová trochu jinak a s každou se jinak jezdí.
Nebo tě zajímá olej a filtr ?

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé