
850 2.5 20v nebo T5?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
- Vůz: XC90 D5 2006
- Bydliště: Mníšek p. B.
850 2.5 20v nebo T5?
Dobrý večer všem, potřeboval bych takovou malou radu. Chtěl bych pořídit nějakou pěknou (jak jinak
) 850, ale mám dilema s motorem. Pročítám to tady už několik dní a nejlíp mi vycházejí tyhle dva. Jak jede auto s turbem už vim, pár jsem jich měl (Saab 2,0t, Legacy 2,0t, Thema 2,0t...), Volvo má pár koníků navíc, takže hůř určitě nepojede. Nějak ale nechápu obsah, T5 je 2,0 nebo 2,3? Bohužel ve 2,5 20v jsem se svézt možnost neměl, papírovejch 170PS se mi ale málo nezdá :?: Za rok najezdim poměrně dost km, takže předběžně uvažuju i o variantě s LPG, případně doděláním. Dokázal by mi někdo říct konrétní klady a zápory těchto dvou motorů? Předem díky moc.

_________________
XC90 D5 2007
̶V̶7̶0̶I̶I̶ ̶D̶5̶ ̶2̶0̶0̶4̶
Jeep XJ 4.0 HO 1994
XC90 D5 2007
̶V̶7̶0̶I̶I̶ ̶D̶5̶ ̶2̶0̶0̶4̶
Jeep XJ 4.0 HO 1994
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Šaľa
850 2.5 20v nebo T5?
2 liter bol pre taliansky trh, 2.3 pre ostatok sveta myslim..MichalXTZ píše:T5 je 2,0 nebo 2,3?.
motor bez turba / 2.5 20V / je odolnejsi voci " zlemu zaobchadzaniu ", motor s turbom je viac FUN a da ti vacsi krutiaci moment co pri atmo nemas ale vyzaduje spravne zaobchadzanie a pravidelnu a vcasnu vymenu oleja..
inak 170 PS je dost a ak sa nepotrebujes vyslovene hnat tak bohate staci, dva a polky dvadsat ventily su skvele a spolahlive motory takze ak kupis nejaky co ma nabehanych aj 200tkm ci viac a bolo o neho postarane tak je to dobra kupa
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé