Rada nováčkovi
- Autor
- Zpráva
#1 Rada nováčkovi
Zdravím,
uvažuji o koupi svého prvního Volva a uvítal bych případně vaše rady.
Jde mi hlavně o větší modely. Uvažuji o Volvu 740 2.4i (2316ccm) 84kw, rok 1986, najeto (údajně) 99tis.
Zajímalo by mne jaké máte zkušenosti s tímto modelem. Především by mne zajímala spotřeba benzínové 2,4ky.
Předem díky.
uvažuji o koupi svého prvního Volva a uvítal bych případně vaše rady.
Jde mi hlavně o větší modely. Uvažuji o Volvu 740 2.4i (2316ccm) 84kw, rok 1986, najeto (údajně) 99tis.
Zajímalo by mne jaké máte zkušenosti s tímto modelem. Především by mne zajímala spotřeba benzínové 2,4ky.
Předem díky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 188
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žebrák
- Vůz: Toyota Auris HSD
#2 Rada nováčkovi
Koukni na se sem, tady je to hezky přehledně napsané. https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/526-740.html?fueltype=2
Já můžu sloužit pouze s LPG spotřebou, a to je tak 12 l / 100 km.
Já můžu sloužit pouze s LPG spotřebou, a to je tak 12 l / 100 km.
_________________
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#3 Rada nováčkovi
Jednak je to 2.3 a ne 2.4 a hodně záleží na tom, v jakém je auto stavu. Km bych moc nevěřil. pokud s tím nejezdí prase, tak auto i po 300 000 km bude vypadat jak nové.
Mám bílého mazla jak je vidět v podpisu. Je to nezničitelný nezmar se spotřebou srovnatelnou s moderními auty. Slouží mi už 9 let a ještě minimálně 10 bude.
Mám bílého mazla jak je vidět v podpisu. Je to nezničitelný nezmar se spotřebou srovnatelnou s moderními auty. Slouží mi už 9 let a ještě minimálně 10 bude.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#4 Rada nováčkovi
Jako 2.4 to auto prezentuje prodejce....
Prý je po důchodci a proto má tak málo najeto.
Prý je po důchodci a proto má tak málo najeto.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#5 Rada nováčkovi
Bacha, nejčastější hláška vexlšusů - bazarníci, překupníci a prodejci aut - Při hlášce že to bylo po starším člověku, důlchodci, nebo po ženské co s tím vozila jen děti do školky, zvýším pozornost. To neznamená, že to nemůže být pravda, jen je to v dnešní době málo pravděpodobné.Maca21 píše:Jako 2.4 to auto prezentuje prodejce....
Prý je po důchodci a proto má tak málo najeto.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 188
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žebrák
- Vůz: Toyota Auris HSD
#6 Rada nováčkovi
Pokud je to tato: http://www.tipcar.cz/volvo/volvo-740-2.4-i-cz-13833028.html, tak bych se u ni hodne ptal co to je za motor.
Jestlize B230K (pripadne A), tak bych si koupi dobre rozmyslel, je to karburator a s nim byvaji problemy. Sam ho mam, ale dnes uz bych bral radsi nejake B230F, pripadne s turbem.
Doporucuji sebou vzit mechanika a kdyztak zatlacit na cenu.
Jestlize B230K (pripadne A), tak bych si koupi dobre rozmyslel, je to karburator a s nim byvaji problemy. Sam ho mam, ale dnes uz bych bral radsi nejake B230F, pripadne s turbem.
Doporucuji sebou vzit mechanika a kdyztak zatlacit na cenu.
_________________
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
#7 Rada nováčkovi
Jenom takový dotaz. Dříve jsem hodně najezdil se 740 v kombi, mělo turbo, výkon cca 140 kW a rok kolem 1990. Co to je za motor? Byl svižný a dalo se sním jezdit i úsporně.
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
#8 Rada nováčkovi
Hlavně přestříkávané blatníky nepůsobí dojmem,že auto bylo nebourané.Pinochio píše:Pokud je to tato: http://www.tipcar.cz/volvo/volvo-740-2.4-i-cz-13833028.html, tak bych se u ni hodne ptal co to je za motor.
Jestlize B230K (pripadne A), tak bych si koupi dobre rozmyslel, je to karburator a s nim byvaji problemy. Sam ho mam, ale dnes uz bych bral radsi nejake B230F, pripadne s turbem.
Doporucuji sebou vzit mechanika a kdyztak zatlacit na cenu.
Spíše jde o klasický zmrdismus bazarníka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#9 Rada nováčkovi
Mechanik určitě nic nezkazí, ale mám takovej dojem že ty karbecy zlobí hlavně kvůli LPG, je tak?Pinochio píše:bych se u ni hodne ptal co to je za motor.
Jestlize B230K (pripadne A), je to karburator a s nim byvaji problemy. Sam ho mam, ale dnes uz bych bral radsi nejake B230F, pripadne s turbem.
Doporucuji sebou vzit mechanika a kdyztak zatlacit na cenu.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 188
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žebrák
- Vůz: Toyota Auris HSD
#10 Rada nováčkovi
Nevím, nicméně Martinopel má pravdu, ten zadní blatník vypadá jako z jiného auta. Kontrolovat, kontrolovat a kontrolovat.lookens píše:Mechanik určitě nic nezkazí, ale mám takovej dojem že ty karbecy zlobí hlavně kvůli LPG, je tak?
Určitě se někde podívat na auto zespodu, třeba na každé STK ti prověří komplet auto za něco kolem 500 - 600 Kč a můžeš se podívat na auto zespodu, jak brzdí, svítí a tak. Jestli nemá prorezlou karoserii zespodu a je tam nádherně vidět převodovka, a další věci. STK ti nevezmou, pokud jim řekneš že je to na přání a nemusíš být ani majitel.
Zeptat se bazarníka zda by to bylo možné prověřit alespoň na STK (pokud nebude mechanik, nebo i s ním), jinak tlačit na cenu, případně ruce pryč.
_________________
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#11 Rada nováčkovi
Je to karbec, klasika dvoukomorový, levá strana po raně - ani dveře nebudou nic moc, najeto to má tak přes 200k km určitě. Podle nového zákona je za karbec přepis za 10k kč, takže poslat bazaristu někam, ať to dá za 10k kč, nebo ať si trhne.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#12 Rada nováčkovi
99tis jo,ale těch posledních......
Ten interiér se mi nějak nezdá,viděl jsem auta s 1/2 mega a byly vevnitř hezčí.
Ten interiér se mi nějak nezdá,viděl jsem auta s 1/2 mega a byly vevnitř hezčí.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 249
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
#13 Rada nováčkovi
Ahoj, co se týče toho auta z inzerátu, tak jsem koukal na ty fotky a na tý osmý to zas vypadá, že jsou světlejší dveře, možná to bude jen hra světla a stínu, no každopádně bych byl opatrnej s těma kilometrama, tomu nevěřím ani ta mák,podle fotky bych to tipoval na B230K, no co k tomu říci, pokud bude karbec OK tak ideál na montáž levného plynu ( podtlak), pokud bude v řiti tak je zaděláno na problémy, osobně bych karbec nechtěl, ideální je podle mě B230F, největší držák a spotřeba taky ujde ( s kombíkem jezdím v pohodě kolem 9 ), v sedanu mám B230E ( mech. vstřik. ) a to je o něco živější, ale více papá.Taky mi z jedný fotky přijdou nějaký "okyslý" dvěře, chtělo by to vidět, jak je v tom koroze ruce pryč, co se týče interiéru, no jak vidím ty přehozy sundat a prohlédnout, hlavně zda jsou funkční na nastavování a zda nejsou prosezené, taktéž bych kouknul na volant zda není hodně jetý a pedály ( ty údajně najetý km ).No a na závěr cena, reálně pokud bude auto jakž takž OK tak v této motorizaci,výbavě a stavu ( dle foto ), max 15 tis.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V40 CC 1.6D
#14 Rada nováčkovi
no na tom aute je na prvni pohled videt ze bylo (a je, viz plech u pravyho zadniho svetla) bourany, kilometru bude mit aspon 450000, teda soude podle optiky...
doporucuju se spis poohlednout po nejakem zachovalem kousku s b230f (jak uz tady psali jini), myslim ze se nejaka pekna 740 za tak 25 tisic koupit da, teda rozhodne lepsi nez tohlo auto, ktere je spis aspon podle optiky na konci sve zivotnosti. coz ale u 740 neznamena ze by nemohla eventualne ujet dalsich 200000km... jenom myslim ze za ty penize se da sehnat neco lepsiho.
doporucuju se spis poohlednout po nejakem zachovalem kousku s b230f (jak uz tady psali jini), myslim ze se nejaka pekna 740 za tak 25 tisic koupit da, teda rozhodne lepsi nez tohlo auto, ktere je spis aspon podle optiky na konci sve zivotnosti. coz ale u 740 neznamena ze by nemohla eventualne ujet dalsich 200000km... jenom myslim ze za ty penize se da sehnat neco lepsiho.
_________________
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw
#15 Rada nováčkovi
Dík všem za rady,
přesně tohle auto jsem mněl na mysli.
A po tom, co jsem si tady přečetl se asi poohlídnu po nějakém jiném
přesně tohle auto jsem mněl na mysli.
A po tom, co jsem si tady přečetl se asi poohlídnu po nějakém jiném
#16 Rada nováčkovi
Tohle auto je dle mého na běžné ježdění akceptovatelné za cenu tak 8000Kč za předpokladu,že je plně funkční a má slušné gumy,jinak bych to bazarníkovi za poplatek 2000Kč ekologicky zlikvidoval.Maca21 píše:Dík všem za rady,
přesně tohle auto jsem mněl na mysli.
A po tom, co jsem si tady přečetl se asi poohlídnu po nějakém jiném
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#17 Rada nováčkovi
Ten zákon je už schválen??? Já jsem četl, že je to jen návrh...jarek.krizan píše: ...Podle nového zákona je za karbec přepis za 10k kč, ...
Moje tatra má karbecy čtyři, takže čtyřicet klacků???
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#18 Rada nováčkovi
Podle toho co ukazovali v TV, tak je odhlasovaný a čeká jen na podpis Klause.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#19 Rada nováčkovi
tak nejak jsem to pochopil i ja.... v kazdem pripade jsem rad, ze i stat ma zajem na tom, abych svoji 744 provozoval co nejdele.jarek.krizan píše:Podle toho co ukazovali v TV, tak je odhlasovaný a čeká jen na podpis Klause.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 188
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žebrák
- Vůz: Toyota Auris HSD
#20 Rada nováčkovi
Bohužel taky sem to teď zjistil, že Martin mi zůstane až do koupě nové XC60ky, až bude milion nazbyt.
_________________
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#21 Rada nováčkovi
Zatim nic schválenýho neni, senát to vrátil do parlamenu, ale ne kvůli ekopoplatku, ale kvůli pravidlum výkupu šrotu - taky akorát hromada nicneřešících byrokratickejch nesmyslů, ktrerý akorát zkomplikujou život normálnim lidem
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
#22 Rada nováčkovi
Zdravím,
a co si myslíte o tomto voze? Viz. odkaz:
https://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6576363
a co si myslíte o tomto voze? Viz. odkaz:
https://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6576363
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#23 Rada nováčkovi
Tohle viewtopic.php?f=90&t=14078
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#24 Rada nováčkovi
Až mě tu naserou, tak se odstěhuji do švédska, je tam překrásně a lidi tam nejsou tak stupidní jak u nás, nebo alespoň ne v takovém počtu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek