S60 - brzdový pedál
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1228
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
S60 - brzdový pedál
Když sešlápnu brzdu, tak z brzdového pedálu uniká vzduch... Auto mi přijde, že brzdí normálně...
Je to jak u autobusu, že se brzdy natlakovávají, nebo naopak odtlakovávají, nebo je to nějakej problém?
Díky za rady
xSAm
Je to jak u autobusu, že se brzdy natlakovávají, nebo naopak odtlakovávají, nebo je to nějakej problém?
Díky za rady
xSAm
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 3
- Vůz: S60 B5244S 2.5i MY2001
S60 - brzdový pedál
To by mě taky zajímalo, mám ten samý problém. Typicky: stojím na semaforech na brzdě a brzdový pedál pomalu povoluje. Také mi jinak přijde, že auto brzdí normálně.xSam píše:Když sešlápnu brzdu, tak z brzdového pedálu uniká vzduch... Auto mi přijde, že brzdí normálně...
Je to jak u autobusu, že se brzdy natlakovávají, nebo naopak odtlakovávají, nebo je to nějakej problém?
_________________
Volvo S60 2.4 Momentum 20V B5244S, manuál, 125 kW (170 HP), MY2001, stříbrná metalíza
TZblok
Volvo S60 2.4 Momentum 20V B5244S, manuál, 125 kW (170 HP), MY2001, stříbrná metalíza

-
Offline
- Příspěvky: 1568
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
S60 - brzdový pedál
to jste nevedeli ze 170 konova verze jako jedina ma vzduchove brzdy? tak jak nakladaky nebo autobusy... normalne kompresor a tak...
ale ne vazne... ja myslim ze s tim nic nemate a je to normal...
ale ne vazne... ja myslim ze s tim nic nemate a je to normal...
-
Offline
- Příspěvky: 1228
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
S60 - brzdový pedál
Jojo, myslel jsem si to, ale stejně mě to trochu vyděsilo...
A jak to funguje?
Když se propadá pedál má se sešlapáváním natlakovat?
A jak to funguje?
Když se propadá pedál má se sešlapáváním natlakovat?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 1568
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
S60 - brzdový pedál
ja myslim ze to je nejake vzduchove tlumeni toho pedalu... kvuli plynulosti a citlivosti brzdeni...xSam píše:Jojo, myslel jsem si to, ale stejně mě to trochu vyděsilo...
A jak to funguje?
Když se propadá pedál má se sešlapáváním natlakovat?
logicky... proc bys tlakoval kdyz stojis?
-
Offline
- Příspěvky: 1228
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
S60 - brzdový pedál
No, tlakoval bych proto abych při dalším brzdění mohl brzdit a nebylo tam málo tlaku...
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 1568
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
S60 - brzdový pedál
jo a meziplyn, a mezirychlost, 5 minut po nastartovani pockat nez se ti natlakuje a co blaznis...xSam píše:No, tlakoval bych proto abych při dalším brzdění mohl brzdit a nebylo tam málo tlaku...
normalne to neres... ta ficura je tam kvuli tvemu pohodli a bezpecnosti...
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
- Bydliště: Praha 4
S60 - brzdový pedál
Podle mě tam žádný vzduch není. Když už tlak, tak hydraulický. Když je vyplej motor, tak je brzdový pedál zvadlý u země. Po nastartování mi ztvrdne
Pak už se to chová normálně. Až někam pojedu, tak to na semaforech vyzkouším, jestli tlak povoluje. Ale nikdy jsem si toho nevšiml.

Pak už se to chová normálně. Až někam pojedu, tak to na semaforech vyzkouším, jestli tlak povoluje. Ale nikdy jsem si toho nevšiml.
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1228
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
S60 - brzdový pedál
Mně to dneska udělo poprvé...
Prostě jsem sešlápnul brzdu a začal utíkat vzduch a to docela dost...
Moc normální mi to zrovna nepřijde...
Prostě jsem sešlápnul brzdu a začal utíkat vzduch a to docela dost...
Moc normální mi to zrovna nepřijde...
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 1568
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
S60 - brzdový pedál
ja myslim ze tam to tlumeni pedalu je... pedal se chova dost specificky...
honzo to ze ho mas sveseny pri vypnutem motoru a po nastartovani se vzpruzi je normal...
k tomu unikani... pochybuju ze ti tam neco unika... par seslapnuti a nebrzdil bys vubec...
honzo to ze ho mas sveseny pri vypnutem motoru a po nastartovani se vzpruzi je normal...
k tomu unikani... pochybuju ze ti tam neco unika... par seslapnuti a nebrzdil bys vubec...
-
Offline
- Příspěvky: 463
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
S60 - brzdový pedál
Mě pedál drží jako blázen a nikde nic nikdy neutíká ani pedál neklesá (proboha ani nesmí!!!)...s vypnutým motorem je samo tvrdej jako beton a jak se rozjede posilovač tak je potřeba míň síly, ale že by cokoliv utíkalo? Posilovač brzd bude jistě podtlaková pumpa - samo vzduch - trochu bych si vsadil na něj....pokud ti navíc padá pedál a potřebuješ víc síly na zabrždění, není jiná volba. Na rozbití huby to asi není, ale překvapit třeba v zimě by to mohlo...může tam být nějaká dirka a poznáš to jen na volnoběh, kdy je podtlak nejmenší.xSam píše:Mně to dneska udělo poprvé...
Prostě jsem sešlápnul brzdu a začal utíkat vzduch a to docela dost...
Moc normální mi to zrovna nepřijde...
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 1228
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
S60 - brzdový pedál
Bylo mi řečeno, že by to mohl být vadný posliovač a že propouští tlak a že je potřeba ho vyměnit:-(
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 463
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
S60 - brzdový pedál
To si taky myslím. Je to vpodstatě zalisovaná membrána v bubnu, kterou přisává podtlak a přes táhlo ti pomáhá vyvýjet sílu na pedál. Určitě je vhodné to opravit. S funkcí brzd jako takových to nemá nic společného, ale při rychlém brždění tě pak může překvapit, že musíš vyvynout velkou sílu na pedál...xSam píše:Bylo mi řečeno, že by to mohl být vadný posliovač a že propouští tlak a že je potřeba ho vyměnit:-(
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 1228
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
S60 - brzdový pedál
Takže s tím můžu jezdit, než to opravim? Nepřestane to brzdit?petr S60 píše:To si taky myslím. Je to vpodstatě zalisovaná membrána v bubnu, kterou přisává podtlak a přes táhlo ti pomáhá vyvýjet sílu na pedál. Určitě je vhodné to opravit. S funkcí brzd jako takových to nemá nic společného, ale při rychlém brždění tě pak může překvapit, že musíš vyvynout velkou sílu na pedál...xSam píše:Bylo mi řečeno, že by to mohl být vadný posliovač a že propouští tlak a že je potřeba ho vyměnit:-(
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 463
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
S60 - brzdový pedál
Brzdová soustava je úplně něco jiného, tohle je jen posilovač, který ti zpříjemňuje život. Brzdit auto 100% nepřestane. Ale jak říkám, brzdit s předstihem, aby tě nezaskočila funkčnost/nefunkčnost posilovače.xSam píše:Takže s tím můžu jezdit, než to opravim? Nepřestane to brzdit?petr S60 píše:
To si taky myslím. Je to vpodstatě zalisovaná membrána v bubnu, kterou přisává podtlak a přes táhlo ti pomáhá vyvýjet sílu na pedál. Určitě je vhodné to opravit. S funkcí brzd jako takových to nemá nic společného, ale při rychlém brždění tě pak může překvapit, že musíš vyvynout velkou sílu na pedál...
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
- Bydliště: Praha 4
S60 - brzdový pedál
Jednou jsem si v koloně aut zkusil popojet k kopečka s vyplým motorem (bez posilovače) a zachránila mě ruční brzda. Nebrzdilo to vůbec.
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
-
Offline
- Příspěvky: 898
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
S60 - brzdový pedál
Same vidím,že pořád zápasite s brzdama a posilovačem-funkci posilovače poznáte také tak,žexSam píše:Takže s tím můžu jezdit, než to opravim? Nepřestane to brzdit?petr S60 píše:
To si taky myslím. Je to vpodstatě zalisovaná membrána v bubnu, kterou přisává podtlak a přes táhlo ti pomáhá vyvýjet sílu na pedál. Určitě je vhodné to opravit. S funkcí brzd jako takových to nemá nic společného, ale při rychlém brždění tě pak může překvapit, že musíš vyvynout velkou sílu na pedál...
před nastartováním lehce položíte nohu na brzd.pedál ,pak startujte a ihned po nastartování,by jste měl cítit ,že pedál mírně vyvíjí tlak proti chodidlu a tedy jakoby stoupne v rozsahu asi 15 mm. Tzn. že je funkční a netřeba opravovat.Lze to ještě zjistit i jinak ale o tom až příště.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 463
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
S60 - brzdový pedál
jj brzdí to mizerně, ale brzdí.honza_S60 píše:Jednou jsem si v koloně aut zkusil popojet k kopečka s vyplým motorem (bez posilovače) a zachránila mě ruční brzda. Nebrzdilo to vůbec.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
S60 - brzdový pedál
Brzdí to úplně stejně jako s posilovačem, akorát to co Ti posílí posilovač musíš našlapat Ty nohou, nesmíš se toho bát a pořádně dupnout.honza_S60 píše:Jednou jsem si v koloně aut zkusil popojet k kopečka s vyplým motorem (bez posilovače) a zachránila mě ruční brzda. Nebrzdilo to vůbec.
xSam: To co píše ksw je pravda, jednoduchá kontrola, jestli Ti to někde utíká, může se stát, ale brzdit to nepřestane nikdy. Pokud se vyřadí z činnosti posilovač úplně/částečně tak vždycky zabrzdíš. Propojení pedál trubka destičky je zajištěno v každém okamžiku.
Neboj se jezdit v pohodě dál. Já to schválně vyzkouším, ale myslím si že mi to neuniká a pedál se nepropadá, to je špatně.
Ještě zkus vícekrát za sebou a rázně šlápnout na brzdu ( měli by dokonce i povyskočit volnoběžné otáčky ).
Žádná podtlaková pumpa tam není, bere si to podtlak ze sání. Pumpy jsou u dieselů.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 1568
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
S60 - brzdový pedál
ja si myslim ze to posilovacem neni... i mala dirka ti podle mne propusti tlak okamzite a brzdis natvrdo...
-
Offline
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
S60 - brzdový pedál
Já myslim že to klidně může bejt nějaká podtlaková hadička od někud. Malá dirka ve vedení Ti nic katastrofálního neudělá a poznáváš to až na takovýhle dílčích závadách které se zdají že nemají nikde původ a nakonec ejhle.koch píše:ja si myslim ze to posilovacem neni... i mala dirka ti podle mne propusti tlak okamzite a brzdis natvrdo...
Že by byl v loji posilovač mi ale taky moc nepřipadá, nicméně ho nevylučuji.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 463
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
S60 - brzdový pedál
na dálku se to posuzuje blbě, ale kolem brzd nic jiného co by mohlo syčet než posilovač není. Může být v loji membrána nebo přepouštěcí ventil...koch píše:ja si myslim ze to posilovacem neni... i mala dirka ti podle mne propusti tlak okamzite a brzdis natvrdo...
Dural8: co je posilovač jiného než podtlaková pumpa? samo že bere podtlak ze sání, ale posilovač je jen vzdušník s membránou. Pokud mu to syčí až po sešlápnutí pedálu tak by to přívodní hadicí být nemělo.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
S60 - brzdový pedál
Anebo taky může bejt vyběhanej pístek a další a další serepetičky, špatný gufero...petr S60 píše:na dálku se to posuzuje blbě, ale kolem brzd nic jiného co by mohlo syčet než posilovač není. Může být v loji membrána nebo přepouštěcí ventil...koch píše:ja si myslim ze to posilovacem neni... i mala dirka ti podle mne propusti tlak okamzite a brzdis natvrdo...
Dural8: co je posilovač jiného než podtlaková pumpa? samo že bere podtlak ze sání, ale posilovač je jen vzdušník s membránou. Pokud mu to syčí až po sešlápnutí pedálu tak by to přívodní hadicí být nemělo.
Posilovač není podtlaková pumpa. Podtlaková pumpa je to, co ten podtlak "vytváří", posilovač je to co ten podtlak "spotřebovává". Proto bych posilovač nenazval pumpou, leč na jejím principu pracuje.
Kde se potom ten podtlak bere je věc druhá. Benzíny mají podtlak v sání, proto se "ukradne" tam ( ani tam tedy není podtlaková pumpa ). Spadají do toho výhody spojené s provozem brzdy a to i např. že když "sežereš" moc podtlaku ze sání, řízení motoru na to zareaguje jako na nestandardní stav a aby udrželo volnoběh tak si zareguluje a zvedne ho ( vedlejším produktem je opět dostatek podtlaku do posilovače ). Chrocht toto nemá, v sání podtlak nevzniká a proto je potřeba používat podtlakovou pumpu. Ta už ale vlastnosti benzína nemá a proto tady slýcháme od kolegů s D24kama jak jim to na 3tí šlápnutí na brzdu už hůře brzdí ( myslím, že to samé ve větším či menším měřítku trápí i kolegy s TDI ).
Proto je můj názor takový, posilovač není podtlaková pumpa.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 463
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
S60 - brzdový pedál
+Dural8 píše:Anebo taky může bejt vyběhanej pístek a další a další serepetičky, špatný gufero...petr S60 píše:
na dálku se to posuzuje blbě, ale kolem brzd nic jiného co by mohlo syčet než posilovač není. Může být v loji membrána nebo přepouštěcí ventil...
Dural8: co je posilovač jiného než podtlaková pumpa? samo že bere podtlak ze sání, ale posilovač je jen vzdušník s membránou. Pokud mu to syčí až po sešlápnutí pedálu tak by to přívodní hadicí být nemělo.
Posilovač není podtlaková pumpa. Podtlaková pumpa je to, co ten podtlak "vytváří", posilovač je to co ten podtlak "spotřebovává". Proto bych posilovač nenazval pumpou, leč na jejím principu pracuje.
Kde se potom ten podtlak bere je věc druhá. Benzíny mají podtlak v sání, proto se "ukradne" tam ( ani tam tedy není podtlaková pumpa ). Spadají do toho výhody spojené s provozem brzdy a to i např. že když "sežereš" moc podtlaku ze sání, řízení motoru na to zareaguje jako na nestandardní stav a aby udrželo volnoběh tak si zareguluje a zvedne ho ( vedlejším produktem je opět dostatek podtlaku do posilovače ). Chrocht toto nemá, v sání podtlak nevzniká a proto je potřeba používat podtlakovou pumpu. Ta už ale vlastnosti benzína nemá a proto tady slýcháme od kolegů s D24kama jak jim to na 3tí šlápnutí na brzdu už hůře brzdí ( myslím, že to samé ve větším či menším měřítku trápí i kolegy s TDI ).
Proto je můj názor takový, posilovač není podtlaková pumpa.
Ano, špatně jsem jej nazval, nicméně princip je jasný.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
S60 - brzdový pedál
Jasná páka, hlavně že se domluvímepetr S60 píše:+
Ano, špatně jsem jej nazval, nicméně princip je jasný.

_________________
V60 D4
V60 D4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé