Menhirovo Volvo

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#1 Menhirovo Volvo

Příspěvek od Menhir »

Tak 9. července 2008 jsem se stal majitelem své vysněné 850. :lol:

Je to 850 2,5 10V, 1996, 106 kW, v den koupě 233 tis. km, se serviskou, téměř v plné výbavě – automatická klima, šíbr, imobilizér, centrál na dálku, okna a zrcátka v el., palubní počítač, tempomat, hagusy, stavitelné sedačky, stavitelný volant


Volvík se jmenuje Graham Green a tady je jeho (a můj) příběh: :poc:
Intenzivně shánět 850 jsem začal v březnu (a to jsem ještě neměl peníze :? ). Za první dva měsíce jsem prolezl české servery a něco obhlédl osobně, abych zjistil, že koupit pěkné, "pravdivé" a levné Volvo v Čechách je malý zázrak. Proto jsem upřel svůj zrak do Německa. :shock: Asi měsíc jsem denně studoval německé servery mobile.de a autoscout24.de. Hledal jsem atmosférický 2,5litrový model do 3.000 eur. :twisted: Jakmile jsem narazil na zajímavý kousek, hned jsem tam psal nebo volal. A vždycky mně to uteklo před nosem, nebo to na něčem kikslo. :roll:
Klíčovým aspektem se ukázala být klimatizace. Na té jsem totiž trval. :evil: A každé auto, které bych už už koupil, klimu buďto nemělo, anebo byla nefunkční. Jedno krásné auto už jsem před týdnem skoro jel koupit, ale těsně před tím mu klima odešla. A riskujte, že to bude velká oprava za 20.000 Kč! :neutral:
Navíc sehnat dneska odborníka, kterej s vámi pojede do Německa, protože nemá do čeho píchnout, je věc takřka nemožná – a pochopitelná. Ale našel jsem jednoho solidního dovozce. Vyřídil mi značky a pojištění a zajel se mnou do Wiesbadenu.
Přijeli jsme tam – a ouha! Z chlapíka vylezlo, že včera zjistil, že nejde klimatizace. Ta, která je pro mě tak důležitá. :ryma: Navíc auto bylo dost zaprasený, doslova odpadkovej koš. A taky zakouřený. :cry: K tomu pár kosmetických vad. Ovšem provozně se auto jevilo v dobré kondici. Motor šlapal krásně, nikde nic neteklo, řazení a řízení bez problémů, spojka taky. Výbava venkoncem velmi pěkná. A bordel se přece uklidí.
A teď co – brát, či nebrat. Ta klima, to byla bolístka.
Chlápek se nakonec nechal usmlouvat o 400 eur dolů! Za to už by se klima mohla opravit! Anebo taky za víc, případně za míň. No, jak je asi zřejmé, vzal jsem to. Za 3.000 eur i s dovozem nic moc podobnýho nenajdete. A udělal jsem snad dobře. Cestou jsem zapnul klimatizaci – a málem jsem zmrznul! Chladila jako nová. :razz:
Výsledek: Jestli to potvrdí prohlídka v T6R, mám plně funkční 2,5 10V v plný výbavě za cca 72.000 Kč.
Teď mě ještě čekají české formality, důkladná prohlídka, vyčištění... :prace:

Ale šlape to pěkně. 600 km jsem urazil za cca 7 hodin. Průměrná spotřeba 8,7 l. Maximální pohodová rychlost 180 km/h. Samozřejmě by to jelo víc, ale nechtěl jsem to hrotit, protože už tak jsem porušoval omezení (v Německu se teď děsně opravuje, málokde se může jet víc než 130). Nicméně pocit, kdy za zvuků Wagnerova Tannhäusera s pravou rukou volně spočívající na podpěrce plavně míjíte nablýskaná BMWčka, je prostě nepopsatelný. :pij:

And last but not least: Děkuji všem z Volvoklubu.cz, kdo mi při hledání a vybírání Volvíka pomáhali! Nebudu je všechny jmenovat, bylo by jich moc, a ještě bych na někoho zapomněl. Tím více díky! Někdy vás svezu, ať poznáte pořádný auto! :mrgreen:

Podrobnosti a fotky budu doplňovat průběžně. :poc:
Přílohy
sterac2.JPG
sterac2.JPG (70.72 KiB) Zobrazeno 1263 x
sterac3.JPG
sterac3.JPG (74.48 KiB) Zobrazeno 1263 x
sterac4.JPG
sterac4.JPG (84.83 KiB) Zobrazeno 1263 x
sterac5.JPG
sterac5.JPG (72.08 KiB) Zobrazeno 1260 x
odpredu.JPG
odpredu.JPG (84.97 KiB) Zobrazeno 1425 x
pes.JPG
pes.JPG (107.23 KiB) Zobrazeno 1425 x
odzadu.JPG
odzadu.JPG (110.44 KiB) Zobrazeno 1421 x
logo.JPG
logo.JPG (71.08 KiB) Zobrazeno 1537 x
ranni_mlha.JPG
volvisti.JPG
volvisti.JPG (99.81 KiB) Zobrazeno 1546 x
Naposledy upravil(a) Menhir dne 26 srp 2008 16:53, celkem upraveno 13 x.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 364
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#2 Menhirovo Volvo

Příspěvek od mates »

Tož gratulace veliká! Už se těším na příběh a fotečky :palec:
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#3 Menhirovo Volvo

Příspěvek od Dural8 »

Tak tak, gratulace a za měsíc doraž na S60 minisraz aby ses taky ukázal :mrgreen:

Na příběh shánění čekáme jak vlci.
_________________
V60 D4

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#4 Menhirovo Volvo

Příspěvek od hroch32 »

JJ, konečně. Tož hodně šťastných volvokilometrů, někdy se snad potkáme u vás v Práglu :tlesk: :tlesk: :palec:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#5 Menhirovo Volvo

Příspěvek od Menhir »

Doplněn příběh!
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 156
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Police nad Metují
Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
Bydliště: Police nad Metují

#6 Menhirovo Volvo

Příspěvek od King_Rat »

Gratulace, sny se maji plnit.... :pij:
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,

mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 364
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#7 Menhirovo Volvo

Příspěvek od mates »

Ještě upravit podpis a je to OK :palec: A až to pěkně vypucuješ, tak se těšíme na další fotečky.
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 549
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#8 Menhirovo Volvo

Příspěvek od drewid »

Akorát mě udivuje když vyvoněnej 10V stojí víc než vyvoněná T5 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#9 Menhirovo Volvo

Příspěvek od Menhir »

drewid píše:Akorát mě udivuje když vyvoněnej 10V stojí víc než vyvoněná T5 8)
Logicky! Kdo by chtěl turbo!? :mrgreen:
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#10 Menhirovo Volvo

Příspěvek od eLzyx »

vypadá dobře
gratulace ke koupi
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Kuba
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 140
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha-západ

#11 Menhirovo Volvo

Příspěvek od Kuba »

Blahopřeju ke koupi a přeju ti ať klimatizaci vyřešíš co nejdřív a nejlevněji. Co mě celkem udivuje je to, že jsi si jako alergik koupil auto který silně smrdí kouřem, měl jsem dojem, že to úplně vyčistit nejde a vím jak kamarád alergik s náma odmítal chodit do hospody, že mu je potom 3 dny špatně. Ale ty určitě nejlíp víš, co je pro tebe nebezpečný a co je v pohodě.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#12 Menhirovo Volvo

Příspěvek od hroch32 »

Teď koukam na ty kola, štoeto za bazmek? To je originál? Každopádně zaujímavé. A s tou klimou je to bomba :palec: Moc mě těší, že ji nakonec máš. Ohledně kouře se pozeptám své drahé, ona se docela vyzná v pucování, tak třeba bude vědět jak na to.

Nablýskaná BMW často nemíjím, ale když mě tuhle skřípla nová A4 na D1 a chtěla si mě vychutnat - nějakej ^~#*€ s turbochrochtem si myslel, že tu starou ledničku hezky potrápí, když ji skřípne mezi sebe ve středním pruhu a nějakého rychlého žabožrouta za námi :evil: Jenže lednička plynule a bez zaváhání zrychlovala ze 120 (kterými se vlekla za ním) na 180, kdy to vzdal :roll: :twisted: Ale výčitky z porušení předpisů mám doteďka :oops:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#13 Menhirovo Volvo

Příspěvek od Menhir »

Dneska se mě Marra ptal, proč ne 20V. No, popravdě, taky si tu otázku malinko kladu, ale logická odpověď se najde – to už bych překračoval povolenou rychlost až moc. A to myslím zcela vážně. :!: :mrgreen:
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#14 Menhirovo Volvo

Příspěvek od Menhir »

hroch32 píše:Teď koukam na ty kola, štoeto za bazmek? To je originál? Každopádně zaujímavé.
To nejsou originály, ale dost se mně líbí. Taky přispěly v rozhodování. V papírech maj napsaný, že jsou pro Volvo a Renault. Ale jsou silně dobitý (budou muset na kosmetiku) a nemaj gumy (asi byly v prdeli).
To, jaký gumy na ně dát, ještě budu řešit a zjišťovat...
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#15 Menhirovo Volvo

Příspěvek od wickey »

originaly to nejsou..

chjo ad bawo - zazitek z pred dvou dni:
na D1 Brno-Praha mam rad ty kopecky - holt smerem dolu to jede kdekomu, ale nahoru...
anyway, jedu si tak ladne 130 ve strednim pruhu (rozsireni kvuli prudsimu stoupani - byl to jeden z tech strmsich), lezerne pohozen, leva ruka nezne svira volant, prava koleno spolujezdkyne 8) , najednou v levem nove petkove bawo, ktere se me jalo predjizdet.. jemny pohyb pravou nohou az na koberecek to vyresil a 200 do kopecka to tomu chrochtovi nebo co to bylo opravdu neslo :mrgreen: edine negativum bylo, ze jsem musel sundat pravou ruku z predesle destinace abych mohl vyhodit blinkr doleva pred vzdalujici se nevzhledny cumak E60ky :)

miluju svoje eRko.

a ted do me 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#16 Menhirovo Volvo

Příspěvek od Menhir »

wickey píše:a ted do me 8)
Jaký do tebe? Právě proto nemám nic silnějšího, protože bych tohle dělal taky. ;-)
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 178
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Valtice

#17 Menhirovo Volvo

Příspěvek od Mirus »

Tak gratuluji, ať slouží bez problémů a dle představ. :pij:
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 156
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Police nad Metují
Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
Bydliště: Police nad Metují

#18 Menhirovo Volvo

Příspěvek od King_Rat »

wickey píše: miluju svoje eRko.
a ted do me 8)

JJ, pocit k nezaplaceni :palec:
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 549
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#19 Menhirovo Volvo

Příspěvek od drewid »

OT : Hrochu pokud máš výčitky po překročení 180km/h tak to bychom se někteří skrzevá výčitky asi už uchlastali 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#20 Menhirovo Volvo

Příspěvek od Menhir »

A k tématu, k tématu, hoši, nezasírejte mi topík... :mrgreen:
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 178
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Kostelec nad Labem

#21 Menhirovo Volvo

Příspěvek od klopy »

Radši nahoď víc fotek .-)
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#22 Menhirovo Volvo

Příspěvek od hroch32 »

K tématu: budeme muset někdy porovnat tu 106 a 125, sem zvědavej, jaký je v tom rozdíl. A kdyby se našel ještě někdo s nízkotlakým turbem případně nějakým atmosférickým italem 2.0, bylo by to úplně super (T5 a jiné rakety nemá smysl řešit, jednou bych omylem šlápl na plyn místo brzdy a jakej jsem byl....).

Od tématu: Drewide, každej holt máme jiný hranice. Já nemam ani tak špatný pocit z toho, že jsem porušil předpisy, jako spíš z toho, jak mě to bavilo :mrgreen: A taky, že jsem měl pocit zadostiučinění vůči tou ho*adu, on mě sice předtím zdržoval 120 v levém pruhu a ještě mi přibržďoval... prostě mě chtěl naštvat...., ale proto s ním ještě nemusím závodit jak malej Jouda :? Výčitky z běžného porušování předpisů nemám, to bych se už vážně uchlastal ;) Koneckonců, taky jezdíš tuto na jihu, ne 8)
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#23 Menhirovo Volvo

Příspěvek od Menhir »

hroch32 píše:...budeme muset někdy porovnat tu 106 a 125, sem zvědavej, jaký je v tom rozdíl.
No, já mám sice menší krouťák, ale zase má maximum v nižších otáčkách. Takže možná že při otáčkách, kde já mám maximum, budeš mít ty to samý – jenomže můžeš jít ještě vejš.
20V pojede určitě líp. Ale jak říkám, já jsem porušoval rychlost i s Formanem, natož teď s 10V. Víc si nezasloužím. :razz:
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 212
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Roudnice n/L

#24 Menhirovo Volvo

Příspěvek od Erik850 »

Gratulace veliká :tlesk: já si sen splnil před měsícem a dodnes jsem z toho vyplesklej :mrgreen: taky už mně někteří mají za magora, protože auto co týden pěkně ručně myju, ob den vysávám a skoro neotvírám okýnka abych si na ně neudělal šmouhy a to nemluvim o tom že pořád hledám co bych si na Bublině dokázal udělat sám :mrgreen: Nejhorší je to, že zatímco předtim jsem hledal důvody proč šetřit benzín a nikam nejet, teď hledám důvody proč někam vyrazit a nějak mi nestačí palivový rozpočet :oops: Tak snad se potkáme i s tvým "Uctivým Grahamem" a budem šířit slávu krabic dál :pij:
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#25 Menhirovo Volvo

Příspěvek od Menhir »

Kuba píše:Co mě celkem udivuje je to, že jsi si jako alergik koupil auto který silně smrdí kouřem... Ale ty určitě nejlíp víš, co je pro tebe nebezpečný a co je v pohodě.
Nějak jsem Ti, Kubo, neodpověděl, co? Tím jsem jako potvrzoval Tvou poslední větu. :lol:
Vážně: Nevěděl jsem, že je to kuřácký auto, a pak jsem kvůli tomu nechtěl odjet s prázdnou. Pokud jsem slyšel, neměl by být problém úplně to vyčistit. Navíc mně kouř vůbec nevadí (jenom mi smrdí). Vadí mi trávy, plevely, plísně, roztoči, blbci... :ryma: Co nutně potřebuju, je hermeticky uzavřít okýnka a pustit klimu bez přístupu vnějšího vzduchu – a to zejména od května do července. A když zrovna nekvetou trávy, tak otevřít šíbr, aby na mě nefičelo oknem. A proto jsem nadšený z kombinace klima + šíbr. Tuším, že není zrovna častá. ;-)
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“