Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HELP!

  • Autor
  • Zpráva
Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 541
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#101 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Dzambor »

tak kto ma manzelku a jadzi autom, prejde povinnym cvicenim ako zastavit motor ked nejde zhasnut :D
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 40
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Martin - SR

#102 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Guru »

Tzv. "Diesel runaway" je stara znama vec, a nemusi ten motor mat ani turbo aby sa to stalo... ale častejšie sa to stava s turbom, preto nikdy netreba prekročit olejovu max. rysku!

Auta zn. Renault Laguna velmi radi spachaju samovraždu tymto sposobom, zvlašt tie novšie od roku 2005 nahor.

Ale unikatne je Petr_v40D_2001, že ten tvoj motor to prežil a bolo treba len turbo vymenit, to je asi ojedinely pripad.
_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#103 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od jogin3 »

Tak na to koukam. Tohle rozhodi kazdyho normalniho cloveka, nikoho v tu dobu nenapadne zaradit a nechat to zdechnout nebo jeste jit pod kapotu a cpat nekam triko :bad: , jako jenom se modlim aby se me tohle nikdy nestalo. Uz se me jednou stalo, ze sem si vysal auto a spatne nandal koberecek a pri seslapnuti plynu me tam ten plyn o ten koberecek zustal, presne tahle situace me bleskla hlavou, ze me zacal motor zrat olej, no byl sem na nervi, pak sem zjistil ze mam plyn na podlaze a nakonec ze je pod kobereckem, ktery sem nohou oddelal a byl klid, tohle se asi stalo behem 10sekund, bylo to hrozny.

jinak jaka pravdepodobnost je, ze se to stane u benzinu? Me to turbo si tak 1L oleje za 2mesice jezdeni coz je asi 2000Km veme. malinko si i pri vyssich otackach na dvojku nebo trojku zakouri, takze nerad by jsme zazil tuto situaci.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#104 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Lachtan »

jogin3 píše:...jinak jaka pravdepodobnost je, ze se to stane u benzinu? ...
téměř nulová - tohle se hlavně týká dieselů 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#105 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od jogin3 »

Dobry, turbo jeste nemusim menit :Yahoo!: :green:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#106 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Deshi »

jogin3 píše:Dobry, turbo jeste nemusim menit :Yahoo!: :green:
to nikdy nevíš :twisted:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#107 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od jogin3 »

No , zatim me to olej nezere, sani je suchy, zatah to ma dobry. ja myslim ze turbo jeste par tisic Km da. (Doufam) :good:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#108 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od marra »

Jones píše:Stalo se mi něco podobného, po koupi vozu jsem ujel 200 km a praskla mi vložka válce, takže novej motor Renult, byla to sháňka na 3 měsíce, nakonec jsem ho sehnal za 16 000 Kč, do dneška slouží( zatím dobře), po výměně motoru a po ujetí dalších 500 Km z motoru vystříkne olej, otáčky do maxima, jen to bouchnout, přes 2 jsem zastavil,vylítlo turbo, olej se dostal do motoru a tak jsem myslel, že je konec a ejhle nebyl, koupil jsem repasované turbo i s výměnou za 12 000 a po ujetí dalších 500 Km mi odešelkloub na polose za dalších 12 000 i s prací jsem ho vyměnil, teď na auto nedám dopustit,jezdí spolehlivě.
Takže to je Volvo?
ne to je RENAULT :jaj: :crazy:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 386
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#109 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od BaDDog »

U manualu je to skapanie cez kvalt...
Ale u automatu mi poradili, že ak by sa toto stalo tak ucpat niečim nasavanie... ina rada u automatu neni..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“