
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HELP!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 598
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trenčín, SK
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
- Bydliště: Trenčin Slovensko
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
tak kto ma manzelku a jadzi autom, prejde povinnym cvicenim ako zastavit motor ked nejde zhasnut 

_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Martin - SR
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Tzv. "Diesel runaway" je stara znama vec, a nemusi ten motor mat ani turbo aby sa to stalo... ale častejšie sa to stava s turbom, preto nikdy netreba prekročit olejovu max. rysku!
Auta zn. Renault Laguna velmi radi spachaju samovraždu tymto sposobom, zvlašt tie novšie od roku 2005 nahor.
Ale unikatne je Petr_v40D_2001, že ten tvoj motor to prežil a bolo treba len turbo vymenit, to je asi ojedinely pripad.
Auta zn. Renault Laguna velmi radi spachaju samovraždu tymto sposobom, zvlašt tie novšie od roku 2005 nahor.
Ale unikatne je Petr_v40D_2001, že ten tvoj motor to prežil a bolo treba len turbo vymenit, to je asi ojedinely pripad.
_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Tak na to koukam. Tohle rozhodi kazdyho normalniho cloveka, nikoho v tu dobu nenapadne zaradit a nechat to zdechnout nebo jeste jit pod kapotu a cpat nekam triko
, jako jenom se modlim aby se me tohle nikdy nestalo. Uz se me jednou stalo, ze sem si vysal auto a spatne nandal koberecek a pri seslapnuti plynu me tam ten plyn o ten koberecek zustal, presne tahle situace me bleskla hlavou, ze me zacal motor zrat olej, no byl sem na nervi, pak sem zjistil ze mam plyn na podlaze a nakonec ze je pod kobereckem, ktery sem nohou oddelal a byl klid, tohle se asi stalo behem 10sekund, bylo to hrozny.
jinak jaka pravdepodobnost je, ze se to stane u benzinu? Me to turbo si tak 1L oleje za 2mesice jezdeni coz je asi 2000Km veme. malinko si i pri vyssich otackach na dvojku nebo trojku zakouri, takze nerad by jsme zazil tuto situaci.

jinak jaka pravdepodobnost je, ze se to stane u benzinu? Me to turbo si tak 1L oleje za 2mesice jezdeni coz je asi 2000Km veme. malinko si i pri vyssich otackach na dvojku nebo trojku zakouri, takze nerad by jsme zazil tuto situaci.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
téměř nulová - tohle se hlavně týká dieselůjogin3 píše:...jinak jaka pravdepodobnost je, ze se to stane u benzinu? ...

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Dobry, turbo jeste nemusim menit



_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 3709
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
to nikdy nevíšjogin3 píše:Dobry, turbo jeste nemusim menit![]()

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
No , zatim me to olej nezere, sani je suchy, zatah to ma dobry. ja myslim ze turbo jeste par tisic Km da. (Doufam) 

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Stalo se mi něco podobného, po koupi vozu jsem ujel 200 km a praskla mi vložka válce, takže novej motor Renult, byla to sháňka na 3 měsíce, nakonec jsem ho sehnal za 16 000 Kč, do dneška slouží( zatím dobře), po výměně motoru a po ujetí dalších 500 Km z motoru vystříkne olej, otáčky do maxima, jen to bouchnout, přes 2 jsem zastavil,vylítlo turbo, olej se dostal do motoru a tak jsem myslel, že je konec a ejhle nebyl, koupil jsem repasované turbo i s výměnou za 12 000 a po ujetí dalších 500 Km mi odešelkloub na polose za dalších 12 000 i s prací jsem ho vyměnil, teď na auto nedám dopustit,jezdí spolehlivě.
Takže to je Volvo?
Takže to je Volvo?
_________________
Volvo V 40 TD , starší ale dobrý
Volvo V 40 TD , starší ale dobrý
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
ne to je RENAULTJones píše:Stalo se mi něco podobného, po koupi vozu jsem ujel 200 km a praskla mi vložka válce, takže novej motor Renult, byla to sháňka na 3 měsíce, nakonec jsem ho sehnal za 16 000 Kč, do dneška slouží( zatím dobře), po výměně motoru a po ujetí dalších 500 Km z motoru vystříkne olej, otáčky do maxima, jen to bouchnout, přes 2 jsem zastavil,vylítlo turbo, olej se dostal do motoru a tak jsem myslel, že je konec a ejhle nebyl, koupil jsem repasované turbo i s výměnou za 12 000 a po ujetí dalších 500 Km mi odešelkloub na polose za dalších 12 000 i s prací jsem ho vyměnil, teď na auto nedám dopustit,jezdí spolehlivě.
Takže to je Volvo?


_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
U manualu je to skapanie cez kvalt...
Ale u automatu mi poradili, že ak by sa toto stalo tak ucpat niečim nasavanie... ina rada u automatu neni..
Ale u automatu mi poradili, že ak by sa toto stalo tak ucpat niečim nasavanie... ina rada u automatu neni..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)