Vymena oleje + filtru - aw71

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Vymena oleje + filtru - aw71

Příspěvek od tomasss »

Chystam se na vymenu oleje a vycisteni filtru, za prve se chci zeptat jestli jde nejak vymenit celych 7 litru, nekdo tu rikal ze ano ale ze to je jeho tajemstvi :) a za druhe jak je to narocne, jestli to zvladnu sam a nebo radsi t6r. Kudy se vubec lije do automatu olej a kde je vypousteci sroub a filtr? :)
Naposledy upravil(a) tomasss dne 10 čer 2009 23:54, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

selap
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1316
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Vymena oleje+filtru v automatu - 760 v6

Příspěvek od selap »

Nechci snižovat tvé kvality,ale pokud jsi to aspoň někdy neviděl jak se to dělá,přenechal bych to servisu.
Ale třeba si řekneš "kurňa,dělali to lidi-jdu do toho prsama,ono to nějak dopadne ať to stojí co to stojí".
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2413
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Vymena oleje+filtru v automatu - 760 v6

Příspěvek od jarek.krizan »

Jde to udělat několika způsoby, nejjednodušší je nejdražší. Není tak jednoduché ( nevím jak jednoduše a stručně napsat ) popsat výměnu, když o tom nic nevíš, aby si pak neřekl, že sisi zničil převodovku.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Vymena oleje+filtru v automatu - 760 v6

Příspěvek od travex »

jarek.krizan píše:Jde to udělat několika způsoby, nejjednodušší je nejdražší. Není tak jednoduché ( nevím jak jednoduše a stručně napsat ) popsat výměnu, když o tom nic nevíš, aby si pak neřekl, že sisi zničil převodovku.
kdo ma na to aby vymenil olej v automatu vi docela urcite jak hledat na internetu, ostatne stacilo by i hledat tady na foru... osobne jsem to tady popisoval uz minimalne trikrat v rubrice sedmistovek a znovu se mi do toho vazne nechce.... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2413
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Vymena oleje+filtru v automatu - 760 v6

Příspěvek od jarek.krizan »

travex píše:
jarek.krizan píše:Jde to udělat několika způsoby, nejjednodušší je nejdražší. Není tak jednoduché ( nevím jak jednoduše a stručně napsat ) popsat výměnu, když o tom nic nevíš, aby si pak neřekl, že sisi zničil převodovku.
kdo ma na to aby vymenil olej v automatu vi docela urcite jak hledat na internetu, ostatne stacilo by i hledat tady na foru... osobne jsem to tady popisoval uz minimalne trikrat v rubrice sedmistovek a znovu se mi do toho vazne nechce.... :-)
Tak nějak jsem předpokládal, že si to našel a četl a nepochopil. ;-)
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Vymena oleje+filtru v automatu - 760 v6

Příspěvek od tomasss »

Kdyby nekdo dostal ten bajecnej napad jako ja dneska, pri treti (a posledni) vymene prevodovyho oleje rovnou shodit vanu a vymenit filtr, tesneni filtru a tesneni vany, tak bacha. Pres filtr je olej zrejme pri provozu tlacen, tudiz olej sam o sobe pres nej moc ochotne necestuje. A nebot filtr je na spodku tela prevodovky plne oleje, tak v okamziku, kdy povolite srouby filtru a filtr vytahnete, tesi se tam na vas zhruba tak dva litry teplouckyho oleje... :twisted:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvky: 362
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

Vymena oleje+filtru v automatu - 760 v6

Příspěvek od Peťo »

tomasss píše:Kdyby nekdo dostal ten bajecnej napad jako ja dneska, pri treti (a posledni) vymene prevodovyho oleje rovnou shodit vanu a vymenit filtr, tesneni filtru a tesneni vany, tak bacha. Pres filtr je olej zrejme pri provozu tlacen, tudiz olej sam o sobe pres nej moc ochotne necestuje. A nebot filtr je na spodku tela prevodovky plne oleje, tak v okamziku, kdy povolite srouby filtru a filtr vytahnete, tesi se tam na vas zhruba tak dva litry teplouckyho oleje... :twisted:
:mrgreen: niečo podobné som zažil ale je to aspoň teplé.. :sasek:
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Vymena oleje+filtru v automatu - 760 v6

Příspěvek od tomasss »

michalV70 píše: :mrgreen: niečo podobné som zažil ale je to aspoň teplé.. :sasek:
Bohužel ne všechno teplé co je cítit pod oblečením je také dobré :mrgreen:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2413
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Vymena oleje + filtru - aw71

Příspěvek od jarek.krizan »

To je taky nápad si schovávat olej po kapsách :D
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Vymena oleje + filtru - aw71

Příspěvek od tomasss »

Presto, ze jsem jak olej, tak filtr vymenil, prevodovka ma stale tendenci delat "rany" pri prerazeni z N na D nebo R. Pokud je olej studeny, radi to (na miste) krasne mekce, ale pote co se olej (nebo neco - proste po 20km jizdy) ohreje, tak uz to pri razeni na miste dela dost rany. Pri prerazovanim pri jizde to taky obcas da peknou ranu. Na turbokostkach jsem se docetl o opotrebovane kulicce v prevodovce c.15C, delal jste nekdo rozborku a sborku automatu AW7x?

link viz ZDE
Obrázek
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé