1) jak funguje cerne plastove tocitko umistene na benzinovem sestivalci zespoda na sani? Kdyz je uplne zatocene dovnitr a zacnu ho povolovat, volnobezne otacky jdou nahoru, ale jaka je idealni pozice? Podle ceho to stelovat?
2) v jake pozici mate zobacek hlinikove kladky lanka plynu vuci zobacku co vymezuje zezdola jeji pohyb, kdyz mate pedal plynu nezmacknuty? Dotykaji se nebo je mezi nima mezera?
3) jak jezdite s automatem? ja jsem do nej sednul z manualu, takze jsem automaticky dal levou na brzdu a pravou na plyn. Pak jsem cetl ze to tak je spatne (v nemecku primo zakazany) a ze se ma ovladat jen pravou oboje. Ale zase co ctu na netu, nekdo to dela tak, nekdo tak. Hlavne me pri ovladani jen pravou zneklidnuje pocit, ze nemuzu rychle reagovat, treba v kolone si musim udrzovat vetsi odstup, abych stihl prendavat nohu; taky si myslim ze po hodine popojizdeni bych mel pravou uz v kreci a leva by byla uuplne nevyuzita
