850 - 20V versus 2.0 T5

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Menhir »

Prosím, kdo máte zkušenost s oběma typy, můžete srovnat 850 2,5 20V a 850 2,0 T5???
Zatím jsem přemýšlel o 20ventilu, ale teď mi ten Ital vrtá hlavou. Jaký bude rozdíl v zátahu, spotřebě a spolehlivosti? Co se sežene v lepším stavu? Prostě – co je lepší volba? (A neříkejte, že R-ko!!!)
2,5 T5 nechci, protože si říkám, že mně těch 125 kW 20ventilu stačí a nemusím si zvyšovat spotřebu a poruchovost turbem. Ale jestli ten italskej dvoulitr s turbem tak moc nežere, třeba by se těch pár koníků navíc hodilo.
Napadlo mě to hlavně proto, že se mi zdá (laickým okem), že těch italskejch T5 se sežene docela dost v pěkným stavu. Asi víc než dobrejch 20V, nebo se pletu?

Co říkáte na tyhle kousky? Viděl je někdo?

http://auta.autobazac.cz/z/47662/

http://www.autanet.cz/karta-vozidla.php ... r=14671136
Naposledy upravil(a) Menhir dne 09 čer 2008 11:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Menhir »

Teď koukám, že tady má 850 2,0 T5 jen jedinej člověk? Proč? :shock:
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Sibr Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1033
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Sibr »

Nevim ale Katty má italskou T-5R takže 2.0 ;-)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

lakio Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 693
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Šaľa

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od lakio »

Menhir píše:nemusím si zvyšovat spotřebu
sice som nemal 2 liter ale V850 2.5 20V sedan a presiel som na S70T5 a spotreba sa mi nezda byt vyssia / normalna jazda ze ano / ono ked na turbe jazdis v pohode tak je to urcite viac fun ako bez neho, nehovoriac o istejsom pocite pri predbiehani ;)
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

King_Rat
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 17 roků
Bydliště: Police nad Metují
Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
Bydliště: Police nad Metují

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od King_Rat »

Sibr píše:Nevim ale Katty má italskou T-5R takže 2.0 ;-)
Moment, ja taky..... :!:
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,

Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Menhir »

No jo, to je hezký, ale R-ka nejsou zrovna to, co jsem chtěl řešit.
I když přece jen – jak se chová italský R-ko ve srovnání s normálním? Je prostě "jenom" slabší? (Předpokládám, že to bude analogie 2,0 T5 vs. 2,3 T5.)
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3691
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od wickey »

jelikoz rozdil mezi italem a normalem je pouze v motoru, tak bude pouze slabsi :)
2.5 20V jsem mel, 2.0 T5 jsem se dnes svezl. Rozdil ve vykonu je znatelny, spotreba bude srovnatelna - tak jak u vsech 5-valcu. Kdyz jedes eco-rally da se i s 250 konovym eRkem jet za 7...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Menhir »

Ještě k těm italům, není mi jasná jedna věc:
Z 2,5 20V vznikla T5 a objem se zmenšil, protože se zesílil blok motoru.
Jaktože 2,0 T5 má stejnej objem jako 2,0 20V ?????
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Kuba Ověřený
Offline
Příspěvky: 136
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha-západ

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Kuba »

Menhir: asi už blok tý 2,0 20V je dost silnej,aby snesl vysokotlaký turbo bez dalšího zesílení. A větší motor bez turba pro Itálii udělat nebylo rozumný, protože větší objem se tam silně prodraží (nevím jestli ručením nebo nějakou speciální daní, ale něco takovýho to je).
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Valtice

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Mirus »

Mám taky 2,0 T5 B5204T z Itálie. Když jsem autí vybíral, tak jsem zkoušel i 2,5 20V ,ale po předchozí zkušensti když jsem před pár lety jezdil se 740 s turbem tak se mi to zálo jako čajíček. Takže padla volba na turbo a při hledání jsem narazil na 2,0 z Itálie velice slušný stav a krom tempomatu plná výbava. A spotřeba běžně 8-9, při ekorallye i 7, ale tento druh jízdy nesnáším a při závodění to raději nesleduju. 850 s turbem - výborná volba, auto pro rodinu s možností velice svižné jízdy, kterou od takového auta moc lidí nečeká.
Naposledy upravil(a) Mirus dne 10 čer 2008 08:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022

hroch32 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 778
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od hroch32 »

Mno, on hlavně podle mého žádný velký rozdíl mezi 2.0T a T5 ve spotřebě nebude. Co tak tady sleduju, komu co kolik žere, tak se všechny pětiválce pohybují na zhruba stejné úrovni. Jen ty s turbínou umí žrát víc, když se na ně dupe... Skoro největší spotřebu mají dvoulitry bez turba a 2.5 10V, teda ve chvíli, kdy se člověk nechce jen šinout krajinou - musí se na ně potom moc šlapat.

Já mam vůči "italům" tak trochu předsudky, ale nemusí to být pravidlo. Prostě to chce s sebou někoho, kdo řekne: "S timhle jezdil gigolo na pobřeží - rezavý a odvařený = nebrat" x "Tohle vozilo rodinku u Milána - v lepším stavu než většina stejně jetejch českejch = neváhej." Já bych dneska asi kromě 2.5 20V šel klidně i do T5 (R). Nevím jaké jsou 2.5 s nízkotlakým turbem, to by mě docela zajímalo.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3691
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od wickey »

nejsem si 100% jist, jestli nizkotlake turbiny v 850 nebyli dodavany vylucne s AWD
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Menhir »

wickey píše:nejsem si 100% jist, jestli nizkotlake turbiny v 850 nebyli dodavany vylucne s AWD
Myslím, že pravdu díš. A to AWD se prej nehonosí zrovna spolehlivostí, nemluvě o spotřebě.

A propos, Wickey, nevíš, kdo je tady z blízkosti Uherského Hradiště a mrknul by se mi tam na 850? Je to už skoro tvůj kraj. 8)
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3691
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od wickey »

:D fakt nevim, ale treba ti poradi nekdo vic z okoli ;)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Valtice

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Mirus »

Zítra jedu do Uherského Hradiště služebně :lol:
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022

Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Menhir »

Mirus píše:Zítra jedu do Uherského Hradiště služebně :lol:
Jééé, a nemrknul by ses mi tam? Přesněji do Starého Města u UH. Jedná se o bílou 2,0 T5, viz odkaz na začátku téhle diskuze. Máš přesně stejný auto, tak by se mi Tvůj názor hodil. :razz: Rozhodně poznáš víc než já. Takys už asi pár italských T5 viděl, když ji máš, ne?
Na fotkách vypadá pěkně, ale nemá servisku, moc nevěřím těm kilometrům, taky cena není nejnižší. Ale třeba je to voňavka po důchodci ze severu, to by pak stála za ty peníze... :)
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3691
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od wickey »

vypada celkem zajimave - kolega shani neco podobne, tak kdyz menhir nebude chtit, jsme v poradi :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Menhir »

wickey píše:vypada celkem zajimave - kolega shani neco podobne, tak kdyz menhir nebude chtit, jsme v poradi :)
Díky, díky.
Jen mě mate, že už je tam dost dlouho... :roll:
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Valtice

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Mirus »

za tu stejnou cenu mám moji 850, velice zachovalá. Tehdy pouze nešel termostat, padaly páté dveře - výměna pístů a nešel tachometr je KO snímač rychlosti, ale nejsem schopen se dokopat do výměny. Jinak podle tacho ta moje má 183 tis km. Ta bílá vypadá jako ta moje myslím tím trochu tak sedlá na zadek, ale to je mi fuk. Na čem Ti záleží nejvíc abych se podíval? Jestli chceš můžu udělat i nějaké lepší fotky, třeba i motor, záleží jen na tobě. Ale na projetí asi nebudu mít čas, ale nechám to aspoň nastartovat, zkusit klimu a tak. ju? :D
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022

Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Menhir »

Omrkni prosím, co zvládneš a co tě napadne, vyfoť hlavně případné nedostatky, když nenajdeš nějaký velký problém, asi bych tam zajel a vzal to někam do servisu. Klima je důležitá. Chci nekuřáka, nebouranýho!!! Nezničenej interiér. Žádnou rez!!! Jestli zvládneš, zkus chod motoru, řazení, turbo asi ne, že, to bys musel kousek projet... Taky ovládání oken, zrcátek, topení... Myslím, že když to porovnáš se svým autem, budeš vědět líp než já, na co koukat. :)
Děkuju moc za ochotu!!! :tlesk:
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

sejra
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od sejra »

O tehle autech tu neco uz bylo. Obe by mohli mit pocet kilometru takovy, jaky je udany (dle volantu). Ta tmavo modra je bastl, vevnitr se dvema druhy toho pseudodreva, v kufru bordel a prodrenej koberecek, vzadu podivny lampy (bud je to meneny, nebo to muselo pravidelne pulkou auta na slunci). Ta bila je k mani uz nejmene ctvrt roku, davaj ji kazdej den na tipcars jako new (coz svedci o povaze bazaru) a puvodni cena byla 83000kc.
Davej pozor a hodne stesti!
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Valtice

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Mirus »

Tak včera jsem se byl podívat na tu bílou 850 T5 ve Starém Městě u Uherského Hradiště. Původní cena 83 000,-, nyní je 73 000,- a prý by majitelka ještě něco slezla dolů.
1) auto nanestartovalo což svědčí o tom, že je tam delší dobu a nikdo se o to nestará, nakonec nastartováno přes kabely, o delší době svědčí i dost orezlé kotouče
2) auto je ze vnějšku tak jako zdevastované, přední nárazník odraný na rohách + popraskaný ve spodní části, černé lišty ve předu i vzadu jsou dost vyžrané od slunce, loupe se lak z lišt po bocích střechy
3) motorový prostor otevřen po několika pokusech, potřeba seřídit táhlo otevírání. Motor na první pohled moc neudržovaný, zaprášená a na víko oleje a měrku snad nikdo ani nehrábl. Na víku ani na měrce žádné stopy vody v oleji, ale olej byl dost tmavý a nějak hustý
4) auto při projíždce jelo bez problémů, pouze při brždění vibrace do celého auta, což mohlo být způsobeno rzí na kotoučích, turbo jede podle ukazatele i podle tahu i sluchu. Toto ato mělo ale takový pravidelný tah od sepnutí turba až po konec, kdežto u mojeho je tak od sepnutí turba cca stejný a ve vyšších otáčkách moje začne úplně šílet - takový kopanec.
5) seká se zavírání zadního okna na P straně, zavřelo se asi po 5 km, naklápění P zrcátka pouze v jednom směru, ventilátor hučí jak kdyby měl každou chvíli proskočit do kabiny, klima chladí, ale ve srovnání s tím co mám doma nic moc, stěrače světel někdo sundal. Na zadní sedačce byl střešní nosič - nezamykatelný a v kufru nějaké pneu, ale na ty jsem se nedíval, má to tažné s odmontovatelnou koulí, ale ta byla asi v kufr.
6) auto nenastartovalo ani po cca 20 km projíždce v celkem vyšších otáčkách, asi to moc ani nedobíjí, a svíti kontrolka service

Závěr: když to srovnám s mojí 850 r.v. 1994, koupena zač. ledna 2008 183 tis. km, za 73 000,-, kde nejde pouze tachometr a s tím i pal. počítač a ve stavu uplně jinde a s kůží, tak bych do této bílé 850 nešel ani omylem. Mé osobní hodnocení dost vybydlené auto za hodně peněz. Cena, kterou bych za toto auto dal já osobně je do 50 000,-. Co jsem napsal je pouze můj osobní názor, tak prosím nekamenovat. :palec:
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022

hroch32 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 778
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od hroch32 »

Tak podle toho soupisu chyb bych do toho nešel ani omylem..... ale třeba kdybych napsal soupis chyb mého auta, tak by to někdo mohl vidět podobně ;-)
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Menhir »

Tak Ti, Mirus, moc a moc děkuju, ušetřil jsi mi cestu. Na fotkách to auto vypadalo pěkně, ale takhle to zní úplně jinak. Naštěstí nespěchám, takže si počkám na něco onačejšího. 8)
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Valtice

850 - 20V versus 2.0 T5

Příspěvek od Mirus »

Vkládám pár foto, ať si každý udělá svou představu. Je to dost zmenšené, proto ta horší kvalit, pro lepší foto stačí SZ
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé