Kontrolka - brzdy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 246
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
Kontrolka - brzdy
Zdrar pánové a dámy,mám dotaz/zkušenost.Trochu víc ztěžka se mi točilo levé kolo,a při brždění mi to táhlo do leva.Tak jsem se zastavil u Zemana,aby se mi na to koukli.Mladý mechanik mi to kolo sundal,rozebral brzdu,vyčistil a kdo ví co ještě a dal dohromady,kolo již nedrhlo super.Jel jsem to projet tam u nich na tý cestě,zabrzdím a koukám že se mi najednou rozsvěcí červená kontrolka s vykřičníkem v kruhu a v závorce,je to ta hned vlevo od ruční brzdy.No tak jedu zpátky a problém hlásím mechanikovi,ten neví a jde hledat knížku z který by to vyčetl,ta je bohužel v angličtině,takže krčí rameny.Na mou připomínku,že když jsem tam přijel,tak to nedělalo a po rozebrání a opětovném složení kola to začalo a že to bude mít souvislost nereaguje.Volám ještě dvěma zdejším "přátelům na telefonu" kteří mi potvrzují,že kontrolka pravděpodobně signalizuje nedostatek brzdové kapaliny ( svítila by pořád ),a ( nebo ) sjetý destičky.Zrovna přijíždí Zeman a rezolutně bez nějaké otevřenosti k diskuzi trvá na tom,že moje auto žádný takový snímání nemá a že to bude vadnej spínač pod pedálem,k tomu se ještě dovídám,že by to mohl být skrat v palubce a kdesi cosi.Takže jsem vytopil 3 kila a zdekoval se s tím,že to necháme být.No suma sumárum už tam nejedu,jestli máte někdo kontakt na dobrej servis sem s ním,ale VOLVO Petroni je hrůza hrůz.
P.S.: kdyby jste mi mohli pomoct s tou kontrolkou tak budu vděčnej, svítí když mám brzdový pedál hodně stlačenej,auto brzdí
P.S.: kdyby jste mi mohli pomoct s tou kontrolkou tak budu vděčnej, svítí když mám brzdový pedál hodně stlačenej,auto brzdí
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvky: 265
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Ve Velkých Přílepech je http://www.volvoferda.cz ne?P. :idea:
_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Kontrolka zřejmě signalisuje rozdílný tlak v okruzích brzd. Mrkni ale do návodu k obsluze, co píšou u téhle kontrolky. Nemám sedmičky s pitomejma piktogramama, moje auta mají nápis BRAKE FAILURE
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Miki zkus celý auto odvzdušnit i zadní brzdy a pokud máš i hydraulickou spojku, tak i tu. Je to z jedné kapaliny. Já mám pocit, že i já jsem měl podobný problém, když jsem dělal nový brzdový gumičky. Honil jsem bublinu v soustavě aspoň na 10x.Miki píše:Bohužel mám návod k obsluze v němčině a překládat to jsem vzdal,možná jsem lenoch,ale mě se ze slov jako "bremskreisausfall","gebuhrender" a "fusbremskreis" zvedá žaludek.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Neber to jako bernou minci, ale souhlasil bych s Lubošem. Některá auta rozsvěcela kontrolku při dlouhým chodu brzd. pedálu, a to by mohlo být tím vzducem. Ten se tam mohl dostat při té opravě a jelikož neodvzdušnili celý systém, může být. A možná měl Zeman pravdu alespoň s tím, že je spínač u pedálu a v tom případě by těžko kontroloval něco jiného než krok. Předpokládám, že máš brzdovky dost.
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Mam stejnej problem, fakt to asi signalizuje ruznej tlak v okruzich brzd. PP kolo mi "vrzalo", sem odvzdusnil, uz to brzdi ok a kontrolka vesele sviti dal. Zajimalo by me gde se nachazi jeji cidlo. Musi to bvyt nejakej pistek nebo neco podobnyho, moźan by mu stacilo "pomoct" zpet do stredove polohy, jen vedet gde takovou vec hledat... Jesi neco vykoumes, podel se s vysledky, taky me to uz celkem oslnuje :?
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 3676
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Tak mne ta kontrolka svieti co si pamatam prakticky nepretrzite - pritom kvapaliny je dost - ale zaujalo ma to, ze to mozu byt sjete platnicky - musim s tym zajet do servisu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
u 2xx je čidlo rozdílného tlaku v okruzích pod hlavním brzdovým válcem. čidlo je umístěno v rozvodné "kostce" (2 trubky od hlavního brzdového válce se musí rozdělit na 2 x 3 trubky). Z kostky leze drát, když se odpojí, možná přestane svítit kontrolka.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
-
Offline
- Příspěvky: 3676
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Ale kvapaliny je dost. A asi aj u Mikiho.. Toz budu asi vadne cidielka..pulpes píše:pánové,ta kontrolka vykřičník v kroužku je kontrolka nízké hladiny brzdové kapaliny a má jí každé volvo.i ty nové.volvo žádné hlídání tlaků v okruzích nemá.ten spínač téhle kontrolky je na nádobce na kapalinu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Přestal jsem být líný a podíval se do návodu k obsluze mojí S40, snad to platí obecně. Cituji,,Kontrolka por. brzd. soustavy. Pokud se kontr. rozsvítí během jízdy nebo při brzdění, je hladina br. kapal. v nádobce příliš nízká.Okamžitě zastavte a zkontrolujte hladinu kapaliny. Pokud kontrolka svítí stále,znamená to,že nefunguje systém EBD (el. rozděl. brzdné síly) "
Zdá se, že pravdu máte všichni, pokud to teda platí i pro jiné typy. Takže kontrola kapaliny, pak odvzdušnit a pak případně kontrolovat, zda drží stopu při brždění.
Zdá se, že pravdu máte všichni, pokud to teda platí i pro jiné typy. Takže kontrola kapaliny, pak odvzdušnit a pak případně kontrolovat, zda drží stopu při brždění.
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 887
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
ted jsem na to koukal Mikimu.. Ani jsem nesundaval pistky jen jsem je vytlačil malinko ven promazal kosmickou vazelinou, zatlačil zpátky odvzdušnil a kontrolka zhasla...crtec píše:Mam stejnej problem, fakt to asi signalizuje ruznej tlak v okruzich brzd. PP kolo mi "vrzalo", sem odvzdusnil, uz to brzdi ok a kontrolka vesele sviti dal. Zajimalo by me gde se nachazi jeji cidlo. Musi to bvyt nejakej pistek nebo neco podobnyho, moźan by mu stacilo "pomoct" zpet do stredove polohy, jen vedet gde takovou vec hledat... Jesi neco vykoumes, podel se s vysledky, taky me to uz celkem oslnuje :?
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Asi jsem se špatně vyjádřil či byl špatně pochopen, jen jsem chtěl říct, že je pravděpodobné, jak tvrdil i Standa, že ta kontrolka souvisí i se stavy tlaků v okruzích. Je - li to logika firmy, zřejmě to používala i dříve a pak teprve použila na rozdělení tlaků elektroniku. Jinak rozdělovače tlaků byly již dávno právě pístkové. To jen dnes se vše řeší elektronikou a když se to posere je to .... Jinak nechápu jak si vyložit to že kontrolka nemá s hladinou kap. nic spol.. Myslíš u S40 nebo jinde? A nevím, ale že by Volvo používalo EBD až u S40 a ne třeba u 960 či 850? A už vůbec nechápu zda zpochybňuješ citaci z manuálu či hovoříš o jiném typu. A dále - S40 má samostatnou kontrolku ABS, takže nevím proč by měla dvě kontrolky ny totéž. Ale hlavně, že již vše chodí.pulpes píše:systém EBD začalo volvo používat až u S/V 40.funguje přes ABS.ta kontrolka je opravdu spojená jen s čidlem na nádobce.jaká koli porucha na EBD se indikuje rozsvícením kontrolky ABS.kontrolka na hladinu kap. nemá s EBD nic společného.
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Prosím mám dotaz, co je kosmická vazelína a jaké má vlastnosti, případně kde ji sehnat. Podle názvu předpokládám, že je nějaká lepší. Dík.marra píše:ted jsem na to koukal Mikimu.. Ani jsem nesundaval pistky jen jsem je vytlačil malinko ven promazal kosmickou vazelinou, zatlačil zpátky odvzdušnil a kontrolka zhasla...crtec píše:Mam stejnej problem, fakt to asi signalizuje ruznej tlak v okruzich brzd. PP kolo mi "vrzalo", sem odvzdusnil, uz to brzdi ok a kontrolka vesele sviti dal. Zajimalo by me gde se nachazi jeji cidlo. Musi to bvyt nejakej pistek nebo neco podobnyho, moźan by mu stacilo "pomoct" zpet do stredove polohy, jen vedet gde takovou vec hledat... Jesi neco vykoumes, podel se s vysledky, taky me to uz celkem oslnuje :?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 887
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
kosmicka vazelína... Bremszylinder-paste für hydraulische bremsen k sehnaní u autoštangl cca 300-400kčJarda S40 píše: Prosím mám dotaz, co je kosmická vazelína a jaké má vlastnosti, případně kde ji sehnat. Podle názvu předpokládám, že je nějaká lepší. Dík.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 246
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
takže jsem podrobil brzdy testům a pohoda vše fachá,( až na ty křivý kotouče )
k těm kotoučům,vůbec nevím jak to udělat abych je sundal,někam dovezl na zbroušení a pak nandal ( fakt to tady u mě nejde - není místo na to učit se automechanikem ),takže uvažuju že bych koupil ještě jedny 14 dobrý alespoň budou náhradní,a to mě přivádí k myšlence,že by se tady někde daly pořídit za slušnej bakšiš pro jednoho člena Volvo klubu
jo a ještě jednou díky moc marro můj nový ( osobní ) automechaniku
jinak dolil jsem ten olej a trochu ušmudlal motor je to fakt hnus
a prostříkal kontakty
k těm kotoučům,vůbec nevím jak to udělat abych je sundal,někam dovezl na zbroušení a pak nandal ( fakt to tady u mě nejde - není místo na to učit se automechanikem ),takže uvažuju že bych koupil ještě jedny 14 dobrý alespoň budou náhradní,a to mě přivádí k myšlence,že by se tady někde daly pořídit za slušnej bakšiš pro jednoho člena Volvo klubu
jo a ještě jednou díky moc marro můj nový ( osobní ) automechaniku
jinak dolil jsem ten olej a trochu ušmudlal motor je to fakt hnus
a prostříkal kontakty
Naposledy upravil(a) Miki dne 17 dub 2005 19:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
asi sis to špatně přečetl napsal jsem že kontrolka na hladinu brz.kapaliny nemá s EBD nic společného.a EBD je funkce když v zatáčce sešlápneš brzový pedál tak se na zadní kola pustí ABS tak na 50 procent aby nedošlo ke smyku zadní osy.a návody bohužel překládají lidi které s auty nemj nic společného.v těch manuálech je hodně nepřesností.a S/V 40 má kontrolku jak na hladinu brzd,kapaliy tak i na ABS přes které funguje EBD.850 mněli EBD jen vroce 97 kdy bili vyrobené poslední kusy a S/V 70 je mněli ale ty se začali dělat až poS/V 40 v roce 97 a 40 byli už v roce 96Jarda S40 píše:Asi jsem se špatně vyjádřil či byl špatně pochopen, jen jsem chtěl říct, že je pravděpodobné, jak tvrdil i Standa, že ta kontrolka souvisí i se stavy tlaků v okruzích. Je - li to logika firmy, zřejmě to používala i dříve a pak teprve použila na rozdělení tlaků elektroniku. Jinak rozdělovače tlaků byly již dávno právě pístkové. To jen dnes se vše řeší elektronikou a když se to posere je to .... Jinak nechápu jak si vyložit to že kontrolka nemá s hladinou kap. nic spol.. Myslíš u S40 nebo jinde? A nevím, ale že by Volvo používalo EBD až u S40 a ne třeba u 960 či 850? A už vůbec nechápu zda zpochybňuješ citaci z manuálu či hovoříš o jiném typu. A dále - S40 má samostatnou kontrolku ABS, takže nevím proč by měla dvě kontrolky ny totéž. Ale hlavně, že již vše chodí.pulpes píše:systém EBD začalo volvo používat až u S/V 40.funguje přes ABS.ta kontrolka je opravdu spojená jen s čidlem na nádobce.jaká koli porucha na EBD se indikuje rozsvícením kontrolky ABS.kontrolka na hladinu kap. nemá s EBD nic společného.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 887
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
to je samy SRS, EBD, ABS, DSTC,EBA, a když se něco pose... tak ma člověk hlavu jak patrací balon a nezbejva mu nic jiného než navštívit autorizovany servis....
Naposledy upravil(a) marra dne 17 dub 2005 22:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
ad pulpes- v tom případě jsem si to přečetl dobře, nicméně oficiální příručka tvrdí něco jiného, viz výše. S nepřesnostmi překladu souhlasím co se týká odborných názvů, ale celou větu o poruše EBD by si asi pí. překladatelka v důchodu nevymyslela (tak ty překlady často vznikají).Jinak mé Volvo S40má pouze zmíněnou kontrolku a kontrolku ABS a kontr. ruční brzdy. jinou kontr. brzd nemá. U EBD jsem chápal funkci tak, že plynule reguluje tlaky v okruzích dle zatížení náprav, ne na 50%, dokonce i tlak na více zatíženou zadní nápravu zvětšuje. To by jinak byla i stará Dacie z r. 71 lepší. A mluvil jsem o 960kách ne 70kách. Jinak se zdá, že kontrolka opravdu souvisela s tlaky v okruzích i když rozdělovač nebyl elektronický.
K pochopení funkce EBD doporučuji prostudovat brožuru Volvo S40/V40 r. 2000 překlad a tisk MARTEN kapitolu 6.16.
K pochopení funkce EBD doporučuji prostudovat brožuru Volvo S40/V40 r. 2000 překlad a tisk MARTEN kapitolu 6.16.
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Lotopuce se podle myho nevyplati stacet.... posli mi SZ nebo mejl s upresnenim jake kotouce bys rad... potrebuju znat prumer a tloustku kotouce...Miki píše:takže jsem podrobil brzdy testům a pohoda vše fachá,( až na ty křivý kotouče )
k těm kotoučům,vůbec nevím jak to udělat abych je sundal,někam dovezl na zbroušení a pak nandal ( fakt to tady u mě nejde - není místo na to učit se automechanikem ),takže uvažuju že bych koupil ještě jedny 14 dobrý alespoň budou náhradní,a to mě přivádí k myšlence,že by se tady někde daly pořídit za slušnej bakšiš pro jednoho člena Volvo klubu
jo a ještě jednou díky moc marro můj nový ( osobní ) automechaniku
jinak dolil jsem ten olej a trochu ušmudlal motor je to fakt hnus
a prostříkal kontakty
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5
2Miki: staci sundat kolo, po kotouci prejedes prstama, esli nejni nejak zvlnenej, nebo esli neni do "O", nemela by tam bejt na okraji vysoupana hrana (desticky nepokrejou celou plochu kotouce, tagze na kraji bejva vystouplej kousek)
pokud na neco z tohohle narazis, tak je potreba ten kotouc sundat a nechat stocit na soustruhu, coz taky nestoji zrovna par korun
pokud na neco z tohohle narazis, tak je potreba ten kotouc sundat a nechat stocit na soustruhu, coz taky nestoji zrovna par korun
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Kontrolka - brzdy
K povodnej teme: Snimac pomerov brzdnych tlakov maju vsetky sedmy do r.v. 1987 a bez ABS. Novsie maju kontrolku brake failure napojenu na plavak v nadrzke na brzdovu kvapalinu.
Prikladam obrazky na vysvetlenie funkcie a pripadnu zborku/rozborku.
Prikladam obrazky na vysvetlenie funkcie a pripadnu zborku/rozborku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Sergej dne 16 zář 2007 15:33, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Kontrolka - brzdy
4Sergej - super! Znám to z dvojek, ale tento obrázek je prima! Dík.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Kontrolka - brzdy
Tohle vychytané zařízení mělo ještě jednu funkci a to omezit únik kapaliny z vadného okruhu, tím, že se přesunutím pístku dalo by se říct skoro zašpuntuje unikající větev. Škoda že to nedovedli k dokonalosti a nepoužívají pořád.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé