Kontrolka - brzdy

Všechno o sedmách a devítkách!
This topic is 13 years a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Miki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 431
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Hradištko u Nymburka

Kontrolka - brzdy

Příspěvek od Miki »

Zdrar pánové a dámy,mám dotaz/zkušenost.Trochu víc ztěžka se mi točilo levé kolo,a při brždění mi to táhlo do leva.Tak jsem se zastavil u Zemana,aby se mi na to koukli.Mladý mechanik mi to kolo sundal,rozebral brzdu,vyčistil a kdo ví co ještě a dal dohromady,kolo již nedrhlo super.Jel jsem to projet tam u nich na tý cestě,zabrzdím a koukám že se mi najednou rozsvěcí červená kontrolka s vykřičníkem v kruhu a v závorce,je to ta hned vlevo od ruční brzdy.No tak jedu zpátky a problém hlásím mechanikovi,ten neví a jde hledat knížku z který by to vyčetl,ta je bohužel v angličtině,takže krčí rameny.Na mou připomínku,že když jsem tam přijel,tak to nedělalo a po rozebrání a opětovném složení kola to začalo a že to bude mít souvislost nereaguje.Volám ještě dvěma zdejším "přátelům na telefonu" kteří mi potvrzují,že kontrolka pravděpodobně signalizuje nedostatek brzdové kapaliny ( svítila by pořád ),a ( nebo ) sjetý destičky.Zrovna přijíždí Zeman a rezolutně bez nějaké otevřenosti k diskuzi trvá na tom,že moje auto žádný takový snímání nemá a že to bude vadnej spínač pod pedálem,k tomu se ještě dovídám,že by to mohl být skrat v palubce a kdesi cosi.Takže jsem vytopil 3 kila a zdekoval se s tím,že to necháme být.No suma sumárum už tam nejedu,jestli máte někdo kontakt na dobrej servis sem s ním,ale VOLVO Petroni je hrůza hrůz.
P.S.: kdyby jste mi mohli pomoct s tou kontrolkou tak budu vděčnej, svítí když mám brzdový pedál hodně stlačenej,auto brzdí
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

Pablo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 422
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pablo »

Ve Velkých Přílepech je http://www.volvoferda.cz ne?P. :idea:
_________________
945GL B230FD/M47 1993

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2040
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

Kontrolka zřejmě signalisuje rozdílný tlak v okruzích brzd. Mrkni ale do návodu k obsluze, co píšou u téhle kontrolky. Nemám sedmičky s pitomejma piktogramama, moje auta mají nápis BRAKE FAILURE 8)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1485
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

Příspěvek od LUBOŠ »

Miki píše:Bohužel mám návod k obsluze v němčině a překládat to jsem vzdal,možná jsem lenoch,ale mě se ze slov jako "bremskreisausfall","gebuhrender" a "fusbremskreis" zvedá žaludek.
Miki zkus celý auto odvzdušnit i zadní brzdy a pokud máš i hydraulickou spojku, tak i tu. Je to z jedné kapaliny. Já mám pocit, že i já jsem měl podobný problém, když jsem dělal nový brzdový gumičky. Honil jsem bublinu v soustavě aspoň na 10x.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2868
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Neber to jako bernou minci, ale souhlasil bych s Lubošem. Některá auta rozsvěcela kontrolku při dlouhým chodu brzd. pedálu, a to by mohlo být tím vzducem. Ten se tam mohl dostat při té opravě a jelikož neodvzdušnili celý systém, může být. A možná měl Zeman pravdu alespoň s tím, že je spínač u pedálu a v tom případě by těžko kontroloval něco jiného než krok. Předpokládám, že máš brzdovky dost.

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 17 roků
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

Mam stejnej problem, fakt to asi signalizuje ruznej tlak v okruzich brzd. PP kolo mi "vrzalo", sem odvzdusnil, uz to brzdi ok a kontrolka vesele sviti dal. Zajimalo by me gde se nachazi jeji cidlo. Musi to bvyt nejakej pistek nebo neco podobnyho, moźan by mu stacilo "pomoct" zpet do stredove polohy, jen vedet gde takovou vec hledat... :( Jesi neco vykoumes, podel se s vysledky, taky me to uz celkem oslnuje :?
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Tak mne ta kontrolka svieti co si pamatam prakticky nepretrzite :lol: - pritom kvapaliny je dost - ale zaujalo ma to, ze to mozu byt sjete platnicky - musim s tym zajet do servisu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2040
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

u 2xx je čidlo rozdílného tlaku v okruzích pod hlavním brzdovým válcem. čidlo je umístěno v rozvodné "kostce" (2 trubky od hlavního brzdového válce se musí rozdělit na 2 x 3 trubky). Z kostky leze drát, když se odpojí, možná přestane svítit kontrolka.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Chose
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od Chose »

standa píše:u 2xx je čidlo rozdílného tlaku v okruzích pod hlavním brzdovým válcem. čidlo je umístěno v rozvodné "kostce" (2 trubky od hlavního brzdového válce se musí rozdělit na 2 x 3 trubky). Z kostky leze drát, když se odpojí, možná přestane svítit kontrolka.
Jo když se odpojí tak zhasne, dělal jsem to když jsem šel na technickou. Aby to neprovokovalo. Stacilo, ze frajer nastartoval a pta se co vam to tu blika? Koukam a nic nevidim. Tady, ukaze na prostredni panel. Aha, no to znamena ze nejste pripoutanej :-)) Auto brzdilo dobře, jen po tom co mi oni lupla zadní brdová trubičk,a se posunul pistek v ty rozvodovy kostce a sepnulo to. Chtel jsem to opravit, ale mel jsem strach, ze bych to nepovolil a nebo pak zase neutahl. Tak jsem odpojil kontrolku a bylo to.
_________________
Chose, 608051871, Volvo 245GLE r.v.1983, B23E, http://kiss.to/volvo245

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

pánové,ta kontrolka vykřičník v kroužku je kontrolka nízké hladiny brzdové kapaliny a má jí každé volvo.i ty nové.volvo žádné hlídání tlaků v okruzích nemá.ten spínač téhle kontrolky je na nádobce na kapalinu.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

pulpes píše:pánové,ta kontrolka vykřičník v kroužku je kontrolka nízké hladiny brzdové kapaliny a má jí každé volvo.i ty nové.volvo žádné hlídání tlaků v okruzích nemá.ten spínač téhle kontrolky je na nádobce na kapalinu.
Ale kvapaliny je dost. A asi aj u Mikiho.. Toz budu asi vadne cidielka.. :lol:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2868
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Přestal jsem být líný a podíval se do návodu k obsluze mojí S40, snad to platí obecně. Cituji,,Kontrolka por. brzd. soustavy. Pokud se kontr. rozsvítí během jízdy nebo při brzdění, je hladina br. kapal. v nádobce příliš nízká.Okamžitě zastavte a zkontrolujte hladinu kapaliny. Pokud kontrolka svítí stále,znamená to,že nefunguje systém EBD (el. rozděl. brzdné síly) "
Zdá se, že pravdu máte všichni, pokud to teda platí i pro jiné typy. Takže kontrola kapaliny, pak odvzdušnit a pak případně kontrolovat, zda drží stopu při brždění.

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

systém EBD začalo volvo používat až u S/V 40.funguje přes ABS.ta kontrolka je opravdu spojená jen s čidlem na nádobce.jaká koli porucha na EBD se indikuje rozsvícením kontrolky ABS.kontrolka na hladinu kap. nemá s EBD nic společného.

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

crtec píše:Mam stejnej problem, fakt to asi signalizuje ruznej tlak v okruzich brzd. PP kolo mi "vrzalo", sem odvzdusnil, uz to brzdi ok a kontrolka vesele sviti dal. Zajimalo by me gde se nachazi jeji cidlo. Musi to bvyt nejakej pistek nebo neco podobnyho, moźan by mu stacilo "pomoct" zpet do stredove polohy, jen vedet gde takovou vec hledat... :( Jesi neco vykoumes, podel se s vysledky, taky me to uz celkem oslnuje :?
ted jsem na to koukal Mikimu.. Ani jsem nesundaval pistky jen jsem je vytlačil malinko ven promazal kosmickou vazelinou, zatlačil zpátky odvzdušnil a kontrolka zhasla...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2868
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

pulpes píše:systém EBD začalo volvo používat až u S/V 40.funguje přes ABS.ta kontrolka je opravdu spojená jen s čidlem na nádobce.jaká koli porucha na EBD se indikuje rozsvícením kontrolky ABS.kontrolka na hladinu kap. nemá s EBD nic společného.
Asi jsem se špatně vyjádřil či byl špatně pochopen, jen jsem chtěl říct, že je pravděpodobné, jak tvrdil i Standa, že ta kontrolka souvisí i se stavy tlaků v okruzích. Je - li to logika firmy, zřejmě to používala i dříve a pak teprve použila na rozdělení tlaků elektroniku. Jinak rozdělovače tlaků byly již dávno právě pístkové. To jen dnes se vše řeší elektronikou a když se to posere je to .... Jinak nechápu jak si vyložit to že kontrolka nemá s hladinou kap. nic spol.. Myslíš u S40 nebo jinde? A nevím, ale že by Volvo používalo EBD až u S40 a ne třeba u 960 či 850? A už vůbec nechápu zda zpochybňuješ citaci z manuálu či hovoříš o jiném typu. A dále - S40 má samostatnou kontrolku ABS, takže nevím proč by měla dvě kontrolky ny totéž. Ale hlavně, že již vše chodí.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2868
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

marra píše:
crtec píše:Mam stejnej problem, fakt to asi signalizuje ruznej tlak v okruzich brzd. PP kolo mi "vrzalo", sem odvzdusnil, uz to brzdi ok a kontrolka vesele sviti dal. Zajimalo by me gde se nachazi jeji cidlo. Musi to bvyt nejakej pistek nebo neco podobnyho, moźan by mu stacilo "pomoct" zpet do stredove polohy, jen vedet gde takovou vec hledat... :( Jesi neco vykoumes, podel se s vysledky, taky me to uz celkem oslnuje :?
ted jsem na to koukal Mikimu.. Ani jsem nesundaval pistky jen jsem je vytlačil malinko ven promazal kosmickou vazelinou, zatlačil zpátky odvzdušnil a kontrolka zhasla...
Prosím mám dotaz, co je kosmická vazelína a jaké má vlastnosti, případně kde ji sehnat. Podle názvu předpokládám, že je nějaká lepší. Dík.

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

Jarda S40 píše: Prosím mám dotaz, co je kosmická vazelína a jaké má vlastnosti, případně kde ji sehnat. Podle názvu předpokládám, že je nějaká lepší. Dík.
:lol: kosmicka vazelína... Bremszylinder-paste für hydraulische bremsen k sehnaní u autoštangl cca 300-400kč
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Miki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 431
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Hradištko u Nymburka

Příspěvek od Miki »

takže jsem podrobil brzdy testům a pohoda vše fachá,( až na ty křivý kotouče )
k těm kotoučům,vůbec nevím jak to udělat abych je sundal,někam dovezl na zbroušení a pak nandal ( fakt to tady u mě nejde - není místo na to učit se automechanikem ),takže uvažuju že bych koupil ještě jedny 14 dobrý alespoň budou náhradní,a to mě přivádí k myšlence,že by se tady někde daly pořídit za slušnej bakšiš pro jednoho člena Volvo klubu :D
jo a ještě jednou díky moc marro můj nový ( osobní ) automechaniku :wink:
jinak dolil jsem ten olej a trochu ušmudlal :D motor je to fakt hnus
a prostříkal kontakty
Naposledy upravil(a) Miki dne 17 dub 2005 18:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

Jarda S40 píše:
pulpes píše:systém EBD začalo volvo používat až u S/V 40.funguje přes ABS.ta kontrolka je opravdu spojená jen s čidlem na nádobce.jaká koli porucha na EBD se indikuje rozsvícením kontrolky ABS.kontrolka na hladinu kap. nemá s EBD nic společného.
Asi jsem se špatně vyjádřil či byl špatně pochopen, jen jsem chtěl říct, že je pravděpodobné, jak tvrdil i Standa, že ta kontrolka souvisí i se stavy tlaků v okruzích. Je - li to logika firmy, zřejmě to používala i dříve a pak teprve použila na rozdělení tlaků elektroniku. Jinak rozdělovače tlaků byly již dávno právě pístkové. To jen dnes se vše řeší elektronikou a když se to posere je to .... Jinak nechápu jak si vyložit to že kontrolka nemá s hladinou kap. nic spol.. Myslíš u S40 nebo jinde? A nevím, ale že by Volvo používalo EBD až u S40 a ne třeba u 960 či 850? A už vůbec nechápu zda zpochybňuješ citaci z manuálu či hovoříš o jiném typu. A dále - S40 má samostatnou kontrolku ABS, takže nevím proč by měla dvě kontrolky ny totéž. Ale hlavně, že již vše chodí.
asi sis to špatně přečetl napsal jsem že kontrolka na hladinu brz.kapaliny nemá s EBD nic společného.a EBD je funkce když v zatáčce sešlápneš brzový pedál tak se na zadní kola pustí ABS tak na 50 procent aby nedošlo ke smyku zadní osy.a návody bohužel překládají lidi které s auty nemj nic společného.v těch manuálech je hodně nepřesností.a S/V 40 má kontrolku jak na hladinu brzd,kapaliy tak i na ABS přes které funguje EBD.850 mněli EBD jen vroce 97 kdy bili vyrobené poslední kusy a S/V 70 je mněli ale ty se začali dělat až poS/V 40 v roce 97 a 40 byli už v roce 96

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

to je samy SRS, EBD, ABS, DSTC,EBA, a když se něco pose... tak ma člověk hlavu jak patrací balon a nezbejva mu nic jiného než navštívit autorizovany servis....
Naposledy upravil(a) marra dne 17 dub 2005 21:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2868
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

ad pulpes- v tom případě jsem si to přečetl dobře, nicméně oficiální příručka tvrdí něco jiného, viz výše. S nepřesnostmi překladu souhlasím co se týká odborných názvů, ale celou větu o poruše EBD by si asi pí. překladatelka v důchodu nevymyslela (tak ty překlady často vznikají).Jinak mé Volvo S40má pouze zmíněnou kontrolku a kontrolku ABS a kontr. ruční brzdy. jinou kontr. brzd nemá. U EBD jsem chápal funkci tak, že plynule reguluje tlaky v okruzích dle zatížení náprav, ne na 50%, dokonce i tlak na více zatíženou zadní nápravu zvětšuje. To by jinak byla i stará Dacie z r. 71 lepší. A mluvil jsem o 960kách ne 70kách. Jinak se zdá, že kontrolka opravdu souvisela s tlaky v okruzích i když rozdělovač nebyl elektronický.
K pochopení funkce EBD doporučuji prostudovat brožuru Volvo S40/V40 r. 2000 překlad a tisk MARTEN kapitolu 6.16.

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

Miki píše:takže jsem podrobil brzdy testům a pohoda vše fachá,( až na ty křivý kotouče )
k těm kotoučům,vůbec nevím jak to udělat abych je sundal,někam dovezl na zbroušení a pak nandal ( fakt to tady u mě nejde - není místo na to učit se automechanikem ),takže uvažuju že bych koupil ještě jedny 14 dobrý alespoň budou náhradní,a to mě přivádí k myšlence,že by se tady někde daly pořídit za slušnej bakšiš pro jednoho člena Volvo klubu :D
jo a ještě jednou díky moc marro můj nový ( osobní ) automechaniku :wink:
jinak dolil jsem ten olej a trochu ušmudlal :D motor je to fakt hnus
a prostříkal kontakty
Lotopuce se podle myho nevyplati stacet.... posli mi SZ nebo mejl s upresnenim jake kotouce bys rad... potrebuju znat prumer a tloustku kotouce...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

bidak
Offline
Příspěvky: 497
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

2Miki: staci sundat kolo, po kotouci prejedes prstama, esli nejni nejak zvlnenej, nebo esli neni do "O", nemela by tam bejt na okraji vysoupana hrana (desticky nepokrejou celou plochu kotouce, tagze na kraji bejva vystouplej kousek)
pokud na neco z tohohle narazis, tak je potreba ten kotouc sundat a nechat stocit na soustruhu, coz taky nestoji zrovna par korun
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3073
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: Kontrolka - brzdy

Příspěvek od Sergej »

K povodnej teme: Snimac pomerov brzdnych tlakov maju vsetky sedmy do r.v. 1987 a bez ABS. Novsie maju kontrolku brake failure napojenu na plavak v nadrzke na brzdovu kvapalinu.
Prikladam obrazky na vysvetlenie funkcie a pripadnu zborku/rozborku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Sergej dne 16 zář 2007 14:33, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2868
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Kontrolka - brzdy

Příspěvek od Jarda S40 »

4Sergej - super! Znám to z dvojek, ale tento obrázek je prima! Dík.
This topic is 13 years a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900“