Něco pro Drewida

Odkazy na ruzne fotky - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 93
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990

#1 Něco pro Drewida

Příspěvek od kenya »

Tohle jsem potkal v Rotterdamu v přístavu, putovalo to do Anglie
Přílohy
vlaar.jpg
vlaar.jpg (30.58 KiB) Zobrazeno 1752 x
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964

Jiri.T
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 910
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou

#2 Něco pro Drewida

Příspěvek od Jiri.T »

Volvo Panzer? :D
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

#3 Něco pro Drewida

Příspěvek od Pavel V »

Nee to je naše BéVéPé (čti Bojové vozidlo pěchoty) které jsou u tamních sběratelů veteránů v kurzu.
Mýlit se mohu neb zapomenout co a v čem jsme jezdili se snado zapomíná. :lol:
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 549
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#4 Něco pro Drewida

Příspěvek od drewid »

No co. Roste tam kriminalita tak je zapotřebí něco bezpečného na odvoz dětí do školy 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#5 Něco pro Drewida

Příspěvek od standa »

omluvte dotaz štáckripla :D , ale nejsou to jen atrapy z papundeklu? kolik vlastně takový bvp váží, že kamion odveze rovnou dva?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

libre
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 426
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

#6 Něco pro Drewida

Příspěvek od libre »

BPV-1 váží 13,25 tuny - zde a BVP-2 14 tun - zde.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#7 Něco pro Drewida

Příspěvek od standa »

pf, bvp je papírák :roll: :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 341
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#8 Něco pro Drewida

Příspěvek od Peťo-goalie »

standa píše:pf, bvp je papírák :roll: :D
Tvoja 240 combYkombajn :lol: je papYrusák :lol: :mrgreen:

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4742
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#9 Něco pro Drewida

Příspěvek od Ondra. »

Prázdná souprava mývá 12-14 tun, nevím přesně, tak v tom případě by to v podstatě nebyl ani nadrozměr (obvyklá hmotnost do 40 tun)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#10 Něco pro Drewida

Příspěvek od Jarda S40 »

standa píše:pf, bvp je papírák :roll: :D
Balistická ochrana BVP nespočívá jen v mohutnosti pancíře. Jde spíš o promyšleně konstruované sklony ploch, po kterých protipancéřová munice sklouzne a sníženou siluetu.. Taky je chráněné hlavně proti čelní palbě, boční a zadní je už podstatně nebezpečnější. BVP je určeno jako vozidlo motostřelecké pěchoty, ne na nějaké masivní bitvy ve smyslu tankových svazů. Pokud se narazilo na zakopaného protivníka s ručními protipancéřovými zbraněmi, šla dopředu pěchota, která vyčistila terén. Bevka se zatím držely v pozadí. V případě útoku tanků mělo být Bévépéčko zakopáno a využito k palebné podpoře motostřeleckého družstva. Nicméně proti tankům a jiným pancéřovaným soupeřům mělo velice účinné po drátě řízené raketové střely. Každé družstvo mělo jednoho pancéřovníka s 5 kusy RPG (pancéřovník nesl 2 kusy a pomocník tuším 3 kusy). Zajímavá je i jeho schopnost plavby po vodě, na tuto bylo vybaveno sklápěcím vlnolamem, aby se šípovitá příď "nezapíchla" do vody.

P.S. Mimochodem, zakopat BVP do země na Šumavě nebyla žádná pr*el :lol:

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 341
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#11 Něco pro Drewida

Příspěvek od Peťo-goalie »

Jarda S40 píše:
standa píše:pf, bvp je papírák :roll: :D
Balistická ochrana BVP nespočívá jen v mohutnosti pancíře. Jde spíš o promyšleně konstruované sklony ploch, po kterých protipancéřová munice sklouzne a sníženou siluetu.. Taky je chráněné hlavně proti čelní palbě, boční a zadní je už podstatně nebezpečnější. BVP je určeno jako vozidlo motostřelecké pěchoty, ne na nějaké masivní bitvy ve smyslu tankových svazů. Pokud se narazilo na zakopaného protivníka s ručními protipancéřovými zbraněmi, šla dopředu pěchota, která vyčistila terén. Bevka se zatím držely v pozadí. V případě útoku tanků mělo být Bévépéčko zakopáno a využito k palebné podpoře motostřeleckého družstva. Nicméně proti tankům a jiným pancéřovaným soupeřům mělo velice účinné po drátě řízené raketové střely. Každé družstvo mělo jednoho pancéřovníka s 5 kusy RPG (pancéřovník nesl 2 kusy a pomocník tuším 3 kusy). Zajímavá je i jeho schopnost plavby po vodě, na tuto bylo vybaveno sklápěcím vlnolamem, aby se šípovitá příď "nezapíchla" do vody.

P.S. Mimochodem, zakopat BVP do země na Šumavě nebyla žádná pr*el :lol:
:palec: Ach jo krasne casy minule :lol: ja mozem tak obvazovat ustrelenu prdel.. 8)

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#12 Něco pro Drewida

Příspěvek od hroch32 »

Jarda S40 píše:P.S. Mimochodem, zakopat BVP do země na Šumavě nebyla žádná pr*el :lol:
Kurňa chtělo by to zase nějaké vojenské cvičení na Šumavě, neb a) hned by tam bylo míň turistů :twisted: ; b) by bylo postaráno o správný management orchideových luk :mrgreen:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 341
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#13 Něco pro Drewida

Příspěvek od Peťo-goalie »

hroch32 píše:
Jarda S40 píše:P.S. Mimochodem, zakopat BVP do země na Šumavě nebyla žádná pr*el :lol:
Kurňa chtělo by to zase nějaké vojenské cvičení na Šumavě, neb a) hned by tam bylo míň turistů :twisted: ; b) by bylo postaráno o správný management orchideových luk :mrgreen:
Na nas Turecky vrch alebo Lest nemate ;-) :lol:

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#14 Něco pro Drewida

Příspěvek od yoby »

Však víme že u vás je i tráva zelenější a voda mokřejší :mrgreen:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 341
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#15 Něco pro Drewida

Příspěvek od Peťo-goalie »

yoby píše:Však víme že u vás je i tráva zelenější a voda mokřejší :mrgreen:
:palec:

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#16 Něco pro Drewida

Příspěvek od standa »

děkuji za vysvětlení - až teď jsem si v odkazu (libre, díky) přečetl, že bvp má na délku jen 6,7 metru, čili jako dvoustovka s držákem bicyklů na tažným :D - čili váha odpovídá...

jenomže pak mě vysvětlete, jak se tam vejde deset lidí a ještě dýzlák jak vrata :shock: - má vůbec řidič ergonomicky rozmístěny ovládací prvky, stavitelnej volant a aspoň (!) tři odkládací schránky a držáček na nápoje?

když už se tam musí mačkat tolik lidí, tak je tam doufám pořádná klimatizace... :palec:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 341
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#17 Něco pro Drewida

Příspěvek od Peťo-goalie »

standa píše:děkuji za vysvětlení - až teď jsem si v odkazu (libre, díky) přečetl, že bvp má na délku jen 6,7 metru, čili jako dvoustovka s držákem bicyklů na tažným :D - čili váha odpovídá...

jenomže pak mě vysvětlete, jak se tam vejde deset lidí a ještě dýzlák jak vrata :shock: - má vůbec řidič ergonomicky rozmístěny ovládací prvky, stavitelnej volant a aspoň (!) tři odkládací schránky a držáček na nápoje?

když už se tam musí mačkat tolik lidí, tak je tam doufám pořádná klimatizace... :palec:
Standa nechces si od nasej armady nejake BVPcko radsej kupit? :lol: mu prirobis dopredu chladicovu masku s logom volvo a je to Volvokchar jak sfina :lol:

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 341
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#18 Něco pro Drewida

Příspěvek od Peťo-goalie »

goalie píše:
standa píše:děkuji za vysvětlení - až teď jsem si v odkazu (libre, díky) přečetl, že bvp má na délku jen 6,7 metru, čili jako dvoustovka s držákem bicyklů na tažným :D - čili váha odpovídá...

jenomže pak mě vysvětlete, jak se tam vejde deset lidí a ještě dýzlák jak vrata :shock: - má vůbec řidič ergonomicky rozmístěny ovládací prvky, stavitelnej volant a aspoň (!) tři odkládací schránky a držáček na nápoje?

když už se tam musí mačkat tolik lidí, tak je tam doufám pořádná klimatizace... :palec:
Standa nechces si od nasej armady nejake BVPcko radsej kupit? :lol: mu prirobis dopredu chladicovu masku s logom volvo a je to Volvokchar jak sfina :lol:
A ta bezpecnost 10hviezdiciek aj bez airbagov.. to je parada nie?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Něco pro Drewida

Příspěvek od Sergej »

standa píše:děkuji za vysvětlení - až teď jsem si v odkazu (libre, díky) přečetl, že bvp má na délku jen 6,7 metru, čili jako dvoustovka s držákem bicyklů na tažným :D - čili váha odpovídá...

jenomže pak mě vysvětlete, jak se tam vejde deset lidí a ještě dýzlák jak vrata :shock: - má vůbec řidič ergonomicky rozmístěny ovládací prvky, stavitelnej volant a aspoň (!) tři odkládací schránky a držáček na nápoje?

když už se tam musí mačkat tolik lidí, tak je tam doufám pořádná klimatizace... :palec:
Drziaciky poharov mozno nie, zato vysokoucinne filtroventilacne zariadenie proti ZHN ano... Navyse to plava...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#20 Něco pro Drewida

Příspěvek od Jarda S40 »

standa píše:děkuji za vysvětlení - až teď jsem si v odkazu (libre, díky) přečetl, že bvp má na délku jen 6,7 metru, čili jako dvoustovka s držákem bicyklů na tažným :D - čili váha odpovídá...

jenomže pak mě vysvětlete, jak se tam vejde deset lidí a ještě dýzlák jak vrata :shock: - má vůbec řidič ergonomicky rozmístěny ovládací prvky, stavitelnej volant a aspoň (!) tři odkládací schránky a držáček na nápoje?

když už se tam musí mačkat tolik lidí, tak je tam doufám pořádná klimatizace... :palec:
Stando, vejde se tam 11 lidí. Vepředu je řidič, velitel vozu a střelec. Vzadu pak až osmičlenné motostřelecké družstvo. Zadek je koncipován jako uprostřed postavená nádrž na naftu a podél ní ve směru jízdy dvě lavice zády k té nádrži. Každá je na jedné straně vozidla a to pro 4 lidi. Ti tam seděj skrčení s velkou polní na zádech a helmou na hlavě. No hnus, těžko se tam vejít. Je tam skoro absolutní tma a stísněno. Světlo prolíná dovnitř jen přes průhledy na samopaly. Před sebou má každej motostřelec dírku na hlaveň s otočnou záklopkou a nad ní je maličkej snad skleněnej průhled na mířidla a okolí. Pak jsou ještě ty samé průhledy v zadních dveřích. V létě horko v zimě zima. Stát s tím na slunci je za trest. Klima nee. Jednou jsem v tom seděl na Šumavě asi 3 dny nepřetržitě, už jsem ani nevěděl jestli je den nebo noc a kolikátého. Furt jsme jezdili dokolečka a pak zase stáli a zase jezdily.... Pakárna. Docela jsem se těšil na rozvíjení rojnice a jiné libůstky :lol:

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 308
Registrován: 17 roků
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

#21 Něco pro Drewida

Příspěvek od hoffi »

Jarda S40 píše:
standa píše:děkuji za vysvětlení - až teď jsem si v odkazu (libre, díky) přečetl, že bvp má na délku jen 6,7 metru, čili jako dvoustovka s držákem bicyklů na tažným :D - čili váha odpovídá...

jenomže pak mě vysvětlete, jak se tam vejde deset lidí a ještě dýzlák jak vrata :shock: - má vůbec řidič ergonomicky rozmístěny ovládací prvky, stavitelnej volant a aspoň (!) tři odkládací schránky a držáček na nápoje?

když už se tam musí mačkat tolik lidí, tak je tam doufám pořádná klimatizace... :palec:
Stando, vejde se tam 11 lidí. Vepředu je řidič, velitel vozu a střelec. Vzadu pak až osmičlenné motostřelecké družstvo. Zadek je koncipován jako uprostřed postavená nádrž na naftu a podél ní ve směru jízdy dvě lavice zády k té nádrži. Každá je na jedné straně vozidla a to pro 4 lidi. Ti tam seděj skrčení s velkou polní na zádech a helmou na hlavě. No hnus, těžko se tam vejít. Je tam skoro absolutní tma a stísněno. Světlo prolíná dovnitř jen přes průhledy na samopaly. Před sebou má každej motostřelec dírku na hlaveň s otočnou záklopkou a nad ní je maličkej snad skleněnej průhled na mířidla a okolí. Pak jsou ještě ty samé průhledy v zadních dveřích. V létě horko v zimě zima. Stát s tím na slunci je za trest. Klima nee. Jednou jsem v tom seděl na Šumavě asi 3 dny nepřetržitě, už jsem ani nevěděl jestli je den nebo noc a kolikátého. Furt jsme jezdili dokolečka a pak zase stáli a zase jezdily.... Pakárna. Docela jsem se těšil na rozvíjení rojnice a jiné libůstky :lol:
Trochu upřesním počet osádky.
BVP 1 : na levé straně od předu řidič a zaním sedí velitel vozu,ve věži střelec operátor,v roji 6-8 členné mužstvo. (11 lidí)
BVP 2 : Na levé straně od předu řidič a za ním chemik,ve věži velitel vozu a střelec operátor,v roji 8 členné mužstvo (12 lidí)

Osobně jsem seděl jen jednou vzadu a to v přijímači(to byla jen náhoda,protože správný řidič BVP to taky musí zkusit),je to pěknej hnus.Nikdy více sedět v roji to se budu radši válet v hnoji :mrgreen:
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 308
Registrován: 17 roků
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

#22 Něco pro Drewida

Příspěvek od hoffi »

Jarda S40 píše:
standa píše:pf, bvp je papírák :roll: :D
Balistická ochrana BVP nespočívá jen v mohutnosti pancíře. Jde spíš o promyšleně konstruované sklony ploch, po kterých protipancéřová munice sklouzne a sníženou siluetu.. Taky je chráněné hlavně proti čelní palbě, boční a zadní je už podstatně nebezpečnější. BVP je určeno jako vozidlo motostřelecké pěchoty, ne na nějaké masivní bitvy ve smyslu tankových svazů. Pokud se narazilo na zakopaného protivníka s ručními protipancéřovými zbraněmi, šla dopředu pěchota, která vyčistila terén. Bevka se zatím držely v pozadí. V případě útoku tanků mělo být Bévépéčko zakopáno a využito k palebné podpoře motostřeleckého družstva. Nicméně proti tankům a jiným pancéřovaným soupeřům mělo velice účinné po drátě řízené raketové střely. Každé družstvo mělo jednoho pancéřovníka s 5 kusy RPG (pancéřovník nesl 2 kusy a pomocník tuším 3 kusy). Zajímavá je i jeho schopnost plavby po vodě, na tuto bylo vybaveno sklápěcím vlnolamem, aby se šípovitá příď "nezapíchla" do vody.

P.S. Mimochodem, zakopat BVP do země na Šumavě nebyla žádná pr*el :lol:
Jen tak mimochodem,BVP 1 mělo 73mm lauf ( na rozdíl od dvojky 30mm),který si taky poradil s tankem.Byli s tím nějaké problémy,protože to nesplňovalo výzbroj pro bojová vozidla pěchoty.S tímhle kanonem by to mělo patři do kategorie tanků.Proto už na dvojkách je pouze 30mm kanon.Je pravda,že po zakopání je BVP skoro nezničitelné.V ostrém boji životnost cca 3 minuty,což je docela málo......
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 93
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990

#23 Něco pro Drewida

Příspěvek od kenya »

Ondra. píše:Prázdná souprava mývá 12-14 tun, nevím přesně, tak v tom případě by to v podstatě nebyl ani nadrozměr (obvyklá hmotnost do 40 tun)
Je to samo kus od kusu odlišné, ale prázdná souprava mívá v průměru s plachťákem 15, s frigem 19 tun, tyhle speciální přepravníky bývají většinou kvůli požadavkům na nosnost a pevnost dost těžší. Takže s 2ma BVP to přes 40 tun asi dost bude překračovat. Navíc u nás je sice vžitý název nadrozměr, ale jde tu nejen o rozměry, ale i o hmotnost. Výstižnější je německé označení "schwertransport" 8)
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#24 Něco pro Drewida

Příspěvek od Jarda S40 »

4Hoffi - já pamatuji samozřejmě jen BVP 1, dvojky byly v dobách, kdy jsem už nechodil ani na cvičení. O tom kanonu to vím, ale problémy byly snad až později, v dobách jednání o počtu konvenčních zbraní v Evropě. Západní Evropa měla snad přeci jen obavy z toho mračna východních tanků a snažila se nějakou dohodou tyto počty omezit. Je to už dlouho a navíc mě to tenkrát nezajímalo, takže mám jen domněnky. Ale myslím si, že v návaznosti na tyto dohody byl právě spor o to, kam BVP zatřídit. S tvým postřehem o svezení v roji mohu jen souhlasit. Časem jsem si zvykl, ale zpočátku jsem tam měl i klaustrofobii. Dost kluků se uvnitř i poblinkalo, žádnej med. To už snad bylo lepší ho po výjezdu zase píglovat, hlavně pásy :lol:

P.S. Jen na okraj, ČSLA tehdy (1970-1980) měla v západním voj. okruhu asi 10 motostřeleckých divizí s BVP1 a asi 5 tankových divizí. Tanků bylo snad kolem 5-6 tisíc., BVP netuším. K tomu byly ještě zálohy a uložená technika. Docela slušné počty na malou zemičku uprostřed Evropy, ne? :lol:

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 549
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#25 Něco pro Drewida

Příspěvek od drewid »

No jezdit f tom je fakt hnus a ergonomie je nulová. Ono když jsme dostali smyka, nebo neplánovaně vletěli do tankového okopu tak jsou ty trubky na rozvod vzduchu FVZ proti ZHN dobré akorát tak na proražení lebky, vůbec nastoupit tam a vystoupit v časovém limitu pár vteřin aniž by se něco nezadrhlo, nebo nerozpadlo (hlavně UKL-59 nejvíc napitchu gun) je docela kumšt. A rychle vystoupit jde snad jenom po zásahu tankem :mrgreen: Je však fakt že mnohem líp se mi střílelo z BVP-1 - nabíjet manuálně a ještě to dřevěným kolíkem dorazit, pak rána a kouř ve veži, sem si připadal jak u Kurska 8)
A s tou balistickou ochranou - no vzhledem k tomu že to musí plavat tak to má hliníkový pancíř a ač dobře skloněný tak bych v tom sedět nechtěl pokud by mě mělo na mušce cokoli větší ráže než 7.62mm - čelní pancíř má údajně odolat zásahu z 14,5 KPVT z OT-90 ale opravdu, opravdu bych to nezkoušel. To už je fakt docela velká puška :mrgreen:

A jardo ty jsi ještě jezdil v tomhle, jakýpak bévépé !

Obrázek
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Foto“