Něco pro Drewida
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
#1 Něco pro Drewida
Tohle jsem potkal v Rotterdamu v přístavu, putovalo to do Anglie
- Přílohy
-
- vlaar.jpg (30.58 KiB) Zobrazeno 1752 x
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 910
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
#2 Něco pro Drewida
Volvo Panzer?
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 168
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
#3 Něco pro Drewida
Nee to je naše BéVéPé (čti Bojové vozidlo pěchoty) které jsou u tamních sběratelů veteránů v kurzu.
Mýlit se mohu neb zapomenout co a v čem jsme jezdili se snado zapomíná.
Mýlit se mohu neb zapomenout co a v čem jsme jezdili se snado zapomíná.
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#4 Něco pro Drewida
No co. Roste tam kriminalita tak je zapotřebí něco bezpečného na odvoz dětí do školy
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5 Něco pro Drewida
omluvte dotaz štáckripla , ale nejsou to jen atrapy z papundeklu? kolik vlastně takový bvp váží, že kamion odveze rovnou dva?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 426
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#6 Něco pro Drewida
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#7 Něco pro Drewida
pf, bvp je papírák
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#8 Něco pro Drewida
Tvoja 240 combYkombajn je papYrusákstanda píše:pf, bvp je papírák
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 Něco pro Drewida
Prázdná souprava mývá 12-14 tun, nevím přesně, tak v tom případě by to v podstatě nebyl ani nadrozměr (obvyklá hmotnost do 40 tun)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#10 Něco pro Drewida
Balistická ochrana BVP nespočívá jen v mohutnosti pancíře. Jde spíš o promyšleně konstruované sklony ploch, po kterých protipancéřová munice sklouzne a sníženou siluetu.. Taky je chráněné hlavně proti čelní palbě, boční a zadní je už podstatně nebezpečnější. BVP je určeno jako vozidlo motostřelecké pěchoty, ne na nějaké masivní bitvy ve smyslu tankových svazů. Pokud se narazilo na zakopaného protivníka s ručními protipancéřovými zbraněmi, šla dopředu pěchota, která vyčistila terén. Bevka se zatím držely v pozadí. V případě útoku tanků mělo být Bévépéčko zakopáno a využito k palebné podpoře motostřeleckého družstva. Nicméně proti tankům a jiným pancéřovaným soupeřům mělo velice účinné po drátě řízené raketové střely. Každé družstvo mělo jednoho pancéřovníka s 5 kusy RPG (pancéřovník nesl 2 kusy a pomocník tuším 3 kusy). Zajímavá je i jeho schopnost plavby po vodě, na tuto bylo vybaveno sklápěcím vlnolamem, aby se šípovitá příď "nezapíchla" do vody.standa píše:pf, bvp je papírák
P.S. Mimochodem, zakopat BVP do země na Šumavě nebyla žádná pr*el
#11 Něco pro Drewida
Ach jo krasne casy minule ja mozem tak obvazovat ustrelenu prdel..Jarda S40 píše:Balistická ochrana BVP nespočívá jen v mohutnosti pancíře. Jde spíš o promyšleně konstruované sklony ploch, po kterých protipancéřová munice sklouzne a sníženou siluetu.. Taky je chráněné hlavně proti čelní palbě, boční a zadní je už podstatně nebezpečnější. BVP je určeno jako vozidlo motostřelecké pěchoty, ne na nějaké masivní bitvy ve smyslu tankových svazů. Pokud se narazilo na zakopaného protivníka s ručními protipancéřovými zbraněmi, šla dopředu pěchota, která vyčistila terén. Bevka se zatím držely v pozadí. V případě útoku tanků mělo být Bévépéčko zakopáno a využito k palebné podpoře motostřeleckého družstva. Nicméně proti tankům a jiným pancéřovaným soupeřům mělo velice účinné po drátě řízené raketové střely. Každé družstvo mělo jednoho pancéřovníka s 5 kusy RPG (pancéřovník nesl 2 kusy a pomocník tuším 3 kusy). Zajímavá je i jeho schopnost plavby po vodě, na tuto bylo vybaveno sklápěcím vlnolamem, aby se šípovitá příď "nezapíchla" do vody.standa píše:pf, bvp je papírák
P.S. Mimochodem, zakopat BVP do země na Šumavě nebyla žádná pr*el
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#12 Něco pro Drewida
Kurňa chtělo by to zase nějaké vojenské cvičení na Šumavě, neb a) hned by tam bylo míň turistů ; b) by bylo postaráno o správný management orchideových lukJarda S40 píše:P.S. Mimochodem, zakopat BVP do země na Šumavě nebyla žádná pr*el
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
#13 Něco pro Drewida
Na nas Turecky vrch alebo Lest nematehroch32 píše:Kurňa chtělo by to zase nějaké vojenské cvičení na Šumavě, neb a) hned by tam bylo míň turistů ; b) by bylo postaráno o správný management orchideových lukJarda S40 píše:P.S. Mimochodem, zakopat BVP do země na Šumavě nebyla žádná pr*el
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#14 Něco pro Drewida
Však víme že u vás je i tráva zelenější a voda mokřejší
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#15 Něco pro Drewida
yoby píše:Však víme že u vás je i tráva zelenější a voda mokřejší
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#16 Něco pro Drewida
děkuji za vysvětlení - až teď jsem si v odkazu (libre, díky) přečetl, že bvp má na délku jen 6,7 metru, čili jako dvoustovka s držákem bicyklů na tažným - čili váha odpovídá...
jenomže pak mě vysvětlete, jak se tam vejde deset lidí a ještě dýzlák jak vrata - má vůbec řidič ergonomicky rozmístěny ovládací prvky, stavitelnej volant a aspoň (!) tři odkládací schránky a držáček na nápoje?
když už se tam musí mačkat tolik lidí, tak je tam doufám pořádná klimatizace...
jenomže pak mě vysvětlete, jak se tam vejde deset lidí a ještě dýzlák jak vrata - má vůbec řidič ergonomicky rozmístěny ovládací prvky, stavitelnej volant a aspoň (!) tři odkládací schránky a držáček na nápoje?
když už se tam musí mačkat tolik lidí, tak je tam doufám pořádná klimatizace...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#17 Něco pro Drewida
Standa nechces si od nasej armady nejake BVPcko radsej kupit? mu prirobis dopredu chladicovu masku s logom volvo a je to Volvokchar jak sfinastanda píše:děkuji za vysvětlení - až teď jsem si v odkazu (libre, díky) přečetl, že bvp má na délku jen 6,7 metru, čili jako dvoustovka s držákem bicyklů na tažným - čili váha odpovídá...
jenomže pak mě vysvětlete, jak se tam vejde deset lidí a ještě dýzlák jak vrata - má vůbec řidič ergonomicky rozmístěny ovládací prvky, stavitelnej volant a aspoň (!) tři odkládací schránky a držáček na nápoje?
když už se tam musí mačkat tolik lidí, tak je tam doufám pořádná klimatizace...
#18 Něco pro Drewida
A ta bezpecnost 10hviezdiciek aj bez airbagov.. to je parada nie?goalie píše:Standa nechces si od nasej armady nejake BVPcko radsej kupit? mu prirobis dopredu chladicovu masku s logom volvo a je to Volvokchar jak sfinastanda píše:děkuji za vysvětlení - až teď jsem si v odkazu (libre, díky) přečetl, že bvp má na délku jen 6,7 metru, čili jako dvoustovka s držákem bicyklů na tažným - čili váha odpovídá...
jenomže pak mě vysvětlete, jak se tam vejde deset lidí a ještě dýzlák jak vrata - má vůbec řidič ergonomicky rozmístěny ovládací prvky, stavitelnej volant a aspoň (!) tři odkládací schránky a držáček na nápoje?
když už se tam musí mačkat tolik lidí, tak je tam doufám pořádná klimatizace...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#19 Něco pro Drewida
Drziaciky poharov mozno nie, zato vysokoucinne filtroventilacne zariadenie proti ZHN ano... Navyse to plava...standa píše:děkuji za vysvětlení - až teď jsem si v odkazu (libre, díky) přečetl, že bvp má na délku jen 6,7 metru, čili jako dvoustovka s držákem bicyklů na tažným - čili váha odpovídá...
jenomže pak mě vysvětlete, jak se tam vejde deset lidí a ještě dýzlák jak vrata - má vůbec řidič ergonomicky rozmístěny ovládací prvky, stavitelnej volant a aspoň (!) tři odkládací schránky a držáček na nápoje?
když už se tam musí mačkat tolik lidí, tak je tam doufám pořádná klimatizace...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#20 Něco pro Drewida
Stando, vejde se tam 11 lidí. Vepředu je řidič, velitel vozu a střelec. Vzadu pak až osmičlenné motostřelecké družstvo. Zadek je koncipován jako uprostřed postavená nádrž na naftu a podél ní ve směru jízdy dvě lavice zády k té nádrži. Každá je na jedné straně vozidla a to pro 4 lidi. Ti tam seděj skrčení s velkou polní na zádech a helmou na hlavě. No hnus, těžko se tam vejít. Je tam skoro absolutní tma a stísněno. Světlo prolíná dovnitř jen přes průhledy na samopaly. Před sebou má každej motostřelec dírku na hlaveň s otočnou záklopkou a nad ní je maličkej snad skleněnej průhled na mířidla a okolí. Pak jsou ještě ty samé průhledy v zadních dveřích. V létě horko v zimě zima. Stát s tím na slunci je za trest. Klima nee. Jednou jsem v tom seděl na Šumavě asi 3 dny nepřetržitě, už jsem ani nevěděl jestli je den nebo noc a kolikátého. Furt jsme jezdili dokolečka a pak zase stáli a zase jezdily.... Pakárna. Docela jsem se těšil na rozvíjení rojnice a jiné libůstkystanda píše:děkuji za vysvětlení - až teď jsem si v odkazu (libre, díky) přečetl, že bvp má na délku jen 6,7 metru, čili jako dvoustovka s držákem bicyklů na tažným - čili váha odpovídá...
jenomže pak mě vysvětlete, jak se tam vejde deset lidí a ještě dýzlák jak vrata - má vůbec řidič ergonomicky rozmístěny ovládací prvky, stavitelnej volant a aspoň (!) tři odkládací schránky a držáček na nápoje?
když už se tam musí mačkat tolik lidí, tak je tam doufám pořádná klimatizace...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 308
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
#21 Něco pro Drewida
Trochu upřesním počet osádky.Jarda S40 píše:Stando, vejde se tam 11 lidí. Vepředu je řidič, velitel vozu a střelec. Vzadu pak až osmičlenné motostřelecké družstvo. Zadek je koncipován jako uprostřed postavená nádrž na naftu a podél ní ve směru jízdy dvě lavice zády k té nádrži. Každá je na jedné straně vozidla a to pro 4 lidi. Ti tam seděj skrčení s velkou polní na zádech a helmou na hlavě. No hnus, těžko se tam vejít. Je tam skoro absolutní tma a stísněno. Světlo prolíná dovnitř jen přes průhledy na samopaly. Před sebou má každej motostřelec dírku na hlaveň s otočnou záklopkou a nad ní je maličkej snad skleněnej průhled na mířidla a okolí. Pak jsou ještě ty samé průhledy v zadních dveřích. V létě horko v zimě zima. Stát s tím na slunci je za trest. Klima nee. Jednou jsem v tom seděl na Šumavě asi 3 dny nepřetržitě, už jsem ani nevěděl jestli je den nebo noc a kolikátého. Furt jsme jezdili dokolečka a pak zase stáli a zase jezdily.... Pakárna. Docela jsem se těšil na rozvíjení rojnice a jiné libůstkystanda píše:děkuji za vysvětlení - až teď jsem si v odkazu (libre, díky) přečetl, že bvp má na délku jen 6,7 metru, čili jako dvoustovka s držákem bicyklů na tažným - čili váha odpovídá...
jenomže pak mě vysvětlete, jak se tam vejde deset lidí a ještě dýzlák jak vrata - má vůbec řidič ergonomicky rozmístěny ovládací prvky, stavitelnej volant a aspoň (!) tři odkládací schránky a držáček na nápoje?
když už se tam musí mačkat tolik lidí, tak je tam doufám pořádná klimatizace...
BVP 1 : na levé straně od předu řidič a zaním sedí velitel vozu,ve věži střelec operátor,v roji 6-8 členné mužstvo. (11 lidí)
BVP 2 : Na levé straně od předu řidič a za ním chemik,ve věži velitel vozu a střelec operátor,v roji 8 členné mužstvo (12 lidí)
Osobně jsem seděl jen jednou vzadu a to v přijímači(to byla jen náhoda,protože správný řidič BVP to taky musí zkusit),je to pěknej hnus.Nikdy více sedět v roji to se budu radši válet v hnoji
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 308
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
#22 Něco pro Drewida
Jen tak mimochodem,BVP 1 mělo 73mm lauf ( na rozdíl od dvojky 30mm),který si taky poradil s tankem.Byli s tím nějaké problémy,protože to nesplňovalo výzbroj pro bojová vozidla pěchoty.S tímhle kanonem by to mělo patři do kategorie tanků.Proto už na dvojkách je pouze 30mm kanon.Je pravda,že po zakopání je BVP skoro nezničitelné.V ostrém boji životnost cca 3 minuty,což je docela málo......Jarda S40 píše:Balistická ochrana BVP nespočívá jen v mohutnosti pancíře. Jde spíš o promyšleně konstruované sklony ploch, po kterých protipancéřová munice sklouzne a sníženou siluetu.. Taky je chráněné hlavně proti čelní palbě, boční a zadní je už podstatně nebezpečnější. BVP je určeno jako vozidlo motostřelecké pěchoty, ne na nějaké masivní bitvy ve smyslu tankových svazů. Pokud se narazilo na zakopaného protivníka s ručními protipancéřovými zbraněmi, šla dopředu pěchota, která vyčistila terén. Bevka se zatím držely v pozadí. V případě útoku tanků mělo být Bévépéčko zakopáno a využito k palebné podpoře motostřeleckého družstva. Nicméně proti tankům a jiným pancéřovaným soupeřům mělo velice účinné po drátě řízené raketové střely. Každé družstvo mělo jednoho pancéřovníka s 5 kusy RPG (pancéřovník nesl 2 kusy a pomocník tuším 3 kusy). Zajímavá je i jeho schopnost plavby po vodě, na tuto bylo vybaveno sklápěcím vlnolamem, aby se šípovitá příď "nezapíchla" do vody.standa píše:pf, bvp je papírák
P.S. Mimochodem, zakopat BVP do země na Šumavě nebyla žádná pr*el
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
#23 Něco pro Drewida
Je to samo kus od kusu odlišné, ale prázdná souprava mívá v průměru s plachťákem 15, s frigem 19 tun, tyhle speciální přepravníky bývají většinou kvůli požadavkům na nosnost a pevnost dost těžší. Takže s 2ma BVP to přes 40 tun asi dost bude překračovat. Navíc u nás je sice vžitý název nadrozměr, ale jde tu nejen o rozměry, ale i o hmotnost. Výstižnější je německé označení "schwertransport"Ondra. píše:Prázdná souprava mývá 12-14 tun, nevím přesně, tak v tom případě by to v podstatě nebyl ani nadrozměr (obvyklá hmotnost do 40 tun)
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#24 Něco pro Drewida
4Hoffi - já pamatuji samozřejmě jen BVP 1, dvojky byly v dobách, kdy jsem už nechodil ani na cvičení. O tom kanonu to vím, ale problémy byly snad až později, v dobách jednání o počtu konvenčních zbraní v Evropě. Západní Evropa měla snad přeci jen obavy z toho mračna východních tanků a snažila se nějakou dohodou tyto počty omezit. Je to už dlouho a navíc mě to tenkrát nezajímalo, takže mám jen domněnky. Ale myslím si, že v návaznosti na tyto dohody byl právě spor o to, kam BVP zatřídit. S tvým postřehem o svezení v roji mohu jen souhlasit. Časem jsem si zvykl, ale zpočátku jsem tam měl i klaustrofobii. Dost kluků se uvnitř i poblinkalo, žádnej med. To už snad bylo lepší ho po výjezdu zase píglovat, hlavně pásy
P.S. Jen na okraj, ČSLA tehdy (1970-1980) měla v západním voj. okruhu asi 10 motostřeleckých divizí s BVP1 a asi 5 tankových divizí. Tanků bylo snad kolem 5-6 tisíc., BVP netuším. K tomu byly ještě zálohy a uložená technika. Docela slušné počty na malou zemičku uprostřed Evropy, ne?
P.S. Jen na okraj, ČSLA tehdy (1970-1980) měla v západním voj. okruhu asi 10 motostřeleckých divizí s BVP1 a asi 5 tankových divizí. Tanků bylo snad kolem 5-6 tisíc., BVP netuším. K tomu byly ještě zálohy a uložená technika. Docela slušné počty na malou zemičku uprostřed Evropy, ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#25 Něco pro Drewida
No jezdit f tom je fakt hnus a ergonomie je nulová. Ono když jsme dostali smyka, nebo neplánovaně vletěli do tankového okopu tak jsou ty trubky na rozvod vzduchu FVZ proti ZHN dobré akorát tak na proražení lebky, vůbec nastoupit tam a vystoupit v časovém limitu pár vteřin aniž by se něco nezadrhlo, nebo nerozpadlo (hlavně UKL-59 nejvíc napitchu gun) je docela kumšt. A rychle vystoupit jde snad jenom po zásahu tankem Je však fakt že mnohem líp se mi střílelo z BVP-1 - nabíjet manuálně a ještě to dřevěným kolíkem dorazit, pak rána a kouř ve veži, sem si připadal jak u Kurska
A s tou balistickou ochranou - no vzhledem k tomu že to musí plavat tak to má hliníkový pancíř a ač dobře skloněný tak bych v tom sedět nechtěl pokud by mě mělo na mušce cokoli větší ráže než 7.62mm - čelní pancíř má údajně odolat zásahu z 14,5 KPVT z OT-90 ale opravdu, opravdu bych to nezkoušel. To už je fakt docela velká puška
A jardo ty jsi ještě jezdil v tomhle, jakýpak bévépé !
A s tou balistickou ochranou - no vzhledem k tomu že to musí plavat tak to má hliníkový pancíř a ač dobře skloněný tak bych v tom sedět nechtěl pokud by mě mělo na mušce cokoli větší ráže než 7.62mm - čelní pancíř má údajně odolat zásahu z 14,5 KPVT z OT-90 ale opravdu, opravdu bych to nezkoušel. To už je fakt docela velká puška
A jardo ty jsi ještě jezdil v tomhle, jakýpak bévépé !
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek