Volvo V70 vs. Škoda Superb

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#1 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od tnemec »

Superb dopadl opravdu výborně. Ale co je horší, dopadl ještě o drobet lépe než V70... A divný je, že nebyla dosud crashnutá S80 II.

http://www.euroncap.com/viewcomparison. ... aa0c091b00
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 341
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#2 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od Peťo-goalie »

tnemec píše:Superb dopadl opravdu výborně. Ale co je horší, dopadl ještě o drobet lépe než V70... A divný je, že nebyla dosud crashnutá S80 II.

http://www.euroncap.com/viewcomparison. ... aa0c091b00
Je mozne ze Superb je v bezpecnosti o cosi lepsi ale volvo je volvo :lol:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 178
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Valtice

#3 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od Mirus »

Volvo je Volvo a když sjíždělo z výrobní linky to moje, tak ze škodovky vyjížděli Favority a byl náběh na feldy :palec: Tak že Volvo u starších ročníků nemá moc konkurence s ohledem na bezpečnost. ;-)
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 177
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

#4 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od OndraH »

Pro mě osobně mají výsledky testů nárazu auta předem definovanou rychlostí do předem definované překážky s předem definovaným přesazením vůči překážce výpovědní hodnotu toaletního papíru.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#5 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od tnemec »

Ondra Hrubý píše:Pro mě osobně mají výsledky testů nárazu auta předem definovanou rychlostí do předem definované překážky s předem definovaným přesazením vůči překážce výpovědní hodnotu toaletního papíru.
Poněkud vohnoutský postoj. Porovnání skupiny konkurenčních výrobků dle jednotných parametrů je poměrně standardní procedura a s ohledem na to, že ty procerudy byly nastaveny (zepředu, z boku, na kůl) podle nejpravděpodobnějších (a nejčastějších) nehod, tak to určitou vypovídací hodnotu má.

Mimo jiné to znamená, že aby auto obstálo v tomto typu zkoušek, musí být postaveno tak kvalitně, že i odlišné druhy nárazů snese velice dobře. Tvůj názor je podle mého odsouzením od piva někde v ranku "podnikatelé sou šici zloději a poctivýho dělníka nenechaj vydělat.".
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#6 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od tnemec »

K tomu výsledku Superba je třeba dodat ještě druhou část věty. WHIPS a SIPS (který Škodovka zdatně kopíruje, např. na OII a předpokládám i na SII) má Volvo od začátku 90. let a 5 hvězd je v této třídě standard již nějakých 5 let. Tj. Škoda - super, že umí postavit tak dobré (technicky) auto, ale kapánek s křížkem po funuse.

Nicméně považoval bych u Volva za věc cti, že v příslušné třídě bude jejich auto nejlepší :-).
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 341
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#7 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od Peťo-goalie »

tnemec píše:K tomu výsledku Superba je třeba dodat ještě druhou část věty. WHIPS a SIPS (který Škodovka zdatně kopíruje, např. na OII a předpokládám i na SII) má Volvo od začátku 90. let a 5 hvězd je v této třídě standard již nějakých 5 let. Tj. Škoda - super, že umí postavit tak dobré (technicky) auto, ale kapánek s křížkem po funuse.

Nicméně považoval bych u Volva za věc cti, že v příslušné třídě bude jejich auto nejlepší :-).
Myslim ze V70 a Superb neni ta ista kategoria ci ano?
Superb je modelovo najvyssia trieda Skodoviek a V70 je taka vyssia stredna. Alebo sa mylim?

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#8 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od tnemec »

goalie píše:
tnemec píše:K tomu výsledku Superba je třeba dodat ještě druhou část věty. WHIPS a SIPS (který Škodovka zdatně kopíruje, např. na OII a předpokládám i na SII) má Volvo od začátku 90. let a 5 hvězd je v této třídě standard již nějakých 5 let. Tj. Škoda - super, že umí postavit tak dobré (technicky) auto, ale kapánek s křížkem po funuse.

Nicméně považoval bych u Volva za věc cti, že v příslušné třídě bude jejich auto nejlepší :-).
Myslim ze V70 a Superb neni ta ista kategoria ci ano?
Superb je modelovo najvyssia trieda Skodoviek a V70 je taka vyssia stredna. Alebo sa mylim?
Zatímco Superb je vyšší střední, tak V70 je vyšší střední. Jinými slovy, tatáž třída. Supík si jen hraje na to, že je ještě výš.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 177
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

#9 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od OndraH »

tnemec píše: Poněkud vohnoutský postoj. Porovnání skupiny konkurenčních výrobků dle jednotných parametrů je poměrně standardní procedura a s ohledem na to, že ty procerudy byly nastaveny (zepředu, z boku, na kůl) podle nejpravděpodobnějších (a nejčastějších) nehod, tak to určitou vypovídací hodnotu má.

Mimo jiné to znamená, že aby auto obstálo v tomto typu zkoušek, musí být postaveno tak kvalitně, že i odlišné druhy nárazů snese velice dobře. Tvůj názor je podle mého odsouzením od piva někde v ranku "podnikatelé sou šici zloději a poctivýho dělníka nenechaj vydělat.".
Pokud jsou dlouhodobě dopředu známé všechny parametry zkoušky, nebyl by pro téměř jakéhokoliv výrobce automobilů problém postavit vůz, který testem NCAP projde s pěti hvězdami, byť za cenu že bude při jakékoliv jiné situaci mnohem nebezpečnější - čistě teoreticky. Jinak metodika instituce, která výrobci poskytne opravný pokus při neúspěchu v testu(viz. Roomster a jeho airbagy) a přiděluje body např. za počet upozorňovačů na nezapnuté pásy se mi prostě nezdá. A k tomu Roomsteru - škodovka prohlásila že její vozy vyrobené před odhalením závady airbagů svolávat kvůli tomu nebude. Kolik má tedy ve skutečnosti Roomster hvězdiček záleží pouze na tom, zdali se jedná o kus s upravenou řídící jednotkou airbagu. Takovýto kritický nedostatek v konstrukci vozu by měla testovací instituce zohlednit.
Volvo se vždycky nechávalo slyšet, ze bezpečnost svých vozů zlepšuje na základě skutečných nehod, ne umělých testů. To že nakonec automobilka sama na toto přistoupila je nejspíš daň daná dobou - "Hele má to pět hvězd, to musí bejt kára bezpečná jako prase"
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#10 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od tnemec »

Ondra Hrubý píše:
tnemec píše: Poněkud vohnoutský postoj. Porovnání skupiny konkurenčních výrobků dle jednotných parametrů je poměrně standardní procedura a s ohledem na to, že ty procerudy byly nastaveny (zepředu, z boku, na kůl) podle nejpravděpodobnějších (a nejčastějších) nehod, tak to určitou vypovídací hodnotu má.

Mimo jiné to znamená, že aby auto obstálo v tomto typu zkoušek, musí být postaveno tak kvalitně, že i odlišné druhy nárazů snese velice dobře. Tvůj názor je podle mého odsouzením od piva někde v ranku "podnikatelé sou šici zloději a poctivýho dělníka nenechaj vydělat.".
Pokud jsou dlouhodobě dopředu známé všechny parametry zkoušky, nebyl by pro téměř jakéhokoliv výrobce automobilů problém postavit vůz, který testem NCAP projde s pěti hvězdami, byť za cenu že bude při jakékoliv jiné situaci mnohem nebezpečnější - čistě teoreticky. Jinak metodika instituce, která výrobci poskytne opravný pokus při neúspěchu v testu(viz. Roomster a jeho airbagy) a přiděluje body např. za počet upozorňovačů na nezapnuté pásy se mi prostě nezdá. A k tomu Roomsteru - škodovka prohlásila že její vozy vyrobené před odhalením závady airbagů svolávat kvůli tomu nebude. Kolik má tedy ve skutečnosti Roomster hvězdiček záleží pouze na tom, zdali se jedná o kus s upravenou řídící jednotkou airbagu. Takovýto kritický nedostatek v konstrukci vozu by měla testovací instituce zohlednit.
Volvo se vždycky nechávalo slyšet, ze bezpečnost svých vozů zlepšuje na základě skutečných nehod, ne umělých testů. To že nakonec automobilka sama na toto přistoupila je nejspíš daň daná dobou - "Hele má to pět hvězd, to musí bejt kára bezpečná jako prase"
Viz moje věta:
tnemec píše:Mimo jiné to znamená, že aby auto obstálo v tomto typu zkoušek, musí být postaveno tak kvalitně, že i odlišné druhy nárazů snese velice dobře.
Neříkám, že EuroNCAP je samospasitelný a absolutní nositel Pravdy. Ale jako každý podobný systém má své nevýhody, které jsou ale na druhé straně vyváženy nepoměrně většími výhodami. Například se díky tomu ukáže, že moderně vypadající, přiměřeně pěkný Chevrolet Aveo s vizuálně mooohutnými A sloupky ve skutečnosti zabije tebe a tvé blízké, lhostejno do čeho praštíš.
Naposledy upravil(a) tnemec dne 29 kvě 2008 18:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Kuba
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 140
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha-západ

#11 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od Kuba »

V70 III měla myslím opakovanej pokus taky. Co se týče Roomstera, taky by se mi víc líbilo, kdyby kvůli tomu udělali svolávačku, ale není to tak, že by to neřešili vůbec - SW by měli přehrávat při garančních prohlídkách.

Je jasný, že žádnej takovejhle test nebude nikdy zcela reánej, ale nějakou vypovídací hodnotu to myslím přesto má - prostě pětihvězdičkový auto bude podle mě i reálně s přehledem bezpečnější než dvojhvězdičkový auto stejný kategorie. Pokud je rozdíl pár bodů, už to pochopitelně platit nemusí.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#12 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od Jarda S40 »

Popravdě řečeno Ondro, já mám také pocit, že ta nová Volva už nejsou tak bezpečná jako naše "tanky", nebo že tolik nevyčnívají z řady. To, že škodovka dnes okopírovala od Volva různé bezpečnostní systémy je věc jedna. To, že Volvo skoro 20 let nepřišlo s ničím nový, a lepším, co by si nechalo patentovat a s čím by získala převahu nad konkurencí je smutné. Pravdivé, ale smutné. Prostě podle mně Volvo opravdu zaostavá ve vývoji a ztrácí svůj punc vyjímečnosti. Myslím si, že toto začalo výrobou předokolek. Volva s předním náhonem jsou výborná auta, i dost spolehlivá auta, ale už nejsou vyjímečná tím Volvím způsobem. Vem si třeba vedle sebe vyráběnou 960-ku a 850-ku. Asi ti už nic víc nemusím povídat. A tento trend pokračuje.
Jinak máš samozřejmě pravdu, že takto postavené hodnocení nemá moc vypovídající hodnotu. Nedávno tu byl kdesi obrázek nějakého auta, které smetlo snad losa. Autu se shrnula střecha (plech z ní) a zvíře proniklo do kabiny. To je důsledek posuzování bezpečnosti aut tak, jak je zažíváme v posledních letech. Stávající testy jsou opravdu zaměřeny příliš úzce. Nic nevypovídají o bezpečnosti při nárazu zezadu, při nárazu do kamionu, při přetočení přes střechu, nevypovídají a odolnosti proti vzniku požáru při nehodě a hlavně ne o bezpečnosti automobilů určitého stáří. Musela by se třeba komplexně posuzovat korozivzdornost karosérií po určité době v solné komoře. Není ještě dnes vyjímkou vidět 5 let staré auto již napdené korozí lemů, do prahů a dutin nosníků nikdo nekouká. Neber moji polemiku ve zlém. Víš, že si tvého názoru vždy vážím, minimálně jako názoru technicky vzdělaného, zdatného a manuálně šikovného člověka. I když nejsi vrcholovej manžér :lol:

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#13 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od tnemec »

Jarda S40 píše:Popravdě řečeno Ondro, já mám také pocit, že ta nová Volva už nejsou tak bezpečná jako naše "tanky", nebo že tolik nevyčnívají z řady. To, že škodovka dnes okopírovala od Volva různé bezpečnostní systémy je věc jedna. To, že Volvo skoro 20 let nepřišlo s ničím nový, a lepším, co by si nechalo patentovat a s čím by získala převahu nad konkurencí je smutné. Pravdivé, ale smutné. Prostě podle mně Volvo opravdu zaostavá ve vývoji a ztrácí svůj punc vyjímečnosti. Myslím si, že toto začalo výrobou předokolek. Volva s předním náhonem jsou výborná auta, i dost spolehlivá auta, ale už nejsou vyjímečná tím Volvím způsobem. Vem si třeba vedle sebe vyráběnou 960-ku a 850-ku. Asi ti už nic víc nemusím povídat. A tento trend pokračuje.
Jinak máš samozřejmě pravdu, že takto postavené hodnocení nemá moc vypovídající hodnotu. Nedávno tu byl kdesi obrázek nějakého auta, které smetlo snad losa. Autu se shrnula střecha (plech z ní) a zvíře proniklo do kabiny. To je důsledek posuzování bezpečnosti aut tak, jak je zažíváme v posledních letech. Stávající testy jsou opravdu zaměřeny příliš úzce. Nic nevypovídají o bezpečnosti při nárazu zezadu, při nárazu do kamionu, při přetočení přes střechu, nevypovídají a odolnosti proti vzniku požáru při nehodě a hlavně ne o bezpečnosti automobilů určitého stáří. Musela by se třeba komplexně posuzovat korozivzdornost karosérií po určité době v solné komoře. Není ještě dnes vyjímkou vidět 5 let staré auto již napdené korozí lemů, do prahů a dutin nosníků nikdo nekouká. Neber moji polemiku ve zlém. Víš, že si tvého názoru vždy vážím, minimálně jako názoru technicky vzdělaného, zdatného a manuálně šikovného člověka. I když nejsi vrcholovej manžér :lol:
I když si do mě v závěru rejpeš :-), tak musím souhlasit, pokud tomu úvodu rozumím správně, že mluvíš o tom, že dříve byl rozdíl mezi Volvem a zbytkem světa propastný, dnes je to zhruba nastejno. I.e. svět Volvo dohnal a Volvo nikam neuteklo.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 177
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

#14 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od OndraH »

2 Kuba: Bohužel nedostatek Roomstera nevyřeší jenom přehrání sw, je nutné doplnit i náhradní zdroj pro odpálení airbagů(pravděpodobně kondenzátor)
2 Jarda: Naprostý souhlas a tvoji polemiku ve zlém rozhodně neberu ;-) Díky za chválu, asi se budu muset začít červenat :D

2 tnemec: není to spíš tak že potrefená husa kejhá? :mrgreen:
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

Kuba
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 140
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha-západ

#15 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od Kuba »

promiň, to jsem napsal blbě - při garančkách by u Roomstera měli airbagy řešit stejně, jako to bylo pro druhej pokus na NCAP. Osobně bych dal v tomhle případě přednost tomu, kdyby to řešili svolávačkou, ale i tohle beru jako řešení.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#16 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od Jarda S40 »

4Kuba - vypadá to, že víš o čem je řeč. Neměla náhodou nějaké problémy s aktivací airbagů i Fabie? Byl tuším přerušen hlavní kabel od baterie dřív, než proběhla aktivace airbagu a musel se tam dodělávat snad kondenzátor? Nebo to bylo jiné auto?

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#17 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od tnemec »

Jarda S40 píše:4Kuba - vypadá to, že víš o čem je řeč. Neměla náhodou nějaké problémy s aktivací airbagů i Fabie? Byl tuším přerušen hlavní kabel od baterie dřív, než proběhla aktivace airbagu a musel se tam dodělávat snad kondenzátor? Nebo to bylo jiné auto?
Kondíka dodělávali do Roomstra, počítám že ve Fabii ho dali rovnou, ty auta jsou po A sloupek totožný.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Kuba
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 140
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha-západ

#18 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od Kuba »

Jarda S40 píše:4Kuba - vypadá to, že víš o čem je řeč. Neměla náhodou nějaké problémy s aktivací airbagů i Fabie? Byl tuším přerušen hlavní kabel od baterie dřív, než proběhla aktivace airbagu a musel se tam dodělávat snad kondenzátor? Nebo to bylo jiné auto?
Bohužel, nevím - tu informaci o Roomsteru jsem četl v nějaký tiskovce, ze který bohužel část novinářů převzala jen to, že svolávačka nebude a ne tu druhou část, že se to bude řešit na garančkách už ne - Ono kdyby to neřešili nijak, tak by nejspíš ten druhej pokus od NCAP nedostali.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#19 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od koch »

Jarda S40 píše:Neměla náhodou nějaké problémy s aktivací airbagů i Fabie?
ale nee fabie je ta co nebrzdi precii...

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#20 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od Jarda S40 »

koch píše:
Jarda S40 píše:Neměla náhodou nějaké problémy s aktivací airbagů i Fabie?
ale nee fabie je ta co nebrzdi precii...
:lol:
No kluci ve zkratce - prostě Volva jsou suoer, ale fabrika nějak ztratila technologickej náskok a invenci. Nevím, jestli není už co vynalézat, ale spíš bude chyba jinde. Nicméně jasně jsou to jedna z nej....aut :palec:

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#21 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od tnemec »

Jarda S40 píše:
koch píše: ale nee fabie je ta co nebrzdi precii...
:lol:
No kluci ve zkratce - prostě Volva jsou suoer, ale fabrika nějak ztratila technologickej náskok a invenci. Nevím, jestli není už co vynalézat, ale spíš bude chyba jinde. Nicméně jasně jsou to jedna z nej....aut :palec:
Podepisuji v plném znění :-)
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Kuba
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 140
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha-západ

#22 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od Kuba »

Jarda S40 píše:Popravdě řečeno Ondro, já mám také pocit, že ta nová Volva už nejsou tak bezpečná jako naše "tanky", nebo že tolik nevyčnívají z řady. To, že škodovka dnes okopírovala od Volva různé bezpečnostní systémy je věc jedna. To, že Volvo skoro 20 let nepřišlo s ničím nový, a lepším, co by si nechalo patentovat a s čím by získala převahu nad konkurencí je smutné. Pravdivé, ale smutné. Prostě podle mně Volvo opravdu zaostavá ve vývoji a ztrácí svůj punc vyjímečnosti. Myslím si, že toto začalo výrobou předokolek. Volva s předním náhonem jsou výborná auta, i dost spolehlivá auta, ale už nejsou vyjímečná tím Volvím způsobem. Vem si třeba vedle sebe vyráběnou 960-ku a 850-ku. Asi ti už nic víc nemusím povídat. A tento trend pokračuje.
Částečně souhlasím, nemyslím si ale, že by ten zlom byl s počátkem zaměření se na předokolky, i potom Volvo představilo některé věci, které rozhodně přispěly k bezpečnosti - třeba boční bagy u 850 a WHIPS u 70 od určitýho roku. Spíš mám pocit, že zatímco dřív bylo Volvo v důrazu na bezpečnost poměrně osamocený, v poslední době se tímto směrem zaměřujou skoro všichni a tak ani se stejným úsilím nejde udržet dřívější náskok.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 595
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#23 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od L4W »

Souhlasím s tím, že volvo už pomalu ale jistě ztrácí image výrobce nejbezpečnějších aut na trhu, ale neviděl bych to zas tak černě. Pořád se tu bavíte jen o pasivní bezpečnosti, kterou testuje EuroNCAP, jenže nové volva mají mnoho většinou elektronických pomocníků, kteří pomáhají aby k nehodě vůbec nedošlo. Jde hlavně o BLIS, brzdovej asistent s varováním před srážkou,IDIS a další všemožný serepetičky. Další systémy se připravují, už tu myslím proběhla diskuze i o systému CitySafety nebo o systému, který nedovolí řidiči odjet v případě, že má nějakou tu promili v krvi. Přiznám se, že nevím jak je na tom v tomhle novej superb, ale pochybuju, že škodovka vkládá stejné úsilí do zajištění aktivní bezpečnosti jako volvo.
Takže možná je v případě srážky o něco málo lepší sedět v superbu než v nové V70, ale radši bych si pořídil auto, které umí i srážce zabránit...
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#24 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od tnemec »

L4W píše:Souhlasím s tím, že volvo už pomalu ale jistě ztrácí image výrobce nejbezpečnějších aut na trhu, ale neviděl bych to zas tak černě. Pořád se tu bavíte jen o pasivní bezpečnosti, kterou testuje EuroNCAP, jenže nové volva mají mnoho většinou elektronických pomocníků, kteří pomáhají aby k nehodě vůbec nedošlo. Jde hlavně o BLIS, brzdovej asistent s varováním před srážkou,IDIS a další všemožný serepetičky. Další systémy se připravují, už tu myslím proběhla diskuze i o systému CitySafety nebo o systému, který nedovolí řidiči odjet v případě, že má nějakou tu promili v krvi. Přiznám se, že nevím jak je na tom v tomhle novej superb, ale pochybuju, že škodovka vkládá stejné úsilí do zajištění aktivní bezpečnosti jako volvo.
Takže možná je v případě srážky o něco málo lepší sedět v superbu než v nové V70, ale radši bych si pořídil auto, které umí i srážce zabránit...
Dneska jsem si to cestou do práce uvědomil a chtěl jsem napsat přesně totéž :-). Předběhl jsi mě :-).
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#25 Volvo V70 vs. Škoda Superb

Příspěvek od jarek.krizan »

Panstvo, z mých zatím tajných zdrojů, jsem se dověděl, že jsme byli vyslyšeni. My nemyslím zrovna toto fórum, nebo klub. My myslím nás co chtějí opět nadčasovost a vyjímečnost Volva. Volvo opět vrhá nějakou tu miliardu do vývoje a začíná novou strategii a to - Ne kvantitu, ale kvalitu. Prostě těch stížností prý bylo tolik, že nás Volvo vylyšelo a určí modelovou řadu, kde se zaměří na neobyčejnou spolehlivost, nezničitelnost, neobyčejnou pasívní a aktivní bezpečnost a navíc je prý ve hře i varianta s klasickým podvozkem ( rozuměj zadohrab ). Tyto nové supervolva se mají montovat prozatím výhradně na domácí půdě ( rozuměj ve švédsku ).
Teď jen doufám, že jsem nevyzradil něco co jsem neměl. :shock: Pokud to zmizí, tak jsem napsal víc, než jsem měl. ;-)

Pro všehoschopné pisálky jen upozornění, je to jen neověřená informace - styl jedna paní povídala :lol:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“