Benzín R a T-5

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Boss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 569
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

Benzín R a T-5

Příspěvek od Boss »

Vlastníci T-5 a R, chcel by som sa opýtať na takú zásadnú vec:
- je nejako vyriešený problém prasknutia hadičky alebo nejakej súčasti motora, kde tečie benzín ?
Ide mi o situáciu, keď niečo praskne ( hadička, ... ) a benzín potečie po bloku motora, čo má za následok vznietenie. Má to Volvo riešené nejako ináč ako iné značky ?
Videl som už zopár Audín, Passákov a renomované značky stáť na diaľniciach, keď horeli.
Je mi jasné, že podstatná je údržba a ako sa kto stará, tak má, ale nakoniec, stane sa všeličo.
Páči sa mi turbový benzín a mám v pláne možno aj presedlať do benzínu, ale toto konkrétne ma zaujíma.
Diesel to má jasné, zatiaľ som nepočul, že by sa pri tečení po motore ( keď aj v lete pri teplotách okolia cca 40°C ) vznietil a ja som osobne som na žabožrútovi mal takú skúsenosť - bolo cítiť iba naftu.
Prípadne aj nejaké skúsenosti.
Dík 8)
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 6 měsíců

Benzín R a T-5

Příspěvek od Peťo-goalie »

Ja neviem ako je to mozne na tych audinach ale predpokladam ze sa tak lahko stat nemoze. Najlepsie je mat hasiaci pristroj po ruke a ked take nieco nastane, tak vypnut motor a cez prieduchy na chladicovej mriezke ho vystriekat do priestoru motora-nikdy neotvarat kapotu-rada hasica z povolania. Ked sa otvori kapota tak sa to vznieti este viac-viac 02

lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 694
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Šaľa

Benzín R a T-5

Příspěvek od lakio »

Boss píše:Vlastníci T-5 a R, chcel by som sa opýtať na takú zásadnú vec:
- je nejako vyriešený problém prasknutia hadičky alebo nejakej súčasti motora, kde tečie benzín ?

Prípadne aj nejaké skúsenosti.
tak to by ma zaujimalo tiez kedze to mam doma na dvore double
na co dbat
popripade prevencia
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3749
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Benzín R a T-5

Příspěvek od wickey »

hmm, no este som o takom niecom u volva nepocul - jasne, nahoda je debil, ale sancu by som videl podobnu tomu, ze ti pri 160 odpadne koleso.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Boss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 569
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

Benzín R a T-5

Příspěvek od Boss »

wickey píše:hmm, no este som o takom niecom u volva nepocul - jasne, nahoda je debil, ale sancu by som videl podobnu tomu, ze ti pri 160 odpadne koleso.
... ako vieš, že by som menej nejazdil ... ? :mrgreen: ... ty si jasnovidec :palec:

BTW - tiež som u Volva o tom nepočul, len ma to tak zaujímalo. Väčšinou to býva zanedbanou údržbou, ale stane sa aj náhodne.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Benzín R a T-5

Příspěvek od Drtic »

wickey píše:, ze ti pri 160 odpadne koleso.
To uz se nam v rodine stalo, dokonce jsem sedel v tom aute jako spolujezdec :twisted:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Valtice

Benzín R a T-5

Příspěvek od Mirus »

Já mám v každém autě hasící sprej pro jakýkoliv takový případ. V případě požáru motorového prostoru nestačí jen stříkat přes chladičovou mřížku, protože chladiče tím neprostříkneš. V případě požáru motoru je třeba vypnout motor, mírnně pootevřít kapotu cca 5 cm a stříkat pod ni. Po chvíli je zničeno hlavní ohnisko a poté je možno kapotu otevřít a dohasit menší plameny. Dále nedoporučuji používat přáškové has. přístroje -ničí značně elektro soustavu.
A jako prevence je pravidelná prohlídka palivové a elktro soustavy vozidla zda není někde narušena.
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4165
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Benzín R a T-5

Příspěvek od dali »

Říkalo se, že pár Volv sprejsklo v zimě od elektoinstalace. Zkrat na vyhřívání sedaček, kabeláž žhavících svíček který jsou namontovaný v chladícím okruhu pro rychlejší ohřátí motoru (tuším že tohle maj jen diesely)... Vůbec bych řek že požáry souvisí spíš s elektrikou než únikem kapalin... Teda když to neni zrovna Ferrari - viděl jsem fotky auta kterýmu vykoukla ojnice z motoru a olej vystříknuvší na výfukový potrubí se okamžitě vznítil, nebo Lamborghini, který ti dokáže sprejsknout od přehřátých brzd - když moc šlapeš na brzdy, který nejsou zajetý...

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé