B280F - vymena drazkoveho a klinoveho remenu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#1 B280F - vymena drazkoveho a klinoveho remenu
Jak casto by se mely menit remeny nahonu alternatoru (plus klima atd), a jak casto remen co vede k posilovaci rizeni? Rozvod motoru mam retezem, takze to se snad ani nemeni (pokud to nedela ramus - co jsem tak slysel nazory), ale tyhle by se asi obcas vymenit mely...mam najeto 290 000km. A jak je to s tim drazkovym remenem? Kde se da sehnat? Na autokelly i na mjauto maji jen klinovy... Mate nekdo zkusenosti s vymenou, je to garazova operace nebo je k tomu potreba neco specialniho?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2 B280F - vymena drazkoveho a klinoveho remenu
Řemeny měním podle opotřebení - popraskání, nebo pokud jsou už vydřené boky u klínových a řemen je propadlý v drážce.
Náročné to není, pro trochu šikovného člověka. Pouze je k napínákům mizerný přístup.
Náročné to není, pro trochu šikovného člověka. Pouze je k napínákům mizerný přístup.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 B280F - vymena drazkoveho a klinoveho remenu
No u dedovy lady jsem taky cekal az bude remen vypadat opotrebene a pak jednou na ceste krup - a bylo na praci zadelano takze ted to vymenim pro jistotu rovnou, v odstavnym a v desti to veru neni ta prava zabava Jinak jak je to tedy s tim retezem, fakt se meni jen kdyz dela motor hluk a nebo ma taky nejaky doporuceny interval vymeny? A slozitost vymeny je uz asi spis pro servis co...?jarek.krizan píše:Řemeny měním podle opotřebení - popraskání, nebo pokud jsou už vydřené boky u klínových a řemen je propadlý v drážce.
Náročné to není, pro trochu šikovného člověka. Pouze je k napínákům mizerný přístup.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#4 B280F - vymena drazkoveho a klinoveho remenu
Výměna řetězu je tak už pro servis. Možná špatně hledám, ale nenašel jsem po kolika doporučují výměnu. Měnil bych podle vytahání řetězu, kdy už nebude sedět časování vaček oproti klice.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 374 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 5 Odpovědi
- 635 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 5 Odpovědi
- 597 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od titanek53
-
- 64 Odpovědi
- 10404 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter cz
-
- 5 Odpovědi
- 384 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mekky