B280F - vymena drazkoveho a klinoveho remenu

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#1 B280F - vymena drazkoveho a klinoveho remenu

Příspěvek od tomasss »

Jak casto by se mely menit remeny nahonu alternatoru (plus klima atd), a jak casto remen co vede k posilovaci rizeni? Rozvod motoru mam retezem, takze to se snad ani nemeni (pokud to nedela ramus - co jsem tak slysel nazory), ale tyhle by se asi obcas vymenit mely...mam najeto 290 000km. A jak je to s tim drazkovym remenem? Kde se da sehnat? Na autokelly i na mjauto maji jen klinovy... Mate nekdo zkusenosti s vymenou, je to garazova operace nebo je k tomu potreba neco specialniho?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#2 B280F - vymena drazkoveho a klinoveho remenu

Příspěvek od jarek.krizan »

Řemeny měním podle opotřebení - popraskání, nebo pokud jsou už vydřené boky u klínových a řemen je propadlý v drážce.
Náročné to není, pro trochu šikovného člověka. Pouze je k napínákům mizerný přístup.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#3 B280F - vymena drazkoveho a klinoveho remenu

Příspěvek od tomasss »

jarek.krizan píše:Řemeny měním podle opotřebení - popraskání, nebo pokud jsou už vydřené boky u klínových a řemen je propadlý v drážce.
Náročné to není, pro trochu šikovného člověka. Pouze je k napínákům mizerný přístup.
No u dedovy lady jsem taky cekal az bude remen vypadat opotrebene a pak jednou na ceste krup - a bylo na praci zadelano :) takze ted to vymenim pro jistotu rovnou, v odstavnym a v desti to veru neni ta prava zabava :) Jinak jak je to tedy s tim retezem, fakt se meni jen kdyz dela motor hluk a nebo ma taky nejaky doporuceny interval vymeny? A slozitost vymeny je uz asi spis pro servis co...?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#4 B280F - vymena drazkoveho a klinoveho remenu

Příspěvek od jarek.krizan »

Výměna řetězu je tak už pro servis. Možná špatně hledám, ale nenašel jsem po kolika doporučují výměnu. Měnil bych podle vytahání řetězu, kdy už nebude sedět časování vaček oproti klice.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“