Ahoj, tak jsem dnes byl v servisu s tim problemem nechcipani klickem (viz drivejsi prispevky).Nejel jsem do T6R neb jsem nechtel podstupovat cestu z Kladna do Prahy potom co me Jarek lehce vystrasil s vyhorenim auta od seskvarenych kabelu.Diagnoza ze servisu prisla asi za tri hodky a znela takto-po vyndani relatka "fuel pump" auto normalne chcipe, ale i jede.(!)
Moje relatko jsem si vyzvedl a protoze jsem pracovne jel pres Lysolaje, stavil jsem se u p. Puchnara, ktery mi telefonicky potvrdil, ze ma jine, tudiz mi ho na vyzkouseni poskytne-prislo mu ovsem divne, ze to, co jsme z meho auta vyndali je hnede (udajne ma byt bile).Kdyz jsme ovsem obe rozebrali, nestacili jsme se divit-to me je uvnitr zcela jine nez to, ktere by udajne melo v mem aute byt.Prikladam fotky a moje otazky zni:
a)neni divne, ze auto jede i bez toho relatka?
b)jakou fci tam to relatko vlastne ma
c)setkal se nekdo s podobnym typem rele jako je na fotce (to s jednou civkou)
d)melo by tam to na druhe fotce pasovat
Prikladam fotky a za kazdy podnet diky
V 740 kombi a relatko palivove pumpy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
V 740 kombi a relatko palivove pumpy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
V 740 kombi a relatko palivove pumpy
To, ze jede bez relatka kazdopadne divny je. Jestli to tam v "servise" nejak nepreklenovali, na to bych si dal bacha. Ja mam v Bushovce relatko, uvnitr ktereho jsou 2 stykace. Po tom, co vyhorelo a cena origo od Volva byla docela husta na relatko, zkonstruovali jsme ze svou stykacu za dvacku, ktere jsme napajeli dovnitr do puvodniho nahradu, ktera jezdi dodnes... muzu odfotit, popr. bych mozna i vyhrabal schema
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
V 740 kombi a relatko palivove pumpy
Na to, jestli nekdo nekdy nedelal nejakej "bypass", aby pumpa bezela porad se me ptali, ale nedokazal jsem jim odpovedet, kazdopadne ja ani bracha, kterej mel auto prede mnou jsme nic takoveho nepodstupovali.Ale asi to znamena, ze se v tom nekdo porejpnul.Drtic píše:To, ze jede bez relatka kazdopadne divny je. Jestli to tam v "servise" nejak nepreklenovali, na to bych si dal bacha. Ja mam v Bushovce relatko, uvnitr ktereho jsou 2 stykace. Po tom, co vyhorelo a cena origo od Volva byla docela husta na relatko, zkonstruovali jsme ze svou stykacu za dvacku, ktere jsme napajeli dovnitr do puvodniho nahradu, ktera jezdi dodnes... muzu odfotit, popr. bych mozna i vyhrabal schema
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
V 740 kombi a relatko palivove pumpy
Pokud ti auto nejde chcípat klíčkem,je blbost hledat chybu na relé palivového čerpadla,musí se totiž odpojit zapalování,chcípat auto tím,že mu nedáš benzín je blbost.
-
Offline
- Příspěvky: 1783
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
V 740 kombi a relatko palivove pumpy
horní je z L-Jetu a spodní z K-Jetu. nezáměnné
mám návrh: přijeď do brna a já ti toho šotka za tři tisíce najdu. pokud se mi to za jeden den nepovede, nebudeš platit nic a já ti zaplatím benzín kladno-brno-kladno. nabídka platí jen tehdy, pokud se v tom nebude rejpat nikdo přede mnou (abych neopravoval katastrofy po nějakých neumětelech)
reference: Jean, Davidj., Luboš, Martinopel
mám návrh: přijeď do brna a já ti toho šotka za tři tisíce najdu. pokud se mi to za jeden den nepovede, nebudeš platit nic a já ti zaplatím benzín kladno-brno-kladno. nabídka platí jen tehdy, pokud se v tom nebude rejpat nikdo přede mnou (abych neopravoval katastrofy po nějakých neumětelech)
reference: Jean, Davidj., Luboš, Martinopel
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1783
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
V 740 kombi a relatko palivove pumpy
Po posouzení všech indicií a po konzultaci s šématy zlepšuji svou nabídku: Najdu šotka a navíc ti namontuju fungl nové dálkové ovládání centrálu se dvěma ovladači. Vše za tři tisíce. Jinak platí vše, co je uvedeno výše.standa píše:horní je z L-Jetu a spodní z K-Jetu. nezáměnné
mám návrh: přijeď do brna a já ti toho šotka za tři tisíce najdu. pokud se mi to za jeden den nepovede, nebudeš platit nic a já ti zaplatím benzín kladno-brno-kladno. nabídka platí jen tehdy, pokud se v tom nebude rejpat nikdo přede mnou (abych neopravoval katastrofy po nějakých neumětelech)
reference: Jean, Davidj., Luboš, Martinopel
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
V 740 kombi a relatko palivove pumpy
Tak to je hodne zajimava nabidka!Ted jsem na par dni mimo a vratim se ve ctvrtek, co vikend?Nebo eventualne patek.Jinak diky mocstanda píše:Po posouzení všech indicií a po konzultaci s šématy zlepšuji svou nabídku: Najdu šotka a navíc ti namontuju fungl nové dálkové ovládání centrálu se dvěma ovladači. Vše za tři tisíce. Jinak platí vše, co je uvedeno výše.standa píše:horní je z L-Jetu a spodní z K-Jetu. nezáměnné
mám návrh: přijeď do brna a já ti toho šotka za tři tisíce najdu. pokud se mi to za jeden den nepovede, nebudeš platit nic a já ti zaplatím benzín kladno-brno-kladno. nabídka platí jen tehdy, pokud se v tom nebude rejpat nikdo přede mnou (abych neopravoval katastrofy po nějakých neumětelech)
reference: Jean, Davidj., Luboš, Martinopel
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
-
Offline
- Příspěvky: 1783
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
V 740 kombi a relatko palivove pumpy
víkend by nešel...
zavolej mi na 603 428 678 (prac. dny 9-17), domluvíme termín
zavolej mi na 603 428 678 (prac. dny 9-17), domluvíme termín
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé