

chudak tomas, neberte mu iluzieLachtan píše:.......a a a a je po starostech
roger pozeram ze mas to iste ako ja..Roger píše:hlavne cucet pred sebe a do zrcatek pred predjizdenim...
a az tam bude poslednich 8l tak se objevi ta oranzova kontrolkaa k nejake pumpe snad doplazis
pozeras dobre, ale tu jsme s tim mozna OT, radeji do toho spravneho topiku...lakio píše:roger pozeram ze mas to iste ako ja..Roger píše:hlavne cucet pred sebe a do zrcatek pred predjizdenim...
a az tam bude poslednich 8l tak se objevi ta oranzova kontrolkaa k nejake pumpe snad doplazis
tebe to kolko sosa na 100km?
Mondeem budu ještě nějakej pátek jezdit, loni jsem ho kupoval funglovku, zatím najeto 57tis a spokojenost. No a nevím proč půl mega, když koukám, že to co bych očekával je v DE k mání okolo 300tis., podle ročníku a najetých km. No a taky jsem vlastnil OOOO v benzínu a ta si taky řekla o 10 a taky s tím jezdila žena, ale do sedanu se hůř cpal kočárek, tak jsem nechal Octu.Roger píše:Panovi bych navrhl, pripravit si pul mega na auto a dalsi na benzin.
Pac ten prechod z chrochtu mondea a ochcavky bude bolet...nebo se na to radsi uplne vy..at! Aby jsme tu pak nemuseli poslouchat blbe kecy, jako ze to moc zere...
A Mondeo si říká o 7, což taky není úplně nejmíň.Roger píše:Panovi bych navrhl, pripravit si pul mega na auto a dalsi na benzin.
Pac ten prechod z chrochtu mondea a ochcavky bude bolet...nebo se na to radsi uplne vy..at! Aby jsme tu pak nemuseli poslouchat blbe kecy, jako ze to moc zere...
plyn byl dobrej za studentskejch let ve stodváce, pak jsem ho měl ve dvou novějších autech a s těma novějšíma si to nerozumí naprosto ideálně a vždy je s tím starost navíc, takže LPG už ne.eLzyx píše:tak to přinejhorším přestaví na LPG, když to nebude stavět do Rka, tak to ani nebude takovej zločinRoger píše:... Aby jsme tu pak nemuseli poslouchat blbe kecy, jako ze to moc zere...
hele, extremismus není nikdy dobrej, a to ani u "zastánců" určitých značek. Je fakt, že taková Octávka je fakt povedené auto, které drží a motor(myslím klasiku 66 nebo 81kW) téměř nesmrtelný a bezporuchový, slušnej kufr,... Volvo zase nabízí něco jiného a logicky uspokojí jinou skupinu uživatelů. Tak proč se hádat? Já k tomu přistupuju, myslím, celkem rozumně.Roger píše:S takovyma se nema smysl ani bavit...
Kdyz me nejaky zaprdenec presvedcuje, ze prasat tdi je nej pomer vykon a spotreba, a ze mu to jede...tak mu rikam, ze ty jeho saze nikdy ze nim dychat nebudu...
Řekl bych, že si trošku protiřečíš. Nejdřív příjdeš že chceš Volvo a teď píšeš že až to budeš prodávat tak budeš hodně tratit. Tak si rozmysli co je pro tebe nej. Škodovka je tuctový auto kterých je prostě mraky a mraky. Polož si otázku sám? Proč já vlastně přemýšlel o Volvu. Výsledek je asi tento, chceš se odlišit,mít pocit bezpečí,komfort jízdy. Řekneš si, to má oktávka taky. Tak si kup oktávku a budeš v klidu jezdit v TDi za 4,9 a budeš spokojenej jako stotisíce dalších. Já osobně proti oct nic nemám, taky se mi líbí, hezkej interiér atd. ale tím to prostě končí. Nebudu říkat a přesvědčovat tě že je Volvo nej (tady na volvoforu si to ale myslí každý,jak jinak,že). Já žiju v 30000 městě a oktávek je tu snad 40000 (nadsázka) ale moje Volvo je tu jediný a to mě hřeje strašně moc, prostě atyp každým coulem. I když auta měním častěji než je zdrávo tak přecházím z Volva na Volvo a doufám že mi to tak vydrží do konce života. Volvo je prostě styl, tak to cítím,tak to chápu a hotovo.TomasB píše:hele, extremismus není nikdy dobrej, a to ani u "zastánců" určitých značek. Je fakt, že taková Octávka je fakt povedené auto, které drží a motor(myslím klasiku 66 nebo 81kW) téměř nesmrtelný a bezporuchový, slušnej kufr,... Volvo zase nabízí něco jiného a logicky uspokojí jinou skupinu uživatelů. Tak proč se hádat? Já k tomu přistupuju, myslím, celkem rozumně.Roger píše:S takovyma se nema smysl ani bavit...
Kdyz me nejaky zaprdenec presvedcuje, ze prasat tdi je nej pomer vykon a spotreba, a ze mu to jede...tak mu rikam, ze ty jeho saze nikdy ze nim dychat nebudu...
Co mně teda děsí nejvíc je následná prodejnost. Škodovku jsem vždy prodal prakticky ihned, Audi se prodávalo taky dobře, cokoliv jiného už bylo horší. No a tak nevím co to udělá u takovýho Volva, neřkuli s takovým motorem. Na koncernových autech je provar hodně malý ve srovnání s čímkoliv jiným. Prostě nerad bych koupil za 300-400 a za rok, dva se toho nemohl zbavit za 100.
A když je tak často střídáš, jakej je propad? Třeba za kolik jsi koupil tu S60, za jak dlouho prodal a zakolik? To byla 154 bo 184kW?martines píše:Řekl bych, že si trošku protiřečíš. Nejdřív příjdeš že chceš Volvo a teď píšeš že až to budeš prodávat tak budeš hodně tratit. Tak si rozmysli co je pro tebe nej. Škodovka je tuctový auto kterých je prostě mraky a mraky. Polož si otázku sám? Proč já vlastně přemýšlel o Volvu. Výsledek je asi tento, chceš se odlišit,mít pocit bezpečí,komfort jízdy. Řekneš si, to má oktávka taky. Tak si kup oktávku a budeš v klidu jezdit v TDi za 4,9 a budeš spokojenej jako stotisíce dalších. Já osobně proti oct nic nemám, taky se mi líbí, hezkej interiér atd. ale tím to prostě končí. Nebudu říkat a přesvědčovat tě že je Volvo nej (tady na volvoforu si to ale myslí každý,jak jinak,že). Já žiju v 30000 městě a oktávek je tu snad 40000 (nadsázka) ale moje Volvo je tu jediný a to mě hřeje strašně moc, prostě atyp každým coulem. I když auta měním častěji než je zdrávo tak přecházím z Volva na Volvo a doufám že mi to tak vydrží do konce života. Volvo je prostě styl, tak to cítím,tak to chápu a hotovo.TomasB píše: hele, extremismus není nikdy dobrej, a to ani u "zastánců" určitých značek. Je fakt, že taková Octávka je fakt povedené auto, které drží a motor(myslím klasiku 66 nebo 81kW) téměř nesmrtelný a bezporuchový, slušnej kufr,... Volvo zase nabízí něco jiného a logicky uspokojí jinou skupinu uživatelů. Tak proč se hádat? Já k tomu přistupuju, myslím, celkem rozumně.
Co mně teda děsí nejvíc je následná prodejnost. Škodovku jsem vždy prodal prakticky ihned, Audi se prodávalo taky dobře, cokoliv jiného už bylo horší. No a tak nevím co to udělá u takovýho Volva, neřkuli s takovým motorem. Na koncernových autech je provar hodně malý ve srovnání s čímkoliv jiným. Prostě nerad bych koupil za 300-400 a za rok, dva se toho nemohl zbavit za 100.
A když je tak často střídáš, jakej je propad? Třeba za kolik jsi koupil tu S60, za jak dlouho prodal a zakolik? To byla 154 bo 184kW?martines píše:A když je tak často střídáš, jakej je propad? Třeba za kolik jsi koupil tu S60, za jak dlouho prodal a zakolik? To byla 154 bo 184kW?
Celej rok, není to o tom, že by ta S60 byla špatná to rozhodně ne. Ta ztráta nemusela být tak vysoká, prostě to byla daň za rychlost. Já totiž neumím čekat.martines píše:jak dlouho jsi měl tu S60?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé