uvažuju o Volvu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#26 uvažuju o Volvu
Buďme za ně rádi, páč jsou aspon ty naše nenažraný potvory celkem cenově příznivý
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#27 uvažuju o Volvu
S takovyma se nema smysl ani bavit...
Kdyz me nejaky zaprdenec presvedcuje, ze prasat tdi je nej pomer vykon a spotreba, a ze mu to jede...tak mu rikam, ze ty jeho saze nikdy ze nim dychat nebudu...
Kdyz me nejaky zaprdenec presvedcuje, ze prasat tdi je nej pomer vykon a spotreba, a ze mu to jede...tak mu rikam, ze ty jeho saze nikdy ze nim dychat nebudu...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#28 uvažuju o Volvu
No ja nevim ale esli si zvyklej na 2.0 CDTI bo 1.9 TDi( :ziv: :ziv: :ziv: :ziv: ) tak by ti bohate stacila V40ka v 2.0T bo T4. Ma to teda "jen" 118kw a jede to "jen" 250 a z 0-100 to zrychluje "az" za 7,5 (aspon to moje), "ALE" da se s tim jezdit BEZ PROBLEMU za 8L ! Tot muj nazor...
Naposledy upravil(a) kmd dne 30 dub 2008 10:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej | r.v. 2005
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej | r.v. 2005
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#29 uvažuju o Volvu
No a jsme oklikou u toho, co jsem radil hned - Koktavku čipnout Bude jezdit za 5 a jako blesk. Nechal bych to trochu zvihnout, aby to táhlo ocpoda a není co řešit
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#30 uvažuju o Volvu
.......a a a a je po starostech
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#31 uvažuju o Volvu
chudak tomas, neberte mu iluzie .. snad kazdy sme tym presli, kukam na nadrz potom na cestu a zase na nadrz .. teraz kukam uz len na to ako mam seckych za sebouLachtan píše:.......a a a a je po starostech
sak ked to ma zrat nech to zere aspon viem ze to ide
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#32 uvažuju o Volvu
hlavne cucet pred sebe a do zrcatek pred predjizdenim...
a az tam bude poslednich 8l tak se objevi ta oranzova kontrolka a k nejake pumpe snad doplazis
a az tam bude poslednich 8l tak se objevi ta oranzova kontrolka a k nejake pumpe snad doplazis
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#33 uvažuju o Volvu
roger pozeram ze mas to iste ako ja..Roger píše:hlavne cucet pred sebe a do zrcatek pred predjizdenim...
a az tam bude poslednich 8l tak se objevi ta oranzova kontrolka a k nejake pumpe snad doplazis
tebe to kolko sosa na 100km?
inak sa mi paci a zacina ma naplnat myslieka a samotna existencia tohoto fora:
schadza sa tu parta ludi ktori su nejakym sposobom podobne naladeni a HLAVNE - DLABU NA SPOTREBU :!:
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#34 uvažuju o Volvu
pozeras dobre, ale tu jsme s tim mozna OT, radeji do toho spravneho topiku...lakio píše:roger pozeram ze mas to iste ako ja..Roger píše:hlavne cucet pred sebe a do zrcatek pred predjizdenim...
a az tam bude poslednich 8l tak se objevi ta oranzova kontrolka a k nejake pumpe snad doplazis
tebe to kolko sosa na 100km?
...bude to kolem 12 az 13 pri svizne jizde mimo mesto a 15 az 16 mesto, uplne podle predpokladu
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#35 uvažuju o Volvu
Mondeem budu ještě nějakej pátek jezdit, loni jsem ho kupoval funglovku, zatím najeto 57tis a spokojenost. No a nevím proč půl mega, když koukám, že to co bych očekával je v DE k mání okolo 300tis., podle ročníku a najetých km. No a taky jsem vlastnil OOOO v benzínu a ta si taky řekla o 10 a taky s tím jezdila žena, ale do sedanu se hůř cpal kočárek, tak jsem nechal Octu.Roger píše:Panovi bych navrhl, pripravit si pul mega na auto a dalsi na benzin.
Pac ten prechod z chrochtu mondea a ochcavky bude bolet...nebo se na to radsi uplne vy..at! Aby jsme tu pak nemuseli poslouchat blbe kecy, jako ze to moc zere...
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
#36 uvažuju o Volvu
A Mondeo si říká o 7, což taky není úplně nejmíň.Roger píše:Panovi bych navrhl, pripravit si pul mega na auto a dalsi na benzin.
Pac ten prechod z chrochtu mondea a ochcavky bude bolet...nebo se na to radsi uplne vy..at! Aby jsme tu pak nemuseli poslouchat blbe kecy, jako ze to moc zere...
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
#37 uvažuju o Volvu
plyn byl dobrej za studentskejch let ve stodváce, pak jsem ho měl ve dvou novějších autech a s těma novějšíma si to nerozumí naprosto ideálně a vždy je s tím starost navíc, takže LPG už ne.eLzyx píše:tak to přinejhorším přestaví na LPG, když to nebude stavět do Rka, tak to ani nebude takovej zločinRoger píše:... Aby jsme tu pak nemuseli poslouchat blbe kecy, jako ze to moc zere...
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#38 uvažuju o Volvu
Tomáši, pokud je pro tebe 7l/100km moc, tak jsi na tomhle foru trochu mimo :pij:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#39 uvažuju o Volvu
Hele a to ty odpovědi nemůžeš nacpat do jednoho příspěvku ???
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#40 uvažuju o Volvu
hele, extremismus není nikdy dobrej, a to ani u "zastánců" určitých značek. Je fakt, že taková Octávka je fakt povedené auto, které drží a motor(myslím klasiku 66 nebo 81kW) téměř nesmrtelný a bezporuchový, slušnej kufr,... Volvo zase nabízí něco jiného a logicky uspokojí jinou skupinu uživatelů. Tak proč se hádat? Já k tomu přistupuju, myslím, celkem rozumně.Roger píše:S takovyma se nema smysl ani bavit...
Kdyz me nejaky zaprdenec presvedcuje, ze prasat tdi je nej pomer vykon a spotreba, a ze mu to jede...tak mu rikam, ze ty jeho saze nikdy ze nim dychat nebudu...
Co mně teda děsí nejvíc je následná prodejnost. Škodovku jsem vždy prodal prakticky ihned, Audi se prodávalo taky dobře, cokoliv jiného už bylo horší. No a tak nevím co to udělá u takovýho Volva, neřkuli s takovým motorem. Na koncernových autech je provar hodně malý ve srovnání s čímkoliv jiným. Prostě nerad bych koupil za 300-400 a za rok, dva se toho nemohl zbavit za 100.
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#41 uvažuju o Volvu
Řekl bych, že si trošku protiřečíš. Nejdřív příjdeš že chceš Volvo a teď píšeš že až to budeš prodávat tak budeš hodně tratit. Tak si rozmysli co je pro tebe nej. Škodovka je tuctový auto kterých je prostě mraky a mraky. Polož si otázku sám? Proč já vlastně přemýšlel o Volvu. Výsledek je asi tento, chceš se odlišit,mít pocit bezpečí,komfort jízdy. Řekneš si, to má oktávka taky. Tak si kup oktávku a budeš v klidu jezdit v TDi za 4,9 a budeš spokojenej jako stotisíce dalších. Já osobně proti oct nic nemám, taky se mi líbí, hezkej interiér atd. ale tím to prostě končí. Nebudu říkat a přesvědčovat tě že je Volvo nej (tady na volvoforu si to ale myslí každý,jak jinak,že). Já žiju v 30000 městě a oktávek je tu snad 40000 (nadsázka) ale moje Volvo je tu jediný a to mě hřeje strašně moc, prostě atyp každým coulem. I když auta měním častěji než je zdrávo tak přecházím z Volva na Volvo a doufám že mi to tak vydrží do konce života. Volvo je prostě styl, tak to cítím,tak to chápu a hotovo.TomasB píše:hele, extremismus není nikdy dobrej, a to ani u "zastánců" určitých značek. Je fakt, že taková Octávka je fakt povedené auto, které drží a motor(myslím klasiku 66 nebo 81kW) téměř nesmrtelný a bezporuchový, slušnej kufr,... Volvo zase nabízí něco jiného a logicky uspokojí jinou skupinu uživatelů. Tak proč se hádat? Já k tomu přistupuju, myslím, celkem rozumně.Roger píše:S takovyma se nema smysl ani bavit...
Kdyz me nejaky zaprdenec presvedcuje, ze prasat tdi je nej pomer vykon a spotreba, a ze mu to jede...tak mu rikam, ze ty jeho saze nikdy ze nim dychat nebudu...
Co mně teda děsí nejvíc je následná prodejnost. Škodovku jsem vždy prodal prakticky ihned, Audi se prodávalo taky dobře, cokoliv jiného už bylo horší. No a tak nevím co to udělá u takovýho Volva, neřkuli s takovým motorem. Na koncernových autech je provar hodně malý ve srovnání s čímkoliv jiným. Prostě nerad bych koupil za 300-400 a za rok, dva se toho nemohl zbavit za 100.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
#42 uvažuju o Volvu
A když je tak často střídáš, jakej je propad? Třeba za kolik jsi koupil tu S60, za jak dlouho prodal a zakolik? To byla 154 bo 184kW?martines píše:Řekl bych, že si trošku protiřečíš. Nejdřív příjdeš že chceš Volvo a teď píšeš že až to budeš prodávat tak budeš hodně tratit. Tak si rozmysli co je pro tebe nej. Škodovka je tuctový auto kterých je prostě mraky a mraky. Polož si otázku sám? Proč já vlastně přemýšlel o Volvu. Výsledek je asi tento, chceš se odlišit,mít pocit bezpečí,komfort jízdy. Řekneš si, to má oktávka taky. Tak si kup oktávku a budeš v klidu jezdit v TDi za 4,9 a budeš spokojenej jako stotisíce dalších. Já osobně proti oct nic nemám, taky se mi líbí, hezkej interiér atd. ale tím to prostě končí. Nebudu říkat a přesvědčovat tě že je Volvo nej (tady na volvoforu si to ale myslí každý,jak jinak,že). Já žiju v 30000 městě a oktávek je tu snad 40000 (nadsázka) ale moje Volvo je tu jediný a to mě hřeje strašně moc, prostě atyp každým coulem. I když auta měním častěji než je zdrávo tak přecházím z Volva na Volvo a doufám že mi to tak vydrží do konce života. Volvo je prostě styl, tak to cítím,tak to chápu a hotovo.TomasB píše: hele, extremismus není nikdy dobrej, a to ani u "zastánců" určitých značek. Je fakt, že taková Octávka je fakt povedené auto, které drží a motor(myslím klasiku 66 nebo 81kW) téměř nesmrtelný a bezporuchový, slušnej kufr,... Volvo zase nabízí něco jiného a logicky uspokojí jinou skupinu uživatelů. Tak proč se hádat? Já k tomu přistupuju, myslím, celkem rozumně.
Co mně teda děsí nejvíc je následná prodejnost. Škodovku jsem vždy prodal prakticky ihned, Audi se prodávalo taky dobře, cokoliv jiného už bylo horší. No a tak nevím co to udělá u takovýho Volva, neřkuli s takovým motorem. Na koncernových autech je provar hodně malý ve srovnání s čímkoliv jiným. Prostě nerad bych koupil za 300-400 a za rok, dva se toho nemohl zbavit za 100.
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
#43 uvažuju o Volvu
U ojetin u kterejch uvažuješ bych se až tolik ztráty hodnoty nebál, přece jen už se ta největší konala předtím. Kdybys chtěl kupovat nový, mělo by to větší význam.
Druhá věc je doba prodeje, když budeš chtít po čase prodat - tady se to opravdu bude nejspíš prodávat v průměru o dost dýl, než oktávka nebo Audina.
Jinak proti koncernovejm autům nic nemám - chápu, že někomu vyhovujou, tak ať si je koupí a jezdí s nima. Já bych taky s některejma z nich klidně jezdil, ale byl by to pro mě spotřební materiál - nepřitahujou mě. Takže když můžu za nižší cenu mít jejich konkurenci od Volva, což je pro mě srdeční záležitost, tak prostě neváhám
Druhá věc je doba prodeje, když budeš chtít po čase prodat - tady se to opravdu bude nejspíš prodávat v průměru o dost dýl, než oktávka nebo Audina.
Jinak proti koncernovejm autům nic nemám - chápu, že někomu vyhovujou, tak ať si je koupí a jezdí s nima. Já bych taky s některejma z nich klidně jezdil, ale byl by to pro mě spotřební materiál - nepřitahujou mě. Takže když můžu za nižší cenu mít jejich konkurenci od Volva, což je pro mě srdeční záležitost, tak prostě neváhám
Naposledy upravil(a) Kuba dne 30 dub 2008 21:00, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#44 uvažuju o Volvu
Proppad je jak u jinýho auta, ale u volva je to (jak říká reklama) "když jí míiiiluješ, není co řešit"
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#45 uvažuju o Volvu
S60, S80, V70 - jak rády se serou, myslím cokoliv. Nebo můžu očekávat, že budu jen měnit olej, filtry,...a lejt beňo?
Ne že bych měl hluboko do kapsy, vydělávám dost slušně abych uživil rodinu a bez odříkání a ještě zbylo tolik, co velká část rodin v ČR ani nevydělá, ale zas nejsem rozhazovačný, tak chci dobře vědět, do čeho jdu.
Ne že bych měl hluboko do kapsy, vydělávám dost slušně abych uživil rodinu a bez odříkání a ještě zbylo tolik, co velká část rodin v ČR ani nevydělá, ale zas nejsem rozhazovačný, tak chci dobře vědět, do čeho jdu.
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#46 uvažuju o Volvu
A když je tak často střídáš, jakej je propad? Třeba za kolik jsi koupil tu S60, za jak dlouho prodal a zakolik? To byla 154 bo 184kW?[/quote]A když je tak často střídáš, jakej je propad? Třeba za kolik jsi koupil tu S60, za jak dlouho prodal a zakolik? To byla 154 bo 184kW?
No řekl bych to takhle tratil jsem, to určitě ano. Naštěstí pro mě se mi docela daří, takže když mám solidní profit tak mě to celkem kompenzuje. Ztráta S60 (147kW)asi 60000kč,
to víš že mě to bolelo ale šel jsem si za snem. Před půl rokem jsem koupil manželce S40 r.v.01 za 250 superstav, malej nájezd,prostě bomba autí. Teď jej prodávám za 170000, takže ztráta 80000. (důvod novějšé model S40) Cenu jsem nastavil takovou aby to rychleji šlo. Byl bych nejraději kdyby si to koupil někdo z fóra. Každý auto si najde svého kupce,když na to člověk nepospíchá může si dát i cenu vyšší. Já na autech nevydělávám já je prostě zbožňuju. Podotýkám opět, jdu z Volva do Volva.
Takže ztráty jsou každopádně, pokud se tím neživíš tak ti auto nevydělá.Měl jsem Citroena C4 funglovku, po roce jsem ho prodal, ztráta 95000kč.
Jak říkáš ty ty škodovky se cenou drží to jo, to je jejich výhoda.
No řekl bych to takhle tratil jsem, to určitě ano. Naštěstí pro mě se mi docela daří, takže když mám solidní profit tak mě to celkem kompenzuje. Ztráta S60 (147kW)asi 60000kč,
to víš že mě to bolelo ale šel jsem si za snem. Před půl rokem jsem koupil manželce S40 r.v.01 za 250 superstav, malej nájezd,prostě bomba autí. Teď jej prodávám za 170000, takže ztráta 80000. (důvod novějšé model S40) Cenu jsem nastavil takovou aby to rychleji šlo. Byl bych nejraději kdyby si to koupil někdo z fóra. Každý auto si najde svého kupce,když na to člověk nepospíchá může si dát i cenu vyšší. Já na autech nevydělávám já je prostě zbožňuju. Podotýkám opět, jdu z Volva do Volva.
Takže ztráty jsou každopádně, pokud se tím neživíš tak ti auto nevydělá.Měl jsem Citroena C4 funglovku, po roce jsem ho prodal, ztráta 95000kč.
Jak říkáš ty ty škodovky se cenou drží to jo, to je jejich výhoda.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
#47 uvažuju o Volvu
A když je tak často střídáš, jakej je propad? Třeba za kolik jsi koupil tu S60, za jak dlouho prodal a zakolik? To byla 154 bo 184kW?martines píše:A když je tak často střídáš, jakej je propad? Třeba za kolik jsi koupil tu S60, za jak dlouho prodal a zakolik? To byla 154 bo 184kW?
No řekl bych to takhle tratil jsem, to určitě ano. Naštěstí pro mě se mi docela daří, takže když mám solidní profit tak mě to celkem kompenzuje. Ztráta S60 (147kW)asi 60000kč,
to víš že mě to bolelo ale šel jsem si za snem. Před půl rokem jsem koupil manželce S40 r.v.01 za 250 superstav, malej nájezd,prostě bomba autí. Teď jej prodávám za 170000, takže ztráta 80000. (důvod novějšé model S40) Cenu jsem nastavil takovou aby to rychleji šlo. Byl bych nejraději kdyby si to koupil někdo z fóra. Každý auto si najde svého kupce,když na to člověk nepospíchá může si dát i cenu vyšší. Já na autech nevydělávám já je prostě zbožňuju. Podotýkám opět, jdu z Volva do Volva.
Takže ztráty jsou každopádně, pokud se tím neživíš tak ti auto nevydělá.Měl jsem Citroena C4 funglovku, po roce jsem ho prodal, ztráta 95000kč.
Jak říkáš ty ty škodovky se cenou drží to jo, to je jejich výhoda.[/quote]
jak dlouho jsi měl tu S60?
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#48 uvažuju o Volvu
jak dlouho jsi měl tu S60?[/quote]
Celej rok, není to o tom, že by ta S60 byla špatná to rozhodně ne. Ta ztráta nemusela být tak vysoká, prostě to byla daň za rychlost. Já totiž neumím čekat.
Kdybych uměl tak už bych tu uháněl v S60 R. Mimochodem ta S60 se 147kW, tak průměrnou spotřebu jsem měl do 8,5l. Na tebe asi moc ale pro mě paráda. Teď mám nějakejch 9,3 průměr
Co se týče provozu té S60 tak jsem jen vyměnil olej filtry, chtěl jsem rozvody ale ve Volvu mi říkali není důvod. Takže za rok jsem tam neměl vůbec žádnou poruchu ani náznakem
Celej rok, není to o tom, že by ta S60 byla špatná to rozhodně ne. Ta ztráta nemusela být tak vysoká, prostě to byla daň za rychlost. Já totiž neumím čekat.
Kdybych uměl tak už bych tu uháněl v S60 R. Mimochodem ta S60 se 147kW, tak průměrnou spotřebu jsem měl do 8,5l. Na tebe asi moc ale pro mě paráda. Teď mám nějakejch 9,3 průměr
Co se týče provozu té S60 tak jsem jen vyměnil olej filtry, chtěl jsem rozvody ale ve Volvu mi říkali není důvod. Takže za rok jsem tam neměl vůbec žádnou poruchu ani náznakem
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
#49 uvažuju o Volvu
Celej rok, není to o tom, že by ta S60 byla špatná to rozhodně ne. Ta ztráta nemusela být tak vysoká, prostě to byla daň za rychlost. Já totiž neumím čekat.martines píše:jak dlouho jsi měl tu S60?
Kdybych uměl tak už bych tu uháněl v S60 R. Mimochodem ta S60 se 147kW, tak průměrnou spotřebu jsem měl do 8,5l. Na tebe asi moc ale pro mě paráda. Teď mám nějakejch 9,3 průměr
Co se týče provozu té S60 tak jsem jen vyměnil olej filtry, chtěl jsem rozvody ale ve Volvu mi říkali není důvod. Takže za rok jsem tam neměl vůbec žádnou poruchu ani náznakem[/quote]
Spotřeba kolem 10 litrů je v pohodě, na těch pár km to nemá cenu řešit. Pokud bych měl průměr jak píšeš 8,5 tak max. spokojenost. Kolik km si s touS60 za ten rok našmejkal?
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#50 uvažuju o Volvu
Kolik km si s touS60 za ten rok našmejkal
Poradil bych model 2005 facelift je hezčejší
10000km
Poradil bych model 2005 facelift je hezčejší
10000km
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek