uvažuju o Volvu
- Autor
- Zpráva
#1 uvažuju o Volvu
Zdar pánové, špekuluju nad koupí švédského krámu. Aktuálně mám Mondeo 2,0TDCi rv 2007 a Octuli 1,9TDi staršího data. No a právě tu Octuli přemejšlím prodat a místo ní pořídit Volvo. S Octou jsem maximálně spokojen, za 5 let co ji mám jsem na ní jen měnil olej, nikdy nebyl žádnej problém a jezdí za suché z nosu(4,5 litru). Co mám Mondeo, tak s Octou jezdí manželka a to je pár km sem, pár km tam. Takže by mně spotřeba až tak nepálila a šel bych do benžonky, kterou bych se občas taky trochu projel. Proč Volvo? Protože do Octávek se prostě nedávaj motory o výkonu na hranici možnosti přenosu na asfalt. Audi i BMW, což byli taky adepti se moc kradou a jsou myslím cenově výrazně výše. Volvo nabízí silná auta s hodně bohatou výbavou za celkem příjemnou cenu, a hlavně se asi skoro vůbec nekradou a mně se i líbí, tedy některé.
Takže když to shrnu, nejvíce by se mi zamlouval ten motůrek 184kW, pod 150kw bych jít nechtěl a těch 220se obávám o výdrž motoru a možná to bude i trošku hůře kočírovatelné pro ženskou, no ale mně by se zamlouval taky, jen se ho bojím. Dále bych chtěl opravdu v TOP výbavě, určitě nesmí chybět celokožené sesle v elektrice, xenony, automatická klima, vše elektrika. Ročníkově od 2001 nahoru. Líbí se mi S60 nebo S80, nevím co je lepší. Na druhou stranu kombajn by byl praktičtější, ale není zas tak pěkný.
Jak se potom následně Volvo prodává? Ty S60 nebo S80, je to dobře prodejné v dané motorizaci? Jak moc se to sere a jak nákladný je servis? Náhradní díly? Spotřeba? Co ty motory vydrží? Má to rozvodový řetěz nebo řemen a jaké jsou intervaly a co stojí výměna? No prostě uvítám všechny informace. Něco jsem už pročítal na netu ale pro Volvo greenhorna ... no nerad bych se napálil.
Díky
Takže když to shrnu, nejvíce by se mi zamlouval ten motůrek 184kW, pod 150kw bych jít nechtěl a těch 220se obávám o výdrž motoru a možná to bude i trošku hůře kočírovatelné pro ženskou, no ale mně by se zamlouval taky, jen se ho bojím. Dále bych chtěl opravdu v TOP výbavě, určitě nesmí chybět celokožené sesle v elektrice, xenony, automatická klima, vše elektrika. Ročníkově od 2001 nahoru. Líbí se mi S60 nebo S80, nevím co je lepší. Na druhou stranu kombajn by byl praktičtější, ale není zas tak pěkný.
Jak se potom následně Volvo prodává? Ty S60 nebo S80, je to dobře prodejné v dané motorizaci? Jak moc se to sere a jak nákladný je servis? Náhradní díly? Spotřeba? Co ty motory vydrží? Má to rozvodový řetěz nebo řemen a jaké jsou intervaly a co stojí výměna? No prostě uvítám všechny informace. Něco jsem už pročítal na netu ale pro Volvo greenhorna ... no nerad bych se napálil.
Díky
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#2 uvažuju o Volvu
Ta Octule by se dala čipnout, ne??? A máš vyřešeno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#3 uvažuju o Volvu
u tvych naroku na motor prichazi do uvahy jen nekolik typu
S60 T5 - 250 koni
S60 R - 300 koni
V70 T5 - 250 koni
V70 R - 300 koni
S80 T6 - 272 koni.
vsechno blbe prodejne nasledne - holt volvo, ktere ma 250+ koni a zere i travu kolem silnice (podle ostatnich)ˇnikdo nechce..
jinak bych osobne sel do S60R
S60 T5 - 250 koni
S60 R - 300 koni
V70 T5 - 250 koni
V70 R - 300 koni
S80 T6 - 272 koni.
vsechno blbe prodejne nasledne - holt volvo, ktere ma 250+ koni a zere i travu kolem silnice (podle ostatnich)ˇnikdo nechce..
jinak bych osobne sel do S60R
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#4 uvažuju o Volvu
No jestli si zvyklej jezdit za suchý z nosu tak na Volvo s 250 koňmi zapomeň. Většinou spotřeba začíná číslem 1. Mohl by si z toho dostat infarkt. A jinak pro manželky, které to s volantem umí není problém jezdit s 300 koníky s dětmi do školky. A o výdrž motoru se neboj. 5-ti válce od Volva vydrží při správném zacházení dost velké porce km.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
#5 uvažuju o Volvu
tak tento spruch se mi zamlouvawickey píše:u tvych naroku na motor prichazi do uvahy jen nekolik typu
a zere i travu kolem silnice
ja by som volil V70R. 300 kobyl je dostatocny vykon asi na vsetko na co si spomenies. rozvody su standardne pri 120 a 240tkm + vodna pumpa, motory spolahlive, ak to nemalo pred tebou vyslovene prasa tak tie auta maju velmi dlhu zivotnost. proste ak sa o to staras tak ako mas tak len lejes benzin a ono to ide, a to dost slusne ako susne
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
#6 uvažuju o Volvu
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
#7 uvažuju o Volvu
nemám rád jakékoliv bastlení na autech. A na 184kW to asi nepůjde ze 66ky.Jarda S40 píše:Ta Octule by se dala čipnout, ne??? A máš vyřešeno
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
#8 uvažuju o Volvu
tak to není zrovna dobrá informace. Já si teda myslím, že to s tou spotřebou může bejt i naopak oproti slabším verzím při stejným jízdním styluwickey píše:u tvych naroku na motor prichazi do uvahy jen nekolik typu
S60 T5 - 250 koni
S60 R - 300 koni
V70 T5 - 250 koni
V70 R - 300 koni
S80 T6 - 272 koni.
vsechno blbe prodejne nasledne - holt volvo, ktere ma 250+ koni a zere i travu kolem silnice (podle ostatnich)ˇnikdo nechce..
jinak bych osobne sel do S60R
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#9 uvažuju o Volvu
Přesně tak - když čtu ty tvoje požadavky a názory tak tohle pro tebe bude ta nejlepší cesta a když jí trochu vytuníš, tak budeš fakt megahustofrajerJarda S40 píše:Ta Octule by se dala čipnout, ne??? A máš vyřešeno
...skoro bych řekl, že se nám tady klonuje DrewidoJarmilka
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#10 uvažuju o Volvu
co to je dost velké porce? Octule má něco mezi 300-400tkm a přede jak kočička No myslím, že většina TDi ček Octavek staršího data v ČR má kolem 500tkm, jen si to nikdo nemyslí a makaj jak vzteklý.Bobika píše:No jestli si zvyklej jezdit za suchý z nosu tak na Volvo s 250 koňmi zapomeň. Většinou spotřeba začíná číslem 1. Mohl by si z toho dostat infarkt. A jinak pro manželky, které to s volantem umí není problém jezdit s 300 koníky s dětmi do školky. A o výdrž motoru se neboj. 5-ti válce od Volva vydrží při správném zacházení dost velké porce km.
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
#11 uvažuju o Volvu
no za ty prachy super, ale to nebude realita
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#12 uvažuju o Volvu
neuvažuj, kup!
Až to koupíš, poznáš, že už nic jinýho nebudeš chtít a autu odpustíš i ty drobné chybky a nedostatky (spotřeba okolo 12-13ti a tak)
(samozřejmě záleží na tom jaký kus koupíš)
Až to koupíš, poznáš, že už nic jinýho nebudeš chtít a autu odpustíš i ty drobné chybky a nedostatky (spotřeba okolo 12-13ti a tak)
(samozřejmě záleží na tom jaký kus koupíš)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#13 uvažuju o Volvu
samozřejmě s lehkou nohou, ale to je přeci Volvo, to už přeci za nějaký ten litřík navíc ve spotřebě přeci stojí nee ???eLzyx píše:neuvažuj, kup!
Až to koupíš, poznáš, že už nic jinýho nebudeš chtít a autu odpustíš i ty drobné chybky a nedostatky (spotřeba okolo 12-13ti a tak)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#14 uvažuju o Volvu
zas turbo chrochtl a turbo benzin je o niecom inom aj celkovo aj co sa spotreby tyka a ak potrebujes zivit viac krkov tak ta spotreba asi trochu zaskoci.. na 4.5 sa nedostanes ani pri najlespej snahe,ale je to kompenzovane roznymi inymi pozitavami akymi su spolahlivost, bezpecnost, komfort atd. ono je najlepsie sadnut do toho a vyskusat to, je to ale chytlave-ja mam uz dvoch a snad som este neskoncil, ale na tento rok uz stacilo
inu, niekedy sa mi sniva za mam pod kapotou 240 koni a nekonecnu nadrz a zakazdym ked sa po takom sne prebudim mam vysmiate rano
inu, niekedy sa mi sniva za mam pod kapotou 240 koni a nekonecnu nadrz a zakazdym ked sa po takom sne prebudim mam vysmiate rano
Naposledy upravil(a) lakio dne 29 dub 2008 23:49, celkem upraveno 2 x.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#16 uvažuju o Volvu
už to nehullakio píše:inu, obcas sa mi sniva ze mam pod kapotou 240 konikov a spotrebu 4 litre a zakazdym ked sa zobudim po takom sne mam krasne vysmiate rano
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#17 uvažuju o Volvu
musim, inak by som si to hodilLachtan píše:už to nehul
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#18 uvažuju o Volvu
anebo koupil Ochcávku f TDI, s fialkama a na hlínách woe, viď ???lakio píše:musim, inak by som si to hodilLachtan píše:už to nehul
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#19 uvažuju o Volvu
To fakt dostanu k Ochtávce dvě moje Fialky To by musela být ku*va draháLachtan píše:anebo koupil Ochcávku f TDI, s fialkama a na hlínách woe, viď ???lakio píše:musim, inak by som si to hodil
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#20 uvažuju o Volvu
Panovi bych navrhl, pripravit si pul mega na auto a dalsi na benzin.
Pac ten prechod z chrochtu mondea a ochcavky bude bolet...nebo se na to radsi uplne vy..at! Aby jsme tu pak nemuseli poslouchat blbe kecy, jako ze to moc zere...
Pac ten prechod z chrochtu mondea a ochcavky bude bolet...nebo se na to radsi uplne vy..at! Aby jsme tu pak nemuseli poslouchat blbe kecy, jako ze to moc zere...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#21 uvažuju o Volvu
viewtopic.php?f=15&t=13107&p=144069#p144069
tak se prijedte s manzelkou podivat sem... za 300t sezenes krasavce jako z praku a T5 se vykonem jentak neda prekonat...u nas stim jezdi prevazne moje zena a nema s tema konema zadnej problem...a luxus to je...nekrade se a je to vyjmecny auto ktery malokdo zna...
tak se prijedte s manzelkou podivat sem... za 300t sezenes krasavce jako z praku a T5 se vykonem jentak neda prekonat...u nas stim jezdi prevazne moje zena a nema s tema konema zadnej problem...a luxus to je...nekrade se a je to vyjmecny auto ktery malokdo zna...
_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#22 uvažuju o Volvu
tak to přinejhorším přestaví na LPG, když to nebude stavět do Rka, tak to ani nebude takovej zločinRoger píše:... Aby jsme tu pak nemuseli poslouchat blbe kecy, jako ze to moc zere...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
#23 uvažuju o Volvu
Spotřeba mu nevadi , prece par KM sem a tam pri spotrebe 10 - 15 litru nikoho nezabije... tak nereste spotrebu ale LUXUS a BEZPECNOST o to preci jde
_________________
Volv
Volv
#24 uvažuju o Volvu
Tak to jsem si myslel taky, ale za poslední dobu jsem se setkal z několika případama, kdy člověk kupoval auto v řádech několika set tisíc anebi i milionu a spotřeba byla hrozně důležitá. Zkoumal se každý litr paliva navíc. Ale to že třeba si objednal origo navigaci za 80 000,- nebo al kola za 50 000,-, tak to bylo zcela samozřejmé Lidé jsou zblblý reklamou a masírkou o nízkých emisích, spotřebě apod. Ale to že vydají na sevisu nebo za luxusní kraviny desetitisíce už moc neřeší. Sám jsem se bavil s jedním, který nemohl pochopit, že mám auto které jezdí ve městě za 13 litrů. To že on platí za sevis každých 15 000 km 8-15 000,- mu ale přijde naprosto normální (hovořím o běžném servisu a ne o opravách). Hlavně že jezdí za 6,5 nafty.LADA11 píše:Spotřeba mu nevadi , prece par KM sem a tam pri spotrebe 10 - 15 litru nikoho nezabije... tak nereste spotrebu ale LUXUS a BEZPECNOST o to preci jde
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#25 uvažuju o Volvu
JJ, taky jich pár znám - od takovýhlech ruce pryč
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek