tenhle topic bych rad smeroval hlavne na travexe, tnemce, V70 TDi a jinych, kteri maji kombinaci D5252T a automatu.
zajimaji me celkove zkusenosti.
Jak moc jsou prevodovky v kombinaci s dieselem namahane? V pripade kleknuti prevodovky - kolik muze stat repas / vymena? Jsou prevodovky shodne s benzinovymi verzemi? Celkova spokojenost s touto kombinaci? Provozni naklady? V pripade chipu, jak moc je namahana prevodovka (jakou ma rezervu, hranice atd)
Kdyztak klidne i sz.. Dik.
OT: tomu rikam postup od desiti k peti - R k TDI
_________________ '01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl '08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
wickey píše:tenhle topic bych rad smeroval hlavne na travexe, tnemce, V70 TDi a jinych, kteri maji kombinaci D5252T a automatu.
zajimaji me celkove zkusenosti.
Jak moc jsou prevodovky v kombinaci s dieselem namahane? V pripade kleknuti prevodovky - kolik muze stat repas / vymena? Jsou prevodovky shodne s benzinovymi verzemi? Celkova spokojenost s touto kombinaci? Provozni naklady? V pripade chipu, jak moc je namahana prevodovka (jakou ma rezervu, hranice atd)
Kdyztak klidne i sz.. Dik.
OT: tomu rikam postup od desiti k peti - R k TDI
nevim jak je prevodovka namahana, v mem aute je uz druha v poradi a je zname, ze prevodovka neni nejsilnejsim clankem auta... ale tezko rict, jestli kvuli prasackemu zachazeni, zanedbane udrzbe nebo konstrukcni chybou.... (takze chovat se k prevodovce slusne, nesr* na servis a doufat )
Spokojeny jsem maximalne, kombinace TDI a automatem je hvezdna.. funguje znamenite a vubec nemam na co bych si stezuoval, snad krom vyssi kourivosti pod zatizenim, ale to je u TDI celkem normalni. Jezdim 80% po meste a dlouhodoba realna spotreba je nekde kolem osmi litru....a to mi pocitac tvrdi ze jezdim za 6,7 hehehehehehe
Na chip se vykasli, nema vyznam, nechapu k cemu je dobry, uz takhle to jede docela slusne a myslet si ze s chipem to pojede jak raketa? S automatem tomu neverim... chipuj radsi benzinaka....
_________________ XC70 II Ocean Race/R B5244T3ARDAUT 2002 MB W169 266.920 AUT 2005 BMW F800ST 2008 Romet Pony M301 1988
dik, stejne to nebude pro me, ale pro otce na delsi trasy atd.. uz ho zacalo celkem srat, ze mu Grand Cherokee zere po dalnici 15 a v meste 20 na 100...
uvidime no, jedem zkouknout jednu tento tyden.. Automat odtipnout dokazu, diesel bude horsi, ale snad to nejako vykoumame. ma to byt 1997 po prvnim majiteli se 160kkm - neverim, ale 260kkm taky neni uplne spatny najezd. Zapisuji se u dieselu km taky do RJ jak u benzinu?
_________________ '01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl '08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Ahoj, mám V70 manuál a víkend jsem měl půjčený to samý jen automat, no jak já jsem si ho užil-jede to krásně, akcelerace super,až jsem si říkal jestli to moje není nějaké líné.... jsem nadšený můžu vřele doporučit, najeto 600km spotřeba 8/100podle compu což je dost slušný i když nesměrodatný
mělo najeto tach.150 o čemž silně pochybuji, ale i tak max spokojenost
_________________ XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení
Ako som ti spominal ked sme spolu boli, TDi + automat je fantazia, prevodovky sa podla mna nemusis bat, pozri stav oleja, a prevez sa na nej. Vyskusaj v pohode aj prudku akceleraciu, pokial bude radit v ihned tak je to v pohode. Ak tam mas rezimy automatu, tak vyskusaj aj tie, pri S rezime by ta mala nechat podstatne dlhsie vytocit motor, aj ked pri diesli je to diskutabilne...
Inak si myslim, ze automaticka prevodovka sa neda tak zhumplovat ako manualna, predsa ta elektronika ta nepusti do toho co niekto dokaze urobit s manualom. Jedine, ze radil ked este nestal, nemenil olej a pod.
Ja mam najazdenych 155t km a prevodovka slape ako hodinky, mame vo firme dalsie automaty a ani s jednym nebol problem...musim zaklopat na drevo.
Ak budes mat konkretne auto, mozeme sa ist pozriet spolu a porovnas jazdy...
Automatu bych se taky nebál. Pokud to nevykazuje nějaké nestandardní projevy (škubání, pomalé řazení, hluk apod.) tak bych se toho nebál. Jinak samozřejmě manuál má svojí neoddiskutovatelnou výhodu a tou je levný servis. Já jsem zrepasoval manuální převodovku za 7000,- včetně nového origo oleje. V tom vidím hlavní servisní výhodu manuálu oproti automatu. A motor TDI bych taky nečipoval, pro klidnou jízdu po dálnici 140 PS bohatě stačí. Samozřejmě na předjetí to taková raketa nebude, ale podle mého názoru zcela dostačující.
_________________ Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
plnej souhlas podle mého názoru na předjetí automat je mnohem lepší, rychlejší :pij: samo to nejde srovnat s benzínem... sešlápneš na podlahu a jedeš :pij:
Bobika píše:Automatu bych se taky nebál. Pokud to nevykazuje nějaké nestandardní projevy (škubání, pomalé řazení, hluk apod.) tak bych se toho nebál. Jinak samozřejmě manuál má svojí neoddiskutovatelnou výhodu a tou je levný servis. Já jsem zrepasoval manuální převodovku za 7000,- včetně nového origo oleje. V tom vidím hlavní servisní výhodu manuálu oproti automatu. A motor TDI bych taky nečipoval, pro klidnou jízdu po dálnici 140 PS bohatě stačí. Samozřejmě na předjetí to taková raketa nebude, ale podle mého názoru zcela dostačující.
_________________ XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení
Uživatelsky je TDI + automat v 850 naprosto ideální volba. Reaguje bleskově, v podstatě není prodleva mezi sešlápnutím plynu a zrychlením. Navíc oproti Travexovi mi to ani nekouří. Spotřeba je 8,7 l, přes 9 l to nepřelezlo nikdy. Nutno uznat, že jezdím hodně zácpy a svojí nohu bych neoznačil jako lehkou ani ve srandě. Standardně mi každý auto žere o 1-2 litry víc než komukoli jinýmu.
_________________ Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
TDI + automat je super kombinace.
Rychlé reakce a pohodaová jízda, jezdím hlevně 4 pruhy do práce a domů a podle kompu se držím 6,9, reál je někde kolem 7,5 při průměru někde u 130km/h
Hlavně na ní nes**t a pravidelně měnit olej a filtry.
Zatím plná spokojenost.
PS: Je to můj už druhý automat. První byla ta Omega.
sice jsem nový majitel TDi s automatem, ale každýmu to můžu jen doporučit, vše super, manuál už nechci a před takovými 8 roky jsem tvrdil úplnej opak, než jsem se s automatem pořádně svezl a s Tdi ve Volvu je to super kombinace.