V70 TDi + automat

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3838
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Dal poděkování: 53 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

V70 TDi + automat

Příspěvek od wickey »

tenhle topic bych rad smeroval hlavne na travexe, tnemce, V70 TDi a jinych, kteri maji kombinaci D5252T a automatu.
zajimaji me celkove zkusenosti.

Jak moc jsou prevodovky v kombinaci s dieselem namahane? V pripade kleknuti prevodovky - kolik muze stat repas / vymena? Jsou prevodovky shodne s benzinovymi verzemi? Celkova spokojenost s touto kombinaci? Provozni naklady? V pripade chipu, jak moc je namahana prevodovka (jakou ma rezervu, hranice atd)

Kdyztak klidne i sz.. Dik.

OT: tomu rikam postup od desiti k peti - R k TDI :mrgreen: 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvky: 339
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Strakonice

V70 TDi + automat

Příspěvek od Bobika »

Ty chceš vyměnit R-ko za chrochtáka v automatu? To máte v Blavě skvrny na slunci? :shock: :shock:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3838
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Dal poděkování: 53 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

V70 TDi + automat

Příspěvek od wickey »

Bobika píše:Ty chceš vyměnit R-ko za chrochtáka v automatu? To máte v Blavě skvrny na slunci? :shock: :shock:
ne neboj, to bude pro otce jako druhe auti ;)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1081
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

V70 TDi + automat

Příspěvek od travex »

wickey píše:tenhle topic bych rad smeroval hlavne na travexe, tnemce, V70 TDi a jinych, kteri maji kombinaci D5252T a automatu.
zajimaji me celkove zkusenosti.

Jak moc jsou prevodovky v kombinaci s dieselem namahane? V pripade kleknuti prevodovky - kolik muze stat repas / vymena? Jsou prevodovky shodne s benzinovymi verzemi? Celkova spokojenost s touto kombinaci? Provozni naklady? V pripade chipu, jak moc je namahana prevodovka (jakou ma rezervu, hranice atd)

Kdyztak klidne i sz.. Dik.

OT: tomu rikam postup od desiti k peti - R k TDI :mrgreen: 8)
nevim jak je prevodovka namahana, v mem aute je uz druha v poradi a je zname, ze prevodovka neni nejsilnejsim clankem auta... ale tezko rict, jestli kvuli prasackemu zachazeni, zanedbane udrzbe nebo konstrukcni chybou.... (takze chovat se k prevodovce slusne, nesr* na servis a doufat :-) )

Spokojeny jsem maximalne, kombinace TDI a automatem je hvezdna.. funguje znamenite a vubec nemam na co bych si stezuoval, snad krom vyssi kourivosti pod zatizenim, ale to je u TDI celkem normalni. Jezdim 80% po meste a dlouhodoba realna spotreba je nekde kolem osmi litru....a to mi pocitac tvrdi ze jezdim za 6,7 hehehehehehe

Na chip se vykasli, nema vyznam, nechapu k cemu je dobry, uz takhle to jede docela slusne a myslet si ze s chipem to pojede jak raketa? S automatem tomu neverim... chipuj radsi benzinaka....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3838
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Dal poděkování: 53 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

V70 TDi + automat

Příspěvek od wickey »

dik, stejne to nebude pro me, ale pro otce na delsi trasy atd.. uz ho zacalo celkem srat, ze mu Grand Cherokee zere po dalnici 15 a v meste 20 na 100...
uvidime no, jedem zkouknout jednu tento tyden.. Automat odtipnout dokazu, diesel bude horsi, ale snad to nejako vykoumame. ma to byt 1997 po prvnim majiteli se 160kkm - neverim, ale 260kkm taky neni uplne spatny najezd. Zapisuji se u dieselu km taky do RJ jak u benzinu?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Exot
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 118
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Velké Přílepy

V70 TDi + automat

Příspěvek od Exot »

Ahoj, mám V70 manuál a víkend jsem měl půjčený to samý jen automat, no jak já jsem si ho užil-jede to krásně, akcelerace super,až jsem si říkal jestli to moje není nějaké líné.... jsem nadšený můžu vřele doporučit, najeto 600km spotřeba 8/100podle compu což je dost slušný i když nesměrodatný :palec:
mělo najeto tach.150 o čemž silně pochybuji, ale i tak max spokojenost :palec:
_________________
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3838
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Dal poděkování: 53 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

V70 TDi + automat

Příspěvek od wickey »

sorry, tak jsem si te s nekym spletl - myslel jsem, ze mas automat ;) kazdopadne nevadi, uvidime jak bude vypadat a snad se rozroste sbirka volv 8)

kazdy dalsi nazor vitan.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

pedro5585
Offline
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: SVK_BA
Dostal poděkování: 1 poděkování

V70 TDi + automat

Příspěvek od pedro5585 »

Ako som ti spominal ked sme spolu boli, TDi + automat je fantazia, prevodovky sa podla mna nemusis bat, pozri stav oleja, a prevez sa na nej. Vyskusaj v pohode aj prudku akceleraciu, pokial bude radit v ihned tak je to v pohode. Ak tam mas rezimy automatu, tak vyskusaj aj tie, pri S rezime by ta mala nechat podstatne dlhsie vytocit motor, aj ked pri diesli je to diskutabilne... :)
Inak si myslim, ze automaticka prevodovka sa neda tak zhumplovat ako manualna, predsa ta elektronika ta nepusti do toho co niekto dokaze urobit s manualom. Jedine, ze radil ked este nestal, nemenil olej a pod.
Ja mam najazdenych 155t km a prevodovka slape ako hodinky, mame vo firme dalsie automaty a ani s jednym nebol problem...musim zaklopat na drevo. :palec:
Ak budes mat konkretne auto, mozeme sa ist pozriet spolu a porovnas jazdy... ;-)
_________________
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvky: 339
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Strakonice

V70 TDi + automat

Příspěvek od Bobika »

Automatu bych se taky nebál. Pokud to nevykazuje nějaké nestandardní projevy (škubání, pomalé řazení, hluk apod.) tak bych se toho nebál. Jinak samozřejmě manuál má svojí neoddiskutovatelnou výhodu a tou je levný servis. Já jsem zrepasoval manuální převodovku za 7000,- včetně nového origo oleje. V tom vidím hlavní servisní výhodu manuálu oproti automatu. A motor TDI bych taky nečipoval, pro klidnou jízdu po dálnici 140 PS bohatě stačí. Samozřejmě na předjetí to taková raketa nebude, ale podle mého názoru zcela dostačující.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Exot
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 118
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Velké Přílepy

V70 TDi + automat

Příspěvek od Exot »

plnej souhlas :palec: podle mého názoru na předjetí automat je mnohem lepší, rychlejší :pij: samo to nejde srovnat s benzínem... sešlápneš na podlahu a jedeš :pij:
Bobika píše:Automatu bych se taky nebál. Pokud to nevykazuje nějaké nestandardní projevy (škubání, pomalé řazení, hluk apod.) tak bych se toho nebál. Jinak samozřejmě manuál má svojí neoddiskutovatelnou výhodu a tou je levný servis. Já jsem zrepasoval manuální převodovku za 7000,- včetně nového origo oleje. V tom vidím hlavní servisní výhodu manuálu oproti automatu. A motor TDI bych taky nečipoval, pro klidnou jízdu po dálnici 140 PS bohatě stačí. Samozřejmě na předjetí to taková raketa nebude, ale podle mého názoru zcela dostačující.
_________________
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1121
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha
Dostal poděkování: 14 poděkování

V70 TDi + automat

Příspěvek od tnemec »

Servis nehodnotím, neměl jsem standardní průběh.

Uživatelsky je TDI + automat v 850 naprosto ideální volba. Reaguje bleskově, v podstatě není prodleva mezi sešlápnutím plynu a zrychlením. Navíc oproti Travexovi mi to ani nekouří. Spotřeba je 8,7 l, přes 9 l to nepřelezlo nikdy. Nutno uznat, že jezdím hodně zácpy a svojí nohu bych neoznačil jako lehkou ani ve srandě. Standardně mi každý auto žere o 1-2 litry víc než komukoli jinýmu.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

sramcik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
Bydliště: Frýdek - Místek

V70 TDi + automat

Příspěvek od sramcik »

TDI + automat je super kombinace.
Rychlé reakce a pohodaová jízda, jezdím hlevně 4 pruhy do práce a domů a podle kompu se držím 6,9, reál je někde kolem 7,5 při průměru někde u 130km/h

Hlavně na ní nes**t a pravidelně měnit olej a filtry.
Zatím plná spokojenost.
PS: Je to můj už druhý automat. První byla ta Omega.
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km

BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L

jp1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 58
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov (Ostrov)

V70 TDi + automat

Příspěvek od jp1 »

sice jsem nový majitel TDi s automatem, ale každýmu to můžu jen doporučit, vše super, manuál už nechci a před takovými 8 roky jsem tvrdil úplnej opak, než jsem se s automatem pořádně svezl a s Tdi ve Volvu je to super kombinace.
_________________
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé