Pekelníkova S90 zpět mezi živými

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Michalka

#1 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od Michalka »

Včera v odpoledních hodinách byla Pekelníkova S90 po několika těžkých nemocech a nekonečných 6 měsících znovu uvítána do aktivního života :tlesk:
Tak jí všichni držme palce ať ji to vydrží.

derek

#2 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od derek »

gratuluju, a´t vydrží a přeju hoooodně km :)

hele, doufám, že na minibrno přijedete ukázat zlaťáka, chci vás přemluvit, aby jste mě ( prosím prosím ) svezli ve dvojce...musí to být cool :)

derek

#3 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od derek »

ehm, co jí vlastně bylo, že tak dlouho byla ve věčných lovištích ??

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

#4 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od David.j »

houbelec, fakt ? , tak jsem zvědav na výčet závad
napřed nemá ani jedno auto a teď nebude vědět které napřed :lol:

vzhledem k tomu že se pekelník nehlásí , je buď v delíriu z ceny , nebo v delíriu z oslavy :pij: :mrgreen: ;-)
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

Michalka

#5 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od Michalka »

derek píše:ehm, co jí vlastně bylo, že tak dlouho byla ve věčných lovištích ??
strucne receno:
1.napred chcipala a cukala na plyn - lambda sonda,několikeré seřízení plynu
2.několik sad prasklých svíček - několik sad svíček, cívka,filtry v LPG
3.palivové čerpadlo nečerpalo - palivové čerpadlo
4.palivové čerpadlo čerpá ale do vstřiků stále nejde benzím
5.do 3-4 válců už benzín jde - "nemocný drátek" někde v LPG (proste benzin byl stale odpojen)
6.konečně jede !!!

K tomu navíc asi 100tis šedivých vlasů a spousta lístků na MHD :evil:

jo a celkovou cenu raději nechi znát. Sčítat to fakt nebudu :?
Naposledy upravil(a) Michalka dne 24 dub 2008 14:41, celkem upraveno 1 x.

Michalka

#6 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od Michalka »

derek píše:gratuluju, a´t vydrží a přeju hoooodně km :)

hele, doufám, že na minibrno přijedete ukázat zlaťáka, chci vás přemluvit, aby jste mě ( prosím prosím ) svezli ve dvojce...musí to být cool :)
svezení ve Zlaťákovi je super :palec:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

#7 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od David.j »

já čekal přesně tohle:

4.palivové čerpadlo čerpá ale do vstřiků stále nejde benzím
5.do 3-4 válců už benzín jde - "nemocný drátek" někde v LPG (proste benzin byl stale odpojen)

no vzhledem k tomu, co za některá individua dělají LPG se ani nedivím
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#8 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od jarek.krizan »

Tak mi to zase nevyšlo :evil: , čekal jsem, že se pekelník zdravě nas*** a rozhodne se 90 prodat. Pak bych jen vyškubal to svinstvo - plyn a hurá. Jo plyn, to se vyplatí. Plyňák pokud jede, tak je úsporný, ale pokud stojí a navíc v servise, tak je levnější jezdit na benzín. To mě opět utvrdilo v tom, že plyn nikdy v mém voze nebude. Jsem mohl mít krásný kchár. :twisted: Hlavně že furt: plynem to není. :lol:
Já jsem hodně škodolibý co ? Ne, vážně, prostě jen došlo na má slova. I když zrovna pekelníkovi, jsem to nepřál. Ten si to nezasloužil.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#9 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od Jarda S40 »

Také gratuluju! :palec:

P.S. 4Jarek - v 960 po montáži plynu není na nic ani kousek místa a ještě se tam všelijak hádaj hadice od plynu, chlazení atd. Dokonce k vyndání aku musím demontovat kus plynu. :( Tvůj postoj je správnej!

libre
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 427
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

#10 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od libre »

jarek.krizan píše:To mě opět utvrdilo v tom, že plyn nikdy v mém voze nebude.
Jedině, že by byl z výroby. Jsi zapomněl dodat. :-)
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

Michalka

#11 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od Michalka »

Jarda S40 píše:Také gratuluju! :palec:

P.S. 4Jarek - v 960 po montáži plynu není na nic ani kousek místa a ještě se tam všelijak hádaj hadice od plynu, chlazení atd. Dokonce k vyndání aku musím demontovat kus plynu. :( Tvůj postoj je správnej!
To je fakt ani špendlik by tam nepropadnul a vyndání baterky je opravdu oříšek :D

to Jarek: Slova o prodeji uz u nas opravdu padla...ale jakmile se do ni opet posadil tak byl prodej rychle zavrhnut

jinak vcera jsem fungovala jako testovaci jezdec a musim konstatovat ze stale neni 100% :( . Teplé starty ji nejak nedelaji dobre (dlouho toci a obcas "divně škytne" :? - ze bychom se vratili na zacatek ke svickam? :shock:

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#12 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od jarek.krizan »

Michalka píše:
Jarda S40 píše:Také gratuluju! :palec:

P.S. 4Jarek - v 960 po montáži plynu není na nic ani kousek místa a ještě se tam všelijak hádaj hadice od plynu, chlazení atd. Dokonce k vyndání aku musím demontovat kus plynu. :( Tvůj postoj je správnej!
To je fakt ani špendlik by tam nepropadnul a vyndání baterky je opravdu oříšek :D

to Jarek: Slova o prodeji uz u nas opravdu padla...ale jakmile se do ni opet posadil tak byl prodej rychle zavrhnut

jinak vcera jsem fungovala jako testovaci jezdec a musim konstatovat ze stale neni 100% :( . Teplé starty ji nejak nedelaji dobre (dlouho toci a obcas "divně škytne" :? - ze bychom se vratili na zacatek ke svickam? :shock:
Zahodit plyn a bude líp. Ten motor je i bez něj dost složitý.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#13 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od pekelnik »

zatím jezdí.
po 71 dnu jsem opět sedl do svého vozu a chmury o prodeji byly ty tam. S90 je prostě famózní, i když občas zlobí...
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#14 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od Jarda S40 »

71 dnů nic není, mám kamaráda, co pomalu dotahuje rok bez 960 :( Musím mu občas půjčovat svoji Dvojku s automatem, aby steskem neuvadl.

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#15 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od Lachtan »

Jarda S40 píše:71 dnů nic není, mám kamaráda, co pomalu dotahuje rok bez 960 :( Musím mu občas půjčovat svoji Dvojku s automatem, aby steskem neuvadl.
Chudák Bídák - pozdravuj ho lumpa ;-)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#16 Pekelníkova S90 zpět mezi živými

Příspěvek od standa »

Mohu potvrdit - pekelník mě dnes navštívil se svojí S90 :pij:

S90 důstojně připlula a po krátkém rozhovoru s pekelníkem jsem sledoval, jak dlouze startovala, pak prdla, škytla, naskočila a s trvale cvakajícím hydroštelem důstojně odplula :mrgreen:

Vítám tě mezi živými, krasavico :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“