Pekelníkova S90 zpět mezi živými
- Autor
- Zpráva
#1 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
Včera v odpoledních hodinách byla Pekelníkova S90 po několika těžkých nemocech a nekonečných 6 měsících znovu uvítána do aktivního života
Tak jí všichni držme palce ať ji to vydrží.
Tak jí všichni držme palce ať ji to vydrží.
#2 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
gratuluju, a´t vydrží a přeju hoooodně km
hele, doufám, že na minibrno přijedete ukázat zlaťáka, chci vás přemluvit, aby jste mě ( prosím prosím ) svezli ve dvojce...musí to být cool
hele, doufám, že na minibrno přijedete ukázat zlaťáka, chci vás přemluvit, aby jste mě ( prosím prosím ) svezli ve dvojce...musí to být cool
#3 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
ehm, co jí vlastně bylo, že tak dlouho byla ve věčných lovištích ??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
#4 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
houbelec, fakt ? , tak jsem zvědav na výčet závad
napřed nemá ani jedno auto a teď nebude vědět které napřed
vzhledem k tomu že se pekelník nehlásí , je buď v delíriu z ceny , nebo v delíriu z oslavy :pij:
napřed nemá ani jedno auto a teď nebude vědět které napřed
vzhledem k tomu že se pekelník nehlásí , je buď v delíriu z ceny , nebo v delíriu z oslavy :pij:
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
#5 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
strucne receno:derek píše:ehm, co jí vlastně bylo, že tak dlouho byla ve věčných lovištích ??
1.napred chcipala a cukala na plyn - lambda sonda,několikeré seřízení plynu
2.několik sad prasklých svíček - několik sad svíček, cívka,filtry v LPG
3.palivové čerpadlo nečerpalo - palivové čerpadlo
4.palivové čerpadlo čerpá ale do vstřiků stále nejde benzím
5.do 3-4 válců už benzín jde - "nemocný drátek" někde v LPG (proste benzin byl stale odpojen)
6.konečně jede !!!
K tomu navíc asi 100tis šedivých vlasů a spousta lístků na MHD
jo a celkovou cenu raději nechi znát. Sčítat to fakt nebudu :?
Naposledy upravil(a) Michalka dne 24 dub 2008 14:41, celkem upraveno 1 x.
#6 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
svezení ve Zlaťákovi je superderek píše:gratuluju, a´t vydrží a přeju hoooodně km
hele, doufám, že na minibrno přijedete ukázat zlaťáka, chci vás přemluvit, aby jste mě ( prosím prosím ) svezli ve dvojce...musí to být cool
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
#7 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
já čekal přesně tohle:
4.palivové čerpadlo čerpá ale do vstřiků stále nejde benzím
5.do 3-4 válců už benzín jde - "nemocný drátek" někde v LPG (proste benzin byl stale odpojen)
no vzhledem k tomu, co za některá individua dělají LPG se ani nedivím
4.palivové čerpadlo čerpá ale do vstřiků stále nejde benzím
5.do 3-4 válců už benzín jde - "nemocný drátek" někde v LPG (proste benzin byl stale odpojen)
no vzhledem k tomu, co za některá individua dělají LPG se ani nedivím
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#8 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
Tak mi to zase nevyšlo , čekal jsem, že se pekelník zdravě nas*** a rozhodne se 90 prodat. Pak bych jen vyškubal to svinstvo - plyn a hurá. Jo plyn, to se vyplatí. Plyňák pokud jede, tak je úsporný, ale pokud stojí a navíc v servise, tak je levnější jezdit na benzín. To mě opět utvrdilo v tom, že plyn nikdy v mém voze nebude. Jsem mohl mít krásný kchár. Hlavně že furt: plynem to není.
Já jsem hodně škodolibý co ? Ne, vážně, prostě jen došlo na má slova. I když zrovna pekelníkovi, jsem to nepřál. Ten si to nezasloužil.
Já jsem hodně škodolibý co ? Ne, vážně, prostě jen došlo na má slova. I když zrovna pekelníkovi, jsem to nepřál. Ten si to nezasloužil.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#9 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
Také gratuluju!
P.S. 4Jarek - v 960 po montáži plynu není na nic ani kousek místa a ještě se tam všelijak hádaj hadice od plynu, chlazení atd. Dokonce k vyndání aku musím demontovat kus plynu. Tvůj postoj je správnej!
P.S. 4Jarek - v 960 po montáži plynu není na nic ani kousek místa a ještě se tam všelijak hádaj hadice od plynu, chlazení atd. Dokonce k vyndání aku musím demontovat kus plynu. Tvůj postoj je správnej!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 427
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#10 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
Jedině, že by byl z výroby. Jsi zapomněl dodat.jarek.krizan píše:To mě opět utvrdilo v tom, že plyn nikdy v mém voze nebude.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
#11 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
To je fakt ani špendlik by tam nepropadnul a vyndání baterky je opravdu oříšekJarda S40 píše:Také gratuluju!
P.S. 4Jarek - v 960 po montáži plynu není na nic ani kousek místa a ještě se tam všelijak hádaj hadice od plynu, chlazení atd. Dokonce k vyndání aku musím demontovat kus plynu. Tvůj postoj je správnej!
to Jarek: Slova o prodeji uz u nas opravdu padla...ale jakmile se do ni opet posadil tak byl prodej rychle zavrhnut
jinak vcera jsem fungovala jako testovaci jezdec a musim konstatovat ze stale neni 100% . Teplé starty ji nejak nedelaji dobre (dlouho toci a obcas "divně škytne" :? - ze bychom se vratili na zacatek ke svickam?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#12 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
Zahodit plyn a bude líp. Ten motor je i bez něj dost složitý.Michalka píše:To je fakt ani špendlik by tam nepropadnul a vyndání baterky je opravdu oříšekJarda S40 píše:Také gratuluju!
P.S. 4Jarek - v 960 po montáži plynu není na nic ani kousek místa a ještě se tam všelijak hádaj hadice od plynu, chlazení atd. Dokonce k vyndání aku musím demontovat kus plynu. Tvůj postoj je správnej!
to Jarek: Slova o prodeji uz u nas opravdu padla...ale jakmile se do ni opet posadil tak byl prodej rychle zavrhnut
jinak vcera jsem fungovala jako testovaci jezdec a musim konstatovat ze stale neni 100% . Teplé starty ji nejak nedelaji dobre (dlouho toci a obcas "divně škytne" :? - ze bychom se vratili na zacatek ke svickam?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1489
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#13 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
zatím jezdí.
po 71 dnu jsem opět sedl do svého vozu a chmury o prodeji byly ty tam. S90 je prostě famózní, i když občas zlobí...
po 71 dnu jsem opět sedl do svého vozu a chmury o prodeji byly ty tam. S90 je prostě famózní, i když občas zlobí...
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#14 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
71 dnů nic není, mám kamaráda, co pomalu dotahuje rok bez 960 Musím mu občas půjčovat svoji Dvojku s automatem, aby steskem neuvadl.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5093
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#15 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
Chudák Bídák - pozdravuj ho lumpaJarda S40 píše:71 dnů nic není, mám kamaráda, co pomalu dotahuje rok bez 960 Musím mu občas půjčovat svoji Dvojku s automatem, aby steskem neuvadl.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#16 Pekelníkova S90 zpět mezi živými
Mohu potvrdit - pekelník mě dnes navštívil se svojí S90 :pij:
S90 důstojně připlula a po krátkém rozhovoru s pekelníkem jsem sledoval, jak dlouze startovala, pak prdla, škytla, naskočila a s trvale cvakajícím hydroštelem důstojně odplula
Vítám tě mezi živými, krasavico
S90 důstojně připlula a po krátkém rozhovoru s pekelníkem jsem sledoval, jak dlouze startovala, pak prdla, škytla, naskočila a s trvale cvakajícím hydroštelem důstojně odplula
Vítám tě mezi živými, krasavico
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 91 Odpovědi
- 11441 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 1 Odpovědi
- 449 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 2 Odpovědi
- 595 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 16 Odpovědi
- 1945 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 6 Odpovědi
- 1002 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od talent