Myti motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Šaľa
Myti motoru
Rozoberalo sa to tu, aj som prispel, aj s tym mam zle skusenosti - holt navod je navod..
Malo by sa to robit a asi s citom
Malo by sa to robit a asi s citom
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Myti motoru
4Lakio - kdo to umí, ten umeje. Kdo neumí, ten se bojí a nemyje. Ne ale faktem je, že u novějších Volv s motory 2xOHC jsou svíčky utopené v díře a pokud tam zateče voda, bude problém. Je potřeba ji vyfoukat kompresorem nebo nějak jinak odstranit. U klasickejc B2xx se svíčkama z boku hlavy tam problém není. Krom rozdělovače a podobně.
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Myti motoru
No asi dám to umyť niekde v mičke... ked budu tepovať interier nech prebehnu aj motor... a mám aspoň nejaku tu záruku...
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Myti motoru
Na více místech tady v Brně mně řekli, že je to bez záruky....tak jsem si ten motor tenkrát utopil radši sám :mrgreen:
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Myti motoru
A čo je dobre na umytie - odmastenie motoru?... mám na mysli respeknývne potrubie nasávania... pekne ho vyčistit...
Viz. obrazok...
Viz. obrazok...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 2098
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Myti motoru
jestli je někdo z Ostravy a okolí tak doporučuju jednoho pána v Petřkovicích.
Za 1700kč kompletně umyje interiér, exteriér a motor
Kontakt: Hlučínská 295 Ostrava - Petřkovice Tel.: 596 131 120 / 602 884 070
Co naopak nedoporučuju je http://www.autostepan.cz/ kde za umití pouze interiéru chtějí ty samé prachy, jsou nespolehliví - objednáte se, přijedete tam na smluvenou dobu a oni nemají problém vám až na místě říct, že to nejde, že se musíte předobjednat.
Za 1700kč kompletně umyje interiér, exteriér a motor
Kontakt: Hlučínská 295 Ostrava - Petřkovice Tel.: 596 131 120 / 602 884 070
Co naopak nedoporučuju je http://www.autostepan.cz/ kde za umití pouze interiéru chtějí ty samé prachy, jsou nespolehliví - objednáte se, přijedete tam na smluvenou dobu a oni nemají problém vám až na místě říct, že to nejde, že se musíte předobjednat.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Myti motoru
Zapadnem iste do kolektivu s mojou amaterskou prihodou z profesionalnej Wapky Mestskej Hrom. dopravy v depe v Kosiciach..
Na moju otazku ako u nich umyvaju motory, kedze na to maju velku reklamu, padla odpoved:
"Nebojte nic, odmastime prostriedkom a len horucou parou ofukneme aby hned vyschlo, mimo elektrickych sucasti, mozete byt pokojny, este sa nestalo aby niekto neodisiel..kazdy nastartoval..."
Tak som tam pekne spokojne so zlatymi sankami opatrne najel, otvoril kapotu a ked chlapec zacal na zvody striekat prostriedok este som otcovsky zopakoval:
"Dajte prosim Vas fakt pozor na elektriku a poistky a robte to len tou parou, nech zide olej len zo zvodov, lebo sa budem citit ako amater ked od vas nahodou neodidem..."
Podisiel som trochu dalej a ked som sa otocil, fesak chytil hadicu a pekne krasne mi zacal bez slova striekat motor vodou (vraj teplou)..!! Na moju otazku kde je para??!!
mi hned vysvetlil ze to potom vlastne ihned horucou parou osusi.... vtej chvili som uz vedel, ze to uz nic z toho..ze uz nenastartujem...
- samozrejme nasledoval kajucny telefonat Marrovi a 4 hodinove susenie moznych aj nemoznych kontaktov... nic.. nechytlo poradne ani tak ani tak... padla zaverecna a tak som sa rozcarovany vybral domov ako inak MHD.. ironie... Dalsi den som uz vdaka vhodnemu naradiu mohol rozrobit najma plastovy kryt veka a zistit ze mam pod nim kaluze vody, takisto boli na par mm zatopene 3 sviecky a mokry rozdelovac... Rohom hadrika omotaneho okolo tenkeho srubovaka som vsetko poctivo vysusil, prestriekal kontoxom a este raz vycistil hadrikem co sa dalo aj nedalo, pomodlil som sa a neuverite...
R-ko na prvy krat Chytlo - a je z neho opat 5-hrnec, chcem tomu asi len verit, ale zda sa mi ze motor chyta a ide este krajsie ako predtym!!! :tlesk: ten tučny sepot kvetin mi uz chybal kua... auticko mi zatial dava poriadny vycvik.. ale v jednom som sa len utvrdil, ze motor pod WAPku nepojde uz NIKDY!!! :prace: amen

Na moju otazku ako u nich umyvaju motory, kedze na to maju velku reklamu, padla odpoved:
"Nebojte nic, odmastime prostriedkom a len horucou parou ofukneme aby hned vyschlo, mimo elektrickych sucasti, mozete byt pokojny, este sa nestalo aby niekto neodisiel..kazdy nastartoval..."
Tak som tam pekne spokojne so zlatymi sankami opatrne najel, otvoril kapotu a ked chlapec zacal na zvody striekat prostriedok este som otcovsky zopakoval:
"Dajte prosim Vas fakt pozor na elektriku a poistky a robte to len tou parou, nech zide olej len zo zvodov, lebo sa budem citit ako amater ked od vas nahodou neodidem..."
Podisiel som trochu dalej a ked som sa otocil, fesak chytil hadicu a pekne krasne mi zacal bez slova striekat motor vodou (vraj teplou)..!! Na moju otazku kde je para??!!


- samozrejme nasledoval kajucny telefonat Marrovi a 4 hodinove susenie moznych aj nemoznych kontaktov... nic.. nechytlo poradne ani tak ani tak... padla zaverecna a tak som sa rozcarovany vybral domov ako inak MHD.. ironie... Dalsi den som uz vdaka vhodnemu naradiu mohol rozrobit najma plastovy kryt veka a zistit ze mam pod nim kaluze vody, takisto boli na par mm zatopene 3 sviecky a mokry rozdelovac... Rohom hadrika omotaneho okolo tenkeho srubovaka som vsetko poctivo vysusil, prestriekal kontoxom a este raz vycistil hadrikem co sa dalo aj nedalo, pomodlil som sa a neuverite...
R-ko na prvy krat Chytlo - a je z neho opat 5-hrnec, chcem tomu asi len verit, ale zda sa mi ze motor chyta a ide este krajsie ako predtym!!! :tlesk: ten tučny sepot kvetin mi uz chybal kua... auticko mi zatial dava poriadny vycvik.. ale v jednom som sa len utvrdil, ze motor pod WAPku nepojde uz NIKDY!!! :prace: amen
-
Offline
- Příspěvky: 4360
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Myti motoru
...a proto motor nikdy nemyju.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 82
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
Myti motoru
skor by som ten motor len poutieral handrou, tepla H2O je tak dobra len do vane
trocha oleja niekde dole by som bral ako konzervant

trocha oleja niekde dole by som bral ako konzervant
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)

bolo: 460 GLE 1990
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Myti motoru
je rozdiel umyvat motor na wapke a dat si to spravit specialistovy co na to pouzije paru.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 1860
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Myti motoru
ja vam nevim,motory vždycky zjara operu wapkou a ani 3xx 7xx 9xx R5 fiesta laguna espace boxer-vždycky to nastartovalo a odjelo-spíš záleží kam tu vodu člověk napere...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1171
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Myti motoru
To je právě wono,záleží kam to naleješ.Já jsem kdysi umyl motor na 850 a 2.dny jsem chodil pěšky,než to vyschlo.A to všechny dostupné věci jsme vysušili,a stejně to bylo někde ve svorkovnici,takže motor po dvou kilometrech zdechnul.Na V 70II ho meju jednou za půl roku,a všechno OK.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé