zdarec jak poznám jaký motor ( výkonově ) mám v káře,když nemusím věřit TP ( a ani to tam nemám,pouze že je to B230F a že má obsah 2315cm3 )
díky
výkon motoru?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 240
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
výkon motoru?
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvky: 240
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
hmm tak nevím jak všechna ta čísla dešifrovat mám tam toto:
vlevo na motoru pod nápisy VOLVO a Sweden je číslo 1000530
vpravo nad ústím trubky chlazení je toto 1326777
zepředu na krytu rozvoďáku je samolepka B230F no 3173 a číslo 1289074
jo a vin je YV1745882H2073597
no tak to mi řekněte?
vlevo na motoru pod nápisy VOLVO a Sweden je číslo 1000530
vpravo nad ústím trubky chlazení je toto 1326777
zepředu na krytu rozvoďáku je samolepka B230F no 3173 a číslo 1289074
jo a vin je YV1745882H2073597
no tak to mi řekněte?
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Bosh LH x.x není obsah
, ale elektronika co řídí vstřikování a zapalování, a její verze 
B230F
B jako benzín
230 jako 2.3 -píše se 2.4 pač je to o chlup nad 2.3 jak píšeš.
F - 16-tiventyl. E je 8-mi ventyl - omyl!!!! to není pravd, viz níže
Myslel sem že tenhle motor má 117 koní, ale radši věř Karlovi


B230F
B jako benzín
230 jako 2.3 -píše se 2.4 pač je to o chlup nad 2.3 jak píšeš.
F - 16-tiventyl. E je 8-mi ventyl - omyl!!!! to není pravd, viz níže

Myslel sem že tenhle motor má 117 koní, ale radši věř Karlovi

Naposledy upravil(a) crtec dne 31 kvě 2005 23:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
tady mash odpoved
http://www.vlvworld.com/indexframe.html ... n81-96.htm
http://www.vlvworld.com/indexframe.html ... n81-96.htm
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 240
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
jo tak tohle jsem už viděl,ale odpověď je to podle mě nejasná,nebo jsem trotl,nevímcrtec píše:tady mash odpoved
http://www.vlvworld.com/indexframe.html ... n81-96.htm
nějak mi to nejde dekódovat,typ motoru se pozná podle 6 a 7 znaku,tam mám 58,což v tý tabulce ani není,a dále 4 a 5 znak jsou písmena určující model,ale já tam mám číslo 74,dále 8 znak určuje počet dveří ( tedy 2,4,nebo5 ),já tam mám 8 atd,atd.
to že motor B230F má buď,117kw ( vy píšete že to je v koních,tam píšou v kw to je rozdíl ) a nebo,114kw ( ale až od roku 88 )jsem si teď přečetl tady http://www.carparts.cz/shop.asp?reg=1,ale pořád mi neni jasný ten vin.
jinak to že F znamená 16 ventil,je pro mě novinka a díky za ní,žil jsem v tom co mi zdělil pan Zeman,a to že F znamená katalizátor,což se mi nezdálo,ale nepátral jsem po tom

je tedy možné,že moje spokojenost se spotřebou ( kolem 9l ),je ovlivněna tím 16V ( papá míň než 8V ? - samozřejmě při optimálním seřízení )
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvky: 240
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
jojo trochu mě zmátly ty ventily,v tom případě platí toto http://www.carparts.cz/shop.asp?reg=1
a podle toho tam může být 96,83,85,nebo 84 kw,takže co tam opravdu mám se asi nikdy nedozvím
jinak díky za ten vin
a podle toho tam může být 96,83,85,nebo 84 kw,takže co tam opravdu mám se asi nikdy nedozvím

jinak díky za ten vin
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvky: 263
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 263
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Tož jsem našel prima stránku o těch hřídelích... http://www.geocities.com/iadr1/b21.23ca ... html#jump2 :idea: Otázkou stále je, jestli mi TP kecá bo ne o tom výkonu. To bych musel na brzdu a změřit to. No zase tak důležitý to není, tak to nechám. Kárka zatím jezdí k naprosté...ťuk, ťuk,ťuk... spokojenosti
Až na ty silentbloky motoru, prázdnou klimu...
Ju. Tak mě napadá. Mohl byste mi někdo doporučit nějakého mechanika-šikulu, co by mi ty silentbloky vyměnil? Už je mám splašený nový a asi to nebude nijak složitý vyměnit, ale nemám kdy a kde...
P.



_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Já sem z toho značení aut Volvo jelen. Když už jsem pochopil, že 240 je dvojková řada, čtyřválec bez dveří, nemohu zase pochopit, co znamená A u značení motoru. Třeba o něco výš B19A, benzín o obsahu 1.9 ale s čím? Karburátor je K, vstřik E,F a G, turbo asi T ale A?
Ani zmínka. A nezkoušejte na mě, že 740 může být kombajn i čtyřdveřák, na to už jsem opatrný. 


-
Offline
- Příspěvky: 1776
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Motor s A: horizontální rovnotlaký karburátor,
motor s K: vertikální karbec se vzušníky, emulzními šachtami atp.
Nevím to jistě, prosím odborníky o posvěcení
motor s K: vertikální karbec se vzušníky, emulzními šachtami atp.
Nevím to jistě, prosím odborníky o posvěcení
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Asi má standa recht - tokle je BcosiA http://www.littplast.cz/inzerat/photos/P1010161.html
karburator je vodorovne
Mysim, ze ty A se montovaly do dvojek a K do sedmicek? Jeste sem v sedme tanhle motor nevidel.... Ale nevim
karburator je vodorovne
Mysim, ze ty A se montovaly do dvojek a K do sedmicek? Jeste sem v sedme tanhle motor nevidel.... Ale nevim
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé