Pri odsroubovani vicka nadrze to vzdycky udela "tsss", ale ne kratce, trva to treba 10 sekund. Myslel jsem ze mam neorigo vicko, ktere nepropousti vzduch, ale Travex rikal ze mam ucpanou hadici odvetravani. Dival jsem se do kufru, ta pripojka od benzinove hadice vede, ale neni gumova se sponou nybrz hlinikova navarena. Takze dve otazky:
1) kam vede konec? Travex rikal ze "do nikam", u mne vede do pruchodky v kufru a pokracovani jsem nenasel
2) jak to vycistit?
Ucpana hadice odvetravani nadrze
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Ucpana hadice odvetravani nadrze
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
Ucpana hadice odvetravani nadrze
Myslím si, že nádrž u tohoto modelu už nebude jen tak odvětraná do prostoru-z eko důvodů nepřípustné :neutral:
Podle mě to odvětrání vede nejprve do lapače s aktivním uhlím(černá plastová piksla válcového tvaru v mot. prostoru) , kde se dočasně zachycují benzínové páry a přes ventil v horní části se poté upouštějí do sacího potrubí. Já mám u B200F ten ventil asi ovládanej podtlakově jinou hadicí od sacího potrubí, ale jsou i systémy, kde je elektromagnetický ventil ovládaný řídící jednotkou.
Problém by tedy mohl být někde na trase:potrubí-piksla s uhlím-ventil-potrubí k sání
Lovu zdar!
Podle mě to odvětrání vede nejprve do lapače s aktivním uhlím(černá plastová piksla válcového tvaru v mot. prostoru) , kde se dočasně zachycují benzínové páry a přes ventil v horní části se poté upouštějí do sacího potrubí. Já mám u B200F ten ventil asi ovládanej podtlakově jinou hadicí od sacího potrubí, ale jsou i systémy, kde je elektromagnetický ventil ovládaný řídící jednotkou.
Problém by tedy mohl být někde na trase:potrubí-piksla s uhlím-ventil-potrubí k sání
Lovu zdar!
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Ucpana hadice odvetravani nadrze
Jo tak nějak to bude, měla by jít do filtru s aktivním uhlím, pokud to není karburátor
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Ucpana hadice odvetravani nadrze
Tak jsem se na to koukal, a jsem z toho jelen. Hadice od filtru vede primo do rozvodove listy benzinu na motoru, a z filtru s uhlim vedou dve hadicky, ktere jsou pripojene na hadici sani pred skrtici klapkou. Takze asi az bude nekde volna rampa tak budu hledat kam ta trubka odvetravani vede...jarek.krizan píše:Jo tak nějak to bude, měla by jít do filtru s aktivním uhlím, pokud to není karburátor
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Ucpana hadice odvetravani nadrze
Do uhlíkového filtru musí vést minimálně 3 hadičky
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Ucpana hadice odvetravani nadrze
jarek.krizan píše:Do uhlíkového filtru musí vést minimálně 3 hadičky
Vedou tam jen dve od te klapky, treti nahubek na filtru je neosazeny. Viz fotky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Ucpana hadice odvetravani nadrze
bobo.v píše:Pravděpodobně ucpaná přechodka hadice z filtru s aktiv, uhlím- skrtící klapka. Vedou tam dvě. Zasírá se to tam olejovými výpary z motoru.
Hadice jak bejk a v klapce dírka 1,5mm.
No jenze to nevysvetluje problem s ucpanou hadici, do filtru vedou dve trubicky od klapky, ale rozhodne ne ta odvetravaci trubka od nadrze...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Ucpana hadice odvetravani nadrze
Jenže by měla, od toho tam ten filtr je. Takže pod vůz a hledat kde je jí konec. jestli ji někdo neucpal hned u nádrže.tomasss píše:bobo.v píše:Pravděpodobně ucpaná přechodka hadice z filtru s aktiv, uhlím- skrtící klapka. Vedou tam dvě. Zasírá se to tam olejovými výpary z motoru.
Hadice jak bejk a v klapce dírka 1,5mm.
No jenze to nevysvetluje problem s ucpanou hadici, do filtru vedou dve trubicky od klapky, ale rozhodne ne ta odvetravaci trubka od nadrze...
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Ucpana hadice odvetravani nadrze
jarek.krizan píše:Jenže by měla, od toho tam ten filtr je. Takže pod vůz a hledat kde je jí konec. jestli ji někdo neucpal hned u nádrže.tomasss píše:
No jenze to nevysvetluje problem s ucpanou hadici, do filtru vedou dve trubicky od klapky, ale rozhodne ne ta odvetravaci trubka od nadrze...
Jo takhle - takze do toho neobsazeneho nahubku na filtru ma vest odvetravaci hadice z nadrze? A jinak ty druhe dve hadice jsou aspon zapojene spravne?

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Ucpana hadice odvetravani nadrze
ty dvě jsou asi správně, ale i kdyby ne, tak rozhodující je ta co chybí, neboť ta vede z nádrže jako odvzdušnění.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Ucpana hadice odvetravani nadrze
jarek.krizan píše:ty dvě jsou asi správně, ale i kdyby ne, tak rozhodující je ta co chybí, neboť ta vede z nádrže jako odvzdušnění.
V souvislosti s tim me napada - nemuze mit motor pres tu nezapojenou trubicku a pres uhlikovy filtr prisun falesneho vzduchu :?: resim porad spatne starty, a jedna z rad byla "zkontroluj jestli ti to neprisava falesny vzduch"...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Ucpana hadice odvetravani nadrze
Čistě teoreticky ano, pokud by byl v háji membránový ventil u staršího a elektrický u novějšího provedení.tomasss píše:jarek.krizan píše:ty dvě jsou asi správně, ale i kdyby ne, tak rozhodující je ta co chybí, neboť ta vede z nádrže jako odvzdušnění.
V souvislosti s tim me napada - nemuze mit motor pres tu nezapojenou trubicku a pres uhlikovy filtr prisun falesneho vzduchu :?: resim porad spatne starty, a jedna z rad byla "zkontroluj jestli ti to neprisava falesny vzduch"...
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 258
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
Ucpana hadice odvetravani nadrze
ahoj, mam ten uhlikovy filtr hledat i na sedme?mam totiz ten samy problem s nadrzi a jejim odvzdusnenim a vzadu u rezervy jsem taky nasel nejakou navarenou trubicku a nevedel na co je.diky
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Ucpana hadice odvetravani nadrze
Ta navarena trubicka na tluste trubici hrdla nadrze je odvzdusnovaci, a mela by ti vest podel auta az k levemu prednimu svetlu, kde je umisten filtr. K nemu vedou tri hadicky, vstup z nadrze, vystup do sani a ovladani ventilu. Jinak celou dobu se tu bavime prave o sedmekubavlc píše:ahoj, mam ten uhlikovy filtr hledat i na sedme?mam totiz ten samy problem s nadrzi a jejim odvzdusnenim a vzadu u rezervy jsem taky nasel nejakou navarenou trubicku a nevedel na co je.diky

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Ucpana hadice odvetravani nadrze
jarek.krizan píše:Čistě teoreticky ano, pokud by byl v háji membránový ventil u staršího a elektrický u novějšího provedení.tomasss píše:
V souvislosti s tim me napada - nemuze mit motor pres tu nezapojenou trubicku a pres uhlikovy filtr prisun falesneho vzduchu :?: resim porad spatne starty, a jedna z rad byla "zkontroluj jestli ti to neprisava falesny vzduch"...
Tak ventil je zrejme v poradku, dneska jsem zkousel zacpat volny nahubek a zadny podtlak tam neni...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 258
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
Ucpana hadice odvetravani nadrze
Diky!Hned zitra se mrknu, jinak sorry, mel jsem pocit, ze se bavite o 9xx.moje chybatomasss píše:Ta navarena trubicka na tluste trubici hrdla nadrze je odvzdusnovaci, a mela by ti vest podel auta az k levemu prednimu svetlu, kde je umisten filtr. K nemu vedou tri hadicky, vstup z nadrze, vystup do sani a ovladani ventilu. Jinak celou dobu se tu bavime prave o sedmekubavlc píše:ahoj, mam ten uhlikovy filtr hledat i na sedme?mam totiz ten samy problem s nadrzi a jejim odvzdusnenim a vzadu u rezervy jsem taky nasel nejakou navarenou trubicku a nevedel na co je.diky
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé