Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Máte-li kontakt na prodejce dílu, servis nebo třeba vrakoviště tak sem s ním.
  • Autor
  • Zpráva
AC-Slusovice

#51 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od AC-Slusovice »

Firma přece nebude doplácet na známé zaměstnanců. To si musí vyřídit mezi sebou.

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1291
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#52 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od LUBOŠ »

AC-Slusovice píše:Firma přece nebude doplácet na známé zaměstnanců. To si musí vyřídit mezi sebou.
asi mě uniká souvislost, ale jak doplácí firma na známé zaměstnanců. Pokud zaměstnanec donese práci do firmy, tak profituje firma. Zakázka je předem dohodnutá a tím i cena. Pokud se během práce vyskytnou okolnosti, proč se má změnit rozsah zakázky, obě strany si to odsouhlasí, tak je přece vše na dobré cestě k oboustranné spokojenosti. Je tak?
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#53 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

A máte vyjádření od majitele firmy.
Jinak za každého zákazníka kterého přivedu mám 20kč. Dříve bylo jen 10, ale už jsem si "polepšil".
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#54 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

LUBOŠ píše:
AC-Slusovice píše:Firma přece nebude doplácet na známé zaměstnanců. To si musí vyřídit mezi sebou.
asi mě uniká souvislost, ale jak doplácí firma na známé zaměstnanců. Pokud zaměstnanec donese práci do firmy, tak profituje firma. Zakázka je předem dohodnutá a tím i cena. Pokud se během práce vyskytnou okolnosti, proč se má změnit rozsah zakázky, obě strany si to odsouhlasí, tak je přece vše na dobré cestě k oboustranné spokojenosti. Je tak?
Jenže tady to funguje tak, že mě kupříkladu zavolá HonzaA že má kamaráda a ten potřebuje vyřešit problém s autem. Dohodnem se na přehození motoru a převodovky do jiného identického, jinak kompletního vozu. S tím že je určitě jinak kompletní a nebudou jiné problémy. Tohle zdělím šéfovi a ten určí termín kdy se práce provede. V tomto případě pondělí. Ovšem kluci nemají čas to vozit v týdnu a tak auta přivezou o víkendu a mě dovezou domů jen klíče od aut. V pondělí ráno zjišťuji, jak skutečně auta vypadají a domlouvám se na dalších pracech, jako zadní dveře atd. Přehození motoru a převodovky je uděláno bez problémů v plánovaném čase a začínají se řešit ostatní věci souvisící s požadavkem, že auto musí být v perfektním stavu po funkční stránce, protože musí jet na STK ( přestavba karoserie apod ), takže se postupně zjišťuje co je třeba vyměnit z jednoho vozu na druhý ( nebudu rozepisovat co všechno, je toho hodně ) některé práce jsou duplicitní, protože i rozebírané auto musí zůstat na kolech, aby se pak dalo případně odtáhnout. Šéf už je nervózní, že se komplikují jiné objednané opravy a začíná se nestíhat. Potom už naštvaně rozhoduje, že se bude dodělávat o víkendu, protože časová ztráta začíná narůstat a pořád něco nefunguje a závady se odstraňují postupně. Několikrát to schytám za to, že jsem svolil udělat víc než jen to přehození a zbytek prací neobjednal na volnější termín. Po čase se už nezabývám kosmetickými záležitostmi, jako vyleštěním paraboly hlavního zašlého světlometu apod., ale jen připravuji na STK. Mezi tím se zákazník osobně domlouvá na případném STK a případném vyřízení přestavby kastle a registrace tažného přímo se šéfem. Pak přijde den D a přiedou si pro auto. Začne dusno kolem ceny. Na závěr mě šéf volá z dílny aby mi oznámil, že mi slevu strhne z platu s prohlášením, že on to sponzorovat nebude, protože zákazník jakoukoli jinou domluvu mimo přehození motoru a převodovky popřel. Tak mám nějak pocit, že všichni ze mě udělali blbce, hlavně že jsou jinak všichni spokojení. Vlastně nejsou, když tady pak čtu jak jsem vlastně všechny okradl a stal se milionářem.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

GDPR_user

#55 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od GDPR_user »

jarek.krizan píše:A máte vyjádření od majitele firmy.
Jinak za každého zákazníka kterého přivedu mám 20kč. Dříve bylo jen 10, ale už jsem si "polepšil".
Pak jsi ***** pokud tam vůbec někoho vodíš.Mít takového ***** šéfa tak pracuji 7,5 hodin denně a nedělám ani ťuk navíc.
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 03 bře 2011 17:57, celkem upraveno 6 x.
Důvod: cenzura slovník

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 595
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#56 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od L4W »

jarek.krizan píše: Budu muset ale situaci přehodnotit, protože to mám do práce 17 km a dost toho měsíčně projedu, tak aby mi z výplaty ještě něco zbylo. :%)
Takze uz prestanes servisovat volva? To by byla myslim velka skoda, vzhledem k prevazujici spokojenosti tvych zakazniku.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#57 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

No za ty roky jsem prošel ve Zlíně už 8 servisů a převážně značkových a bylo i hůř.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#58 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Vzhledem k tomu, že tu zmizelo pár stránek příspěvků, tak je to celé mimo.
Jedno ale napíšu. Potřeboval jsem asi vyléčit z mýlky, že všichni volvisti jsou slušní lidé. A už vůbec se nedivím některým reakcím radního Honzy.
O "slušnosti" některých svědčí i to, že jediné co dovedou je házet na někoho špínu na netu a to i na člověka co toho tak moc nedokáže ovlivnit a navíc se může těžko bránit.
Nikdo z nás není dokonalý a občas děláme chyby. Moje největší chyba byla to, že jsem prostě důvěřivý a nechal jsem se ukecat.
Brzy (až se vrátím do práce ) dojde k radikálním změnám, jednak co se týká zakázek, tak provedení a pro "neprověřené" se to odrazí i v ceně. Pokud mám být za něco osobně zodpovědný a nebude se to týkat provedení práce, tak musím provést opatření a to bude další práce navíc a bude to něco stát.
Taky od této chvíle cokoli se objeví pod nickem ac-slusovice, nebude mít se mnou nic společného.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#59 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od Sarkasmic »

Prosím Pány HonzaA a Jarek Křižan,haby sepsali pravdivou esej na téma auto v servisu. Poslali mi ji SZ jenžto jí tu vyvěsím at je obrázek kompletní bez hádek a osočování. Po této akci topic vyčistím od pískovištních hádek vo bábovičky. Děkuji....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#60 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od Sarkasmic »

VYjádření zůčastněných stran: 8)

Majitel Auta:

Čauvec, tady je celý příběh od majitele Tondy. Dovolil jsem si pouze umazat jméno servisu, který byl v textu zmíněn. Kdoví, jak to Jarek zase všechno převrátí, nechci je do toho zatahovat:

Do servisu jsem přivezl dvě auta, bourané (zlámaná karoserie) a vybrakované (jak moc jsem nevěděl s dobrou karoserií).
Domluvili jsme se, že za přehození motoru s převodovkou si vezme 5000Kč. + tam budou peníze na víc za vyhození plynu, výměnu předního okna a lakování 5 dveří, chtěl jsem opravit nebo přehodit klimatizaci a vytáhnout palivovou pumpu. Na začátku opravy volal Jarda, že mám přijet a domluvit se, že se to určitě navýší z těch původních 5000Kč řekl jsem mu že s tím počítám - jednalo se o ty výše popsané věci. Nejsem odborník, ale po konzultaci s Honzou jsem počítal maximálně s cenou cca 15 000Kč. Když potom Jarda poslal rozpis prací + cenu tak jsem byl v šoku chtěl 26 000Kč. Rozpis posílám v druhém mailu. Když jsem mu ohledně toho volal tak říkal, že o ceně se musím bavit s majitelem a že mu mám říct až budu platit o slevu a možná se domluvíme. Rozpis prací byl napsán úplně chybně - bylo tam asi cca 2x víc hodin než si reálně napočítali. Když jsem to ukazoval majitelům servisu při placení tak říkali, že to Jarda napsal úplně blbě. Rozpis prací Honza poslal *edit Honza: mažu název dotazovaného servisu* a napsali, že je to reálná cena. Poté co jsem přijel do servisu platit za práci, tak mi na začátku Jarda ukazoval auto a říkal, že než to celé začal počítat tak si myslel, že to bude stát méně něž 15 000Kč, že ho to samotného překvapilo. Při předávání mi říkal, že auto je nyní ve 100% stavu a že je připravené na STK. Když jsem se s majitelem bavil u placení o slevě, tak jsem na něj zatlačil ať mi dá lidovou slevu 2000Kč za to že blbě komunikovali a neřekli mi, že se to o tolik navýší (počítal jsem max. 15 000kč). Majitel si zavolal Jardu řekl mu, že už do takového kšeftu nikdy nepůjde. Přiznal že mě měli informovat a řekl Jardovi, že si slevu (2000Kč) rozdělí. Potom jsem odjel ze servisu opraveným autem a nechal tam (před servisem) auto se zlámanou karoserií, které stálo na litých kolech, které jsme měl pučené (kola) od kamaráda Dušana. Po cestě ze servisu se mě asi za 5-10km rozsvítila červená kontrolka olej. Volal jsem Jardovi ať pro mě přijede a zkontroluje tlak v motoru (jestli je chyba v elektrice a nebo jestli odešel motor) a ten mi řekl, že jsem ho právě okradl o 2000Kč a že nikam nepojede. Auto se zlámanou karoserií jsem na náhradní díly prodal ještě v servisu Karlovi. S ním jsem se domluvil + majiteli servisu, že si ho v pondělí (byli jsme tam ve čtvrtek a nebo v pátek) odveze. Karlovi v pondělí nevyšel odtah a tak to chtěl odvézt v úterý - když tam volal v kolik tam má přijet, tak mu řekli že jsou ukradené kola. O ty *pozn.Honza - vzniklou ztrátu* jsme se potom podělili s Karlem, majitelem Dušanem. Konec napínavého filmu.

Druhý mail s rozpisem opravy:

3500,- kč čelní sklo vč DPH - poskytnuta sleva je to za nákup + DPH
660,- kč lepidlo na sklo s primerem Nákupní cena + DPH
2100,- kč nalakování zadních dveří,zdarma doprava do lakovny a zpět
280,- kč drobný materiál, jako 2x žárovka, zdrhovací pásky, hadicové spony, spojovací materiál, olej do serva, brzdová kapalina - na to celé sleva 30%
19500,- kč práce a v té je zahrnuto:
demontáž plynu vč. příslušenství a uvedení elekrtoinstalace po zástavbě do původního stavu, zaslepení dír v karoserii 10 hod
demontáž motoru s převodovkou a montáž na druhý vůz 16 hod
demontáž a montáž výfukového systému 3 hod
demontáž a montáž brzdových hadic 2x plus odvzdušnění 4 hod
demontáž a montáž spojkového válečku a odvzdušnění 1,5 hod
oprava poškození motorového kabelového svazku 1,5 hod
rozborka a sborka PP hlavního světlometu 2X 2 hod
výměna nádobky na ostřikovače a úprava koncovek kabelového svazku 2 hod
rozebrání a složení zadních dveří 4 hod
vymontování a montáž servočerpadla a jeho oprava 5 hod
rozebrání a kompletace přístrojové desky ( zoxidované svorkovnice, nefunkční elektroinstalace, přepínače, odpojená hadička ostřikovače apod ) 8 hod
rozborka předního nárazníku 2x a opětné složení jednoho kompletního 3 hod
výměna brzdových kotoučů a třmenů + brzdových destiček 2x 4 hod
výměna ramen přední nápravy 2x 4 hod
seřízení geometrie př. nápravy 1 hod
demontáž palivové nádrže a palivového čerpadla 3 hod
výměna některých plastových částí interiéru 3 hod
přezutí kola 0,5 hod
výměna čelního skla 4 hod
výměna motorku stěračů 0,5 hod


Tož tak.
Krásnej víkend!
Honza


Vyjádření Jarka:

Vezmu to stručně
Někdy v týdnu mi volal Alexa, že jeho kamaráda manželka rozbila auto a jestli to má cenu opravovat, nebo co s tím. Tak jsem mu řekl, že to neposoudím, že je potřeba nějaké fotky aspoň aby se dalo přibližně odhadnout. Poslal pár fotek, na kterých je auto praštěné na zadní levý blatník a částečně C sloupek a LZ dveře. Celá zadní náprava byla posunutá na pravou stranu, tak o 10 - 15 cm a LZ disk kola ohnutý do osmice. Pohnutá celá karoserie zkroucená záď, prohnutá střecha. Vozidlo nešlo nastartovat a protože bylo hodně zničené v místě kudy vede kabelový svazek, myslel jsem, že by mohl být poškozený a doporučil jsem odpojit aku.
Tak jsem mu řekl, že to ne, že tady je karosářská dražší jak hodnota vozu. Řekl jsem mu, že má jedině šanci někde levně sehnat stejné auto s dobrou karoserií, nebo jen karoserii a přeskládat z jedno do druhého. Ideálně sehnat vůz s papírama v dobrém stavu, třeba s vylágrovaným motorem a udělat jen výměnu motoru.
Zanedlouho mi znova volal, že sehnal vůz, který je stejný a šlo by jen o přehození motoru a převodovky. Takže jsem odpověděl, že to není problém a můžeme se dohodnout na nějakém termínu. Ještě jsem se pro jistotu zeptal jestli jsou obě auta stejná jak motorizací, tak výbavou a upozornil jsem, že pokud by se dělali nějaké další úpravy a předělávky, tak to bude o to dražší. Znovu jsem byl ujištěn, že je vše v pořádku a jediný problém by mohl nastat s poškozeným kolem. Takže jsem řekl, že pokud bude moc zničené a nepůjde srovnat, vyměníme za rezervu. Pak přišla na řadu cena. Alexa začal s tím, že se informoval i u jiných lidí jako je Luboš a Martinopel a že mu jejich cena připadá vysoká. Já jsem mu řekl, že pokud půjde jen o motor a převodovku, tak se vejde do 5000 kč za práci. tato cena mu připadala přijatelná.
Teď už zbývalo jen domluvit termín. Vzhledem k tomu, že servis nemá skladovací prostory pro rozdělaná auta a vše se musí přes noc vejít na dílnu, musí se naplánovat opravy tak, aby odpoledne nevznikla situace, že je moc aut rozebraných a není je kam v noci schovat. Ještě se sice do té doby nikdy nic u servisu nestratilo, ale hned vedla je nonstop bar a to je riziko, pokud firma auto převezme, tak se o něj musí postarat. takže jsem po konzultaci se šéfem našel možný termín, kde jsem ujistil šéfa, že to bude nejpozději do 2 dnů hotovo.
Zavolal jsem Alexovi termín opravy a jestli s ním souhlasí. Proti termínu nic neměl, jen že je problém s dopravou nepojízdného auta a že ho přivezou už o víkendu. Dal jsem mu číslo na dvě místní odtahovky, co nejsou moc drahé. A ještě jsem ho upozornil, že pokud to přivezou o víkendu, tak já klíče od servisu nemám a šéf je celý víkend pryč a nemáme možnost auto schovat. Taky že je potřeba, aby mi ve Zlíně někdo předal klíče.
Potud to vypadalo ještě všechno v pořádku.
V pondělí jsem viděl, že to druhé auto má litá kola a nemá motor a převodovku, je pod ním kaluž brzdové kapaliny a jsou některé věci naložené v kufru, tak jsem volal opět Alexovi a přitom mu řekl, že je jednodušší nechat zbytek auta na plechách a na to co bude jezdit, nechat hliníky. Na to mi řekl, že to nejde, protože má na hliníky kupce a na autě nezůstanou taže pořád platí dát dohromady sadu plecháčů. ( 1. moje chyba, měl jsem trvat na osobním předání a sepsat zakázku ) Taky jsem upozornil, že jde o auto s plynem, jestli ho tam nechat, nebo demontovat. nakonec padlo rozhodnutí, plyn pryč.
Také jsem se ptal jak Alexy, tak majitele jak je to s doklady k autu ( nebyly tam SPZ ) a bylo mi řečeno, že je nemůžou najít, ale že jsou. ¨
Pak začalo přehazování motoru. Mezi tím mi volal Antonín Sýkora jako majitel auta, že by potřeboval vyřešit ještě pár maličkostí. Konkrétně na autě do kterého se motor s převodovkou montoval jsou zbořené zadní dveře a na druhém autě jsou v pořádku, jenže jedno auto bylo červené a druhé tmavě modro-zelené, takže je potřeba je přelakovat a kolik by to stálo. Řekl jsem mu že odhadem by to mohlo být kolem 2000kč, ale záleží co na to lakýrník a protože je ta levnější, ale šikovná lakovna od firmy pár km a není možné prostě říct pevnou částku. To jsem mu také řekl, ale on trval na tom , jestli to nebude výrazně dražší, tak jsem mu řekl, že ne. ( 2. moje chyba, bylo to o rovných 100kč dražší a to v tom nebyla doprava a přeskládání dveří a to jsem musel rozebrat oboje, kvůli kabelovému svazku )
Také jsme probrali prasklé čelní sklo, že by se dalo použít z původního auta, kde je dobré. Toto bylo řešené i telefonicky s Alexou. ( 3. chyba opět nebylo nic na papíře )
Ještě se mě Sýkora ptal, jestli je možné karosářsky opravit zbořený sloupek D, což jsem se mu naštěstí snažil rozmluvit, že i tak by byla oprava hodně drahá a řekl mi že peněz na opravu nemá tolik a musí je někde sehnat ( 4. chyba tohle mě mělo varovat )
Při demontáži původního auta jsem narazil na některé problémy jako zkroucený nárazník, prasklé světlomety ( skla od kamínků a držáky patic ze zadní strany světel ), protočené matice držáků uvnitř nosníků a pár dalších malých zákeřností, co ale dokážou hodně zkomplikovat práci a hlavně prodloužit dobu opravy. Auto prý nebylo praštěné poprvé, řekl majitel. Takže opět proběhla konzultace po telefonu s tím, že jsem navrhnul, aby se majitel stavil na to podívat, že se to opravdu začíná komplikovat a není můj výmysl. Sýkora na to řekl, že cestu kolem nemá, že teď pracuje sice na Vsetínsku, ale jinak je v Brně. Ale že by potřeboval vymontovat nějaké věci z původního auta, jako je palivové čerpadlo. To jsem mu telefonicky přislíbil.
Přehození motoru a převodovky proběhlo i přes pár problémů v termínu a v dohodnuté ceně, ale začaly se protahovat problémy s opravami jiných částí, jak jsou zadní dveře, kde lakýra chtěl vysklít okno, jinak bude zrání barvy na delší dobu a se zadním sklem to má strach dát do pece a venku je zima na zasychání laku. Přesklení čelních skel, kde jsem musel rozdělt interiér na obou autech a vyříznout okna. U prasklého to není problém, ale u dobrého ano. Při protažení struny u původního auta a při prvních 2 tazích začalo sklo praskat, tak jsem to vzdal a opět telefonoval, že jediná možnost je nové čelní sklo a bude ho mít v nákupní ceně bez marže, s čímž souhlasil.
Jenže to už přesáhlo hrubě naplánované 2 dny a já musel dělat i jiné zakázky a oprava se musela odložit, nebo některé věci dělal kolega, jako např. demontáž nádrže z vozu, protože jiným způsobem nešlo čerpadlo vytáhnout a i tak to byl problém, protože nádrž byla doslova slisovaná mezi plechy. Demontáž plynu a všech jeho částí. Někdy v této době jsem se dověděl, že auto je na italských papírech a už si nepamatuji, jestli mi to volal Alexa, nebo majitel. A přišla debata na téma přihlášení do provozu. Začal jsem mít nepříjemný pocit z téhle "hurá akce" a šéf začínal být nervózní z prodlužující se opravy a z toho že mu 2 auta zabírají každou noc místo pro jiná. Pak padlo rozhodnutí, vyjímečně se bude dělat o víkendu, ale protož je jako šéf nucen neplánovaně trávit víkend v práci, tak z toho vyvodí důsledky ( jaké neřekl ). Jinak se nedají další termíny oprav zvládat.
Pak už jsem se ztrácel v telefonátech, protože se řešilo jak s přihlášením a co je k tomu třeba. Jestli to dát na původní auto bez plynu a tažného, nebo na itala s plynem a tažným, případně jak zlegalizovat tažné a jak s STK. Prostě spousta věcí, co já nemám kdy v práci řešit a tak se telefonicky domlouvali se šéfem, nebo jsem jim tlumočil, co jsem se dověděl od šéfa.
Nakonec padlo rozhodnutí připravit auto tak, jak na STK. Takže jsem vyměnil brzdové hadičky, co byli popraskané, kotouče, desky ( na obou nápravách ), některá přední ramena, sklo světlometu + jeho vyčištění. Pak už se konečně zdálo všechno že už nic nehrozí a šéf domlouval provedení STK. Jenže sotva auto vyjelo z vrat servisu rozběhly se stěrače a nešly vypnout a z přepínače a cyklovače smrdělo spáleninou. Tak jsem rychle odpojil baterku a začlo pátrání nanovo. Znova telefonát majiteli, s popsáním problému a nabídkou že by bylo vhodné vidět, že to není jen tak. ( a to 90% telefonátů byly z mého mobilu a platil jsem si to ze svého, protože dorvat se k firemnímu je prostě někdy problém. )
Takže opět hledání příčiny a přitom jsem našel ještě prasklý motorek ostřikovačů. Výměna kousku kabelového svazku z druhého auta a páčky přepínačů blinkrů a relé cyklovače. Kontrola i jiných míst, kde by mohl případně nastat problém. Tam už byly jen nějaké drobnosti jao plastová trubička ostřikovače vedená karoserií a pod.
Nakonec bylo auto nachystané k STK a druhé alespoň tak, aby se dalo přetláčet a nebo kousek přetáhnout na tyči. Brzdy na zbytku vraku sice složené, ale ze starých nic moc vypadajících a nebyly důkladně odvzdušněné ( snažil jsem se to zbytečně neprodražovat )
Začal jsem se u šéfa pídit po ceně, protože jsem začal tušit, že hodně porostla od původního návrhu, jenže šéf že to spočítá, až si pro to přijedou, tak jsem mu řekl, že to potřebují vědět předem aby u sebe tolik měli. tak mi řekl, že asi 36 000 kč ( ještě nic nepočítal, řekl jen hrubý odhad ) Mezi tím mi volal majitel, nebo Alexa, že si udělají STK v Brně, tak ať s tím nepočítáme.
Takže konečně přišlo na sečtení šéfem vyšlo necelých 30 000 kč. Následně jsem ho ukecal aby tam nedával víkendový příplatek a dal tam ještě nějakou slevu, tak z toho bylo 26 000 kč což jsem se snažil trochu zlehčit v SMS , kterou jsem poslal majiteli auta. Ten po mě chtěl alespoň orientační soupis toho co se na autě dělalo, jenže v práci jsem s tím neuspěl, tak jsem to dával dohromady doma hrubým odhadem.
Pak mě majitel volal, že jestli by to nešlo slevnit, tak jsem mu řekl, že já už to dolů nestlačím, ale může to zkusit osobně se šéfem.
Po pár dnech si přijeli pro auto ( byl to pátek ) a začali s tím, hned zkraje, že takhle si to nepředstavovali o "1000 procent zvednout cenu" To padlo doslova. A začali sledovat a prohlížet auto, jestli je všechno v pořádku ( proti tomu nic, byl jsem si jistý, že nic jsem nezanedbal ani neošidil, spíš naopak ) Bylo před koncem pracovní doby a já měl rozdělanou S60 a měnil na ní Turbo, tak jsem měl málo času sledovat co se všechno děje. Navíc bylo Turbo výměnný díl a musel jsem to staré dovézt do SPX do Zlína do 17 hod. Jinak by strhli zálohu a šéf by ji chtěl po mě. Po chvíli mě šéf volal že je problém, ať to slyším, že si nedovezli tolik peněz. Že chtějí ještě minimálně 2000 slevit a že on to sponzorovat nebude, takže mi to strhne z platu, že ať si to vyřídím se svými kamarády sám, když jsem jim slíbil i jiné práce než přehození motoru a převodovky a že si prý nic jiného neobjednali. Tak jsem se podíval z jednoho na druhého. Šéf se snažil vraždit pohledem a chlapi tam stáli s úsměvem na tváři. Tak jsem prohlásil, že tím s nimi končím a s těmato autama už nechci mít nic společného. Tak jsme tam chvíli stáli a pak jsem musel zase jít dělat, čas nečeká.
Ukázal jsem jen které věci jsou k vraku a co si mají vzít, nato oni, že si pro zbytek přijedou o víkendu a já na to že o víkendu tam bude zavřeno.
Pak jsme uklidili já už s nachystaným turbem ve svém autě že natlačíme vrak, zamknem a jedem a vrak zamčený. Tak volám jestli ví o tom, že mají zbytek auta venku a bez klíčů, a oni že jo.
Za chvíli telefonát že ujeli jen 5 km a rožla se jim kontrolka mazání. Tak jsem jim řekl, ať zkusí kolik mají oleje, podívají se pod víčko, jestli maže na vačku, a ať vytáhnou konektor od čidla tlaku oleje , jestli kontrolka zhasne, je taky možné, že při té havárce došlo ještě k nějakému poškození na motoru a že se to nedá vyloučit, zvlášť když se od firmy rozjíždí se studeným motorem, jak na sprintech ( ale řekl jsem možná jak prase ). Za chvíli telefonát zpět, že se radili s Lubošem a servisem v Brně a martinoplem a že bych to měl přijet v rámci záruky změřit. Řekl jsem, že mají pravdu v tom, že bych to měl zkontrolovat v rámci záruky, že s tím souhlasím, ale že jestli si myslí, že pojedu sám a za svý něco řešit, tak to jsou na omylu a vzhledem k tomu, že jsem kvůli nim už přišel o 2000, tak ať jdou do háje ( "do hajzlu" vážně nepoužívám, ale byl jsem v časovém presu a nasraný, takže to 100% vyloučit nemůžu ) a zavěsil jsem. Neměl jsem čas vykecávat o tom kdyby co by a ten SPX jsem i tak stihnul na poslední chvíli. Ty pátky jsou těžký časově. Navíc i pokud bych se chtěl vrátit, tak bych musel ujet za svý dalších 40 km abych se sešel s lidmi co neznám a ti mě případně mohli okrást ? Já tam budu sám proti 3 a nikdo kromě mě o tom vědět nebude ? Tak takový blázen zase nejsem.
Pak přišlo pondělí a vrak tam stále stál a kompletní. Už jsem si říkal, že to s těmi zloději není tak zlé, když to tu vydrželo celý víkend. No a z po na úterý auto hozené na břichu a kola fuč a to ti hajzlíci ani nedali pod něj špalky. Tak jsem si říkal, už mě nic nezajímá, jak to nejde přes firmu, tak prostě nereaguju a pak přijeli policajti, že jestli se něco nestratilo, že vykradli několik aut a několik koncernových ukradli, tak jsme jim řekl o těch kolech a že to dají do pátrání.
No a pak si přijeli pro zbytek, já jim ještě zadarmo našroubuju přední světla o co mě slušně řekli a oni pozbírají vše i co není jejich. To středové uložení mi nevadí, byl to vadný díl a zákazník ho nakonec ani nechtěl vidět, ale ta přední xenonová lapmpa. No a kdo to zase odskákal, žejo zase já. Ještě jsem se ptal toho co chtěl od Sýkory odkoupit zbytek auta, jestli z něj nebude něco prodávat, že bych měl na pár dílů zájemce. Bych si to nedovolil vyměnit za vadné ani na tom vraku.



Zkusmo to tu odemknu,udělejte si každej názor,prosil bych diskuzi bez zbytečných OT a osobních útoků. Bo to zase zamknu....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

GDPR_user

#61 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od GDPR_user »

Pouze jsem naeditoval mé názory.
Druhý mail s rozpisem opravy:

3500,- kč čelní sklo vč DPH - poskytnuta sleva je to za nákup + DPH cena ok
660,- kč lepidlo na sklo s primerem Nákupní cena + DPH cena ok
2100,- kč nalakování zadních dveří,zdarma doprava do lakovny a zpět dobrá cena
280,- kč drobný materiál, jako 2x žárovka, zdrhovací pásky, hadicové spony, spojovací materiál, olej do serva, brzdová kapalina - na to celé sleva 30% cena více než dobrá
19500,- kč práce a v té je zahrnuto:
demontáž plynu vč. příslušenství a uvedení elekrtoinstalace po zástavbě do původního stavu, zaslepení dír v karoserii 10 hod dle mého se to dá zvládnout za polovinu času,ale je to hodně individuální
demontáž motoru s převodovkou a montáž na druhý vůz 16 hod dá se na tom zadrbat i více času
demontáž a montáž výfukového systému 3 hod u starého auta normální
demontáž a montáž brzdových hadic 2x plus odvzdušnění 4 hod tohle mi přijde skoro trojnásobná doba,ale záleží jak co šlo povolit
demontáž a montáž spojkového válečku a odvzdušnění 1,5 hod pokud jse o pomocný váleček na převodovce tak je to práce cca na 15 minut
oprava poškození motorového kabelového svazku 1,5 hod myslím že ok
rozborka a sborka PP hlavního světlometu 2X 2 hod čas dvojnásobný
výměna nádobky na ostřikovače a úprava koncovek kabelového svazku 2 hod nádobka na ostřikovač cca 20min
rozebrání a složení zadních dveří 4 hod běžně hodina
vymontování a montáž servočerpadla a jeho oprava 5 hod nechápu proč opravovat servočerpadlo
rozebrání a kompletace přístrojové desky ( zoxidované svorkovnice, nefunkční elektroinstalace, přepínače, odpojená hadička ostřikovače apod ) 8 hodzoxidovanou svorkovnici jsem ještě nikdy u Volva nevidě l
rozborka předního nárazníku 2x a opětné složení jednoho kompletního 3 hod pokud se dělalo tak normální
výměna brzdových kotoučů a třmenů + brzdových destiček 2x 4 hod 8hodin za výměnu kotoučů a destiček je prachsprostá zlodějina!!! když se hodně mrdám s čištěním tak je to na cca 3 hodiny
výměna ramen přední nápravy 2x 4 hod opět neskutečná zlodějna včetně výměn silentbloků max 3 hodiny
výměna některých plastových částí interiéru 3 hod
přezutí kola 0,5 hod
výměna čelního skla 4 hod myslím že 2 hodiny by měly stačit
výměna motorku stěračů 0,5 hod


Vyjádření Jarka
ale začaly se protahovat problémy s opravami jiných částí, jak jsou zadní dveře, kde lakýra chtěl vysklít okno, jinak bude zrání barvy na delší dobu a se zadním sklem to má strach dát do pece a venku je zima na zasychání laku.pokud se dveře nechávají přestříkat z jiné barvy bývá běžné že se kompletně odstrojí ...................Přesklení čelních skel, kde jsem musel rozdělt interiér na obou autech a vyříznout okna. U prasklého to není problém, ale u dobrého ano.nechápu v čem je rozdíl............ Při protažení struny u původního auta a při prvních 2 tazích začalo sklo praskat,staré skla nepoužívám ........................ Takže jsem vyměnil brzdové hadičky, co byli popraskané, kotouče, desky ( na obou nápravách ), některá přední ramena,co znamená některá??? sklo světlometu + jeho vyčištěníúčtoval jsi obě světla,teď už jen jedno?............................ Pak už se konečně zdálo všechno že už nic nehrozí a šéf domlouval provedení STK. Jenže sotva auto vyjelo z vrat servisu rozběhly se stěrače a nešly vypnout a z přepínače a cyklovače smrdělo spáleninou.snad první mi známý případ .
Takže opět hledání příčiny a přitom jsem našel ještě prasklý motorek ostřikovačů................ Navíc i pokud bych se chtěl vrátit, tak bych musel ujet za svý dalších 40 km abych se sešel s lidmi co neznám a ti mě případně mohli okrást ? Ale no tak takový drsnák že by se bál?Já tam budu sám proti 3 a nikdo kromě mě o tom vědět nebude ? Tak takový blázen zase nejsem.
.........
No a pak si přijeli pro zbytek, já jim ještě zadarmo našroubuju přední světla o co mě slušně řekližes je neposlal do hajzlu nebo nechtěl po nich ty dvy litry a oni pozbírají vše i co není jejich. ....................Ještě jsem se ptal toho co chtěl od Sýkory odkoupit zbytek auta, jestli z něj nebude něco prodávat, že bych měl na pár dílů zájemce.Ty jsi vlastně strašlivý dobrák,když tě takhle ojebou a ty jim chceš ještě dělat kšeft se zbytky šrotu Bych si to nedovolil vyměnit za vadné no commentani na tom vraku.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#62 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od wickey »

nejsem mechanik, ale casy na nekterych opravach vazne bijou do oci...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#63 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Je to zhruba 80 hodin a některé práce byly zdvojené, tzn. z jednoho vymontovat, z druhého vymontovat a navzájem vyměnit a smontovat.
Hodiny jsou psané celkem, tzn. se nenásobí. Takže např. pokud je uvedené světlomet přední 2x 2 hod, jedná se o 2 hod. práce, ale dělalo se to dvakrát. Protože dvakrát šly z auta ven a dovnitř a to u světel dokonce 3x, protože se to v průběhu co tam auto bylo, upřesňovalo co se bude dělat dál.
Některé časy byly odhadnuté zhruba a nemusí úplně přewsně odpovídat skutečnému času. Prostě se do sešitu psaly hodiny práce, ale bez konkrétního popisu činnosti.
Pokud si to spočítáte, tak vychází přibližně 80 hodin x 300 kč/1hod = 24 000 kč jen práce a to v tom není materiál. Takže když k tomu přidáte skoro 4500 kč, tak to máte celkem skoro 30 000 kč a kolik skutečně platili ? Ve skutečnosti platili asi 65 hodin práce. takže odečtěte ze seznamu položek a hodin asi 15 hodin, což jsou 2 pracovní dny.
I když nevím, proč mám pořád obhajovat třeba to, že normální sazba hodinová za práci je 350 kč a kolikrát je účtovaná jen 300 atd. Proč mám pořád říkat, že nestíhám, když se každému snažím vyjít vstříc a každému pomoct ( a někteří toho umí hezky zneužívat ) a prostě se stane, že občas něco zapomenu a nestihnu. Budu pracovat tak jak každý. Udělám si jen své povinosti a pomozte si sami. Budu chodit domů s čistou hlavou a bez starostí a seznamem co pro koho sehnat, zjistit cenu, zjistit případnou závadu. Tak vám budu připadat normální a lidi se do mě přestanou navážet ? Když někomu okamžitě nevyjdu vstříc, tak jsem za grázla a nevím co ještě, ale když jsem potřeboval jen doručit balíček ttoommaasseekkovi, tak myslím ještě teď leží u Jeana. Resp. " kdo jsi nevinný, hoď kamenem"
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

GDPR_user

#64 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od GDPR_user »

A já myslel že ATF220 má červenou barvu.

luckybeef
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 288
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

#65 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od luckybeef »

martinopel píše:A já myslel že ATF220 má červenou barvu.
Na výsledek barevného rozboru ATF220 si rád počkám.
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

GDPR_user

#66 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od GDPR_user »

luckybeef píše:
martinopel píše:A já myslel že ATF220 má červenou barvu.
Na výsledek barevného rozboru ATF220 si rád počkám.
A nechce se raději někdo přijet podívat??Jak vypadá ATF220 cca 500km po výměně??Pořád nechápu,jak jde vyměnit olej v převodovce,bez povolení vypouštěcího šroubu,nebo šroubení na chladiči.

GDPR_user

#67 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od GDPR_user »

A soustružníka,který přesoustruží kotouče s 0,5mm házivostí bych také rád poznal.Jestli se to spíše Jarkovi jen nezdálo,takový živý sen. :ROFL: :ROFL:

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#68 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Jo jasně a vanu jsem taky neměl sundanou, že jo, vlastně tam to auto ani nebylo.
A toho soustružníka zná Pepa taky, tak se ho zeptej, když si tak rozumíte.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

luckybeef
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 288
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

#69 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od luckybeef »

jarek.krizan píše:Jo jasně a vanu jsem taky neměl sundanou, že jo, vlastně tam to auto ani nebylo.
A toho soustružníka zná Pepa taky, tak se ho zeptej, když si tak rozumíte.
Jarku, neznám soustružníka, kterého zmiňuješ. Já fakt nevím, kdo to dělal, a ani mne to dodneska nezajímalo. Řekls hotovo, vysoustruženo. A pak cenu, teĎ nevím jestli 500 za jeden nebo oba kotouče. Ale to je nyní celkem jedno.
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

GDPR_user

#70 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od GDPR_user »

jarek.krizan píše:Jo jasně a vanu jsem taky neměl sundanou, že jo, vlastně tam to auto ani nebylo.
A toho soustružníka zná Pepa taky, tak se ho zeptej, když si tak rozumíte.
Myslíš svou vanu na koupání???Tu možná ano,ale vanu automatické převodovky jsi měl sundanou stejně jako tenkrát tu Zikyho.Divím se,že ti ještě nikdo *************************
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 08 čer 2011 20:44, celkem upraveno 6 x.
Důvod: cenzura slovník

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#71 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od Sarkasmic »

A tady to taky stačí!
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#72 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od Lachtan »

Aby se neřešilo to samé na více místech najednou, tak pokračování najdete zde.

Lachtan
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

luckybeef
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 288
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

#73 V960 - patálie a jiné další problémy... Pokračování

Příspěvek od luckybeef »

Další pokračování je toto:

v pátek 17/6 jsem jel k Jarkovi do Slušovic, abych dořešil tu reklamaci. Jel jsem s kamarádem, abych měl krytí v případě nějakých problémů. No, v podstatě nejprve chtěli kamaráda vyhodit ven, že prej se před ním se mnou bavit nebudou, nakonec se teda se mnou bavili i před kamarádem.

1) Chtěl jsem, aby se pan majitel podíval na olej co vytekl z převodovky, na což mi on řekl, že se na olej dívat nebude, a že jsem s olejem měl přijet na reklamaci když byl ve skříni, aby bylo vše jasné. Nicméně doteď mi není jasné, jak mám poznat, v jakém stavu je olej v převodovce, hlavně když tomu moc nerozumím, a nevím kde se na to mám podívat. Na V40 je měrka pěkně dostupná, tam to jde, ale na V960 je schovaná pod hadicema, je to problém. Hlavně mě ale nenapadlo, že olej je ve špatném stavu, když měl být vyměněný. Takže tady domluva neprošla, prostě toto nebylo uznáno jako reklamace. Olej byl vyměněn a basta...

2) Kotouče byly podle jednoho z majitelů stočené, druhý teda prohlásil, že pokud se mi na kotoučích něco nezdá, nechá je znovu stočit. Jak to bude, pošle opravené stočené kotouče po Jarkovi. Peníze vrátit nechtěl. Nu což. Aspoň tak.

3) Klimatizace- tato byla jako reklamace uznaná. Nicméně v pátek jsem nic nevyřešil. Klimaservis, kam Jarek auto vezl neměl správnou hadici na plnění V960. Dostal jsem od Jarka hliníkové O kroužky (těsnění), a byl domluven servis SpxCar, že tam bude dnes, tj. v pondělí provedena výměna vadného těsnění. Tuto akci má platit slušovický servis.(Jarek)

4) další problémy (brzdová kapalina, chladící kapalina) jsem neřešil, neměl jsem nic, čím bych argumentoval. Maximálně jsem mohl vytočit Martina a zvednout mu žluč, což jsem raději neudělal.

Dneska jsem byl v SPX, tam jsem strávil cca 2 hodiny. Nejprve po mě chtěli těsnění, když jsem jim ukázal kroužky, co mi dal Jarek, tak mu volali, a pak mi kroužky vrátili, že chtěli pryžové těsnění, že to co Jarek dodal nepomůže. Mám volat ve čtvrtek a snad v pátek to dokončí.

Celý topic je zde:
http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=49&t=1475&start=0
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

p.truck
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 29
Registrován: 15 roků
Bydliště: Křenovice

#74 V960 - patálie a jiné další problémy... Pokračování

Příspěvek od p.truck »

luckybeef píše: 20 čer 2011 21:26Další pokračování je toto:

v pátek 17/6 jsem jel k Jarkovi do Slušovic, abych dořešil tu reklamaci. Jel jsem s kamarádem, abych měl krytí v případě nějakých problémů. No, v podstatě nejprve chtěli kamaráda vyhodit ven, že prej se před ním se mnou bavit nebudou, nakonec se teda se mnou bavili i před kamarádem.
Takže tady domluva neprošla, prostě toto nebylo uznáno jako reklamace. Olej byl vyměněn a basta...

2) Kotouče byly podle jednoho z majitelů stočené, druhý teda prohlásil, že pokud se mi na kotoučích něco nezdá, nechá je znovu stočit. Jak to bude, pošle opravené stočené kotouče po Jarkovi. Peníze vrátit nechtěl. Nu což. Aspoň tak.

3) Klimatizace- tato byla jako reklamace uznaná. Nicméně v pátek jsem nic nevyřešil. Klimaservis, kam Jarek auto vezl neměl správnou hadici na plnění V960.
tak me to teda staci doposud
_________________
Volvo 945, D24TIC, manual 5q,96 white polar locker webasto
sen: hnuujdaj i10 uz dost bylo krabic!!!

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#75 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od doktor »

Takže téma je po dohodě znovu otevřeno, důrazně upozorňuji všechny, ať se oprostí od nadávek a nekonstruktivního osočování.

Díky.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Firmy & kontakty“