

spotrebu bys dokazal merit od otacek motoru v kombinaci se snimanim velikosti zdvihu pistu cerpadla (velikost davky).... nebude to buhvijak presne, ale porad presnejsi nez prutokomer.... otazka je jak sejmout tu davku na cerpadle, je to dane polohou paky, ale uvnitr cerpadla....ypsi píše:Uz dlhsie sa pohravam s myslienkou na zastavbu palubaku do 7-edmicky. Teoreticky vychadzam z dvoch publikovanych navodov (AR), lenze... Kedze sa specializujem hlavne na diesel (myslim ze u benzinov to je podobne), neviem ako vyriesit snimanie spotreby. U karburatorov je to jednoduche, prietokomer vrazit do privodu ku karbecu a je to vlastne vybavene, ale u tychto motorov je aj spatne vedenie do nadrze ktore sa vlstne musi odpocitat..... A tu je kamen urazu. Viem ze je to trosku uchylne tema ale vzdy som chcel PC v aute mat![]()
Je to jen otazka pouziti vhodneho jednocipaku a pak se nemusis vazat na to jestli to budou impulsy nebo neco jineho. za cenu do 100 CZk koupis procesor s vlastni EEPROM a ctyrmi A/D vstupy a dalsimi vstupy TTL. Neni problem si to pak ubastlit jak je potreba.... nejvetsi problem vidim v tom cerpadle. Koukal jsem na dokumentaci cerpadla a nedovedu si predstavit jak to poradne skloubit, jedine co mne napada je vzit cele cerpadlo z oktavky a naroubovat na nej "sestivalcovou" hlavu a pak si zacit hrat s jeho rizenim komplet. Ten snimac se tam asi narvat nepodari (teda za pouziti std. soucastek, ale nic nebrani tomu si prislusne dily na miru nechat vyrobit....)ypsi píše:s tou polohou paky by to slo, ide o to ako previest tento udaj na impulzy (cpu v pc ma ten vstup rieseny ako citac).
Inak vyznam to ma dokopy veskery zadny, ale proste sa mi to v aute paci, ked to moze byt v jarise....![]()
A prave tak krasa je v tom ze toto nema vplyv na funkciu motora, teda ked sa to pok***rvi, tak "jedu dal" :!:
Ahoj, v ktorých AR to bolo ? Známy to videl u mňa v 440-tke a zatúžil si niečo také urobiť, tak začal hľadať po nete, ale chcel by to ako kompletný návod, takže to AR by pre neho bolo super.ypsi píše:Uz dlhsie sa pohravam s myslienkou na zastavbu palubaku do 7-edmicky. Teoreticky vychadzam z dvoch publikovanych navodov (AR),
Ta varianta je samozřejmě nejjednouší, ale při podrobnějším zkoumání jsem to zavrhnul. Je to moc nízko, špatně se tam kouká. Navíc mi tam překáží ve výhledu šaltrpákáypsi píše:Jerry: Planujem to zabudovat niekde do priestoru ku zapalovacu. Fak sa mi nechce kur...it takyto interier
jinak sedmickari s klasickoupalubkou (ctverharny stit) maji dalsi misto v hornich rozich pristrojoveho stitu v miste, kde turbiny mely "turbometr a voltmetr".... zvazoval jsem zastavbu teplomeeru do jedne z techto pozic, ale nez jsem se rozhoupal a udelal to tak uz jsem tam mel budiky, takze teplomer (pripadne pocitac) musi jinam....Jerry píše:Ta varianta je samozřejmě nejjednouší, ale při podrobnějším zkoumání jsem to zavrhnul. Je to moc nízko, špatně se tam kouká. Navíc mi tam překáží ve výhledu šaltrpákáypsi píše:Jerry: Planujem to zabudovat niekde do priestoru ku zapalovacu. Fak sa mi nechce kur...it takyto interier.
Ale nakonec to tak asi dopadne.