ahoj, jsem volvista zacatecnik, tak bych se chtel zeptat na par veci.ziskal jsem konecne vysneneho kombika a potreboval bych poradit.tak nejvetsi problem zatim je, ze nemam technickou, ale to by snad melo byt ok.vsiml jsem si par veci:
pri nastartovanem motoru, pri zarazenem neutralu se radici paka docela dost hybe-je to ok?popr. co to znaci?myslim, jestli je to treba priznak nejakeho vetsiho problemu
spojka je hodne tvrda!!a to jsem celkem zvyklej.mel jsem 205 a tam byl podobny problem, ale neresil jsem to.u tohohle auta jsem to spis necekal.cim to muze byt?jel jsem zatim parkrat (ta STK) a zda se mi, ze zabira celkem v pohode.
na palubce mi nefunguje ukazatel benzinu a teploty a ani kilometrovnik (kdyby to nebylo takhle dohromady, tak je mio to celkem fuk, ale takhle je to celkem nejistota , co vymenit, cim to je?nemel by nekdo ten potrebny dil popr. celou palubku?nasel by se nekdo, kdo to umi a vymenil by to?nebo to jsou nejake jednoduche konektory?
koukal jsem pod sedacku a jsou tam nejake dva svazky dratu, tak mi prijde, ze sedacka ma vyhrivani.kde muzu hledat "diru" na ty konektory?
posledni vec-da se podle toho GLE zjistit, co tam ma byt za vybavu?ja mam napr jen jeden cudlik na vyhrivani sedacek, jen jedno el. okenko...
omlouvam se, mozna nektere otazky nejsou formulovany spravne, ale jak pisu vyse, jsem zacatecnik.volvo me strasne chytlo a chtel bych si ho dat dohromady, kastle je ok, tak mi prijde, ze jeste neco vydrzi.diky za kazdou drobnost
740 GLE 88´ kombi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 250
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
740 GLE 88´ kombi
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
740 GLE 88´ kombi
Podle tvého popisu to vypadá jako lego i když je to ještě rok, co se dělalo co kus, to originál. Ale zase by to nebylo GLE. Musel bych to vidět. Ta spojka to nebude normální, že by rozstřepené lanko ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 250
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
740 GLE 88´ kombi
s tim lankem je to klidne mozne, jak rikam, nejsem v tom moc zbehlej.necham to proverit.diky za napad.jarek.krizan píše:Podle tvého popisu to vypadá jako lego i když je to ještě rok, co se dělalo co kus, to originál. Ale zase by to nebylo GLE. Musel bych to vidět. Ta spojka to nebude normální, že by rozstřepené lanko ?
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé