Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1179
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

D24 vstřiky a svíčky

Příspěvek od VanThomas »

Co je trochu? Pod autem je vejfuk, takže trocha tepla se najde...
Na převodovce i diferencialu jsou hladinový šrouby, jak název napovídá, měly by být v úrovni hladiny... (na 99pct je to stejný jako u sedmy, takže na převodovce zleva uprostřed, na dif. na zadním víku) joa pokud máš OD má náplň společnou s převodovkou
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4724
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

D24 vstřiky a svíčky

Příspěvek od Ondra. »

no když sáhnu na řadičku je citelně teplejší než okolí, ale udržet ruka se dá, pak tak hučí trojka a pětka, ale to už od samýhó začátku co to auto mám
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1051
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

D24 vstřiky a svíčky

Příspěvek od Drtic »

Rozhodne zkontrolovat olej, kontrolovat jestli nekudy netece - otrit skrin i okolo hadrem a pak koukat, kde se po jizde objevi mastnej flek. Muj pribeh s jezdenim na sucho tu nekde je v opravach... Jestli huci, uz s tim nicmoc neudelas bez rozebrani skrine. Ja ji rozebral, ze dvou slozil jednu a huci stejne, jen vyrazne min...
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2121
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od jojo »

To bude normální paranoia, dej si špeka před jízdou. Paranoiu to sice neodstraní, ale aspoň budeš vědět po čem to je. :mrgreen:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Richardz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 99
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
Bydliště: Mariánské Lázně

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Richardz »

Máš SZ.
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4724
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

nevíte jak velkou nádrž má 240 D24 kombi?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

mce
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 80
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 245 GL
Bydliště: Praha

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od mce »

Ondra. píše:nevíte jak velkou nádrž má 240 D24 kombi?
co ja vim +/- 60 litru by mela mit
_________________
245GL,1982,D24

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4724
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

za 200 km jsem na půlce nádrže dle rafičky, tak to holt vyjezdim do chcípnutí no
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Kuba
Ověřený
Offline
Příspěvky: 137
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha-západ

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Kuba »

Ten tvůj výpočet podle rafičky palivoměru (která jak sám píšeš pod půlkou lítá sem a tam jak šílená) a přibližný velikosti nádrže je natolik nepřesnej, že je reálná možnost, že ti to oproti tvýmu výpočtu ve skutečnosti tu polovinu žere taky. Opravdu dotankuj plnou, najeď aspoň pár set km, znova dotankuj do plný a spočti to - pak teprve budeš mít nějakej jakž takž přesnej odhad spotřeby.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4724
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

ráno nemůžu nastartovat (už se mi to kdysi stalo), tak jsem zahejbal tim červeným kabelem co jde od altíku a OK, když jsem přijel domů tak že to opravím, povolil jsem kabel, osmirkoval kontakty a trochu prostříknul konkorem a vše ok. Asi za 4 hodiny přijdu k autu a zase nic, nažhavilo, ale startér se neotočil, tak jsem opět povolil kabel a utáhl a zase ok.
Otázka zní na co je a co se stane, když se mi přeruší kontakt při jízdě, jestli přestane dobíjet nebo tak???

Tady s tim kontaktem pod tou plastovou čepičkou jsem operoval:
IMG_8757.jpg
a sem ten kabel vede, co to je???
IMG_8759.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Dural8
Offline
Příspěvky: 1282
Registrován: 16 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Dural8 »

Zdá se to být napájení startéru - té části co vysunuje kotvu. Ten druhej co tam vede je od spínačky a tenhle by Ti jí fyzicky napájel + vystrkoval. Když máš ale špatnej kontakt od alternátoru, tak to nic neudělá. Buď to tam pořádně oprav a poutahuj, nebo klidně natáhni napřímo z + baterie novej na ten startér = jistota že tam elektrika vždycky bude. Když se to odpojí za jízdy, tak se nic nestane.
Jestli Ti tenhle kontakt blbne, tak by to mohlo i hůře dobíjet apod. fičuriny.
Edit: Jak to tak pozoruju, tak taky vyčisti ten kontakt na tom startéru, je taky pěkně zasranej. Budeš mít potom na hodně dlouho klid :mrgreen:
_________________
V60 D4

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4724
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

Dural8 píše:Edit: Jak to tak pozoruju, tak taky vyčisti ten kontakt na tom startéru, je taky pěkně zasranej. Budeš mít potom na hodně dlouho klid :mrgreen:
měl jsem to v plánu, ale je tam děsně blbej přístup tak to bude chtít hodně nervů a času a to nemám, tak jsem tam jen stříknul konkor a dam se do toho až přijedu z DS
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1741
Registrován: 20 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od standa »

červený kabel u altíku nemá žádný bezprostřední vliv na startování. kabel slouží na dodávku proudu vyrobeného altíkem do baterie/sítě vozidla. takže zakvrdlání červeným kabelem a následné úspěšné startování je jen souhra náhod...

jestli můžu poradit, tak parkuj na kopci :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Dural8
Offline
Příspěvky: 1282
Registrován: 16 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Dural8 »

A ten červenej úzkej co vede z alternátoru ( jako kdyby nahoru ) nevede na startér? Podle analogie fotek bych to tak viděl. Jinak samozřejmě jestli ne, tak to vliv nemá.
Zapojení na startéru je potom následující:

Jeden velmi tlustej na přímo od baterky +.
Jeden úzkej vedoucí ze svazku od kabiny = ovládací od klíčku.

Když nebudeš moct takhle nastartovat, VYŘAĎ A ZABRZDI, zapni zapalování, vezmi kus drátu, napoj ho na + baterie a druhou stranou se dotkni kontaktu na obr.2. Nelekni se, startér začne točit a máš hotovo. Pokud začne točit, bude to nejspíš špinavej ten ovládací kontakt. Pokud ne, bude závada na startéru. ( anebo analogicky vyplývajících součástí = kostra na motoru, velmi tlustej od baterky + a další a další hledání ).
EDIT: Ten červenej neni červenej ale RČ co? Tak v tom případě je to otáčkoměr a melu kraviny :mrgreen:
Je to náhoda a vyčisti si tedy jenom ten kontakt na startéru a bude to ok. To dokáže zázraky a Ty to tam máš fakt jetý :!:
_________________
V60 D4

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1479
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Jarda S40 »

Dural8 píše:, VYŘAĎ A ZABRZDI, zapni zapalování,
Hmm, to ale asi u nafťáku těžko dokáže. Ne že bych chtěl Ondru s . podceňovat.... ;-)

Dural8
Offline
Příspěvky: 1282
Registrován: 16 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Dural8 »

Myslím že když se to vezme z anglického překladu turn on ignition tak to bude stejný jak u benzína tak u chrochta, to že u jednoho to zapne zapalování a u druhého otevře ventil si vysvětlovat nemusíme ne?
Ale pokud bys chtěl slovíčkařit, což si myslím že nechceš, tak máš pravdu.
_________________
V60 D4

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1479
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Jarda S40 »

Dural8 píše:Myslím že když se to vezme z anglického překladu turn on ignition tak to bude stejný jak u benzína tak u chrochta, to že u jednoho to zapne zapalování a u druhého otevře ventil si vysvětlovat nemusíme ne?
Ale pokud bys chtěl slovíčkařit, což si myslím že nechceš, tak máš pravdu.
Slovíčkařit nechci, ale proč bych to měl brát z engliš překladu? Jsme snad češi, ne??? :roll:

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1051
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Drtic »

Jeste me napadla jedna vec - kdyz otocis klickem, civka na starteru hybne se stykacem, kterej teprve spoji kontakty k roztoceni starteru ( spoji je zevnitr). Obcas bejvaj zoxidovany a chytne to az na nekolikaty otoceni klicku, popripade vubec.... zjistil bych, jestli po otoceni klicku neslysis ve starteru cvakani - jestli stykac chodi... jestli jo, asi to bude tim... vychazim z toho, ze chrochtak ma stejnej starter, jako benal...
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Dural8
Offline
Příspěvky: 1282
Registrován: 16 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Dural8 »

Jarda S40 píše:
Dural8 píše:Myslím že když se to vezme z anglického překladu turn on ignition tak to bude stejný jak u benzína tak u chrochta, to že u jednoho to zapne zapalování a u druhého otevře ventil si vysvětlovat nemusíme ne?
Ale pokud bys chtěl slovíčkařit, což si myslím že nechceš, tak máš pravdu.
Slovíčkařit nechci, ale proč bych to měl brát z engliš překladu? Jsme snad češi, ne??? :roll:
A právě proto že jsme češi, bych si dovolil tvrdit, že to bude stejně tak jako u anglánů. Kolik lidí Ti řekne jinak ( u diesela ) že když otočí klíčkem tak že zapne zapalování? Já teda osobně netuším, jak jinak bych to řekl. Zapnout ventil? Zapnout přívod nafty do čerpadla? Zapnout kontrolky? Mě k tomu fakt ani jedno nesedí, ale třeba jinej kraj, jinej mrav a někde se tomu říká jinak, i přesto můj osobní názor přetrvává a říkám že lidi tomu neříkaj jinak než zapnout zapalování ( i u diesela ).
_________________
V60 D4

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1479
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Jarda S40 »

Dural8 píše:[A právě proto že jsme češi, bych si dovolil tvrdit, že to bude stejně tak jako u anglánů. Kolik lidí Ti řekne jinak ( u diesela ) že když otočí klíčkem tak že zapne zapalování? Já teda osobně netuším, jak jinak bych to řekl. Zapnout ventil? Zapnout přívod nafty do čerpadla? Zapnout kontrolky? Mě k tomu fakt ani jedno nesedí, ale třeba jinej kraj, jinej mrav a někde se tomu říká jinak, i přesto můj osobní názor přetrvává a říkám že lidi tomu neříkaj jinak než zapnout zapalování ( i u diesela ).
Ano, máš pravdu, spousta lidí mluví a nevnímá co.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4724
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

nedělá to kontakt na altíku, jak jsem si myslel, ale na startéru, je tam šílenej přístup, tak budu operovat až bude čas ;-)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Dural8
Offline
Příspěvky: 1282
Registrován: 16 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Dural8 »

Jarda S40 píše:
Dural8 píše:[A právě proto že jsme češi, bych si dovolil tvrdit, že to bude stejně tak jako u anglánů. Kolik lidí Ti řekne jinak ( u diesela ) že když otočí klíčkem tak že zapne zapalování? Já teda osobně netuším, jak jinak bych to řekl. Zapnout ventil? Zapnout přívod nafty do čerpadla? Zapnout kontrolky? Mě k tomu fakt ani jedno nesedí, ale třeba jinej kraj, jinej mrav a někde se tomu říká jinak, i přesto můj osobní názor přetrvává a říkám že lidi tomu neříkaj jinak než zapnout zapalování ( i u diesela ).
Ano, máš pravdu, spousta lidí mluví a nevnímá co.
Hlavně když si rozumí ;-)
_________________
V60 D4

Dural8
Offline
Příspěvky: 1282
Registrován: 16 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Dural8 »

Ondra. píše:nedělá to kontakt na altíku, jak jsem si myslel, ale na startéru, je tam šílenej přístup, tak budu operovat až bude čas ;-)
Dural8 píše:Pokud začne točit, bude to nejspíš špinavej ten ovládací kontakt. Pokud ne, bude závada na startéru. ( anebo analogicky vyplývajících součástí = kostra na motoru, velmi tlustej od baterky + a další a další hledání ).
EDIT: Ten červenej neni červenej ale RČ co? Tak v tom případě je to otáčkoměr a melu kraviny
Je to náhoda a vyčisti si tedy jenom ten kontakt na startéru a bude to ok. To dokáže zázraky a Ty to tam máš fakt jetý
Jůůů přesně jak jsem povídal :roll:
_________________
V60 D4

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4724
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od Ondra. »

Dural8 píše:
Ondra. píše:nedělá to kontakt na altíku, jak jsem si myslel, ale na startéru, je tam šílenej přístup, tak budu operovat až bude čas ;-)
Dural8 píše:Pokud začne točit, bude to nejspíš špinavej ten ovládací kontakt. Pokud ne, bude závada na startéru. ( anebo analogicky vyplývajících součástí = kostra na motoru, velmi tlustej od baterky + a další a další hledání ).
EDIT: Ten červenej neni červenej ale RČ co? Tak v tom případě je to otáčkoměr a melu kraviny
Je to náhoda a vyčisti si tedy jenom ten kontakt na startéru a bude to ok. To dokáže zázraky a Ty to tam máš fakt jetý
Jůůů přesně jak jsem povídal :roll:
Samozřejmě děkuji všem za rady :palec:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 396
Registrován: 17 roků
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly

Příspěvek od lookens »

Gratulace za ocenění pro tvůj AnthrazitGrau Ondro :palec: :pij:

:oops: člověk by nevěřil, že i moje chudinka s "provozním lišejem" dostane nějaký hlas :lol:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Zpět na „200 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé