Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
D24 vstřiky a svíčky
Co je trochu? Pod autem je vejfuk, takže trocha tepla se najde...
Na převodovce i diferencialu jsou hladinový šrouby, jak název napovídá, měly by být v úrovni hladiny... (na 99pct je to stejný jako u sedmy, takže na převodovce zleva uprostřed, na dif. na zadním víku) joa pokud máš OD má náplň společnou s převodovkou
Na převodovce i diferencialu jsou hladinový šrouby, jak název napovídá, měly by být v úrovni hladiny... (na 99pct je to stejný jako u sedmy, takže na převodovce zleva uprostřed, na dif. na zadním víku) joa pokud máš OD má náplň společnou s převodovkou
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
D24 vstřiky a svíčky
no když sáhnu na řadičku je citelně teplejší než okolí, ale udržet ruka se dá, pak tak hučí trojka a pětka, ale to už od samýhó začátku co to auto mám
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
D24 vstřiky a svíčky
Rozhodne zkontrolovat olej, kontrolovat jestli nekudy netece - otrit skrin i okolo hadrem a pak koukat, kde se po jizde objevi mastnej flek. Muj pribeh s jezdenim na sucho tu nekde je v opravach... Jestli huci, uz s tim nicmoc neudelas bez rozebrani skrine. Ja ji rozebral, ze dvou slozil jednu a huci stejne, jen vyrazne min...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2237
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
To bude normální paranoia, dej si špeka před jízdou. Paranoiu to sice neodstraní, ale aspoň budeš vědět po čem to je. :mrgreen:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Máš SZ.
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
nevíte jak velkou nádrž má 240 D24 kombi?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
co ja vim +/- 60 litru by mela mitOndra. píše:nevíte jak velkou nádrž má 240 D24 kombi?
_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
za 200 km jsem na půlce nádrže dle rafičky, tak to holt vyjezdim do chcípnutí no
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Ten tvůj výpočet podle rafičky palivoměru (která jak sám píšeš pod půlkou lítá sem a tam jak šílená) a přibližný velikosti nádrže je natolik nepřesnej, že je reálná možnost, že ti to oproti tvýmu výpočtu ve skutečnosti tu polovinu žere taky. Opravdu dotankuj plnou, najeď aspoň pár set km, znova dotankuj do plný a spočti to - pak teprve budeš mít nějakej jakž takž přesnej odhad spotřeby.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
ráno nemůžu nastartovat (už se mi to kdysi stalo), tak jsem zahejbal tim červeným kabelem co jde od altíku a OK, když jsem přijel domů tak že to opravím, povolil jsem kabel, osmirkoval kontakty a trochu prostříknul konkorem a vše ok. Asi za 4 hodiny přijdu k autu a zase nic, nažhavilo, ale startér se neotočil, tak jsem opět povolil kabel a utáhl a zase ok.
Otázka zní na co je a co se stane, když se mi přeruší kontakt při jízdě, jestli přestane dobíjet nebo tak???
Tady s tim kontaktem pod tou plastovou čepičkou jsem operoval: a sem ten kabel vede, co to je???
Otázka zní na co je a co se stane, když se mi přeruší kontakt při jízdě, jestli přestane dobíjet nebo tak???
Tady s tim kontaktem pod tou plastovou čepičkou jsem operoval: a sem ten kabel vede, co to je???
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Zdá se to být napájení startéru - té části co vysunuje kotvu. Ten druhej co tam vede je od spínačky a tenhle by Ti jí fyzicky napájel + vystrkoval. Když máš ale špatnej kontakt od alternátoru, tak to nic neudělá. Buď to tam pořádně oprav a poutahuj, nebo klidně natáhni napřímo z + baterie novej na ten startér = jistota že tam elektrika vždycky bude. Když se to odpojí za jízdy, tak se nic nestane.
Jestli Ti tenhle kontakt blbne, tak by to mohlo i hůře dobíjet apod. fičuriny.
Edit: Jak to tak pozoruju, tak taky vyčisti ten kontakt na tom startéru, je taky pěkně zasranej. Budeš mít potom na hodně dlouho klid :mrgreen:
Jestli Ti tenhle kontakt blbne, tak by to mohlo i hůře dobíjet apod. fičuriny.
Edit: Jak to tak pozoruju, tak taky vyčisti ten kontakt na tom startéru, je taky pěkně zasranej. Budeš mít potom na hodně dlouho klid :mrgreen:
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
měl jsem to v plánu, ale je tam děsně blbej přístup tak to bude chtít hodně nervů a času a to nemám, tak jsem tam jen stříknul konkor a dam se do toho až přijedu z DSDural8 píše:Edit: Jak to tak pozoruju, tak taky vyčisti ten kontakt na tom startéru, je taky pěkně zasranej. Budeš mít potom na hodně dlouho klid :mrgreen:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1882
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
červený kabel u altíku nemá žádný bezprostřední vliv na startování. kabel slouží na dodávku proudu vyrobeného altíkem do baterie/sítě vozidla. takže zakvrdlání červeným kabelem a následné úspěšné startování je jen souhra náhod...
jestli můžu poradit, tak parkuj na kopci
jestli můžu poradit, tak parkuj na kopci

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
A ten červenej úzkej co vede z alternátoru ( jako kdyby nahoru ) nevede na startér? Podle analogie fotek bych to tak viděl. Jinak samozřejmě jestli ne, tak to vliv nemá.
Zapojení na startéru je potom následující:
Jeden velmi tlustej na přímo od baterky +.
Jeden úzkej vedoucí ze svazku od kabiny = ovládací od klíčku.
Když nebudeš moct takhle nastartovat, VYŘAĎ A ZABRZDI, zapni zapalování, vezmi kus drátu, napoj ho na + baterie a druhou stranou se dotkni kontaktu na obr.2. Nelekni se, startér začne točit a máš hotovo. Pokud začne točit, bude to nejspíš špinavej ten ovládací kontakt. Pokud ne, bude závada na startéru. ( anebo analogicky vyplývajících součástí = kostra na motoru, velmi tlustej od baterky + a další a další hledání ).
EDIT: Ten červenej neni červenej ale RČ co? Tak v tom případě je to otáčkoměr a melu kraviny :mrgreen:
Je to náhoda a vyčisti si tedy jenom ten kontakt na startéru a bude to ok. To dokáže zázraky a Ty to tam máš fakt jetý :!:
Zapojení na startéru je potom následující:
Jeden velmi tlustej na přímo od baterky +.
Jeden úzkej vedoucí ze svazku od kabiny = ovládací od klíčku.
Když nebudeš moct takhle nastartovat, VYŘAĎ A ZABRZDI, zapni zapalování, vezmi kus drátu, napoj ho na + baterie a druhou stranou se dotkni kontaktu na obr.2. Nelekni se, startér začne točit a máš hotovo. Pokud začne točit, bude to nejspíš špinavej ten ovládací kontakt. Pokud ne, bude závada na startéru. ( anebo analogicky vyplývajících součástí = kostra na motoru, velmi tlustej od baterky + a další a další hledání ).
EDIT: Ten červenej neni červenej ale RČ co? Tak v tom případě je to otáčkoměr a melu kraviny :mrgreen:
Je to náhoda a vyčisti si tedy jenom ten kontakt na startéru a bude to ok. To dokáže zázraky a Ty to tam máš fakt jetý :!:
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Hmm, to ale asi u nafťáku těžko dokáže. Ne že bych chtěl Ondru s . podceňovat....Dural8 píše:, VYŘAĎ A ZABRZDI, zapni zapalování,

-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Myslím že když se to vezme z anglického překladu turn on ignition tak to bude stejný jak u benzína tak u chrochta, to že u jednoho to zapne zapalování a u druhého otevře ventil si vysvětlovat nemusíme ne?
Ale pokud bys chtěl slovíčkařit, což si myslím že nechceš, tak máš pravdu.
Ale pokud bys chtěl slovíčkařit, což si myslím že nechceš, tak máš pravdu.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Slovíčkařit nechci, ale proč bych to měl brát z engliš překladu? Jsme snad češi, ne???Dural8 píše:Myslím že když se to vezme z anglického překladu turn on ignition tak to bude stejný jak u benzína tak u chrochta, to že u jednoho to zapne zapalování a u druhého otevře ventil si vysvětlovat nemusíme ne?
Ale pokud bys chtěl slovíčkařit, což si myslím že nechceš, tak máš pravdu.

-
Offline
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Jeste me napadla jedna vec - kdyz otocis klickem, civka na starteru hybne se stykacem, kterej teprve spoji kontakty k roztoceni starteru ( spoji je zevnitr). Obcas bejvaj zoxidovany a chytne to az na nekolikaty otoceni klicku, popripade vubec.... zjistil bych, jestli po otoceni klicku neslysis ve starteru cvakani - jestli stykac chodi... jestli jo, asi to bude tim... vychazim z toho, ze chrochtak ma stejnej starter, jako benal...
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
A právě proto že jsme češi, bych si dovolil tvrdit, že to bude stejně tak jako u anglánů. Kolik lidí Ti řekne jinak ( u diesela ) že když otočí klíčkem tak že zapne zapalování? Já teda osobně netuším, jak jinak bych to řekl. Zapnout ventil? Zapnout přívod nafty do čerpadla? Zapnout kontrolky? Mě k tomu fakt ani jedno nesedí, ale třeba jinej kraj, jinej mrav a někde se tomu říká jinak, i přesto můj osobní názor přetrvává a říkám že lidi tomu neříkaj jinak než zapnout zapalování ( i u diesela ).Jarda S40 píše:Slovíčkařit nechci, ale proč bych to měl brát z engliš překladu? Jsme snad češi, ne???Dural8 píše:Myslím že když se to vezme z anglického překladu turn on ignition tak to bude stejný jak u benzína tak u chrochta, to že u jednoho to zapne zapalování a u druhého otevře ventil si vysvětlovat nemusíme ne?
Ale pokud bys chtěl slovíčkařit, což si myslím že nechceš, tak máš pravdu.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Ano, máš pravdu, spousta lidí mluví a nevnímá co.Dural8 píše:[A právě proto že jsme češi, bych si dovolil tvrdit, že to bude stejně tak jako u anglánů. Kolik lidí Ti řekne jinak ( u diesela ) že když otočí klíčkem tak že zapne zapalování? Já teda osobně netuším, jak jinak bych to řekl. Zapnout ventil? Zapnout přívod nafty do čerpadla? Zapnout kontrolky? Mě k tomu fakt ani jedno nesedí, ale třeba jinej kraj, jinej mrav a někde se tomu říká jinak, i přesto můj osobní názor přetrvává a říkám že lidi tomu neříkaj jinak než zapnout zapalování ( i u diesela ).
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
nedělá to kontakt na altíku, jak jsem si myslel, ale na startéru, je tam šílenej přístup, tak budu operovat až bude čas 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Hlavně když si rozumíJarda S40 píše:Ano, máš pravdu, spousta lidí mluví a nevnímá co.Dural8 píše:[A právě proto že jsme češi, bych si dovolil tvrdit, že to bude stejně tak jako u anglánů. Kolik lidí Ti řekne jinak ( u diesela ) že když otočí klíčkem tak že zapne zapalování? Já teda osobně netuším, jak jinak bych to řekl. Zapnout ventil? Zapnout přívod nafty do čerpadla? Zapnout kontrolky? Mě k tomu fakt ani jedno nesedí, ale třeba jinej kraj, jinej mrav a někde se tomu říká jinak, i přesto můj osobní názor přetrvává a říkám že lidi tomu neříkaj jinak než zapnout zapalování ( i u diesela ).

_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Ondra. píše:nedělá to kontakt na altíku, jak jsem si myslel, ale na startéru, je tam šílenej přístup, tak budu operovat až bude čas
Jůůů přesně jak jsem povídalDural8 píše:Pokud začne točit, bude to nejspíš špinavej ten ovládací kontakt. Pokud ne, bude závada na startéru. ( anebo analogicky vyplývajících součástí = kostra na motoru, velmi tlustej od baterky + a další a další hledání ).
EDIT: Ten červenej neni červenej ale RČ co? Tak v tom případě je to otáčkoměr a melu kraviny
Je to náhoda a vyčisti si tedy jenom ten kontakt na startéru a bude to ok. To dokáže zázraky a Ty to tam máš fakt jetý

_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Samozřejmě děkuji všem za radyDural8 píše:Ondra. píše:nedělá to kontakt na altíku, jak jsem si myslel, ale na startéru, je tam šílenej přístup, tak budu operovat až bude časJůůů přesně jak jsem povídalDural8 píše:Pokud začne točit, bude to nejspíš špinavej ten ovládací kontakt. Pokud ne, bude závada na startéru. ( anebo analogicky vyplývajících součástí = kostra na motoru, velmi tlustej od baterky + a další a další hledání ).
EDIT: Ten červenej neni červenej ale RČ co? Tak v tom případě je to otáčkoměr a melu kraviny
Je to náhoda a vyčisti si tedy jenom ten kontakt na startéru a bude to ok. To dokáže zázraky a Ty to tam máš fakt jetý

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 533
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Nekonečná 245 D24 dotazovna Ondry- Kozlíka šikuly
Gratulace za ocenění pro tvůj AnthrazitGrau Ondro
:pij:
člověk by nevěřil, že i moje chudinka s "provozním lišejem" dostane nějaký hlas 



_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: spirit of speed