Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rychvald
- Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
Prosim všechny aby zde napsaly sve osobni skušenosti s firmou Svencar Ostrava. Chci se pouze dozvědět jestlik mam takovej pech jen ja nebo mate taky hodně špatnej pocit s tohoto autorizovaneho prodejce Volvo.
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
-
Online
- Příspěvky: 1608
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
ja mam zkusenosti velmi dobre... ochota, spolehlivost, mozna trochu drahsi... kazdopadne je to jediny servis kteremu naprosto duveruji...
Naposledy upravil(a) koch dne 20 bře 2008 17:07, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
Tak se pochlub co ti provedli.... ať vím do čeho jdu, jsem tam příští týden objednaný...smarkus píše:Prosim všechny aby zde napsaly sve osobni skušenosti s firmou Svencar Ostrava. Chci se pouze dozvědět jestlik mam takovej pech jen ja nebo mate taky hodně špatnej pocit s tohoto autorizovaneho prodejce Volvo.
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW

BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Příspěvky: 495
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
Já za sebe můžu říčt že bez problémů - byl jsem tam cca 3krát různě měnit - oleje, tlumiče, kotouče apod. A i když jsem socka s 850 vše bez problémů. Jen jednou jednikrát mi po výměně oleje zapomněli dotáhnout šroub, ale dojel jsem. Spravili, od p. Balcara dostali dotyční servismani po kulkách a bylo. Na mě teda dělaj dojem dobrej. Ale je fakt že jsem u nich žádnou "větší akci" neměl. Copa ti (ne)udělali ?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
No a to říkáš, že jsi spokojen? Zažil jsem 2 motory, kterejm za jízdy vypadla zátka oleje a ani jeden z nich to nepřežil. Tam bych už nikdy nejel!drewid píše: Jen jednou jednikrát mi po výměně oleje zapomněli dotáhnout šroub, ale dojel jsem. Spravili, od p. Balcara dostali dotyční servismani po kulkách a bylo. Na mě teda dělaj dojem dobrej. Ale je fakt že jsem u nich žádnou "větší akci" neměl. Copa ti (ne)udělali ?
-
Online
- Příspěvky: 1608
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
no kdyz ti vytece olej tak se ti rozsviti kontrolka mazani to znamena okamzite zastavit a zjistit co se deje a ne prasit si to vesele dal... takovemu ridici bych uz do ruk auto nedal...Jarda S40 píše:No a to říkáš, že jsi spokojen? Zažil jsem 2 motory, kterejm za jízdy vypadla zátka oleje a ani jeden z nich to nepřežil. Tam bych už nikdy nejel!drewid píše: Jen jednou jednikrát mi po výměně oleje zapomněli dotáhnout šroub, ale dojel jsem. Spravili, od p. Balcara dostali dotyční servismani po kulkách a bylo. Na mě teda dělaj dojem dobrej. Ale je fakt že jsem u nich žádnou "větší akci" neměl. Copa ti (ne)udělali ?
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
Milý Kochu, víš prd o čem je řeč. Vlastně jsem si vzpomněl ještě na třetí auto, co mu odešel motor, tomu prdla hadice mezi motorem a chladičem oleje. Pokud ti třeba v 70km/h vylítne zátka na Trambusu 706 (můj zážitek) tak jen sleduješ jak klesá ručička mazání, asi jako když chcípneš motor. Ale než ti dojde co se děje, (asi 1 sec) a motor vypneš (2. sec) a on se roztočenej zastaví 3.-4. sec), tak je zadřenej. Turbo ti odejde ještě dřív. Věř nevěř, je to tak(můžeš si to zkusit, povol zátku, vyraž na dálnici třeba 120 km/h a čekej s prstem na klíčkukoch píše:no kdyz ti vytece olej tak se ti rozsviti kontrolka mazani to znamena okamzite zastavit a zjistit co se deje a ne prasit si to vesele dal... takovemu ridici bych uz do ruk auto nedal...Jarda S40 píše: No a to říkáš, že jsi spokojen? Zažil jsem 2 motory, kterejm za jízdy vypadla zátka oleje a ani jeden z nich to nepřežil. Tam bych už nikdy nejel!


-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
- Bydliště: Frýdek - Místek
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
Zatím jsem tam byl třikrát s autem a jednou se sebou:
1. Měnit rádio, které jsem si vlastní vinou zku**il
2. Na akci "Zimní prohlídka" za 300Kč
3. Měnit olej v motoru
4. Volvácké brýle - obj. podle internetového katalogu doplňků
Pokaždé byli rychlí, příjemní. ochotní a práce byla odvedena dobře(pokud mohu posoudit). Ceny nemám kde porovnávat. Minulé auto jsme opravovali v garáž-dílnách.
Jen škoda, že se člověk musí objednávat, vzhledem k mojí práci jsem z toho vždycky celý nešťastný.
Když Ti upadne zátka od ol. vany, tak by to mělo jít v tom daném servisu reklamovat, jako, že nedotáhli svou práci do konce a že by to měli opravit na svoje náklady ... by měli :?
1. Měnit rádio, které jsem si vlastní vinou zku**il
2. Na akci "Zimní prohlídka" za 300Kč
3. Měnit olej v motoru
4. Volvácké brýle - obj. podle internetového katalogu doplňků
Pokaždé byli rychlí, příjemní. ochotní a práce byla odvedena dobře(pokud mohu posoudit). Ceny nemám kde porovnávat. Minulé auto jsme opravovali v garáž-dílnách.
Jen škoda, že se člověk musí objednávat, vzhledem k mojí práci jsem z toho vždycky celý nešťastný.
Když Ti upadne zátka od ol. vany, tak by to mělo jít v tom daném servisu reklamovat, jako, že nedotáhli svou práci do konce a že by to měli opravit na svoje náklady ... by měli :?
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
-
Online
- Příspěvky: 1608
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
nemenis si nahodou ty ten olej sam? takovi mistri sportu jak ty totiz s takovymi banalitami do servisu vetsinou nejezdi...Jarda S40 píše: Milý Kochu, víš prd o čem je řeč. Vlastně jsem si vzpomněl ještě na třetí auto, co mu odešel motor, tomu prdla hadice mezi motorem a chladičem oleje. Pokud ti třeba v 70km/h vylítne zátka na Trambusu 706 (můj zážitek) tak jen sleduješ jak klesá ručička mazání, asi jako když chcípneš motor. Ale než ti dojde co se děje, (asi 1 sec) a motor vypneš (2. sec) a on se roztočenej zastaví 3.-4. sec), tak je zadřenej. Turbo ti odejde ještě dřív. Věř nevěř, je to tak(můžeš si to zkusit, povol zátku, vyraž na dálnici třeba 120 km/h a čekej s prstem na klíčku). Ona asi ta kontrolka či manometr má určitou setrvačnost a to auto je bez oleje ihned, navíc v otáčkách a zahřátý, prostě se kousne hned. To není jako když máš oleje jen málo a kontrolka začne blikat. Myslíš, že jsem blb, co mu svítí kontrolka mazání a vesele jede dál????
jo a taky mi vypravej jako byl ten motor vyply behem ctyr sekund od prdnuti hadice

-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
Hele Kochu chceš se hádat, plkat nesmysly, nebo oč ti jde? Oleje si již opravdu měním sám, ten trambus jsem vezl z generálky z dnešní Slovenské republiky (Potor, možná znáš) a ostatní auta jsem jen viděl. Stalo se to dobrejm kamarádům, pokud je chceš ukázat a pokecat si o tom, přijeď do Prahy. A k tomu mistru světa - seru tě hodně co?
Nj, tvůj boj. 
4Sramcik - ano, tenkrát to ČSAO Potor vzalo jako oprávněnou reklamaci a motor zgenerálkovali znova, auto si odtáhli zpět k sobě od Nových Zámků a ještě mi zatelefonovali, že vše zaříděj a popřáli hezký Štědrý večer. Stalo se mi to v noci ze 23. na 24. prosince, tuším asi 1983 nebo 84. Super jednání!


4Sramcik - ano, tenkrát to ČSAO Potor vzalo jako oprávněnou reklamaci a motor zgenerálkovali znova, auto si odtáhli zpět k sobě od Nových Zámků a ještě mi zatelefonovali, že vše zaříděj a popřáli hezký Štědrý večer. Stalo se mi to v noci ze 23. na 24. prosince, tuším asi 1983 nebo 84. Super jednání!
-
Offline
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
Hele tak to byl původní majitel mé 480tky proto tam mám jinej motor než tam bylJarda S40 píše:blb, co mu svítí kontrolka mazání a vesele jede dál????


_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Online
- Příspěvky: 1608
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
jardo neseres me absolutne... rejpu, rejpes taky, rejpou vsichni... akorat ze ty se chytas dost drsne a utocis stylem "vis prd o cem je rec", "nebo oč ti jde", "seru te hodne, co?", "nj, tvuj boj"... spis tyto vyrazy mi prijdou tak nejak "bojove" a mam pocit ze seru ja tebe...
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
- Bydliště: Frýdek - Místek
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava



Běžte se "rejpat" jinam ... a vraťte se k původnímu tématu

_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
To si takhle jeden známej nechal přes noc odšpuntovanou vanu u motorky, aby mu pěkně olej před výměnou stek....No a druhej den na to skočil a jel do práce.
Kousla se až po pěkným kuse cesty (tuším 30 km). Nevím, možná tam měl aplikovanej přípravek od Horsta Fuchse po kterým nevadí, že jezdíš bez oleje. Pak eště jeden kamarád prováděl druhýmu kamarádovi údržbu na motorce. Po několika dnech majitel přijel, že to má pořád nějak vysokej volnoběh a pokaždý jinej, takže asi shání ventil automatickýho sytiče. Ejhle, celou dobu jezdil bez vody (úplně suchá)
. A že to neni žádnej sváteční jezdec. Dolila se nemrzka, a motorka nejspíš jezdí dodnes, jestli jí teda někdo někde nerozkašoval. (Kamarád na ní jezdil eště sezónu a pak si koupil novější).


-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
Já když jedu tak koukám na cestu a ne na budíky. Neznám moc lidí, co jezdí s očima přišpendlenýma na přístrojovce.... OK, periferní vidění.... ale i tak. Navíc kontrolka u většiny aut je tlaková, ne hladinová, takže se ti rozsvítí, až když pumpa nasaje vzduch...koch píše: no kdyz ti vytece olej tak se ti rozsviti kontrolka mazani to znamena okamzite zastavit a zjistit co se deje a ne prasit si to vesele dal... takovemu ridici bych uz do ruk auto nedal...
Když mi přestal mazat Triumph čeho sem si všim jako prvního byla změna zvuku... než se probudila kontrolka, bylo vymalováno, už to rachtalo jaxvině.. Jen tak na okraj, kolikrát si u něčeho zadřel motor?
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
Na to, abys zaregistroval červenou kontrolku nemusíš mít oči přilepený na přístrojovce, toho si člověk všimne i periferním viděním.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
4Dali - ten popis sedí naprosto přesně, taky jsem si nejdřív všiml změny zvuku, současně s ním padala ta ručička manometru a hned jsem chcípal motor. Kontrolku 706-ky neměly, jen budík. Ale jelikož neměly ani termostat a teplota se regulovala dečkou před chladičem takovým kolečkem na kapotě motoru, tak sjem na budíky koukal dost často, skoro furt. Jak se zastavil, už jsem s ním neotočil. Byl kouslej 

-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
OK, s tou kontrolkou to beru zpět. Teď jsem si vzpomněl, že když se mi občas rozsvítí kontrolka motoru, všimnu si toho ihned, i za bílýho dne. Muselo by svítit opravdu silně slunce aby tě nepraštila do očí. Z mých dvou příspěvků výše plyne, že když se něco má pos***, tak se to stejně pos***. A když máš štěstí, tak ti projde i tejden ježdění s motorem co má 110kW/l bez vody. Třeba u motorky je asi největší průser když ti vystřelí olejovej filtr a nasere ti všechen olej pod zadní kolo. Tam už o nějakým zdechnutí motoru včas vůbec nemůže bejt řeč, protože olej hnanej pod tlakem čerpadlem je venku v mžiku, a navíc nevíš co dřív aby sis nerozbil hubu. A slyšel jsem o lidech co to ustáli a motor to taky přežil...Kuba píše:Na to, abys zaregistroval červenou kontrolku nemusíš mít oči přilepený na přístrojovce, toho si člověk všimne i periferním viděním.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5082
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
Ach jo - to je zase debata.....
Uvědomujete si někdy, že když jsem příjde člověk co vás nezná, tak z vás automaticky dostane dojem, že tady je to samej všechnovímavšechnoznám a fšudejsembylaspoňčtyrkrát.....

Uvědomujete si někdy, že když jsem příjde člověk co vás nezná, tak z vás automaticky dostane dojem, že tady je to samej všechnovímavšechnoznám a fšudejsembylaspoňčtyrkrát.....



_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
už taky můžu přidat zkušenost: byl jsem tam na pravidelné servisní prohlídce. Kód k rádiu mi řekli zdarma (i když v ceníku uvedeno 500,-), zdarma vyměnili i podložku spz - vím že je to blbost a jejich reklama, ale potěší to. Auto mi překvapivě vrátili umyté
. Příjemné a pohodové jednání, výsledek prohlídky se mnou probrali, řekli kdy můžu čekat výměnu destiček apod. Takže spokojenost.

_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW

BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Online
- Příspěvky: 1608
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
sven car dnes tradicne znovu potvrdil sve kvality...
dosel jsem tam pred zavirackou (patek)
absolutni ochota a dokonaly pristup...
dekuji
tento servis doporucuji vsem!
dosel jsem tam pred zavirackou (patek)
absolutni ochota a dokonaly pristup...
dekuji
tento servis doporucuji vsem!
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
- Bydliště: Frýdek - Místek
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
Tááák SvenCars zneužit ...
Ve středu mi přestalo jet auto, nejdříve se mi postupně porožínaly všechny kontrolky a nakonec "chcíplo" úplně.
Ve čtvrtek jsem zavolal a:
- zařídili odvoz do svého servisu - z FM do OV
- zjistili kde mám závadu a jali se telafonicky domlouvat, co s vadným dílem
- díl bude v OV (dovoz z Rakouska) v úterý a prý ve středu bych už mohl s autem odjet.
- zatím co tam bude autino stát, tak jsme se domluvili, že by mohli vyměnit oleje v motoru a převodovce, ať tam nemusím jezdit znova za tři týdny na řádně objednaný termín.
Hlavně, všichni byli po telefonu milí a ochotní pomoci a poradit. Bez náznaku otrávených hlasů.
Více editnu až budu mít autko znovu ve svých pazourech
Ve středu mi přestalo jet auto, nejdříve se mi postupně porožínaly všechny kontrolky a nakonec "chcíplo" úplně.
Ve čtvrtek jsem zavolal a:
- zařídili odvoz do svého servisu - z FM do OV
- zjistili kde mám závadu a jali se telafonicky domlouvat, co s vadným dílem
- díl bude v OV (dovoz z Rakouska) v úterý a prý ve středu bych už mohl s autem odjet.
- zatím co tam bude autino stát, tak jsme se domluvili, že by mohli vyměnit oleje v motoru a převodovce, ať tam nemusím jezdit znova za tři týdny na řádně objednaný termín.
Hlavně, všichni byli po telefonu milí a ochotní pomoci a poradit. Bez náznaku otrávených hlasů.
Více editnu až budu mít autko znovu ve svých pazourech

_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
- Bydliště: Frýdek - Místek
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
Byl to altík.
Dnes dopoledne mi už volali
, že si můžu přijet - auto je hotové ... jenže ta moje práce ... když vylezu zpoza volantu náklaďáku v sedm večer v FM, tak do OV to je kus cesty a bez auta nemožné ... navíc se mi zdá, že končí v 17:00.
Jinak mi mezitím stihli po mé prosbě mimo termín vyměnit oleje+filtry v motoru i převodoce a vzduchový filtr. Původně jsem byl objednaný až na září.
Cena 28500 Kč, včetně odvozu na odtahovce z FM do OV. Proti předběžnému odhadu ceny je odchylka minimální. Zdá se mi přiměřená k VOLVU.
EDIT
A dokonce mi s ostrahou domluvili vydání již vyplaceného auta mimo běžnou pracovní dobu - kolem půl deváté večer.
Dnes dopoledne mi už volali

Jinak mi mezitím stihli po mé prosbě mimo termín vyměnit oleje+filtry v motoru i převodoce a vzduchový filtr. Původně jsem byl objednaný až na září.
Cena 28500 Kč, včetně odvozu na odtahovce z FM do OV. Proti předběžnému odhadu ceny je odchylka minimální. Zdá se mi přiměřená k VOLVU.

EDIT
A dokonce mi s ostrahou domluvili vydání již vyplaceného auta mimo běžnou pracovní dobu - kolem půl deváté večer.

Naposledy upravil(a) sramcik dne 22 srp 2008 03:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
Telefon na mne je 775148152,příště až budeš mít problém tak zavolej,a budeš to mít za polovic,a ještě v tom budeš mít hodinu erotických služeb zdarma.sramcik píše:Byl to altík.
Dnes dopoledne mi už volali, že si můžu přijet - auto je hotové ... jenže ta moje práce ... když vylezu zpoza volantu náklaďáku v sedm večer v FM, tak do OV to je kus cesty a bez auta nemožné ... navíc se mi zdá, že končí v 17:00.
Jinak mi mezitím stihli po mé prosbě mimo termín vyměnit oleje+filtry v motoru i převodoce a vzduchový filtr. Původně jsem byl objednaný až na září.
Cena 28500 Kč, včetně odvozu na odtahovce z FM do OV. Proti předběžnému odhadu ceny je odchylka minimální. Zdá se mi přiměřená k VOLVU.
-
Offline
- Příspěvky: 495
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
Vaše skušenost se Svencarem Ostrava
A mě si žádný nenabíd 

_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé