ELEKTROINSTALACE: ložiska alternátoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
ELEKTROINSTALACE: ložiska alternátoru
Budete-li někdo měnit ložiska v altíku Bosch, typ 0 123 315 021, KC 14V, 45-80A, potom je osazen ložisky 0 120 905 525 a 0 120 905 518 (nebo ekvivalent) a uhlíky jsou 1 127 014 028.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
ELEKTROINSTALACE: ložiska alternátoru
To jsou ale čísla Volvo, ne? Jiná to nemá? Nebo jetsli můžeš, tak podle starejch změř rozměry vnější a vnitřní průměr a šířku. Ď.
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
ELEKTROINSTALACE: ložiska alternátoru
Nene, to jsou originál čísla Bosch. Mám ty staré v garáži na Slovensku, tak je přes víkend změřím a hodím to sem.
Tak už se zadařilo to změřit a rozměry jsou následující:
vnější průměr x vnitřní průměr x šířka = 47 x 17 x 14 a 40 x 17 x 12
Jestli mě paměť neklame, tak by se mělo jednat o ekvivalenty ložisek 6303 a 6203, obě ložiska jsou oboustranně zakrytována. Ceny se pohybují u originálů (které jsem kupoval) kolem 150,- a 250,-Kč, pokud oželíte igelitovej pytlík s potiskem Bosch v hodnotě 0,05Kč, tak to samý koupíte řádově kolem 40-70,-Kč
Tak už se zadařilo to změřit a rozměry jsou následující:
vnější průměr x vnitřní průměr x šířka = 47 x 17 x 14 a 40 x 17 x 12
Jestli mě paměť neklame, tak by se mělo jednat o ekvivalenty ložisek 6303 a 6203, obě ložiska jsou oboustranně zakrytována. Ceny se pohybují u originálů (které jsem kupoval) kolem 150,- a 250,-Kč, pokud oželíte igelitovej pytlík s potiskem Bosch v hodnotě 0,05Kč, tak to samý koupíte řádově kolem 40-70,-Kč

Naposledy upravil(a) Kopeček dne 28 bře 2008 16:14, celkem upraveno 2 x.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
ELEKTROINSTALACE: ložiska alternátoru
Dík, běžné značení ložisek vypadá třeba 6206 2RS nebo podobně.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé