2. plastové krycí lišty sloupků - drží na kovových nacvakávacích sponách - stačí jen zatáhnout, vnitřní zrcátko ( mírným tahem nahoru)
3. plastové kryty repro v kufru - jeden nacvakávací čudlík (opatrně stylem pravá/levá) a dva šrubky - jeden u repro, druhý pod osvětlením kufru
4. těsnící guma šíbru
5. sluneční clony - u vnitřních bacha, šroubek v nich funguje jen jako hmoždinka, takže potom pravá/levá, na pr. straně odpojit na sloupku konektor osv. zrcátka
6. střešní panel osvětlení - dva šrouby pod krytem světel a dvě perka, prvně na straně u př. okna a vyháknout perka směrem do kabiny, odpojit konektor osvětlení a šíbru, a dále madla nad dveřmi (plast. krytky šroubů se jen odklápí směrem od středu)
7. plastové nacvakávací čudlíky na vlastním čalounění stropu (na každém sloupku) a jedem čtvercový vzadu uprostřed - ten otočit šroubovákem o 90st.
8. po uvolnění stropu odpojit svítilny nad zad. sedadly
9. u aut s alarmem provléknout čidla, která jsou u předních sloupků, přes čalounění stropu a odlepit pásku, která drží drát před otvorem stř. okna.
10. čalounění stropu vytáhnout zadem (sundat opěrky hlavy)
11. odpojit hadičky na odvod vody v každém rohu stř. okna
12. odpojit řídící jednotku šíbru (nad př. oknem na pravé straně) a vyjmout (jeden plast. zobáček směrem k zrcátku)
13. 8ks šroubů M6 (4 vpředu, 2 uprostřed a 2 vzadu), kterými drží šíbr ke střeše - bacha, šíbr má asi 20kg a docela to bolí, když to spadne na budku. Nejlépe je to vytáhnout ve dvou a směrem dozadu a kufrem ven.
14. střešní okno drží na každé straně dvěma šrouby M6 (torx) a malinkou závlačkou oprostřed
Hodně zdaru a kdyby byl problém, napište...
