Central - nove dalkove ovladani
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sučany
Central - nove dalkove ovladani
Práve dnes som si dal montovať DO, pretože som mal len kľúč, DO aj s montážou cca 2000Sk
_________________
Volvo 850 GLT 2,5 20V manuál,1992
predtým Nissan, Mazda, Seat
Volvo 850 GLT 2,5 20V manuál,1992
predtým Nissan, Mazda, Seat
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Central - nove dalkove ovladani
Takže asi nefunguje vůbec. Na klíč fungovat musí.jenix píše: (na klic central funguje).
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Central - nove dalkove ovladani
pojistky jsi kontroloval?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hluboka nad Vltavou, Čejkovice
Central - nove dalkove ovladani
Jaký je rozdíl v dálkovém ovládání zámků (ovladači) mezi V850 a V70? Já jsem ho ztratil a v CIVA servisu VOLVO Č.Bu. mi řekli cenu 4500,-Kč za nový ovladač(krabičku) s prací. T.j. o 2500,-Kč víc než uvádíte u 850-tek.
_________________
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sučany
Central - nove dalkove ovladani
Nie je dôležitý typ Volva, ale DO resp. centrálu. Skús si vyhľadať RZ CZ KEY Portman , to je univerzálne DO, ktoré mi dnes nahodili, pasuje ku akémukoľvek centrálu, zohnal som ho aj s dobierkou za 117OSK
_________________
Volvo 850 GLT 2,5 20V manuál,1992
predtým Nissan, Mazda, Seat
Volvo 850 GLT 2,5 20V manuál,1992
predtým Nissan, Mazda, Seat
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sučany
Central - nove dalkove ovladani
A ešte mimo témy, v lete ideme do Čejkovic na dovolenou, môžeme potom hodiť reč
_________________
Volvo 850 GLT 2,5 20V manuál,1992
predtým Nissan, Mazda, Seat
Volvo 850 GLT 2,5 20V manuál,1992
predtým Nissan, Mazda, Seat
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hluboka nad Vltavou, Čejkovice
Central - nove dalkove ovladani
Až přijedeš, tak se ozvy. K té dálce- já jsem si objednal origo, proto ta hrozná cena.
_________________
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hluboka nad Vltavou, Čejkovice
Central - nove dalkove ovladani
Tak jsem dnes absolvoval návštěvu ve volvo servisu CIVA Č.Bu. Nová origo krabička DO a její oživení cena 3052,- Kč. Půl hodiny práce, slušné zacházení a cena - plná spokojenost.
_________________
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009
-
Offline
- Příspěvky: 920
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Central - nove dalkove ovladani
Blbý dotaz, ale DO asi neinaktivuje imobilizér, co? Já jen, že mám k Volvu dvoje klíč (teda teď jen jedny, druhé jsou trvale deponované u Marry
) - jedny s imobilizérem, druhé bez (takže jsou leda na otevírání kufru). Případně, máte někdo dobrý tip, kde by se nechal udělat klíč i s imobilizérem? Klidně neorigo, ale s jistotou, že bude fungovat.

_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Central - nove dalkove ovladani
Podle toho co vím,normálně ti ho udělaj v zámečnictví (pokud dělaj klíče i na auta).Švára onehdá chtěl udělat ke své V40 a cena se pohybovala kole 1000 kč i s imobilizérem.Je pravda že ne všude uměj dělat klíče na volva,už jsem se stím také setkal.Nešlo jim o imobilizér,neuměli si poradit s klíčem jako takovím,ale myslím že v nějakém lepším zámečnictví by to neměl být problém.hroch32 píše:Blbý dotaz, ale DO asi neinaktivuje imobilizér, co? Já jen, že mám k Volvu dvoje klíč (teda teď jen jedny, druhé jsou trvale deponované u Marry) - jedny s imobilizérem, druhé bez (takže jsou leda na otevírání kufru). Případně, máte někdo dobrý tip, kde by se nechal udělat klíč i s imobilizérem? Klidně neorigo, ale s jistotou, že bude fungovat.
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Central - nove dalkove ovladani
Centrál musí fungovat na klíč!!! :!: :!: :!:jenix píše:v pojistkach to neni.
ja nemam dalkove ovladani a nemam jak vyzkouset, jestli bude fungovat, kdybych jej koupil.
-
Offline
- Příspěvky: 920
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Central - nove dalkove ovladani
hoffi: díky, tak to bude asi nejjednodušší. Machrovat s dálkovým centrálem nepotřebuju, bylo by mi líto peněz 

_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 3410
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: kus vod Teplic
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Central - nove dalkove ovladani
nechce se mi kvůli tomu zakládat new topic, tak to nacpu sem ...
netušíte jestli se dělá pro C70 (MY99) nějakej lepší klíč než ten obyčejnej + přívěšek s dálkou? Nějakej "vystřelovací" ?
našel jsem na ebayi toto, ale nevím jestli je to použitelné
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2003-200 ... enameZWDVW
netušíte jestli se dělá pro C70 (MY99) nějakej lepší klíč než ten obyčejnej + přívěšek s dálkou? Nějakej "vystřelovací" ?
našel jsem na ebayi toto, ale nevím jestli je to použitelné
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2003-200 ... enameZWDVW
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 2100
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Central - nove dalkove ovladani
To dalkove ovladani je delane v japonsku z nekvalitniho - prilis krehkeho plastu
tfuj, to i S/V40 98' maji lepsi plast...
Takze mam oba ty ovladace po bocich roztriskane a navic i po vymene baterek se da otevrit jen z blizka, kdyz jsem u prednich oken...ostuda.

Takze mam oba ty ovladace po bocich roztriskane a navic i po vymene baterek se da otevrit jen z blizka, kdyz jsem u prednich oken...ostuda.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 920
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Central - nove dalkove ovladani
Tak už jsem vyzkoušel několik "klíčařství" a většinou to bylo něco jako:
"Děláte i klíče na auta s imobilizérem?"
"Jasně, jakej je to rok?"
"96"
"Tak to v pohodě. A co je to za auto?"
"Volvo 850"
"Aha, no oni používaj jiný čipy....(následuje kouknutí do katalogu)....ale mělo by to jít, pučte mi ho...... (chvíle napětí).... aha, tak ono ho to vůbec nepřečte."
"Tak děkuju, na shledanou."
Máte někdo tip v Práglu nebo na jihu, kde by mi ho uďáli?
"Děláte i klíče na auta s imobilizérem?"
"Jasně, jakej je to rok?"
"96"
"Tak to v pohodě. A co je to za auto?"
"Volvo 850"
"Aha, no oni používaj jiný čipy....(následuje kouknutí do katalogu)....ale mělo by to jít, pučte mi ho...... (chvíle napětí).... aha, tak ono ho to vůbec nepřečte."
"Tak děkuju, na shledanou."
Máte někdo tip v Práglu nebo na jihu, kde by mi ho uďáli?
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 5769
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Central - nove dalkove ovladani
Úplně stejná zkušenost, ale abych byl upřímný, tak po přečtení několika topiků zde jsem ani nic jiného nečekalhroch32 píše:Tak už jsem vyzkoušel několik "klíčařství" a většinou to bylo něco jako:
"Děláte i klíče na auta s imobilizérem?"
"Jasně, jakej je to rok?"
"96"
"Tak to v pohodě. A co je to za auto?"
"Volvo 850"
"Aha, no oni používaj jiný čipy....(následuje kouknutí do katalogu)....ale mělo by to jít, pučte mi ho...... (chvíle napětí).... aha, tak ono ho to vůbec nepřečte."
"Tak děkuju, na shledanou."



...přítelkyně šla něco koupit v Tescu, tak jsem z nudy vytáhl klíče od nějakého volva a šel se pobavit do místního klíčnictví - holt jsem přestal kouřit, tak se musím nějak zabavit



_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 3410
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: kus vod Teplic
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Central - nove dalkove ovladani
si děláte prdel, ne? Já potřebuju udělat aspoň jednu sadu (klíč od auta, centrál, klíč od zpátečky) 

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 5769
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Central - nove dalkove ovladani
A kolik topiků tady ještě potřebuješ aby jsi zjistil ten správný postup ???




_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 414
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
Central - nove dalkove ovladani
Kua Lachtan ty si iny ftak 

-
Offline
- Příspěvky: 3410
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: kus vod Teplic
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Central - nove dalkove ovladani
předpokládám, že to bylo na mne ... hmm, nevim, třeba 4? To, že je moje otázka duplikována je způsobeno tím, že tady na to nikdo cca týden nereagoval, topic zapadl za ostatní, tak jsem dotaz položil ještě u nás v topiku o C70. Tam jsem se něco dozvěděl, ale jak to vypadá, tak mi nezbyde nic jinýho než objednat origo klíče (sem by se hodil blijící smajlík, protože ty origo jsou fakt hnus)Lachtan píše:A kolik topiků tady ještě potřebuješ aby jsi zjistil ten správný postup ???![]()
![]()

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 5769
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Central - nove dalkove ovladani
No nebudu tě dále trápit, koupit musíš origo (hnus nehnus - klíče vystavuješ v galérii, nebo je strkáš do zámku ???), vybrousit si to nech kde chceš, ale nakonfigurovat (imobilizer, central, alarm) zase musí autorizák (nebo T6R)
BTW - už se to tady opravdu řešilo asi 5x

BTW - už se to tady opravdu řešilo asi 5x

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 920
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Central - nove dalkove ovladani
V T6R to umí aktivovat? A brousit? To by bylo řešení. Ještě mě kamarádka posílala do Ruské, tak se tam asi dneska cestou do ČB stavím.Lachtan píše:No nebudu tě dále trápit, koupit musíš origo (hnus nehnus - klíče vystavuješ v galérii, nebo je strkáš do zámku ???), vybrousit si to nech kde chceš, ale nakonfigurovat (imobilizer, central, alarm) zase musí autorizák (nebo T6R)![]()
BTW - už se to tady opravdu řešilo asi 5x
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 3410
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: kus vod Teplic
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Central - nove dalkove ovladani
aha, tak to mám asi děravou paměť nebo mi něco utekloLachtan píše: BTW - už se to tady opravdu řešilo asi 5x

... každopádně díky za jednoznačnou odpověď

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 3410
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: kus vod Teplic
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Central - nove dalkove ovladani
sakra ... tohle jsem raději neměl najít. Teď to vypadá tak, že by šel použít stejnej klíč z V70 II. MY2003. Klíč vypadá fyzicky stejně, tlačítek to má dost, takže zbývá už jen otestovat kompatibilitu dálky a imobilizačního čipu.
popisek obrázku - ten vrchní klíč je stejný jako ten můj, ten pod ním bych chtěl
popisek obrázku - ten vrchní klíč je stejný jako ten můj, ten pod ním bych chtěl

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 2100
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Central - nove dalkove ovladani
Potreboval bych sehnat jen tu plastovou krabicku dalkoveho, to je des ze se to tak droli...
A taky vam jde auto otevirat jen do vzdalenosti 0,5m od auta a jeste jen od prednich dveri?
A taky vam jde auto otevirat jen do vzdalenosti 0,5m od auta a jeste jen od prednich dveri?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů