odvezl jsem mu to ve čtvrtek brzo ráno, klíče jsem nechal na vrátnici.
musel jsem odjet na dva dny pryč.
říkal, že dorazí do dílny cca v devět a po jedenáctý volal, že je hotovo.
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
vím, firma šla do konkurzu. na dané lokalitě je nyní nějaký pofidérní bazar s auty. dle toho vypadají i webovky...
každopádně o pár příspěvků výše máš kontakt na pána z Prahy, co Prins servisuje, má i Prins diagnosstiku a je cajk.
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Já už to tu někde psal, ale moje zkušenost s p. Rezkem nebyla pozitivní. Tedy do té doby, dokud jsem neprozřel a to až u Greenfuela v Brně. Měl jsem S60 s Prinsem z Brna, tehdy začínal a byl jedinej v Čr co to mohl dělat (p. Rezkovi jsem pochopil Prins sebral licenci, anebo to do té doby dělal bez ní - nevím, ale vím, že ještě na stránkách měl zbytky Prinsu, ale na zavolání mi řekl, že Prins mi nezamontuje, že nemůže - bavíme se o roku 2008).
Nechal jsem tedy plyn namontovat v Brně a v pohodě si jezdil. Někdy třeba po 80t km se rozsvítila kontrolka, zavolal jsem do Brna že bych přijel a byl jsem odkázán na p. Rezka, že navázali užší spolupráci a že mi to opraví on, alespoň nebudu muset z Prahy do Brna (to bylo někdy 2010-2011). Byl jsem tam na 3 návštěvách a výsledkem bylo, že jsem skončil v Brně, hned popíšu proč. Tam jsem se dozvěděl, že mám něco odpojeného v systému a LPG jezdí na chudou směs, že to musel odpojit p. Rezek (zaslepeno - tedy neupadnuto) a že to mu výslovně do telefonu zakázal. Asi nepočítal, že do Brna jen tak zajedu a náhodou se tím zkontroluje jeho práce. No, nebyl jsem rád.
Do toho Brna jsem se vypravil jenom proto, protože jsem z toho neměl dobrý pocit, nebyl vyřčen jasný ortel co to způsobovalo. Takže náhoda chtěla tomu, že jsem debilitou někoho jiného neřešil problémy způsobené provozem na chudou směs, které mohou být zásadní...
Kdyby vás někoho zajímalo, čím to bylo způsobené, tak nedokážu odpovědět, akorát že se vše zapojilo zpět jak bylo původně a nahrála se aktualizace SW do ŘJ plynu. Od té chvíle zase vše fungovalo perfektně.
Z toho jsem si udělal obrázek, že pořád platí důvěřuj, ale prověřuj a byť kvituji, že jsem u p. Rezka mohl celou dobu být a v podstatě se zúčastnit bádání i telefonování do Brna, prostě všeho okolo mého auta, tak tím, že nakonec udělal věc, o které se bavili a to úplně jinak, než se bavili a bylo mu porazeno, ještě k tomu směrem do problémů a nechal mě s tím odjet jakože v pořádku, tím si u mě připsal hodně negativních bodů.
Vono až by se to odpravilo, tak bych totiž akorát nastoupil kolečko "za to může plyn x ne za to může motor že už má 280t km a co by jste chtěl pane" a tak...známe jak to je. Takhle jsem tomu předešel. Ne jeho zásluhou.
Nikoho nepomlouvám, jenom sepisuju fakta uceleně, tak jak jsem si je poskládal v hlavě "po akci".