rozvody na 850
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sučany
rozvody na 850
Ahojte, potrebujem vedieť, či sa pri výmene rozvodov na 850GLT 2,5 mení aj vodná pumpa. Dík
_________________
Volvo 850 GLT 2,5 20V manuál,1992
predtým Nissan, Mazda, Seat
Volvo 850 GLT 2,5 20V manuál,1992
predtým Nissan, Mazda, Seat
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 890
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
rozvody na 850
ANO měni
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sučany
rozvody na 850
tak to si ma nepotešil
_________________
Volvo 850 GLT 2,5 20V manuál,1992
predtým Nissan, Mazda, Seat
Volvo 850 GLT 2,5 20V manuál,1992
predtým Nissan, Mazda, Seat
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 890
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
rozvody na 850
1100,- až 1500,- dle dodavatele si myslím že neni tak hrozna cena...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sučany
rozvody na 850
Čau,Marra, podľa čoho sa vyberá šírka remeňa a počet zubov, keď sú viaceré k tomu istému modelu?
_________________
Volvo 850 GLT 2,5 20V manuál,1992
predtým Nissan, Mazda, Seat
Volvo 850 GLT 2,5 20V manuál,1992
predtým Nissan, Mazda, Seat
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
rozvody na 850
Vybírá se to podle katalogu....
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Strakonice
rozvody na 850
Na 850 do r.v. 1993 (tvůj případ) je řemen o šířce 21 mm a interval výměny 90 000 km. Délka řemenu a počet zubů je na tvůj motor pouze jeden, nedá se to zaměnit. Od 1994 je řemen o šířce 23 mm a interval výměny 120 000 km.
PS - hlavně vyměn všechno se řemen pohání, tzn. všechny kladky, vodní pumpu a ideální je i měnit plochý drážkovaný řemen včetně vodicích kladek.
PS - hlavně vyměn všechno se řemen pohání, tzn. všechny kladky, vodní pumpu a ideální je i měnit plochý drážkovaný řemen včetně vodicích kladek.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé