Zdravím všetkých. Môže mi niekto poradiť ? Potrebujem zohnať alternátor na V70 D5252T, 12/98. Neviem presne, aký typ mám ( regler je FOOM145206 / 75A od Bosch-u ), pretože stále jazdím a nemôžem byť bez auta, takže to chcem vyriešiť tak, že si zoženiem druhý a potom bude času pozrieť sa na ten pôvodný.
Dík.
Alternátor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
Alternátor
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vodňany
Alternátor
Můj kamarád autoelektrikář to praktikuje tak, když ten alternátor po obědě vyndá, rozebere, zjistí závadu a do 17.00 hod objedná díly, tak druhý den ráno PPL doveze cca 8.00 tak ho do oběda složí namontuje a můžeš frčet. A je to 100% GO. A máš na 150-200t km vystaráno.
Jen trvá déle, když se mění kroužky kolektoru. To musí 12 hod tvrdnout.
To je lepší než válet doma nějakej krám za 3000kč z vrakoviště a nevíš v jakém stavu je.
To by u Vás v SR mohli také umět.
Jen trvá déle, když se mění kroužky kolektoru. To musí 12 hod tvrdnout.
To je lepší než válet doma nějakej krám za 3000kč z vrakoviště a nevíš v jakém stavu je.
To by u Vás v SR mohli také umět.
_________________
V70 2.4 D5 model 2006
V70 2.4 D5 model 2006
-
Offline
- Příspěvky: 302
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Alternátor
Za trojku z vrakáče trochu moc ne?Já ho kupoval za 1500,- a repas by vyšel tak na tu trojkuPaďák píše:To je lepší než válet doma nějakej krám za 3000kč z vrakoviště a nevíš v jakém stavu je.

_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vodňany
Alternátor
Dobrá, já myslel, že by bylo jednoduší nechat repasovat ten vlastní a nemít doma zbytečný kus navíc. Nehledě na to, že když uděláš dobrý repas, tak máš na 150000km vystaráno.
_________________
V70 2.4 D5 model 2006
V70 2.4 D5 model 2006
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Alternátor
75A je nějak málo, nemá tam být něco přes sto A?Boss píše: ( regler je FOOM145206 / 75A od Bosch-u ),
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 302
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Alternátor
To jistě,ale neudělaj ti to asi na počkání.Jinak po dobrým repasu můžeš mít vystaráno mnohem délePaďák píše:Dobrá, já myslel, že by bylo jednoduší nechat repasovat ten vlastní a nemít doma zbytečný kus navíc. Nehledě na to, že když uděláš dobrý repas, tak máš na 150000km vystaráno.


_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Alternátor
Toto jsem zjišťoval na základě SZ,ale proč se nepodělit,i když chápu,že tato čísla jsou poněkud 5místná...Jsou i jiné možnosti(repas nepočítám),ale zase jsou to pak už jiné značky dílů.
Jedná se o alternátor 120A č. 0124515021 nebo jiné č.0986041140
tak ceny jsou tu a jsou s DPH po slevě
Bosch bez vráceni starého 18375Kč
Bosch s vrácením starého dílu 10725,-
Hella starý díl se vrací vždy 10350,-
Jedná se o alternátor 120A č. 0124515021 nebo jiné č.0986041140
tak ceny jsou tu a jsou s DPH po slevě
Bosch bez vráceni starého 18375Kč
Bosch s vrácením starého dílu 10725,-
Hella starý díl se vrací vždy 10350,-
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
Alternátor
Tak som na to konečne prišiel a chyba nebola vôbec v alternátore, no kým ho človek nevyberie a nerozoberie, nemôže nič s istotou tvrdiť. No bol som v kríze, že som bol ochotný problém okamžite riešiť za cenu väčších strát. Budem už opatrnejší.
Chyba bola v regulátore, ktorý má cca 2 mesiace.
P.S.: Ešte by ma zaujímalo, ako sa ten alternátor vyberá - mechanik mi hovoril, že dal dole servo a aj tak musel naklápať motor, aby hoodostal von.
Chyba bola v regulátore, ktorý má cca 2 mesiace.
P.S.: Ešte by ma zaujímalo, ako sa ten alternátor vyberá - mechanik mi hovoril, že dal dole servo a aj tak musel naklápať motor, aby hoodostal von.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]