JJ, to je pravda, nemyslím si že ta statistika je úplně na nic, ale rozhodně není tím, co z ní v médiích dělaj. Podle mě má cenu tam porovnávat pouze výsledky srovnatelnejch modelů, který si kupujou podobný lidi -tam už to může něco nazančovat, samozřejmě za předpokladu, že těch aut toho typu tam bylo dost a že maj jednotlivý značky podobně kvalitní servisy v Německu.tnemec píše:No nevím... na podobné testy mám dost radikální názor. Například do běla mě rozpalují testy operující s tím, kolik závad měla auta na TÜV (obdoba naší STK), kde pravidleně vyhrávají Porsche. No aby ne, když jedou na kompletní lak do autorizáku, když se jim na dveřích objeví škrábanec od klíče (a to nekecám, můj známý s 911 Carrera4 to přesně takto udělal). Hodnotí se totiž jen a pouze to, jak majitel auto na STK připravil. A s tou dekrou to bude dost podobný.
Spolehlivost
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
Spolehlivost
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvky: 71
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
Spolehlivost
jen nevím jak by holuby zvádali volvofórumPavel V píše: A psal bys to švabachem na pergamen, a posílal poštovním holubem
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
Spolehlivost
http://en.wikipedia.org/wiki/IP_over_Avian_Carriers
Ovšem lepší mi připadá technologie SNAP:
http://www.boingboing.net/2006/02/08/da ... ia-sn.html
je to rychlejší než holubi a dokonce i než ADSL :poc:
Ovšem lepší mi připadá technologie SNAP:
http://www.boingboing.net/2006/02/08/da ... ia-sn.html
je to rychlejší než holubi a dokonce i než ADSL :poc:
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Spolehlivost
- W.Churchill (by Goebbels)tnemec píše:Jediná statisika, které věřím, je ta, kterou si sám zfalšuji.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1081
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Spolehlivost
ááá, pán je sečtělý...wickey píše:- W.Churchill (by Goebbels)tnemec píše:Jediná statisika, které věřím, je ta, kterou si sám zfalšuji.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Spolehlivost
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Spolehlivost
každý má svou osobní statistiku. Volvo je moje sedmé auto, předtím Renault25, Renault Megane, 2x Octavia, Peugeot 405, v US jsem jezdil s Kia Sephia. možná mám smůlu na kus, ale Volvo je zatím s velkým náskokem největší žrout peněz na provoz a opravy. za půl roku jsem do něj nasypal za 200k, což je možná více než za posledních dest let do všech ostatních aut dohromady. Nejlepší zkušenost mám, světe div se, se zmiňovanou Kia Sephia, která byla až neuvěřitelný nenáročný držák do které se akorát lil benzín.
_________________
850 AWD Estate, B5254T, r.v. 1996
850 AWD Estate, B5254T, r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvky: 1081
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Spolehlivost
Nemám nějakou podrobnější statistiku a vše se odvíjí od toho, že jsem a) koupil blbé auto, b) náhodavasako píše:každý má svou osobní statistiku. Volvo je moje sedmé auto, předtím Renault25, Renault Megane, 2x Octavia, Peugeot 405, v US jsem jezdil s Kia Sephia. možná mám smůlu na kus, ale Volvo je zatím s velkým náskokem největší žrout peněz na provoz a opravy. za půl roku jsem do něj nasypal za 200k, což je možná více než za posledních dest let do všech ostatních aut dohromady. Nejlepší zkušenost mám, světe div se, se zmiňovanou Kia Sephia, která byla až neuvěřitelný nenáročný držák do které se akorát lil benzín.
a) Do 740 jsem nasypal celkem asi 200 K (PC 70 K), vyměnil jsem na ní skoro vše...
b) 850: 1 rok absolutní spolehlivost, vyměnily se jen věci, o kterých jsem věděl a na které jsem dostal slevu. Pak 50 K za opravu následků toho, že upadla klika, nejspíš vinou bývalého majitele, který neopravil spodek na potkaném motoru. A od té doby už zase 7 kkm bez problémů, celkem už 42 kkm.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
Spolehlivost
:?
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Spolehlivost
Já to aspoň mám na koho svést, bo téměř veškerý problémy u mojeho stroje mají koncernovej původ
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
Spolehlivost
Nejspolehlivější je holandské volvo s francouzským motorem !
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 778
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Spolehlivost
Belgickédrewid píše:Nejspolehlivější je holandské volvo s francouzským motorem !
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 71
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
Spolehlivost
200k to není snad asni možný, co jsi tam proboha měnil či opravovalvasako píše:každý má svou osobní statistiku. Volvo je moje sedmé auto, předtím Renault25, Renault Megane, 2x Octavia, Peugeot 405, v US jsem jezdil s Kia Sephia. možná mám smůlu na kus, ale Volvo je zatím s velkým náskokem největší žrout peněz na provoz a opravy. za půl roku jsem do něj nasypal za 200k, což je možná více než za posledních dest let do všech ostatních aut dohromady. Nejlepší zkušenost mám, světe div se, se zmiňovanou Kia Sephia, která byla až neuvěřitelný nenáročný držák do které se akorát lil benzín.
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
Spolehlivost
jarek.krizan píše:...Netvrdím, že nové Volva jsou super bezporuchové, ale vím jak se serou BMW. Ty nové jsou taky pěkné šroty a nejhorší je X5, to je totalšrot....
šrot? ahaa... strejc ma uz od jara 06 530i a od té doby jedina navsteva servisu protoze chtel odstranit z dvd prehravace tu bezpecnostni pojistku vyypinajici prehravani se zapnutym motorem... ma to jako "sluzebni" auto.. mesicne s tim tak 5000 km minimalne najede. celkove to auto ma pres 100 000 a vubec nic mu neni... nejsem zadnej zastance nemeckejch rachotin, ale zrovna bmw mi prijde docela ferovy... a to ze nekde na netu pisou v jednom clanku ze se xp5ka nekomu vysrala neznamena ze je bmw celoplosne srot... ale to jen tak asi okrajove. NEDOGMATIZOVAT PROSIM!
_________________
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej | r.v. 2005
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej | r.v. 2005
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
Spolehlivost
drewid píše:Nejspolehlivější je holandské volvo s francouzským motorem !
Trochu bych si to dovolil poupravit....
Nejspolehlivější je holandské volvo se švédským ( :ziv: ) motorem !
_________________
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej | r.v. 2005
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej | r.v. 2005
Spolehlivost
David.j píše:200k to není snad asni možný, co jsi tam proboha měnil či opravovalvasako píše:každý má svou osobní statistiku. Volvo je moje sedmé auto, předtím Renault25, Renault Megane, 2x Octavia, Peugeot 405, v US jsem jezdil s Kia Sephia. možná mám smůlu na kus, ale Volvo je zatím s velkým náskokem největší žrout peněz na provoz a opravy. za půl roku jsem do něj nasypal za 200k, což je možná více než za posledních dest let do všech ostatních aut dohromady. Nejlepší zkušenost mám, světe div se, se zmiňovanou Kia Sephia, která byla až neuvěřitelný nenáročný držák do které se akorát lil benzín.
To je hned, já mám bohužel stejnou zkušenost - viz můj příspěvek výše. Namátkou:
- zadní tlumiče (nivomaty): 21000
- lanovody ruční brzdy: 5000
- regulátor otáček ventilátoru (repasovaný díl): 4400
- rozvody: 20000
- el. škrtící klapka (repasovaný díl): 10000
- úhlový převod: 32000....
Drobnosti (destičky, tyčky stabilizátoru, čepy řízení, filtry) neuvádím, to vše za dva roky a 27000 km. Nějakých 80000 Kč, ale je fakt, že vyložené závady jsou "jen" za 46000 Kč. Jen čekám, až odejde zas ETS (odcházejí snad všechny) nebo turbo - to se ještě nepokazilo
A pokud započítám poplatky, pojistky, povinné ručení, olej....tak se na částku kterou uvádí David.j dostanu s přehledem taky.
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Spolehlivost
Jestli to nebude tím, že Jarek se v servisu potkal s trochu větším počtem kusů vozů této značky než ty.kmd píše:šrot? ahaa... strejc ma uz od jara 06 530i ... NEDOGMATIZOVAT PROSIM!jarek.krizan píše:...Netvrdím, že nové Volva jsou super bezporuchové, ale vím jak se serou BMW. Ty nové jsou taky pěkné šroty a nejhorší je X5, to je totalšrot....
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Spolehlivost
Myslím že hlavně to, že je to 530 benzín je v tomhle ohledu směrodatný. Podle mě jsou žrouti peněz hlavně naftový verze, už proto, že toho víc najezdí, a taky proto jak se s nima jezdí. Málokdo je takovej frajer aby u benzínovýho auta denodenně vymetal pavouky z vejfuku za 20 litrů na 100km.libre píše:Jestli to nebude tím, že Jarek se v servisu potkal s trochu větším počtem kusů vozů této značky než ty.kmd píše:šrot? ahaa... strejc ma uz od jara 06 530i ... NEDOGMATIZOVAT PROSIM!
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Spolehlivost
Co se týká X5 , když nepočítám dehty, tak jen V8 jich udržuju 5 kousků a téměř všechny jsou po 100 000 zralé na velkou opravu a jen mimochodem X5 není 530. Vyrábí se na jiné lince v jiném místě a jinými lidmi. I když 530 taky kus od kusu.dali píše:Myslím že hlavně to, že je to 530 benzín je v tomhle ohledu směrodatný. Podle mě jsou žrouti peněz hlavně naftový verze, už proto, že toho víc najezdí, a taky proto jak se s nima jezdí. Málokdo je takovej frajer aby u benzínovýho auta denodenně vymetal pavouky z vejfuku za 20 litrů na 100km.libre píše: Jestli to nebude tím, že Jarek se v servisu potkal s trochu větším počtem kusů vozů této značky než ty.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: PRG
Spolehlivost
Myslím, že Drewid přesně věděl co píšekmd píše:Trochu bych si to dovolil poupravit....drewid píše:Nejspolehlivější je holandské volvo s francouzským motorem !
Nejspolehlivější je holandské volvo se švédským ( :ziv: ) motorem !
... nojo no, to sou ti mladí zobáci
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Spolehlivost
4HonzaV Nj ale podle cen co uvádíš je to autorizák jak vyšitej a ještě k tomu bez slev Nebo se snad pletu?
Jinak já za celou dobu na Cčku (tj. 30000k km) vyměnil tumiče a kotouče s destičkama a pakny na ručku, 2x olej (2x vložka filtru), 1x svíčky, 2x kabinový filtr, 1x palivový filtr. Taky sadu letnich a zimnich gum ale to nepočítám. Na nic víc si nevzpomínám. Jinak jsem jen dokupoval výbavu.
Teď mě čekají rozvody a spojka (daň za T5 )
Jinak já za celou dobu na Cčku (tj. 30000k km) vyměnil tumiče a kotouče s destičkama a pakny na ručku, 2x olej (2x vložka filtru), 1x svíčky, 2x kabinový filtr, 1x palivový filtr. Taky sadu letnich a zimnich gum ale to nepočítám. Na nic víc si nevzpomínám. Jinak jsem jen dokupoval výbavu.
Teď mě čekají rozvody a spojka (daň za T5 )
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
Spolehlivost
Kdepak autorizák, všechno poloviční ceny za práci (oproti AutoHase a spol...) a díly z druhovýroby (kromě tlumičů). Jinak by to bylo 2x dražší...Sibr píše:4HonzaV Nj ale podle cen co uvádíš je to autorizák jak vyšitej a ještě k tomu bez slev Nebo se snad pletu?
Jinak já za celou dobu na Cčku (tj. 30000k km) vyměnil tumiče a kotouče s destičkama a pakny na ručku, 2x olej (2x vložka filtru), 1x svíčky, 2x kabinový filtr, 1x palivový filtr. Taky sadu letnich a zimnich gum ale to nepočítám. Na nic víc si nevzpomínám. Jinak jsem jen dokupoval výbavu.
Teď mě čekají rozvody a spojka (daň za T5 )
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Spolehlivost
No podle těch cen z tebou někdo vyje_al a nebo je XCčko jiná liga co se týká cen. Ale spíš bude platit to první.HonzaV píše: Kdepak autorizák, všechno poloviční ceny za práci (oproti AutoHase a spol...) a díly z druhovýroby (kromě tlumičů). Jinak by to bylo 2x dražší...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
Spolehlivost
To bychom asi museli probrat konkrétně jednu věc po druhé, ale všechny díly jsem se pokoušel sehnat i sám a nikdy se mi to nepodařilo levněji. Práce většinou za 420/hod.Sibr píše:No podle těch cen z tebou někdo vyje_al a nebo je XCčko jiná liga co se týká cen. Ale spíš bude platit to první.HonzaV píše: Kdepak autorizák, všechno poloviční ceny za práci (oproti AutoHase a spol...) a díly z druhovýroby (kromě tlumičů). Jinak by to bylo 2x dražší...
Máš konkrétně na mysli něco z toho seznamu? Rád si nechám poradit, kde by mi auto servisovali levněji a za rozumných podmínek. Ale pokud se jedná o díly, pochybuju že by mě kdy natáhli - leda by existoval tajný zdroj, o kterém ví jen Sibr
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Strakonice
Spolehlivost
No nevím jak u XC, ale já mám následující zkušenost :
- lanovody Scantech (2 ks) - 1020,- Kč
- pakny ruční brzdy Scantech (sada) - 440,- Kč
- opravná sada ruční brzdy - 210,- Kč
- zadní kotouč (originál) - 1000,- Kč/ks
- přední kotouč (originál) - 1500,- Kč/ks
- filtr olejový (originál) - 350,- Kč
- olej Mobil 1 - 250,- Kč/litr (pravda dost dobrá cena, jinak kolem 400,- Kč)
- zadní tlumiče Nivomat (celá sada 2 ks včetně všech šroubů atd. - originál) - 15 000,- Kč - nekupoval jsem, ale mohu běžně koupit
- regulátor otáček ventilátoru - 3 200,- Kč/ks - zcela nový Bosch - nekupoval jsem, mohu běžně koupit
U ostatních tebou uvedených dílů nevím, ale myslím že tě někdo dost natáhnul (hlavně ty lanovody jsou silně zarážející, originál koupím do 1500,- Kč/ks). Nové turbo seženu do 20 000,- Kč.
- lanovody Scantech (2 ks) - 1020,- Kč
- pakny ruční brzdy Scantech (sada) - 440,- Kč
- opravná sada ruční brzdy - 210,- Kč
- zadní kotouč (originál) - 1000,- Kč/ks
- přední kotouč (originál) - 1500,- Kč/ks
- filtr olejový (originál) - 350,- Kč
- olej Mobil 1 - 250,- Kč/litr (pravda dost dobrá cena, jinak kolem 400,- Kč)
- zadní tlumiče Nivomat (celá sada 2 ks včetně všech šroubů atd. - originál) - 15 000,- Kč - nekupoval jsem, ale mohu běžně koupit
- regulátor otáček ventilátoru - 3 200,- Kč/ks - zcela nový Bosch - nekupoval jsem, mohu běžně koupit
U ostatních tebou uvedených dílů nevím, ale myslím že tě někdo dost natáhnul (hlavně ty lanovody jsou silně zarážející, originál koupím do 1500,- Kč/ks). Nové turbo seženu do 20 000,- Kč.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: ronja