
Dekom SERVIS
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1515
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Dekom SERVIS
Asi máš delší převodovku. Jinak samozřejmě občas vytočím motor i já na omezovač, ale to nevadí, v tu chvíli ten hluk nevnímám. Začne vadit až při ustálené rychlosti. I když ani tam není v těch 170 třeba tak extra velkej, jenom to auto začíná bejt od těch cca 140 (možná 150) hlučnější než předtím. Ale ten zvuk motoru v těch otáčkách je u mě takovej vrčivej, líbí se mi 

-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
Vrcivejsi, to bude asi spravny popis na ten zvuk
nad svuj maximalni vykon uz to opravdu vrci , je to takovy jako by sem tam mel rezonator, zajimalo by me jakej zvuk to vydava z venci
Ale rikam, me malinko drnci prihradka od radia, ktery tam neni a musim nalepit kousek molitanu nad sklicko tachaku pac nad nim jak zacina palubka me to tam trochu klepe pri asi 1800otackach, to uz sem vypozoroval, jinak si nevsimam jinych divnych zvuku, ale rikam, pri tehlech otackach , to asi bude zvuk motoru 



_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 354
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Dekom SERVIS
A joooooooo. Jsem zapemněl. Tam jezdím občas pro díly a paní Rálišová mi říkala, že syn je taky nadšenec do Volva. Mi vůbec nedošlo. Tak díky, za připomenutí.aphex píše:V Pardubicích je servisman a volvista, Milan Ráliš v Ohrazenicích.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 354
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Dekom SERVIS
Koukam, že ty jsi dobrej střelec. Nj. ještě mladej. 5000 otaček nejsou vyšší, ale hodně vysoký. 3000-4000 nejsou nižší, ale vyšší. 2000-3000 jsou normální a pod 2000 jsou nízký. Aspon pro me. By mě zajímalo jakou máš s turbem spotřebu, když to takhle točíš. Kdyby jsi měl to co ja tak se na 15ti nezastavíš.jogin3 píše:Aby sem to upresnil, ja sem to dneska vytocil na 2jku asi 5500otacek, byl slyset uz dost motor, ty rezonace nevim, pac ja v takovihle situaci davam pozor kam jedu a co delam, takze nemam cas se soustredit na to, jestli je to takovy zvuk motoru nebo to nekde rezonujeAle rikam, pri nizkych otackach kolem 3000-4000 to nic nedela, auto jede potichu, sand by sme rekl ze i pri 170Km je to v pohode, ale jak mile sem to dneska vytocil na 2jku, tak proste od svyho maximalniho vykonu to jest 5100otacek, to proste uz neni tak tichy a pronika to do kabiny.
Stim, ze na 5000rpm jezdit nebudu, to nevim, pac , pokud chci nekoho natrhnout, pak se jinak neda nez 2jaka vytocit na 5500rpm, dat tam za 3 a znova, nerikam, ze tak jezdim, ael proste si ten vykon kolikrat uzivam a myslim, ze i je na to zavislost![]()
![]()
je fakt, že každý auto potřebuje jinak točit


_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
no pokud chce clovek rychle akcelerovat tak 5000 otacek je v pohode
ze nemam turbo tak pokud clovek chce jet sportovnejsi jizdu tak je nutnosti auto drzet v otackach od 3500 az do 5500
jednou jsem auto vytocil az na 6500 otacek a mimo velkeho revu motoru
jsem si zadne rezonaci ci klapani nevsiml
ze nemam turbo tak pokud clovek chce jet sportovnejsi jizdu tak je nutnosti auto drzet v otackach od 3500 az do 5500
jednou jsem auto vytocil az na 6500 otacek a mimo velkeho revu motoru
jsem si zadne rezonaci ci klapani nevsiml
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
Prave o tom revu mluvim. Pac pri tech 5500otackach uz je dost slyset motor v kabine, Tyrezonace nevim, asi to spis je takovej zvuk motoru, jinak je jasny, ze se me nic neklepalokiller píše:ednou jsem auto vytocil az na 6500 otacek a mimo velkeho revu motoru
jsem si zadne rezonaci ci klapani nevsiml


Mel sem p306 1,816V ten se ochotne nechal vytacet az na6000, tady mam max. vykon na 5100rpm, takze si budu muset zvyknout to radit pri sprintu nako tesne nad touto hodnotou, pac potom stejne z toho nic nevytriskam, mozna vnouzi to de jeste tahat k 5500-6000 lae rikam, auto ma max u 5100rpm(moje).
Dalsi vec je , ze musim jeste vymenit vadnou lambdu, to muze mit taky za naledek horsi zvuk motoru, pac tam urcite jsou spatny hodnoty. Dale na jare bude sportovni filtr od greenu a svycky denso power iridium, musim ric, ze mam s temito veci dobre zkusenosti, filtr pomohl k rychlejsimu vytaceni a svycky kultivovali dobre chod motor.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5061
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Dekom SERVIS
Také ta spotřeba oleje je stav předcházenící výměně - Turbo je novéJarda S40 píše:Já myslel, že už ho máš vyměněný??? Koupil jsi nový, ne?


To je zvlášní, Vóólvik je schopný točit až do omezovače - 6500 rpmjogin3 píše:... auto ma max u 5100rpm(moje)....

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
JJ je to schopny tocit az do 6500, ale pokud mas motor jako ja:B4204T pak jeho maximalni seriovi vykon 118KW je pri 5100rpm, co tocis dal uz jeno tocis do rychlosti nikoli vykonu, pri 6500otackach si troufam rici, ze to je uplna kravina, jelikoz uz je to v cervenym poli a misto nakyho vykonu nebo tak akorat motor rve a nic nedela. Ta rezerva na 5100rpm u naseho motoru do 6500rpm kde zacina myslim cervene pole je dosti velka, ale rikam v techto otackach je potom vetsi prunik motoru do kabiny, ale ten zvuk neni spatny, ale proste uz to narusuje ten klidnej prubeh jizdy
pac maximalni vykon je dosazen, tudiz tech 1400otacek potom je na to aby to rychleji slo do rychlosti a potom kdyz preradis na vetsi stupen si mel trochu vice vytoceny motor a neztratil tim vykon. Jinak jinou vyhodu v tom nevidim.
Ja sem to zatim jen vytocil zhruba na 5500rpm-slo by v pohode vice,ale bojim se , ze nemam tu lambdu ok aby se neco neposralo, uvidim az jak to bude vypadat po vymene lambdy.

Ja sem to zatim jen vytocil zhruba na 5500rpm-slo by v pohode vice,ale bojim se , ze nemam tu lambdu ok aby se neco neposralo, uvidim az jak to bude vypadat po vymene lambdy.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 428
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Dekom SERVIS
Hmm, v každém případě mě zarazilo tvé měření po přijetí na čerpací stanici.jogin3 píše:J neboj, tohle samozrejme vse vim, jak se kontroluje olej, ale ona byla rano jeste tma a asi sem se proste blbe podival.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -![Obrázek]()
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
Stalo se, nevim, proste moje chyba no. Jeste nikdy se me to nestalo, ale ted nevim no,Hmm, v každém případě mě zarazilo tvé měření po přijetí na čerpací stanici.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5061
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Dekom SERVIS
Ale jo, já to až zase tak nestuduju, akorát někdy při těch rozjezdech na křižovatkách zaregistruju, že se rafika dotýká červenéhojogin3 píše:...ale pokud mas motor jako ja:B4204T pak jeho maximalni seriovi vykon 118KW je pri 5100rpm, co tocis dal uz jeno tocis do rychlosti nikoli vykonu...




_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
JJ, to se stava
hlavne ,kdyz nekomu chces natrhnout prdel, kratkodoby zatizeni nevadi. Horsi by bylo kdyby si v tom jel furt po dalnici
. Pokud se zase furt jezdi lehka noha taky to neni dobry, ono kdyz se to jedno za cas vytoci aspon se vypali usazeniny atd. Pokud se nemylim


_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 1515
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Dekom SERVIS
Hmm, tak jsem asi já a možná milion automechaniků magoři. Když totiž měníme olej, kontrolujeme měrkou jeho množství cca po 5 minutách od dolití, nastartování a vypnutí motoru. Nějak nikoho nenapadlo tam nechat auto kvůli výměně oleje do rána a měřit až ráno. Nebo čekat 2 hodiny. Pokud jedu delší štreku na dovolené, podívám se na olej cestou taky, ale 2 hodiny teda nečekám nikdy. Ono totiž vůbec nerozhoduje, jestli naměřím o 1dcl méně nebo více. Rozdíl mezi MIN a MAX na měrce je 1-2l podel vozu a motoru, takže se z toho až tak nestřílí. Akorát bych z toho bral za rozumné, podívat se na olej po ránu před vyjetím, ale i to spíše u náklaďáků, které jsou celej den v provozu. Myslím, že na osobáku to většina měří sotva jednou týdně.libre píše:Hladina oleje se zásadně měří na rovině a při odstaveném motoru (cca 2 hodiny - nejlépe ráno, než s autem někam jedu). Jinak nikdy nezískáš odpovídající údaje a měrku samozřejmě musíš otřít, že.
-
Offline
- Příspěvky: 428
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Dekom SERVIS
No tak po pěti minutách (ale u stopětky mi to neda nestačilo). Já to kontroluju jednou max. dvakrát za měsíc ráno. Nicméně druhá část - otření měrky platí.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -![Obrázek]()
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 1515
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Dekom SERVIS
Jak jinaklibre píše: Nicméně druhá část - otření měrky platí.


-
Offline
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Dekom SERVIS
A jak je dobrej?? sháním pro Volvika nějakýo servisáka a zatím bezvýsledněJirrka píše:A joooooooo. Jsem zapemněl. Tam jezdím občas pro díly a paní Rálišová mi říkala, že syn je taky nadšenec do Volva. Mi vůbec nedošlo. Tak díky, za připomenutí.aphex píše:V Pardubicích je servisman a volvista, Milan Ráliš v Ohrazenicích.

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
Tak dnes me Dekom servis opet mile prekvapil, vypada to, ze budu jezdit sem knam do HK do Dekomu, pac jejich jednani je zatim to nejlepsi co sem v servisech mohl zazit.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Dekom SERVIS
Já si nikdy nemohl stěžovat ani na pradubickej. Akorát se tam nějak moc mění lidi, co přijímají auta do servisu.jogin3 píše:Tak dnes me Dekom servis opet mile prekvapil, vypada to, ze budu jezdit sem knam do HK do Dekomu, pac jejich jednani je zatim to nejlepsi co sem v servisech mohl zazit.
PS: jeden servisák v hradecký Dekomu je původem z pradubickýho

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
jj v HK jsou jednickyjogin3 píše:Tak dnes me Dekom servis opet mile prekvapil, vypada to, ze budu jezdit sem knam do HK do Dekomu, pac jejich jednani je zatim to nejlepsi co sem v servisech mohl zazit.

_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
Dekom SERVIS
Lachtane co jsi tam namontoval, že přibylo 40 koníků
, a nemusíš teď kupovat víc ovsa ???

_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5061
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Dekom SERVIS
Nové turbo - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=9540MIKA píše:Lachtane co jsi tam namontoval, že přibylo 40 koníků, a nemusíš teď kupovat víc ovsa ???



Více ovsa? - já ani nevím. Jsem s průměrnou spotřebou na 10,5-11,0 L/100km, ale 100% po Praze a ještě k tomu víc naposkakuji v kolonách jak jedu

Takže ona je otázka co to vlastně s tou spotřebou provedlo - ještě je moc brzo na to abych dělal nějaké závery.... :?
No, ale konečně mám alespoň pocit, že to jede tak nějak normálně - jak se na slušně vychované autí klidného a rozvážného řidiče sluší a patří

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
Tak, lambda vymenenena, kontrolka , zprovoznena
vse ok, az na podelany predehrev, ktery me asi po 10min., jizdy opet rozsvitil kontrolku
no neni to na hovec???
Je mozny, ze chudaj jednotka byla zmatena, tak me to jeste jednou smazli pri vypnutem motoru a jenom v poloze klicku 2 a cestou domu zatim nic, takze snad to bude ok, jinak 2H.Prace zprovozneni kontrolky a vymena lambdy (vim jak se to dela
)
1150Kc, coz je solidni, musim rict, ze zadarmo byl dalsi vymaz a mozna sem tam byl o 30min dyl, jeste sem se ptal na jiny kravoviny a zjistil sem, ze me trochu zacina prosakovat simerynk(jestli to pisu spravne)
Takze zatim s dekomem spokojenost. Jo, kdyby nekomu sem tam se rozsvecovala lambda, pak to pry dela nejcasteji predehrev, bud konektor nebo nacatej odpor,(na funkci lambdy a behu motoru to nema vliv, pouze sou horsi emise pri studenym motoru) tak az se me to rozsviti a zacne me to stvat, musim tam jeste na 2-3hodinovou cestu zajet at to cely projde a premeri.







Takze zatim s dekomem spokojenost. Jo, kdyby nekomu sem tam se rozsvecovala lambda, pak to pry dela nejcasteji predehrev, bud konektor nebo nacatej odpor,(na funkci lambdy a behu motoru to nema vliv, pouze sou horsi emise pri studenym motoru) tak az se me to rozsviti a zacne me to stvat, musim tam jeste na 2-3hodinovou cestu zajet at to cely projde a premeri.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
jj Dekom HK je jednicka

no snad uz to budes mit okajogin3 píše:Tak, lambda vymenenena, kontrolka , zprovoznenavse ok, az na podelany predehrev, ktery me asi po 10min., jizdy opet rozsvitil kontrolku
no neni to na hovec???
Je mozny, ze chudaj jednotka byla zmatena, tak me to jeste jednou smazli pri vypnutem motoru a jenom v poloze klicku 2 a cestou domu zatim nic, takze snad to bude ok, jinak 2H.Prace zprovozneni kontrolky a vymena lambdy (vim jak se to dela
![]()
![]()
)
1150Kc, coz je solidni, musim rict, ze zadarmo byl dalsi vymaz a mozna sem tam byl o 30min dyl, jeste sem se ptal na jiny kravoviny a zjistil sem, ze me trochu zacina prosakovat simerynk(jestli to pisu spravne)
Takze zatim s dekomem spokojenost. Jo, kdyby nekomu sem tam se rozsvecovala lambda, pak to pry dela nejcasteji predehrev, bud konektor nebo nacatej odpor,(na funkci lambdy a behu motoru to nema vliv, pouze sou horsi emise pri studenym motoru) tak az se me to rozsviti a zacne me to stvat, musim tam jeste na 2-3hodinovou cestu zajet at to cely projde a premeri.
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
Jo, mimochodem na vliv jizdich vlastnosti , to je docela znat, sem to mel jet protahnou
, tak sem tak ucinil a muzu rict, ze to jede lip, uvidime co na to psotreba jestli trochu klesne, kdyz to ted ma spravny udaje.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Chvaletice
- Vůz: V70 III 2,4 D5 136kW
Dekom SERVIS
Ahoj, zkusím to tu trochu oživit a podělit se o osobní zkušenost s DEKOM HK - byl jsem tam letos v lednu. O osobním přístupu se rozepíšu rád a o tom odborném ještě radši. Bylo to v době, kdy měli v Pardubicích zavřeno pro rekonstrukci. Byl jsem tam s čerstvě koupenou V70 III (2008, d5, 136kW, 185000km). V té době jsem tam byl ještě s těhotnou přítelkyní. Čím začít. Po telefonu se tvářili velice příjemně - objednal jsem se na počeštění a preventivní kontrolu. Po příjezdu to už tak slavné nebylo. Naše auto bylo z Německa z bazaru, asi nějakou dobu tam stálo, takže se dalo předpokládat, že tam něco najdou - minimálně na diganostice. Byl jsem tam preventivně, aby mi řekli co a jak a případně se nechat objednat na rozvody a další potřebné věci.
Když jsme viděli, že je dealerství spojené s Landroverem a Jaguárem, tak jsme se necítili už moc jako doma. A taky se k nám chovali přesně podle toho, že jsme přijeli se "starým volvem". Se všemi Jaguáristy a majiteli Land Roverů tam jednali v rukavičkách. Všechno hned. Se mnou přijímací technik jednal jak s nějakým jelitem (všem těm kravaťákům nabídli pití, občerstvení - mé přítelkyně se nikdo nezeptal ani jestli nechce vodu - a to byla těhotná. Tolik k osobnímu přístupu.
Po nahlášení potřebných údajů jsme nechali odjet auto do haly. Čekali jsme a čekali. Občerstvení jsme si sehnali sami. To už mě torchu mrzelo, že jsem tam vůbec jezdil. Ovšem dorazil nás technik. Přinesl jakýsi výpis diagnostiky - 2 A4 plné chyb. A začal mi vyprávět o tom, jak je tam všechno špatně a tónem, jako by naše Volvo bylo na konci životnosti. Pak mi ještě řekl, že auto blbě táhne a je kaput DPF a že přibývá olej (což je normální jev, když se pravidelně nevypaluje a nebo se cyklus přeruší).... Oni nevěděli, že nejsem blb... Tak jsem si patřičný seznam závad vzal. Zaplatil hodinovku a počeštění auta a jel domů.
Doma jsem nejprve odsál přebytečný olej, dojel do dílny a tam ho preventivně vyměnil. Mimochodem od té doby nepřibyla ani decka a DPF se krásně vypaluje - bylo to jen tím, že auto dlouho stálo v bazaru a dělaly se s ním jen 5 min jízdy. Pak jsem vzal od kamaráda diagnostiku, smazal všechny chyby a a světe div se... žádná nenaskočila (pouze ovládání výřivých klapek - výměna táhla za 200) - že by ty všechny chyby předím byly jen vybitou baterkou? - opět proto, že to auto stálo dlouho v bazaru a byla zima? Néééé... Auto je úplně na odpis přece a zaplať jinak nedojedeš ani domů.... To je prosím přístup technika hradeckého DEKOMU. Neříkam, že jsou takoví všichni, ale čekal bych osobní přístup na úrovni profesionálů a né poučování malýho Jardy stylem koupil jste si šrot, ale máte štěstí, my vám to tu dáme do cajku...
Mimochodem - seznam chyb, které byly strašně "kritické" obsahoval víceméně výpis z komfortní jednotky - nedojelo okno na správnou polohu, nejde tenhle spínač, nejde tamto čidlo... Jediná chyba od motoru byla od čidla oleje (více oleje) a od klapek - táhlo.
Když jsme viděli, že je dealerství spojené s Landroverem a Jaguárem, tak jsme se necítili už moc jako doma. A taky se k nám chovali přesně podle toho, že jsme přijeli se "starým volvem". Se všemi Jaguáristy a majiteli Land Roverů tam jednali v rukavičkách. Všechno hned. Se mnou přijímací technik jednal jak s nějakým jelitem (všem těm kravaťákům nabídli pití, občerstvení - mé přítelkyně se nikdo nezeptal ani jestli nechce vodu - a to byla těhotná. Tolik k osobnímu přístupu.
Po nahlášení potřebných údajů jsme nechali odjet auto do haly. Čekali jsme a čekali. Občerstvení jsme si sehnali sami. To už mě torchu mrzelo, že jsem tam vůbec jezdil. Ovšem dorazil nás technik. Přinesl jakýsi výpis diagnostiky - 2 A4 plné chyb. A začal mi vyprávět o tom, jak je tam všechno špatně a tónem, jako by naše Volvo bylo na konci životnosti. Pak mi ještě řekl, že auto blbě táhne a je kaput DPF a že přibývá olej (což je normální jev, když se pravidelně nevypaluje a nebo se cyklus přeruší).... Oni nevěděli, že nejsem blb... Tak jsem si patřičný seznam závad vzal. Zaplatil hodinovku a počeštění auta a jel domů.
Doma jsem nejprve odsál přebytečný olej, dojel do dílny a tam ho preventivně vyměnil. Mimochodem od té doby nepřibyla ani decka a DPF se krásně vypaluje - bylo to jen tím, že auto dlouho stálo v bazaru a dělaly se s ním jen 5 min jízdy. Pak jsem vzal od kamaráda diagnostiku, smazal všechny chyby a a světe div se... žádná nenaskočila (pouze ovládání výřivých klapek - výměna táhla za 200) - že by ty všechny chyby předím byly jen vybitou baterkou? - opět proto, že to auto stálo dlouho v bazaru a byla zima? Néééé... Auto je úplně na odpis přece a zaplať jinak nedojedeš ani domů.... To je prosím přístup technika hradeckého DEKOMU. Neříkam, že jsou takoví všichni, ale čekal bych osobní přístup na úrovni profesionálů a né poučování malýho Jardy stylem koupil jste si šrot, ale máte štěstí, my vám to tu dáme do cajku...
Mimochodem - seznam chyb, které byly strašně "kritické" obsahoval víceméně výpis z komfortní jednotky - nedojelo okno na správnou polohu, nejde tenhle spínač, nejde tamto čidlo... Jediná chyba od motoru byla od čidla oleje (více oleje) a od klapek - táhlo.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé