Dekom SERVIS
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Dekom SERVIS
Cau, mate prosim nekdo zkusenosti s Dekom servisem v Hradci Kralove? Nevim zda si zajet na tu kompletni prohlidku do malyho servisu Dekom tady u nas v HK nebo zajet do Pardubic do Dekomu. De me hlavne o to, aby me ten serviska rekl, zkutecnou pravdu ane, ze je tohle a tamto spatny a chtel si namastiti kapsu. Uz sem se stim parkrat setkal, ale nechci hazet hambu na Dekom, pac sem tam jeste nebyl.
Diky za radu.
Diky za radu.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
no v dekomu pardubicich jsou pekny vycurankove (prominte za ten vyraz ale dost tam na vsem rejzujou)
v HK jsou docela solidni ale ne zas tak nejlevnejsi (ale rikaj snad vse na rovinu)
ale zavadu se startovanim mne spravili za dva dny narozdil od pardubic kde to stalo 14 dni a na nic neprisli
jinak znamej mel problem s prednim sklem, ktere mu v pardubicich spackali
tak to zacal davat nejakemu servisakovi, kterej ma lincenci i na Volva
dal mu to za par korun do kupy
sidli nekde kdyz se jede smerem na horice kolem hriste lokomotivy kde se pak odboci doprava na plotiste
tak nekde primo blizkosti trate
v HK jsou docela solidni ale ne zas tak nejlevnejsi (ale rikaj snad vse na rovinu)
ale zavadu se startovanim mne spravili za dva dny narozdil od pardubic kde to stalo 14 dni a na nic neprisli
jinak znamej mel problem s prednim sklem, ktere mu v pardubicich spackali
tak to zacal davat nejakemu servisakovi, kterej ma lincenci i na Volva
dal mu to za par korun do kupy
sidli nekde kdyz se jede smerem na horice kolem hriste lokomotivy kde se pak odboci doprava na plotiste
tak nekde primo blizkosti trate
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Dekom SERVIS
Ne, ja tam jedu jen na tu pkompletni prohlidku . objednal sem se v HK. Jinak znte nekoho , kdo Volva umi , je solidni , a ne zase tak moc drahej? De me o to, jestli me v HK zjisti chybu, pac me nesviti vubec kontrolka lambdy tak se bojim toho, ze je zhasnuta zamerne. Takze pokud by zjistili chybu, budu to muset nekde nechat opravit.
Diky
Diky
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
no pokud tam mas nejakou chybu tak to v HK urco zjisti
ale nevim proc by si mel mit zamerne kontrolku lambdy zhasnutou
ale nevim proc by si mel mit zamerne kontrolku lambdy zhasnutou
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Dekom SERVIS
No, co sem se ptal servisaku, tak rikali, ze se to tak dela, ta kontrolka neznamena jenom labda, ale je to kontrolka rizeni emisi a elektriky motoru. No pokud se tam neco podelalo, tak dotycnej to nechtel spravovat a tak odmontoval zarovku aby to nebylo videt. Nevim uvidime, kazdopadne auto jede normalne, tak snad bude jenom praskla zarovka.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
jak vis ze mas zlou zarovku
to ti rikali?
to ti rikali?
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Dekom SERVIS
Specialista na Volva v okolí Pce a HK by mě taky zajimal. Zatím jsem dával auta ke známemu opravaří a vždy si poradil. Když vím co je závada, tak opravu uděla každej šikovnej automechanik. V Pce v Dekomu jsem byl dat auto prohlídnout. Nevím jestli ho fakt prohlídli, ale konstatovali, že je v pořádku, pouze bude třeba asi za 10 tis. km vyměnit brzdové destičky na zadních kolech, že už jsou ojetější a nasadili mi podtlakovou hadičku, protože mi neukazoval budík od turba. Ceny byly : Kontrola vozidla - 592,-kč
diagnostika - 250,-kč
oprava podtlak. - 237,-Kč
+ 19 % DPH
Možna zbytečně vydané peníze, ale pro klid duše
.
diagnostika - 250,-kč
oprava podtlak. - 237,-Kč
+ 19 % DPH
Možna zbytečně vydané peníze, ale pro klid duše

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Dekom SERVIS
¨Nevim, ale kontrolka lambda sondy by se mela rozsvitit pred startem a po startu zhasnbout. No a me nedela nic proste vubec nesviti. Tak je bud 1 moznost ze praskla nebo ji nekdo zamerne vytahnul aby nesvitila.killer píše:jak vis ze mas zlou zarovku
to ti rikali?
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
jak jsem psal tak nekde u trate by mel byt servis, ktery se vyzna i ve Volvechkiller píše:no v dekomu pardubicich jsou pekny vycurankove (prominte za ten vyraz ale dost tam na vsem rejzujou)
v HK jsou docela solidni ale ne zas tak nejlevnejsi (ale rikaj snad vse na rovinu)
ale zavadu se startovanim mne spravili za dva dny narozdil od pardubic kde to stalo 14 dni a na nic neprisli
jinak znamej mel problem s prednim sklem, ktere mu v pardubicich spackali
tak to zacal davat nejakemu servisakovi, kterej ma lincenci i na Volva
dal mu to za par korun do kupy
sidli nekde kdyz se jede smerem na horice kolem hriste lokomotivy kde se pak odboci doprava na plotiste
tak nekde primo blizkosti trate
znamej co mu v pardubicich spackali predni sklo tak to dava jedine k nemu
zkusim se zeptat znameho jak se jmenuje
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
jasny tak to pak jojogin3 píše:¨Nevim, ale kontrolka lambda sondy by se mela rozsvitit pred startem a po startu zhasnbout. No a me nedela nic proste vubec nesviti. Tak je bud 1 moznost ze praskla nebo ji nekdo zamerne vytahnul aby nesvitila.killer píše:jak vis ze mas zlou zarovku
to ti rikali?
no uvidis v servisu co ti na to reknou
Naposledy upravil(a) killer dne 05 led 2008 16:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Dekom SERVIS
No doufam, ze reknou , zadna chyba a tudiz praskla zarovka. 

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Dekom SERVIS
¨Tak sem dneska absolvoval s volvikem kompletni prohlidku s diagnostikou v DEKOMU v HK. Musim , ale rici, ze servis je velice seriozni!! Auto se mnou mechanik do puntiku prosel, vse zkontroloval, dolil zadarmo chladici kapalinu, zmeril vse co se dalo, vsechny kapaliny, jestli jsou dobry. Dale se i priznive vyvijela cena. Pac me rekli 970n ahodinu
nenechal sem se, rekl sem jim , ze v pardubicich na moje auto chteji 560 na hodinu. Okamzite vedouci bral telefon a volal do Dekomu v Par. Tam mu to potvrdili, tak za mnou prisel, omluvil se a rekl ze me da tarif na moje auto 500Kc s DPH, coz me zarazilo, pac v HK neni servis , ktery by byl levnejsi, natoz autorizovany.
Problem nastal az pri diagnostice, kde se ukazalo, ze kontrolka lambdy je opravdu zhasnuta umyslne. Takze obe lambdy nahlasily chybu, tak mechanik chybu vymazal obe, nastartoval sem a jedna chyba lambdy te zadni se uz neukazala, ale predni se rozsvitila znova. Takze me ceka vymena 1 nebo 2 lambda sond.
Dalsi sok, prisel po te, co sem vytahnul merku a tam bylo pod RISKOU MINIMUM oeje!!!!
:pij: me malem tam zbyrali, verim tomu , ze sem byl zelenej. Pac ja osel, sem sice olej zkontroloval, ale myslim si ze spatne, prijel sem k benzince a natankoval sem a zmeril olej, bud sem se blbe podival nebo se me to zdalo byt ok. Dnes sem se prezvedcil, ze to OK NENI!!! Nejradsi by sem si namlatil, pac stim jezdim uz tyden! Je fakt , ze lehka noha, takze snad se nic neposkodilo, zitra jedu omazite na vymenu oleje a filtru. Misto 0W30 tam dam MOBIL SYNT S 5W40, ktery se me osvedcil a verim, ze i pro tento motor bude lepsi nez 0W30, ktery tam je udajne ted.
Nakonec sem nechal 1000Kc v Dekomu, ale odnesl sem si aspon dobry pocit, ze krome lambdy , a malo oleje zatim je vse ok. Ted uz jenom se modlim k panubohu, aby me ten olej nemizel. Budu to bedlive sledovat, pac potom uz jedine by bylo v riti turbo. Ale kontroloval ho vizuelne, tam olej nikde nebyl, nebyl olej ani v sani. Tak snad turbo olej zatim neckaka, ale nemeni to nic na tom , ze muze propoustet do spalovani.
Tak asi tak
Musim, rici, ze jsem narazil na dobreho predchoziho majitele, ktery je velmi seriozni a je ochoten dat 50% z castky, ktera bude za opravu lambdy!!! Musim rici, ze si ho zatim(zatim, protoze jeste me nic nedal :mrgreen: ) velmi vazim a sem i rad, ze sem to koupil prave od neho. Je teda pravda, ze v olomouci kuci na diagnostice nic nezjistili, nevim, jak je to mozne, reknete me proc? Jak to mohlo porjit EMISEMA kdyz jsou lambdy v riti.
Jo neni na to , byt u te kontroly osobne a na vlastni oci videt diagnostiku sveho auta!!!


Problem nastal az pri diagnostice, kde se ukazalo, ze kontrolka lambdy je opravdu zhasnuta umyslne. Takze obe lambdy nahlasily chybu, tak mechanik chybu vymazal obe, nastartoval sem a jedna chyba lambdy te zadni se uz neukazala, ale predni se rozsvitila znova. Takze me ceka vymena 1 nebo 2 lambda sond.
Dalsi sok, prisel po te, co sem vytahnul merku a tam bylo pod RISKOU MINIMUM oeje!!!!

Nakonec sem nechal 1000Kc v Dekomu, ale odnesl sem si aspon dobry pocit, ze krome lambdy , a malo oleje zatim je vse ok. Ted uz jenom se modlim k panubohu, aby me ten olej nemizel. Budu to bedlive sledovat, pac potom uz jedine by bylo v riti turbo. Ale kontroloval ho vizuelne, tam olej nikde nebyl, nebyl olej ani v sani. Tak snad turbo olej zatim neckaka, ale nemeni to nic na tom , ze muze propoustet do spalovani.
Tak asi tak

Jo neni na to , byt u te kontroly osobne a na vlastni oci videt diagnostiku sveho auta!!!
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
pane jo to by me zajimalo co se stalo v pardubicich ze tak slevnili
pred pul rokem byla normoz taxa 900Kc za hodinu
asi pocitili odliv zakazniku
s tou lambdou je otazka co s ni presne je (treba neni vubec spatna a chyba je nekde jinde)
ale emise ti projdou i bez lambdy pokud auto spaluje podle tabulek STK
pred pul rokem byla normoz taxa 900Kc za hodinu
asi pocitili odliv zakazniku

jinak jde videt ze asi v olomouci to pekne odflakli, pokud nemas znameho a nebo si na to nedohlidnes tak te hned osulejjogin3 píše: Je teda pravda, ze v olomouci kuci na diagnostice nic nezjistili, nevim, jak je to mozne, reknete me proc? Jak to mohlo porjit EMISEMA kdyz jsou lambdy v riti.

s tou lambdou je otazka co s ni presne je (treba neni vubec spatna a chyba je nekde jinde)
ale emise ti projdou i bez lambdy pokud auto spaluje podle tabulek STK
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 406
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
Dekom SERVIS
Heh myslim ze som sa trafil celkom presne ked som Ti pisal co tomu moze byt. :mrgreen:jogin3 píše:¨Tak sem dneska absolvoval s volvikem kompletni prohlidku s diagnostikou v DEKOMU v HK. Musim , ale rici, ze servis je velice seriozni!! Auto se mnou mechanik do puntiku prosel, vse zkontroloval, dolil zadarmo chladici kapalinu, zmeril vse co se dalo, vsechny kapaliny, jestli jsou dobry. Dale se i priznive vyvijela cena. Pac me rekli 970n ahodinunenechal sem se, rekl sem jim , ze v pardubicich na moje auto chteji 560 na hodinu. Okamzite vedouci bral telefon a volal do Dekomu v Par. Tam mu to potvrdili, tak za mnou prisel, omluvil se a rekl ze me da tarif na moje auto 500Kc s DPH, coz me zarazilo, pac v HK neni servis , ktery by byl levnejsi, natoz autorizovany.
![]()
Problem nastal az pri diagnostice, kde se ukazalo, ze kontrolka lambdy je opravdu zhasnuta umyslne. Takze obe lambdy nahlasily chybu, tak mechanik chybu vymazal obe, nastartoval sem a jedna chyba lambdy te zadni se uz neukazala, ale predni se rozsvitila znova. Takze me ceka vymena 1 nebo 2 lambda sond.
Dalsi sok, prisel po te, co sem vytahnul merku a tam bylo pod RISKOU MINIMUM oeje!!!!:pij: me malem tam zbyrali, verim tomu , ze sem byl zelenej. Pac ja osel, sem sice olej zkontroloval, ale myslim si ze spatne, prijel sem k benzince a natankoval sem a zmeril olej, bud sem se blbe podival nebo se me to zdalo byt ok. Dnes sem se prezvedcil, ze to OK NENI!!! Nejradsi by sem si namlatil, pac stim jezdim uz tyden! Je fakt , ze lehka noha, takze snad se nic neposkodilo, zitra jedu omazite na vymenu oleje a filtru. Misto 0W30 tam dam MOBIL SYNT S 5W40, ktery se me osvedcil a verim, ze i pro tento motor bude lepsi nez 0W30, ktery tam je udajne ted.
Nakonec sem nechal 1000Kc v Dekomu, ale odnesl sem si aspon dobry pocit, ze krome lambdy , a malo oleje zatim je vse ok. Ted uz jenom se modlim k panubohu, aby me ten olej nemizel. Budu to bedlive sledovat, pac potom uz jedine by bylo v riti turbo. Ale kontroloval ho vizuelne, tam olej nikde nebyl, nebyl olej ani v sani. Tak snad turbo olej zatim neckaka, ale nemeni to nic na tom , ze muze propoustet do spalovani.
Tak asi takMusim, rici, ze jsem narazil na dobreho predchoziho majitele, ktery je velmi seriozni a je ochoten dat 50% z castky, ktera bude za opravu lambdy!!! Musim rici, ze si ho zatim(zatim, protoze jeste me nic nedal :mrgreen: ) velmi vazim a sem i rad, ze sem to koupil prave od neho. Je teda pravda, ze v olomouci kuci na diagnostice nic nezjistili, nevim, jak je to mozne, reknete me proc? Jak to mohlo porjit EMISEMA kdyz jsou lambdy v riti.
Jo neni na to , byt u te kontroly osobne a na vlastni oci videt diagnostiku sveho auta!!!
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Dekom SERVIS
No, na diagnostice to napsalo, primo missing siginal lambda sonda frotn a to sami i pro tu zadni, tak se chyby smazali, nastartovalo se to zadni uz byla OK ale ta sama chyba se napsala u ty predni. Takze nicim jinym nez lambdou to byt asi nemuze,pac me hned rekl, ze je to spatna lambda. I s vypisu chyby je jasny , ze tam nejde siginal od ty predni lambdy tak vypada, ze je opravdu spatna. Jinak kdyby nebyla pak by to psalo jinou chybu.killer píše: s tou lambdou je otazka co s ni presne je (treba neni vubec spatna a chyba je nekde jinde)
Dale, mame podezreni, ze i predchozimu majiteli tam nalili malo oleje, takze servis Olomouc nevim,nevim. Pac my sme dnes vylili 4litry. Na merce to bylo pod minimem. Nalili jsme tam 4litry noveho, byla to ta sama hladina, nalili sme tam dalsich 1,3L a to vyhovuje. Co sme koukali na svicky co byli meneny, tak nebyli ani po skvrne oleje. Vcera me kontrolovali tesnotst hadic a sani od turba, ani naznak , ze by propoustelo olej. Tudiz je mala pravdepodobnost, ze se staratilo tolik oleje. Pokusim se jeste nekde zjistit kolik mu uctovali olej, ted kazdopadne to budu sledovat, ale technici me podvrdili, ze od vymeny po vymenu nebudu z nejvetsi pravdepodobnosti dolivat nic.
Uvidime, pevne doufam, ze maji pravdu

Jinak ostatni je vse ok, sem MAXIMALNE SPOKOJENY. Ted jen opravit tu lambdu a doufam, ze to bude vse ok. Pac ta kontrolka ma na starosti jiny veci, ale chyba byla opravdu jen na lambde.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pardubice
Dekom SERVIS
V Pardubicích je servisman a volvista, Milan Ráliš v Ohrazenicích.
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
-
Offline
- Příspěvky: 499
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Dekom SERVIS
Hladina oleje se zásadně měří na rovině a při odstaveném motoru (cca 2 hodiny - nejlépe ráno, než s autem někam jedu). Jinak nikdy nezískáš odpovídající údaje a měrku samozřejmě musíš otřít, že.jogin3 píše:Dalsi sok, prisel po te, co sem vytahnul merku a tam bylo pod RISKOU MINIMUM oeje!!!!:pij: me malem tam zbyrali, verim tomu , ze sem byl zelenej. Pac ja osel, sem sice olej zkontroloval, ale myslim si ze spatne, prijel sem k benzince a natankoval sem a zmeril olej, bud sem se blbe podival nebo se me to zdalo byt ok. Dnes sem se prezvedcil, ze to OK NENI!!! Nejradsi by sem si namlatil, pac stim jezdim uz tyden! Je fakt , ze lehka noha, takze snad se nic neposkodilo, zitra jedu omazite na vymenu oleje a filtru. Misto 0W30 tam dam MOBIL SYNT S 5W40, ktery se me osvedcil a verim, ze i pro tento motor bude lepsi nez 0W30, ktery tam je udajne ted.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -![Obrázek]()
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Dekom SERVIS
J neboj, tohle samozrejme vse vim, jak se kontroluje olej, ale ona byla rano jeste tma a asi sem se proste blbe podival.
Jinak co si myslite na tu diagnostiku, ukazala primo na lambdu tak si myslim pokud dam novou , tak by melo byt vse ok ne? Jinou chybu nenahlasila, takze oni me znovuzprovozni kontrolku a ta by mela po vymene lambdy zhasnout, i kdyz vim, ze kontroluje vice veci, ale rikam, jinak chyba tam nebyla.
Jinak co si myslite na tu diagnostiku, ukazala primo na lambdu tak si myslim pokud dam novou , tak by melo byt vse ok ne? Jinou chybu nenahlasila, takze oni me znovuzprovozni kontrolku a ta by mela po vymene lambdy zhasnout, i kdyz vim, ze kontroluje vice veci, ale rikam, jinak chyba tam nebyla.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
Dekom SERVIS
starsi Volva dost zerou olej
ma S60 si za pul roku kolem 1,5l oleje klido veme
ma S60 si za pul roku kolem 1,5l oleje klido veme

_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Dekom SERVIS
Pro 40-ky s benzínem to zřejmě neplatí, jak jsem se bavil s Hášou, tak od výměny k výměně (20kkm) nedolíváme, ubyde asi 1/2 - 1l oleje. Alespoň jsem neviděl zatím u žádné takovou spotřebu oleje jako u větších 5-ti válců. Pokud to ale někomu u S/V 40 žere třeba 1l na 5000km nebo ještě víc, napište to prosím. Ať máme přehled.killer píše:starsi Volva dost zerou olej
ma S60 si za pul roku kolem 1,5l oleje klido veme
P.S. Vyjímkou asi budou turbomotory před smrtí turba

-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 5744
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Dekom SERVIS
minimálně 1l/1000km
Turbo - co jiného

Turbo - co jiného

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Dekom SERVIS
Já myslel, že už ho máš vyměněný??? Koupil jsi nový, ne?Lachtan píše:minimálně 1l/1000km![]()
Turbo - co jiného
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Dekom SERVIS
No, me turbo kontrolovali je pry ok. Koukal sem na svicky ty sou ciste, takze olej by me to nemelo zrat ani spalovat.
Dneska sem to trochu projel, jediny co me trochu zaskocilo, je ze ve vyssich otackach asi 5500-6000 uz ten motor je dost slyset v kabine(docela me prislo , ze i rve), je mozny , ze je to toulambdou co odesla do vecnych lovist
a jsou i trochu rezonace,nekde sem to cetl ze je to asi snad normalni, ale musim vsude mozne kde narazim na neco, co me pri urcitych otackach rezonuje, dat neco na vypln :mrgreen: . Je teda fakt, ze tam zatim nemam radio, takze ty kabely ve vnitr se tam vseljak klepou
.
Dneska sem to trochu projel, jediny co me trochu zaskocilo, je ze ve vyssich otackach asi 5500-6000 uz ten motor je dost slyset v kabine(docela me prislo , ze i rve), je mozny , ze je to toulambdou co odesla do vecnych lovist


_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Dekom SERVIS
Motor je v autě asi od 140km/h slyšet čím dál víc, ve 170 už až dost. To normální je. Vibrace a rezonance nemám, tak nevím. Nicméně na 5000rpm a více asi jezdit nebudeš, takže to neřeš.
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Dekom SERVIS
Aby sem to upresnil, ja sem to dneska vytocil na 2jku asi 5500otacek, byl slyset uz dost motor, ty rezonace nevim, pac ja v takovihle situaci davam pozor kam jedu a co delam, takze nemam cas se soustredit na to, jestli je to takovy zvuk motoru nebo to nekde rezonuje
Ale rikam, pri nizkych otackach kolem 3000-4000 to nic nedela, auto jede potichu, sand by sme rekl ze i pri 170Km je to v pohode, ale jak mile sem to dneska vytocil na 2jku, tak proste od svyho maximalniho vykonu to jest 5100otacek, to proste uz neni tak tichy a pronika to do kabiny.
Stim, ze na 5000rpm jezdit nebudu, to nevim, pac , pokud chci nekoho natrhnout, pak se jinak neda nez 2jaka vytocit na 5500rpm, dat tam za 3 a znova, nerikam, ze tak jezdim, ael proste si ten vykon kolikrat uzivam a myslim, ze i je na to zavislost


Stim, ze na 5000rpm jezdit nebudu, to nevim, pac , pokud chci nekoho natrhnout, pak se jinak neda nez 2jaka vytocit na 5500rpm, dat tam za 3 a znova, nerikam, ze tak jezdim, ael proste si ten vykon kolikrat uzivam a myslim, ze i je na to zavislost



_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé