Problem-prebiji jako sv*ne
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Problem-prebiji jako sv*ne
to hoffi - co se týče Fabie, tak na to má opravdu každý jiný názor. Ale srovnání BMW a 850 osvětlím. Moje 850 r.v. 1995 má snížený a sportovní podvozek (KONI). Proto ve srovnání s ostatními Volvy mám sportovní podvozek. Podle testu, který proběhl na podzim, mám tlumiče ve velmi dobrém stavu, tudíž můj podvozek není zničený a funguje tak jak má. Kamarád má BMW 5 řady TDS r.v. 1999, žádná sportovní úprava, zcela seriový podvozek. Auto je ve velmi dobré kondici a podvozek má též zcela funkční. Když to srovnám, tak podvozek BMW je přiměřeně měkký a velmi pohodlný. Ve srovnání s BMW má moje 850 tvrdší podvozek za cenu většího přenosu rázů do interiéru. A pokud srovnám chování podvozku, tak BMW je o něco dál než 850. BMW se skoro nenaklání, od volantu mám neustále informace jak jsou natočená přední kola (Volvo má podle mě moc účinný posilovač řízení), zadek BMW neujíždí tak jako Volvo. Když to shrnu, tak BMW se seriovým podvozkem má podle mě geniální kombinaci pohodlí a sportovního podvozku. To mi nikdo nevymluví. K dalším vlastnostem BMW se nevyjadřuju, protože mám Volvo a né BMW.
PS - je samozřejmě nutno brát v úvahu, že BMW má podvozek z hliníku, konstrukčně tak o 1 generaci, možná 2 dále než Volvo.
PS - je samozřejmě nutno brát v úvahu, že BMW má podvozek z hliníku, konstrukčně tak o 1 generaci, možná 2 dále než Volvo.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Problem-prebiji jako sv*ne
Hlavně si uvědom že bafo ja zadohrab kdežto 850 předohrab a to je nejzásadnější rozíl.Jako bys srovnával jablko a melounBobika píše:to hoffi - co se týče Fabie, tak na to má opravdu každý jiný názor. Ale srovnání BMW a 850 osvětlím. Moje 850 r.v. 1995 má snížený a sportovní podvozek (KONI). Proto ve srovnání s ostatními Volvy mám sportovní podvozek. Podle testu, který proběhl na podzim, mám tlumiče ve velmi dobrém stavu, tudíž můj podvozek není zničený a funguje tak jak má. Kamarád má BMW 5 řady TDS r.v. 1999, žádná sportovní úprava, zcela seriový podvozek. Auto je ve velmi dobré kondici a podvozek má též zcela funkční. Když to srovnám, tak podvozek BMW je přiměřeně měkký a velmi pohodlný. Ve srovnání s BMW má moje 850 tvrdší podvozek za cenu většího přenosu rázů do interiéru. A pokud srovnám chování podvozku, tak BMW je o něco dál než 850. BMW se skoro nenaklání, od volantu mám neustále informace jak jsou natočená přední kola (Volvo má podle mě moc účinný posilovač řízení), zadek BMW neujíždí tak jako Volvo. Když to shrnu, tak BMW se seriovým podvozkem má podle mě geniální kombinaci pohodlí a sportovního podvozku. To mi nikdo nevymluví. K dalším vlastnostem BMW se nevyjadřuju, protože mám Volvo a né BMW.
PS - je samozřejmě nutno brát v úvahu, že BMW má podvozek z hliníku, konstrukčně tak o 1 generaci, možná 2 dále než Volvo.

-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Problem-prebiji jako sv*ne
No pořád mi připadá,že srovnáváš nesrovnatelné a není to jen v tom předohrabu či zadohrabu.Bobika píše:to hoffi - co se týče Fabie, tak na to má opravdu každý jiný názor. Ale srovnání BMW a 850 osvětlím. Moje 850 r.v. 1995 má snížený a sportovní podvozek (KONI). Proto ve srovnání s ostatními Volvy mám sportovní podvozek. Podle testu, který proběhl na podzim, mám tlumiče ve velmi dobrém stavu, tudíž můj podvozek není zničený a funguje tak jak má. Kamarád má BMW 5 řady TDS r.v. 1999, žádná sportovní úprava, zcela seriový podvozek. Auto je ve velmi dobré kondici a podvozek má též zcela funkční. Když to srovnám, tak podvozek BMW je přiměřeně měkký a velmi pohodlný. Ve srovnání s BMW má moje 850 tvrdší podvozek za cenu většího přenosu rázů do interiéru. A pokud srovnám chování podvozku, tak BMW je o něco dál než 850. BMW se skoro nenaklání, od volantu mám neustále informace jak jsou natočená přední kola (Volvo má podle mě moc účinný posilovač řízení), zadek BMW neujíždí tak jako Volvo. Když to shrnu, tak BMW se seriovým podvozkem má podle mě geniální kombinaci pohodlí a sportovního podvozku. To mi nikdo nevymluví. K dalším vlastnostem BMW se nevyjadřuju, protože mám Volvo a né BMW.
PS - je samozřejmě nutno brát v úvahu, že BMW má podvozek z hliníku, konstrukčně tak o 1 generaci, možná 2 dále než Volvo.
BMW je prostě jinak postavené auto.Už v seriové výrobě má sportovnější podvozek,možná se ti zdá měkčí než u tvého volva,ale věř že jsou i lepší.Volvo není podle mě sportovní auto a to i přes to že dělali turba se sportovním podvozkem.Nehledě k tomu je rozdíl i ve věku aut,sice blbý čtyři roky,ale rozdíl tam bude.Prostě jsou to dvě odlišná auta,která se těžko srovnávají.
Volvo i přes silné motory nejsou sportovně založené a BMW je spíš sportovně laděné auto.
Náhon kol je taky docela podstatná věc.
No nic,pěkně se nám to přebíjení dostalo úplně jinam že :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 920
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Problem-prebiji jako sv*ne
Právě si říkám, kdy nás odmoderují do žumpy :mrgreen:
Ale neodpustím si poznámku. Fabie má skutečně dobrý podvozek - vzhledem k velikosti auta. Oproti Felicii je to dle mého soudu ohromný skok. Na pneumatikách samozřejmě záleží dost. Hodně lidí, kteří jezdí Fábií mají po přesednutí do mé 850 pocit, že v zatáčkách moc plavou. Ona je Fabka především dobře čitelná, v tom je možná velká část jejího úspěchu. Volvo je naladěné na komfortní jízdu, Fabie je o dost tvrdší. Taky je to poznat na komfortu
Ale neodpustím si poznámku. Fabie má skutečně dobrý podvozek - vzhledem k velikosti auta. Oproti Felicii je to dle mého soudu ohromný skok. Na pneumatikách samozřejmě záleží dost. Hodně lidí, kteří jezdí Fábií mají po přesednutí do mé 850 pocit, že v zatáčkách moc plavou. Ona je Fabka především dobře čitelná, v tom je možná velká část jejího úspěchu. Volvo je naladěné na komfortní jízdu, Fabie je o dost tvrdší. Taky je to poznat na komfortu

_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Problem-prebiji jako sv*ne
Rozhodně souhlasím,že oproti feldě je to velkej skok kupředu,ale pořád to neznamená že to je až tak dobrej podvozek.Možná dobrej podvozek to bude,ale výbornej rozhodně ne :mrgreen:hroch32 píše:Právě si říkám, kdy nás odmoderují do žumpy :mrgreen:
Ale neodpustím si poznámku. Fabie má skutečně dobrý podvozek - vzhledem k velikosti auta. Oproti Felicii je to dle mého soudu ohromný skok. Na pneumatikách samozřejmě záleží dost. Hodně lidí, kteří jezdí Fábií mají po přesednutí do mé 850 pocit, že v zatáčkách moc plavou. Ona je Fabka především dobře čitelná, v tom je možná velká část jejího úspěchu. Volvo je naladěné na komfortní jízdu, Fabie je o dost tvrdší. Taky je to poznat na komfortu
Maj ještě dost veliký rezervy,ale pořád to je jen MBéčko tak co by jsme chtěli ne :mrgreen:

_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Problem-prebiji jako sv*ne
Tak mi prosím řekni, který auto má lepší podvozek než BMW. O BMW je známo, že vždy dělal rychlejší podvozek než motor. Tuto filozofii snad žádná jiná firma nepoužívala. Samozřejmě, že Volvo je děláno na komfort a BMW pro sport, tak to prostě je. Ale to jsem se dostali někam jinam.hoffi píše:No pořád mi připadá,že srovnáváš nesrovnatelné a není to jen v tom předohrabu či zadohrabu.Bobika píše:to hoffi - co se týče Fabie, tak na to má opravdu každý jiný názor. Ale srovnání BMW a 850 osvětlím. Moje 850 r.v. 1995 má snížený a sportovní podvozek (KONI). Proto ve srovnání s ostatními Volvy mám sportovní podvozek. Podle testu, který proběhl na podzim, mám tlumiče ve velmi dobrém stavu, tudíž můj podvozek není zničený a funguje tak jak má. Kamarád má BMW 5 řady TDS r.v. 1999, žádná sportovní úprava, zcela seriový podvozek. Auto je ve velmi dobré kondici a podvozek má též zcela funkční. Když to srovnám, tak podvozek BMW je přiměřeně měkký a velmi pohodlný. Ve srovnání s BMW má moje 850 tvrdší podvozek za cenu většího přenosu rázů do interiéru. A pokud srovnám chování podvozku, tak BMW je o něco dál než 850. BMW se skoro nenaklání, od volantu mám neustále informace jak jsou natočená přední kola (Volvo má podle mě moc účinný posilovač řízení), zadek BMW neujíždí tak jako Volvo. Když to shrnu, tak BMW se seriovým podvozkem má podle mě geniální kombinaci pohodlí a sportovního podvozku. To mi nikdo nevymluví. K dalším vlastnostem BMW se nevyjadřuju, protože mám Volvo a né BMW.
PS - je samozřejmě nutno brát v úvahu, že BMW má podvozek z hliníku, konstrukčně tak o 1 generaci, možná 2 dále než Volvo.
BMW je prostě jinak postavené auto.Už v seriové výrobě má sportovnější podvozek,možná se ti zdá měkčí než u tvého volva,ale věř že jsou i lepší.Volvo není podle mě sportovní auto a to i přes to že dělali turba se sportovním podvozkem.Nehledě k tomu je rozdíl i ve věku aut,sice blbý čtyři roky,ale rozdíl tam bude.Prostě jsou to dvě odlišná auta,která se těžko srovnávají.
Volvo i přes silné motory nejsou sportovně založené a BMW je spíš sportovně laděné auto.
Náhon kol je taky docela podstatná věc.
No nic,pěkně se nám to přebíjení dostalo úplně jinam že :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A co se týče náhonu, tak na suchém asfaltu je téměř jedno, která kola jsou hnaná. Jde spíše o nastavení podvozku, pneumatik a řidiče. Podle teorie moplů a jiných zaslepených zadokolkařů by totiž předokolka nemohla konkurovat jiným pohonům. A proto v závodech na okruzích jsou první vždy BMW před Seaty a Alfami


_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Problem-prebiji jako sv*ne
Hmmm a mi teda nejde narozum,proč většina nejrychlejších aut včetně F1 jsou zadokolkyBobika píše:Tak mi prosím řekni, který auto má lepší podvozek než BMW. O BMW je známo, že vždy dělal rychlejší podvozek než motor. Tuto filozofii snad žádná jiná firma nepoužívala. Samozřejmě, že Volvo je děláno na komfort a BMW pro sport, tak to prostě je. Ale to jsem se dostali někam jinam.hoffi píše:
No pořád mi připadá,že srovnáváš nesrovnatelné a není to jen v tom předohrabu či zadohrabu.
BMW je prostě jinak postavené auto.Už v seriové výrobě má sportovnější podvozek,možná se ti zdá měkčí než u tvého volva,ale věř že jsou i lepší.Volvo není podle mě sportovní auto a to i přes to že dělali turba se sportovním podvozkem.Nehledě k tomu je rozdíl i ve věku aut,sice blbý čtyři roky,ale rozdíl tam bude.Prostě jsou to dvě odlišná auta,která se těžko srovnávají.
Volvo i přes silné motory nejsou sportovně založené a BMW je spíš sportovně laděné auto.
Náhon kol je taky docela podstatná věc.
No nic,pěkně se nám to přebíjení dostalo úplně jinam že :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A co se týče náhonu, tak na suchém asfaltu je téměř jedno, která kola jsou hnaná. Jde spíše o nastavení podvozku, pneumatik a řidiče. Podle teorie moplů a jiných zaslepených zadokolkařů by totiž předokolka nemohla konkurovat jiným pohonům. A proto v závodech na okruzích jsou první vždy BMW před Seaty a Alfami![]()
A to je právě blbost. Jednou vyhraje BMW jindy zase Alfa. Vůbec nejde o systém pohonu, ale o nastavení a přizbůsobení šoféra jízdímu stylu, který je u obou typů pohonů zcela odlišný. A je jedno, že se jedná o vrcholový sport. Protože pokud by předokolky byly tak špatné a nefunkční, tak by je asi ostatní fabriky nepoužívaly a zřejmě by s nima nevyhrávaly. Naopak za deště vždy BMW dostaly těžce na pr.el od předokolek. A pro rejpaly - samosvory používají jak BMW tak i Seaty a Alfy.

_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Problem-prebiji jako sv*ne
Srovnávat F1 a supersporty s "normálními" auty





_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
Problem-prebiji jako sv*ne
A kolik těch supersportů má náhon na zadek a motor vpředu :?:hoffi píše: Hmmm a mi teda nejde narozum,proč většina nejrychlejších aut včetně F1 jsou zadokolky
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Problem-prebiji jako sv*ne
No dobrá,tak třeba Cayenne je snad nornální auto ne?No a podle mě bude možná mít podvozek lepší než BMW :mrgreen: ,ale to je jedno ................... věc názoruBobika píše:Srovnávat F1 a supersporty s "normálními" auty![]()
![]()
![]()

_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé