Problem-prebiji jako sv*ne

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
TESA
Offline
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od TESA »

Ahoj, tudle jsem mel nehodu, ale nemyslim si ze s timhle problemem co budu nize popisovat souvisi..
Zavrela me zenska na kruhaku, a ja byl nucen.. abych to do ni nenasil (asi by to neprezila, jela v takovym malym s....) preskocit obrubik a odneslo to PP kolo, uhnul jsem napravnici a spojovacku a prorazil olejovej filtr. Filtr jsem koupil, olej dolil, napravnici mezli dvema stromama narovnal (auto chyceno za zadek, a hupcukem jsem natahoval za rameno.. a ejhle, ono se to vratilo na spravny misto -nerikam ze je to originalni oprava, ale ja potreboval dojet).
Ale to jen abyste byli v obraze.
Pak jsem jel asi 100Km, a najednou koukam.. prestalo svitit jedno brzdovy svetlo.. (smula asi)
Druhy den jsem nastartoval, a prestalo svitit jedno predni svetlo (taky smula, ale zacinalo mi to bejt divny)
Druhy den pozdeji, na me po nastartovani zacalo svitit ABS + Tracks .. po 10minutach jizdy a znova nastartovani to svitit prestalo.. Ale co mi bylo hodne divny, ze byl v interieru citit elektrolyt. No nic domu jsem nejak dojel s tim, ze to dneska budu resit - ale jeste rano jsem potreboval do skoly. Dnes jsem nastartoval v pohode, zapnu radio a - nad 1100ot/min radio prestalo hrat, nad 1150ot/min se na me rozsvitila kontrolka SRS, nad 1200ot/min prestala svitit pristrojovka a nad 1300ot/min mi praskly kompletne vsechny predni zarovky :-( tak jsem toho nechal a dostrkal jsem to domu.

Takze otazka cim to muze bejt ? ma 850tka nekde nejakej regulator napeti z altiku ? asi ma ze ano... 1. Kde je situovanej ? 2. Da se nekde sehnat novej ? 3. Nebo nema nekdo starej ? 4. nesouvisi to nejak divne s tou nehodou ?

Diky za pripadne rady, a sorry za roman..
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5023
Registrován: 21 roků 7 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Honza »

TESA píše:Takze otazka cim to muze bejt ? ma 850tka nekde nejakej regulator napeti z altiku ? asi ma ze ano... 1. Kde je situovanej ? 2. Da se nekde sehnat novej ? 3. Nebo nema nekdo starej ? 4. nesouvisi to nejak divne s tou nehodou ?
1. Je právě poblíš pravího kola, mohl do něj nastříkat olej a zkratovat a nebo dostal i ránu.
2.-3. Sehnat se určitě dá.
4. Nejpíš jo když to předtím bylo ok. Pořádně to prohlídni v okolí. Na podběhu je spousta elektriky (já tam mám třeba řj. nevím jak benzin)
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

TESA
Offline
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od TESA »

Aha.. ja myslel ze to nema mechanickej regulator..
Asi bude nekde hodne blizko alternatoru, nebo ne ?
No jdu se tam podivat, treba bude jenom zatuhlej, tim olejem, ze nesnizi buzeni.. (aspon v to doufam)
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

GDPR_user

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od GDPR_user »

TESA píše:Aha.. ja myslel ze to nema mechanickej regulator..
Asi bude nekde hodne blizko alternatoru, nebo ne ?
No jdu se tam podivat, treba bude jenom zatuhlej, tim olejem, ze nesnizi buzeni.. (aspon v to doufam)
Regulátor je elektronický,a olej by mu uškodit neměl,neboť olej není vodivý,ale mohla se tam dostat sračka se solí,nebo mohlo vlivem nárazu dojít ke zkratu.Osobně jsem se sice prozatím nesetkal s alternátorem,který přebíjel,ale netvrdím že to možné není.Více by k tomu mohl napsat Standa

TESA
Offline
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od TESA »

to martinopel: Opravdu to prebiji, jelikoz jakmile jsem lehce brnknul o plyn, tak se predni svetla rozsvitila, jak kdybych je napojil na temelin :-)

Jen ted doufam ze to nevods**la treba jednotka ABSa nebo tak =(
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

GDPR_user

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od GDPR_user »

TESA píše:to martinopel: Opravdu to prebiji, jelikoz jakmile jsem lehce brnknul o plyn, tak se predni svetla rozsvitila, jak kdybych je napojil na temelin :-)

Jen ted doufam ze to nevods**la treba jednotka ABSa nebo tak =(
No pokud by to přebíjelo hodně,tak teoreticky kterýkoliv elektrospotřebič můžeš spálit.
V těchto případech doporučuji okamžitě zastavit.Pro případ nouze a nouzové dojetí můžeš vymontovat řemen od alternátoru,pochopitelně musíš počítat že to nebude dobíjet.

TESA
Offline
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od TESA »

Takze 19,5V pri volnobehu.. =(
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5023
Registrován: 21 roků 7 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Honza »

TESA píše:Takze 19,5V pri volnobehu.. =(
Tak už to radši víckrát nezkoušej a altík ven.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Zbynek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 105
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Zbynek »

radej si zkontroluj hlavni drat od altiku asi za pul metru pokut bude dobry tak pod krytem u altiku jsou diody a jdou pres sroub tak se podivej jestli nejsou povoleny protoze se ti ztraci proud a proto to prebiji.
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Jarda S40 »

Na alternátoru máš vcelku s držákem uhlíku polovodičový regulátor napětí. Pravděpodobně nereguluje. Není zas až tak drahej, tušim kolem 800Kč. Nejdřív ale vyndej altík a mrkni se jakej tam máš, bude tam víc druhů, kolem 100A. Podle toho kupuj. Možná by ale bylo lepší svěřit to odbornému elektroservisu. Že by se hned přetočil komutátor, vyměnili uhlíky a podobně. To napětí jsi změřil na baterii nebo alternátoru?

TESA
Offline
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od TESA »

Napeti jsem meril na baterce, ale myslim si ze je to vice nez jasne..
Tady v Boleslavi nejakej chlap opravuje regulatory, tak mu to zkusim sverit - pokud jde vyndat jen samotnej regulator tak bych byl radsi... Nechce se mi v tyhle ku*evsky zime delat neco na aute, kdyz nemam garaz.. natoz pak vyhrejvanou...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Jarda S40 »

Vyndat samotný jde, ale nevím jak to uděláš u tvého auta a venku. Já bych raději demontoval altík. Taky je otázka to potom namontovat nazpět. Jinak máš pravdu, zima je :(

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5023
Registrován: 21 roků 7 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Honza »

TESA píše:Napeti jsem meril na baterce, ale myslim si ze je to vice nez jasne..
Tady v Boleslavi nejakej chlap opravuje regulatory, tak mu to zkusim sverit - pokud jde vyndat jen samotnej regulator tak bych byl radsi...
Musíš vyndat celej altík.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

TESA
Offline
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od TESA »

Ajaj, toho jsem se bal.. No snad to zejtra zvladnu, ono tolik prace to snad nebude, kdyz se do toho rano pustim, a vyndam to, tak by ten chlap to mohl treba na pockani opravit.. pokud to bude umet.. takze bych mohl vecer vyjet.. bylo by to super...

Diky za pomoc..

Jen se chci jeste zeptat : Uz nekdo ten altik vyndaval ? Jestli tam nejsou nejaky zaludnosti, na ktery bych si mel dat pozor... :)
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5023
Registrován: 21 roků 7 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Honza »

TESA píše:Jen se chci jeste zeptat : Uz nekdo ten altik vyndaval ? Jestli tam nejsou nejaky zaludnosti, na ktery bych si mel dat pozor... :)
Benzín jsem viděl z rychlíku, zkus napsat sz Marrovy.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

TESA
Offline
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od TESA »

Honza píše:
TESA píše:Jen se chci jeste zeptat : Uz nekdo ten altik vyndaval ? Jestli tam nejsou nejaky zaludnosti, na ktery bych si mel dat pozor... :)
Benzín jsem viděl z rychlíku, zkus napsat sz Marrovy.
Diky zkusim ..
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

hoffi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 302
Registrován: 18 roků
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od hoffi »

TESA píše:
Honza píše:Benzín jsem viděl z rychlíku, zkus napsat sz Marrovy.
Diky zkusim ..
Nedávno jsem řešil něco podobného,vyvařilo mi to baterku.V alternátoru by měli být diody,které regulují napětí(přesný počet nevím,myslím že pět či šest).Já jsem měnil celej altík,ale prý jdou diody vyměnit aniž by si musel vyndat alternátor.(malá rada od Máry,ale to už jsem měl alternátor vyměněnej :mrgreen: )Ten je dost drahej (novej 8-10 tis. ,repas 2-3 tis.)a pěkně kurevsky jde ven :twisted: Je zapotřebý trocha umu a trocha té trpělivosti.Je tam špatnej přístup ke šroubům a na sundání řemene,teda spíš na odklonění samonapínací kladky,je potřeba takovej bazmek.Jde to i bez něj,ale je to pakec.Bacha na ruce,dost to bolí pokud vás to veme přes pazoury :mrgreen: Sundat řemen jde vcelku ještě dobře,ale dostat to spátky je horší.
Jinak nevím jestli je to všude stejný,ale podobnost tu určitě bude.Tohle jsem absolovoval jen u své káry,ale asi je to stejné,jen trocha jinak řemen tam bude a ještě nějaké detaili.Mára Ti asi řekne víc.
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Jarda S40 »

V alternátoru je kolem 9 diod. Běžně je jich 6 na usměrńování hlavního proudu a 3 na usměrnění "referenčního" proudu pro regulátor. Pokud by ty 3 (malé) byly všechny přerušené, pak by mohl regulátor regulovat naplno, protože by žádné referenční napětí neviděl. To je potřeba od sebe rozlišit se závadou regulátoru jako takového. Ale diody nic neregulujou, nýbrž usměrňujou. Snad s vyjímkou Zenerových diod, ale ty musej bejt k tomu zapojený v regulačním obvodu Asi nemá cenu to tu popisovat nebo rozkreslovat. Určitě se typizované zapojení najde na netu. Jinak takovej typickej Bosch alternátor je třeba zde http://kotamuda.humlak.cz/navody_manual ... ternat.htm a diody bych si u něj ve voze měnit netroufnul. Ty malé by snad šly, ale raději si altík vyndám. Nicméně pokud opravuju alternátor, vyplatilo se mi to dělat komplexně, tedy ložiska, komutátor, uhlíky a popřípadě co je ještě rozbité. Regulátor ano, pokud by bylo kolem dost místa. Nicméně u 850 bylo použito cca 10 alternátorů, jak jsem zjistil a nemohu vyloučit, že u některého to jde. Ale vzhledem k tomu jak k závadě došlo bych tipoval spíš na ten regulátor umístěný vně alternátoru, viz ten odkaz.

hoffi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 302
Registrován: 18 roků
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od hoffi »

Jarda S40 píše:V alternátoru je kolem 9 diod. Běžně je jich 6 na usměrńování hlavního proudu a 3 na usměrnění "referenčního" proudu pro regulátor. Pokud by ty 3 (malé) byly všechny přerušené, pak by mohl regulátor regulovat naplno, protože by žádné referenční napětí neviděl. To je potřeba od sebe rozlišit se závadou regulátoru jako takového. Ale diody nic neregulujou, nýbrž usměrňujou. Snad s vyjímkou Zenerových diod, ale ty musej bejt k tomu zapojený v regulačním obvodu Asi nemá cenu to tu popisovat nebo rozkreslovat. Určitě se typizované zapojení najde na netu. Jinak takovej typickej Bosch alternátor je třeba zde http://kotamuda.humlak.cz/navody_manual ... ternat.htm a diody bych si u něj ve voze měnit netroufnul. Ty malé by snad šly, ale raději si altík vyndám. Nicméně pokud opravuju alternátor, vyplatilo se mi to dělat komplexně, tedy ložiska, komutátor, uhlíky a popřípadě co je ještě rozbité. Regulátor ano, pokud by bylo kolem dost místa. Nicméně u 850 bylo použito cca 10 alternátorů, jak jsem zjistil a nemohu vyloučit, že u některého to jde. Ale vzhledem k tomu jak k závadě došlo bych tipoval spíš na ten regulátor umístěný vně alternátoru, viz ten odkaz.
JJ tak nějak to je,v elektrice se moc nevyznám.Jen slabé základy :mrgreen: Každopádně je to asi lepší vyndat a svěřit do ruky odborníkovy.
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

TESA
Offline
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od TESA »

Jarda S40 píše:V alternátoru je kolem 9 diod. Běžně je jich 6 na usměrńování hlavního proudu a 3 na usměrnění "referenčního" proudu pro regulátor. Pokud by ty 3 (malé) byly všechny přerušené, pak by mohl regulátor regulovat naplno, protože by žádné referenční napětí neviděl. To je potřeba od sebe rozlišit se závadou regulátoru jako takového. Ale diody nic neregulujou, nýbrž usměrňujou. Snad s vyjímkou Zenerových diod, ale ty musej bejt k tomu zapojený v regulačním obvodu Asi nemá cenu to tu popisovat nebo rozkreslovat. Určitě se typizované zapojení najde na netu. Jinak takovej typickej Bosch alternátor je třeba zde http://kotamuda.humlak.cz/navody_manual ... ternat.htm a diody bych si u něj ve voze měnit netroufnul. Ty malé by snad šly, ale raději si altík vyndám. Nicméně pokud opravuju alternátor, vyplatilo se mi to dělat komplexně, tedy ložiska, komutátor, uhlíky a popřípadě co je ještě rozbité. Regulátor ano, pokud by bylo kolem dost místa. Nicméně u 850 bylo použito cca 10 alternátorů, jak jsem zjistil a nemohu vyloučit, že u některého to jde. Ale vzhledem k tomu jak k závadě došlo bych tipoval spíš na ten regulátor umístěný vně alternátoru, viz ten odkaz.
Taky bych to tipnul na regulacni rele, s tim rozdilem, ze jak se pise na odkazu (kdyz kliknes na regulacni rele) tak sviti kontrolka dobijeni.. a to me ani nahodou nesviti...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

hoffi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 302
Registrován: 18 roků
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od hoffi »

TESA píše:
Jarda S40 píše:V alternátoru je kolem 9 diod. Běžně je jich 6 na usměrńování hlavního proudu a 3 na usměrnění "referenčního" proudu pro regulátor. Pokud by ty 3 (malé) byly všechny přerušené, pak by mohl regulátor regulovat naplno, protože by žádné referenční napětí neviděl. To je potřeba od sebe rozlišit se závadou regulátoru jako takového. Ale diody nic neregulujou, nýbrž usměrňujou. Snad s vyjímkou Zenerových diod, ale ty musej bejt k tomu zapojený v regulačním obvodu Asi nemá cenu to tu popisovat nebo rozkreslovat. Určitě se typizované zapojení najde na netu. Jinak takovej typickej Bosch alternátor je třeba zde http://kotamuda.humlak.cz/navody_manual ... ternat.htm a diody bych si u něj ve voze měnit netroufnul. Ty malé by snad šly, ale raději si altík vyndám. Nicméně pokud opravuju alternátor, vyplatilo se mi to dělat komplexně, tedy ložiska, komutátor, uhlíky a popřípadě co je ještě rozbité. Regulátor ano, pokud by bylo kolem dost místa. Nicméně u 850 bylo použito cca 10 alternátorů, jak jsem zjistil a nemohu vyloučit, že u některého to jde. Ale vzhledem k tomu jak k závadě došlo bych tipoval spíš na ten regulátor umístěný vně alternátoru, viz ten odkaz.
Taky bych to tipnul na regulacni rele, s tim rozdilem, ze jak se pise na odkazu (kdyz kliknes na regulacni rele) tak sviti kontrolka dobijeni.. a to me ani nahodou nesviti...
Já bych to v tomto případě tipnul na ty diody :mrgreen:
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

TESA
Offline
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od TESA »

Tak jsem alternator vymontoval - 5 minut pred koncem zaviraci doby v ty opravne :-)

Porad jsem se ho snazil vyndat bez sundani servopumpy, ale nakonec to neslo, a musel jsem sundat i ji .. Slast taky byla odehnout napinak remenu bez toho pripravku =)

Jinak divne bylo, te i kdyz jsem odpojil z altiku buzeni, tak stejne pri vytoceni nad 2500ot/min to stejne dobijelo pres 22voltu.. to by docela neslo do hlavy..
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

hoffi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 302
Registrován: 18 roků
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od hoffi »

TESA píše:Tak jsem alternator vymontoval - 5 minut pred koncem zaviraci doby v ty opravne :-)

Porad jsem se ho snazil vyndat bez sundani servopumpy, ale nakonec to neslo, a musel jsem sundat i ji .. Slast taky byla odehnout napinak remenu bez toho pripravku =)

Jinak divne bylo, te i kdyz jsem odpojil z altiku buzeni, tak stejne pri vytoceni nad 2500ot/min to stejne dobijelo pres 22voltu.. to by docela neslo do hlavy..
Já to vyndal,aniž bych musel servopumpu sundat,ale je to ještě větší pakárna :mrgreen:
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

hoffi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 302
Registrován: 18 roků
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od hoffi »

TESA píše: Jinak divne bylo, te i kdyz jsem odpojil z altiku buzeni, tak stejne pri vytoceni nad 2500ot/min to stejne dobijelo pres 22voltu.. to by docela neslo do hlavy..
Tomu moc nerozumím,ale jinak by měl altík dávat kolem 14 voltů stabilně ve všech otáčkách pokud teda vím.
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Jarda S40 »

S tím vyndáním tě lituju. Jinak jsem zvědav, jak to dopadne. T.J. jestli ti řeknou kde byla závada. Nezapomeň se podělit o výsledek!

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé