Problem-prebiji jako sv*ne

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
TESA
Offline
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od TESA »

Jasny ze reknu, jen .. v ty opravne maj otevreno az v pondeli, tak doufam ze si pospisej s opravou...
Jezdit s fabii me nebavi a nejde mi to =)
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Jarda S40 »

Chápu, taky by mi už asi neseděla Felda ;-)

hoffi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 302
Registrován: 18 roků
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od hoffi »

TESA píše:Jasny ze reknu, jen .. v ty opravne maj otevreno az v pondeli, tak doufam ze si pospisej s opravou...
Jezdit s fabii me nebavi a nejde mi to =)
Se nedivím že Ti to nejde,holt síla zvyku :mrgreen: ........ tak ať to dobře dopadne. ;-)
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

TESA
Offline
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od TESA »

Mam s tema autama smulu, byl jsem fobii v Prase a tam mi nejakej cu**** rozbil okynko a ukrad radio symphony... =(
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Jarda S40 »

To je mi líto. My v Praze obecně rádio z auta vyndaváme když od něj odcházíme. To samé navigace a podobně. Snad se aspoň poučej ostatní, když pro tebe už je pozdě. To víš, feťáci, bezdomovci a minority :(

TESA
Offline
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od TESA »

Radio vyndat neslo, to je takove to "skodovacke" nevyndavaci, a navigace byla v prihradce pro spolujezdce.. clovek ji preci s sebou nemuze tahat vsude. Tak si hlavne davejte pozor. =)
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Jarda S40 »

TESA píše:Radio vyndat neslo....
Ale šlo, jak vidíš ;-) Ne fakt mě to mrzí. Holt Praha, sem se ta svoloč slejzá. :(

TESA
Offline
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od TESA »

Tak OPRAVENO - :tlesk:
Ale muzu vam rict, dat to vsechno dohromady v tyhle zime, tme - a s tou blbou samonapinaci kladkou byla pekna zabava=)
Jinak oprava alternatoru bratru 1890Kc
Bylo v haji relatko + menil loziska a nejakej krouzek. Taky vypada jako by ho opiskoval, ale nevim, vypada jako novej.

A kupodivu, to vyssi napeti predtim (cca 25V) nevypalilo nic, jen zarovky, ale jak jsem se bal o ABS jednotku, tak ta to vsechno preckala v nejlepsi poradku..

Takze jeste jednou diky za rady.

P.S.: ani jsem netusil ze ten rozdil 111kW oproti ty fabii co jsem s ni jezdil je tak propastnej :-D
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Jarda S40 »

Cena řekl bych mírně vyšší, ale pokud vyměnil vše co píšeš, tak bych to bral. On jenom matroš bude stát dost. Ten kroužek bude asi komutátorovej, cenu netuším. Ložiska asi 300Kč obě, relé něco přes 500Kč (mám blbou paměť na ceny :( , najdeš ji třeba v Elitu). No sumasumárum to jde. :palec: A hlavně máš to komplet a nemusíš čekat, že ti to po roce zase odejde. Neříkal něco o tom,zda tomu pomohl ten náraz???

P.S. Ten rozdíl proti Fabii je smrtící :lol: Nechal jsem se včera neprozřetelně svézt Fabii 1,2HTP a byl jsem znechucen zvukem motoru (něco jako vysavač nebo fén). Pak jsem se divil proč tomu furt točí řidič 3000RPM a více, bylo to úzké a malé a takovej ten "plastjakokůže" na palubce je odpornej. Fabka má najeto asi 3kkm, ale přísahal bych, že je dost slyšet převodovka. Nabídku na řízení jsem s díky a slovy "nemusím mít všechno" odmítl.

travex
Offline
Příspěvky: 1035
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od travex »

Jarda S40 píše:Cena řekl bych mírně vyšší, ale pokud vyměnil vše co píšeš, tak bych to bral. On jenom matroš bude stát dost. Ten kroužek bude asi komutátorovej, cenu netuším. Ložiska asi 300Kč obě, relé něco přes 500Kč (mám blbou paměť na ceny :( , najdeš ji třeba v Elitu). No sumasumárum to jde. :palec: A hlavně máš to komplet a nemusíš čekat, že ti to po roce zase odejde. Neříkal něco o tom,zda tomu pomohl ten náraz???

P.S. Ten rozdíl proti Fabii je smrtící :lol: Nechal jsem se včera neprozřetelně svézt Fabii 1,2HTP a byl jsem znechucen zvukem motoru (něco jako vysavač nebo fén). Pak jsem se divil proč tomu furt točí řidič 3000RPM a více, bylo to úzké a malé a takovej ten "plastjakokůže" na palubce je odpornej. Fabka má najeto asi 3kkm, ale přísahal bych, že je dost slyšet převodovka. Nabídku na řízení jsem s díky a slovy "nemusím mít všechno" odmítl.

ty ses nechal svezt, ja ji nedavno musel ridit do Brna a zpatky.... motor je vhodnej tak maximalne ke steracum a ten "plastjakokuze" to jsou v SM stale donekonecna vychvalovane mekcene plasty - akdojenemajeluzr

hele mel ridic v prihradce akcelerometr? (rozumej kalendar, nejlepe trhaci a´by se daly vysledky mereni vzteky roztrhat)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3644
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od wickey »

stale nic, ja na tom musel udelat 1200 km na jeden zatah..

jeste dnes se strhavam ze spani s placem...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Jarda S40 »

A tak kluci jet by se s tím asi dalo, ne že ne. Jenom prostě ve srovnání s pořádným autem ( a nejen Volvem) je to chudinka. Nevím proč, asi tím jak musel motor točit aby to bylo trochu živé, mi to připomínalo Trabanta blahé paměti. Jenže Trabant měl styl, tohle ne.
P.S. Tam kde ta Fabie měla po dvojím řazení a vytáčení motoru na asi 3500rpm 3-ku a asi 60 na tachometru, já jedu na automatu na dvojku na 1/4 plynu a o nějakém řazení ani nevím. Navíc to bylo za úděsného zvuku zatíženého vysavače (spíše vytí nebo ječení). Faktem je, že podle zvuku jsem myslel, že tam bude už snad kilo, ale pohled na tachometr mě zaskočil. 60 jsem nečekal :lol:

TESA
Offline
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od TESA »

No ta nase fobie ma najeto za 4roky 14tis km :-D .. ani nevim proc ji rodina kupovala, ale asi je potreba....
Kdyz ji nastartuju, tak je to jako by sa na mne vysypalo naradi (zvuk)..
A kdyz jsem jel do Prahy, tak na tachometru 160, navigace me ukazovala 135, a okamzita spotreba byla 9.5l/100km, tak nevim porad si myslim ze T5ka je uspornejsi, v tyhlecty "palbevmezichzakona".. .. pravda zpet s vymlacenym oknem jsem jel po okresce podle palubaka s prumerem 5.1...

Jinak ten chlap povidal ze naraz na to nemel nejmensi vliv, ze je to jen souhra spatnejch nahod - a to mi naramne sedi k tomu mymu "stesti" :-D
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 768
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od hroch32 »

Jako aniž bych se chtěl nějak moc zastávat Fabky, tak taková chrusa to podle mě není. Soudím to podle tří kusů, se kterými jsem měl víc co do činění - 1.2 12V 47kW, 1.4 16V 55kW a 1.9SDI. Tu první maji rodiče. Fakt je, že když se to nastartuje, tak to zaklepe autem a ozve se to jak traktor. Ale jen na chvíli, hned to umlkne - já dokonce napoprvé napřed myslel, že mi to scíplo. Fakt je, že nad 3kRPM to má zvuk šicího stroje, ale pokud to člověk zbytečně nevytáčí, tak je to poměrně tiché (a líné). Spotřebu táta tvrdí, že má tak 5.5, což mu sice moc nevěřim, ale nemůžu soudit. A zase tak pomalý to neni, docela mě překvapilo, že to dokáže takhle těžký auto vůbec rozhejbat. Podvozek je vynikající, brzdy taky (mně teda nevyhovuje, jak je ten zátah lineární, ale brzdí to fakt na fleku). Ale musí se furt řadit, já mam taky čtyřventilovou techniku, takže jsem celkem zvyklej, ale tohle je moc ;-) Diesel je línej, ale zase se u něj nemusí skoro vůbec řadit. A ta 1.4 je super, nejlepší Škodovka, co jsem kdy řídil (včetně Superbu).

Prostě jsou to auta k jiným účelům než ty naše tanky :twisted:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

GDPR_user

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od GDPR_user »

hroch32 píše:Jako aniž bych se chtěl nějak moc zastávat Fabky, tak taková chrusa to podle mě není. Soudím to podle tří kusů, se kterými jsem měl víc co do činění - 1.2 12V 47kW, 1.4 16V 55kW a 1.9SDI. Tu první maji rodiče. Fakt je, že když se to nastartuje, tak to zaklepe autem a ozve se to jak traktor. Ale jen na chvíli, hned to umlkne - já dokonce napoprvé napřed myslel, že mi to scíplo. Fakt je, že nad 3kRPM to má zvuk šicího stroje, ale pokud to člověk zbytečně nevytáčí, tak je to poměrně tiché (a líné). Spotřebu táta tvrdí, že má tak 5.5, což mu sice moc nevěřim, ale nemůžu soudit. A zase tak pomalý to neni, docela mě překvapilo, že to dokáže takhle těžký auto vůbec rozhejbat. Podvozek je vynikající, brzdy taky (mně teda nevyhovuje, jak je ten zátah lineární, ale brzdí to fakt na fleku). Ale musí se furt řadit, já mam taky čtyřventilovou techniku, takže jsem celkem zvyklej, ale tohle je moc ;-) Diesel je línej, ale zase se u něj nemusí skoro vůbec řadit. A ta 1.4 je super, nejlepší Škodovka, co jsem kdy řídil (včetně Superbu).

Prostě jsou to auta k jiným účelům než ty naše tanky :twisted:
Podvozek vynikající!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Co sakra hulíš?????To máš trávu z Afganistánu??? :tlesk: :tlesk: :tlesk:
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 13 led 2008 21:47, celkem upraveno 1 x.

Bobika
Offline
Příspěvky: 316
Registrován: 19 roků
Bydliště: Strakonice

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Bobika »

Tady se musím zastat hrocha32. V kategorii malých aut má Fabia opravdu velmi dobrý podvozek. To je prostě fakt. Na někoho může působit jako tvrdší, ale to je spíše věc názoru. Jinak oproti Felicii je to velký skok vpřed. Mám to možnost srovnat, protože v práci občas jezdím jak s Felicií tak i s Fabií. Obě auta jsem mohl posoudit jako nová, tzn. s neopotřebovanými podvozkem. S velkými auty bych to prostě nesrovnával.
Na druhou stranu si nejsem zcela jistý, zda opotřebovaný podvozek 20 let starého Volva je nějaký úžasný. Jestli má nějaké auto úžasný podvozek tak je to BMW. Mám opět možnost srovnání mezi mojí 850 a kamarádovo 5 BMW a je to nebetyčný rozdíl, to je prostě fakt. (pro rejpaly nesrovávám koncepci náhonu, ale jízdní komfort, čitelnost, reakce, informace řízení atd.) Volvo nikdy nemělo nějak úžasné podvozky. Jsou dobré, ale nic výjmečného. Nebuď tak zaslepený Martine. Smiř se s tím, že nemáš nejlepší auto na světě.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Jarda S40 »

Bobika píše:Jinak oproti Felicii je to velký skok vpřed. Mám to možnost srovnat, protože v práci občas jezdím jak s Felicií tak i s Fabií. Obě auta jsem mohl posoudit jako nová, tzn. s neopotřebovanými podvozkem. S velkými auty bych to prostě nesrovnával.
Hmm, tady máme zcela rozdílný názor. Jak asi většina z vás ví, měl jsem cca 9 let Felicii r. 97. Když vyšly první Fabie tuším r. 2000, tak s ní kamarád přijel, měl ji služební. Básnil o ní jaké je to fajn auto, tak jsem ho požádal o možnost srovnání. Uvažoval jsem o prodeji Feldy a koupi té nové Fabie. V oblasti podvozku mi přišla oproti Feldě tvrdší, ale v podstatě stejná. V oblasti vnitřního hluku stejná a z hlediska vnitřních rozměrů menší, hlavně užší. Na šířce zadních sedaček chybělo cca 5- 10cm. Nakonec jsem usoudil, že bych šel do horšího auta než mám a změnu jsem nerealizoval.
Problém jsem pak vyřešil nákupem S40 pro rodinu a Feldu si nechal do práce. Nutno říct, že s S40 není podvozkově ani jinak Felicie srovnatelná, je to vůz o obrovskej kus výš ve všech směrech. Pokud ji budu srovnávat s Dvojkou, sedí Felda lépe v zatáčkách. Nicméně jsem přesvědčen, že s Dvojkou projedu zatáčku rychleji (pokud budu chtít, s Dvojkou se prostě jezdí jinak než závodně - na luxus a spokojenost) než drtivá většina majitelů Fabií i Felicií.
Jinak souhlasím, starší ale i novější Volva si většina z nás nekupuje na závodění (omlouvám se kupcům T5R a T4, co si je pořizujou "aby zametli ochcávky"), hlavně ne Dvojky. Ale spíše se vyžíváme v tom pocitu plavnosti jízdy, něco mezi vlakem a parníkem.
No a k plynu ve Dvojce - mám dvě Dvojky a musím říct "děkuji nechci". Netvrdím, že mě k tomu třeba jednou ekonomika nedožene, ale budu se bránit zuby nehty. ;-)

Bobika
Offline
Příspěvky: 316
Registrován: 19 roků
Bydliště: Strakonice

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Bobika »

for JardaS40 - mě se subjektivně zdála Fabie oproti Felicii čitelnější a podvozek lépe drží v náklanu v zatáčce než u Felicie. Ale svůj podíl na tom má skutečnost, že máme Fabii na pneu 185/60 R14 a Felicii na klasice, tedy 165/70 R13. Pokud tvůj známý ti přivezl Fabii na pneu 165/70 R14, tak se ani nedivím. To jsou hrozné užovky, které se houlí snad i na rovině. Jinak jsem neposuzoval velikost a prostornost interierů Fabie. Felicie je na tom ve všech směrech opravdu lépe, hlavně kufrem. U Feldy je pouze problém, že lidi nad 180 cm mají krátké sedáky a opěradla.
Já to srovnávám, že s oběma auty jezdím občas pod majáky a proto na silnici můžu jezdit jako "závodník" a v některých zatáčkám, které jedu na hraně, tak poznám rozdíly v chování aut. A mám třeba krásné srovnání, když jsem měl Nivu 4 x 4, tak nám na to obuly 215/60 R15 BFGoodrich a to auto se najednou začalo chovat jako motokára. Do dneška mám některé zatáčky projeté rychlejí s Nivou na tomto obutí než s moderní Toytou RAV4. Gumy prostě dělají hodně.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

GDPR_user

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od GDPR_user »

Bobika píše:Tady se musím zastat hrocha32. V kategorii malých aut má Fabia opravdu velmi dobrý podvozek. To je prostě fakt. Na někoho může působit jako tvrdší, ale to je spíše věc názoru. Jinak oproti Felicii je to velký skok vpřed. Mám to možnost srovnat, protože v práci občas jezdím jak s Felicií tak i s Fabií. Obě auta jsem mohl posoudit jako nová, tzn. s neopotřebovanými podvozkem. S velkými auty bych to prostě nesrovnával.
Na druhou stranu si nejsem zcela jistý, zda opotřebovaný podvozek 20 let starého Volva je nějaký úžasný. Jestli má nějaké auto úžasný podvozek tak je to BMW. Mám opět možnost srovnání mezi mojí 850 a kamarádovo 5 BMW a je to nebetyčný rozdíl, to je prostě fakt. (pro rejpaly nesrovávám koncepci náhonu, ale jízdní komfort, čitelnost, reakce, informace řízení atd.) Volvo nikdy nemělo nějak úžasné podvozky. Jsou dobré, ale nic výjmečného. Nebuď tak zaslepený Martine. Smiř se s tím, že nemáš nejlepší auto na světě.
Pokud bys četl dobře,tak jsem nikde nezmiňoval Volvo,pouze jsem napsal(a na tom trvám) že fabie má k vinikajícímu podvozku hooooooodně daleko.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Jarda S40 »

martinopel píše:Pokud bys četl dobře,tak jsem nikde nezmiňoval Volvo,pouze jsem napsal(a na tom trvám) že fabie má k vinikajícímu podvozku hooooooodně daleko.
Nejsem magor abych někomu kontroloval pravopis a ani nechci Martina urazit, ale jelikož on rád napomíná, tak i já si prostě musím rejpnout :lol: Martine, nic ve zlém ale vyšmoulils to ;-)

GDPR_user

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od GDPR_user »

Jarda S40 píše:
martinopel píše:Pokud bys četl dobře,tak jsem nikde nezmiňoval Volvo,pouze jsem napsal(a na tom trvám) že fabie má k vinikajícímu podvozku hooooooodně daleko.
Nejsem magor abych někomu kontroloval pravopis a ani nechci Martina urazit, ale jelikož on rád napomíná, tak i já si prostě musím rejpnout :lol: Martine, nic ve zlém ale vyšmoulils to ;-)
:palec: :palec: :palec: :palec:Jsem z toho podvozku úplně mymo. :tlesk: :tlesk: :tlesk:

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Jarda S40 »

:lol: Nezlob se, ale krásně sis onehdá naběhl, tak mi to nedalo. Vím, taky dělám chyby a možná víc :oops:

GDPR_user

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od GDPR_user »

Jarda S40 píše::lol: Nezlob se, ale krásně sis onehdá naběhl, tak mi to nedalo. Vím, taky dělám chyby a možná víc :oops:
V pohodě nikdo není neomylný,já se jen snažím ty chyby minimalizovat.

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5023
Registrován: 21 roků 7 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od Honza »

martinopel píše:
Jarda S40 píše::lol: Nezlob se, ale krásně sis onehdá naběhl, tak mi to nedalo. Vím, taky dělám chyby a možná víc :oops:
V pohodě nikdo není neomylný,já se jen snažím ty chyby minimalizovat.
No to se snažý včychny, ale někdi se to nepovede. :lol: :lol: :lol:
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

hoffi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 302
Registrován: 18 roků
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

Problem-prebiji jako sv*ne

Příspěvek od hoffi »

martinopel píše:
Bobika píše:Tady se musím zastat hrocha32. V kategorii malých aut má Fabia opravdu velmi dobrý podvozek. To je prostě fakt. Na někoho může působit jako tvrdší, ale to je spíše věc názoru. Jinak oproti Felicii je to velký skok vpřed. Mám to možnost srovnat, protože v práci občas jezdím jak s Felicií tak i s Fabií. Obě auta jsem mohl posoudit jako nová, tzn. s neopotřebovanými podvozkem. S velkými auty bych to prostě nesrovnával.
Na druhou stranu si nejsem zcela jistý, zda opotřebovaný podvozek 20 let starého Volva je nějaký úžasný. Jestli má nějaké auto úžasný podvozek tak je to BMW. Mám opět možnost srovnání mezi mojí 850 a kamarádovo 5 BMW a je to nebetyčný rozdíl, to je prostě fakt. (pro rejpaly nesrovávám koncepci náhonu, ale jízdní komfort, čitelnost, reakce, informace řízení atd.) Volvo nikdy nemělo nějak úžasné podvozky. Jsou dobré, ale nic výjmečného. Nebuď tak zaslepený Martine. Smiř se s tím, že nemáš nejlepší auto na světě.
Pokud bys četl dobře,tak jsem nikde nezmiňoval Volvo,pouze jsem napsal(a na tom trvám) že fabie má k vinikajícímu podvozku hooooooodně daleko.
Tak tady se zas přikláním já k Martinovi.Fábie sice nemá až zas tak špatnej podvozek,ale k vinikajícímu podvozku je to ještě fakt daleko!!! :mrgreen:
Jinak zrovna srovnání pětkového BMW a 850 mi nepříjde moc dobré.Není tam moc co řešit,bavor má odost jinak nastavenej podvozek a na mě je moc tvrdej.Všeobecně jsou bavoráci nastavený víc sportovně a oproti tomu volvo je velká měká kára.
Nevím jak starý bavor má tvůj kamarád,ale třeba pětkovej bavorák z roku 1995 už bude značně zhuntovanej a jízda v něm už nemusí být takovej požitek.Mám ke srovnání jednoho bavora,co je zhruba tak starej jak ten náš Oloff a říkám zlaté Volvo :mrgreen:
Každá ta kára je postavená jinak a každému vyhovuje něco jiného.
Volvo sice nemá výjmečný podvozek,ale samo osobě výmečné je,což o BMW se podle mě říct nedá :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé