V70 AWD v "dýzlu"
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V70 XC
- Bydliště: Zlín
V70 AWD v "dýzlu"
Může mi někdo vysvětlit proč se nedělala 850ka a v70 ve verzi AWD s dieselovým motorem od audi 2.5l, 103 kW. Zvažuji výměnu naší xc 70 2.5 benz. za v 70ku právě s tímto motorem,ale když už má člověk jednou čtyřkolku tak si na předohrab (krásný výraz) těžko zvykne.
A nebo se mýlím a jen jsem na takový autíčko nenarazil. :prace:
A nebo se mýlím a jen jsem na takový autíčko nenarazil. :prace:
_________________
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
V70 AWD v "dýzlu"
Až na něj narazíš tak ho ber za jakoukoliv cenu a budeš mít světovej unikát.Dajdula píše:Může mi někdo vysvětlit proč se nedělala 850ka a v70 ve verzi AWD s dieselovým motorem od audi 2.5l, 103 kW. Zvažuji výměnu naší xc 70 2.5 benz. za v 70ku právě s tímto motorem,ale když už má člověk jednou čtyřkolku tak si na předohrab (krásný výraz) těžko zvykne.
A nebo se mýlím a jen jsem na takový autíčko nenarazil. :prace:

_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V70 XC
- Bydliště: Zlín
V70 AWD v "dýzlu"
no mě je to jasný, ale proč to tak je? teď už se přece dělá mysim D5,takže tecnicky by to snad mělo jít nééé.no ale přes auta jsem amatér tak sory jestli prudím.
_________________
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
V70 AWD v "dýzlu"
Ale ne neprudíš , jestli dízla tak jedině tu D5 dávala se do V70AWD a XC70, ta audina fakt ne.Dajdula píše:no mě je to jasný, ale proč to tak je? teď už se přece dělá mysim D5,takže tecnicky by to snad mělo jít nééé.no ale přes auta jsem amatér tak sory jestli prudím.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 4360
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V70 AWD v "dýzlu"
a proc se nedelala XC70 T5 treba?
to je stejna otazka - proste soudruzi od volva se rozhodli, ze pro 850 AWD a V70 XC staci 2,4T
to je stejna otazka - proste soudruzi od volva se rozhodli, ze pro 850 AWD a V70 XC staci 2,4T

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V70 XC
- Bydliště: Zlín
V70 AWD v "dýzlu"
No a jeden můj kamarád Fakt fanda a myslím že i odborník ten motor taaaák vychvaloval, myslím ten od audiny.
_________________
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
V70 AWD v "dýzlu"
A proč se všude uvádí 2,5T,wickey píše: staci 2,4T
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
V70 AWD v "dýzlu"
problem je v tom že u TDička je starter zrovna v místě kam by se měla namontovat úhlovka... z toho vyplíva že bud můžeš mít startujicí TDičko bez AWD a nebo unikat s AWD ale bez starteru :prace: :pij:
kdežto D5kovej motor už vychazí z benzínovyho zakladu tudiž je starter na čelní straně motoru...
kdežto D5kovej motor už vychazí z benzínovyho zakladu tudiž je starter na čelní straně motoru...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 4360
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V70 AWD v "dýzlu"
u 850 2,5T u V70 2,4T - stejnej motor, jine oznaceni.Honza píše:A proč se všude uvádí 2,5T,wickey píše: staci 2,4T
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
V70 AWD v "dýzlu"
A proč chtějí všichni dýzly
Jsou tu jeste nejaci stoupenci benzinu? Spotreba je spotreba, ale dneska to je uz móda. Znamej co jede autem jen 1x ročně do lázní taky básnil o dieslu. Ale vysvětlil jsem mu, že to je pitomost.
Při tomhle dieslovým trendu budou za 5 let všichni zase shanět benzín, protože bude o 3 koruny levnější 



_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V70 XC
- Bydliště: Zlín
V70 AWD v "dýzlu"
no jezdit za 7 a nebo za 11l je rozdíl né
_________________
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
V70 AWD v "dýzlu"
Záleží na noze. Spis to muze byt 10 versus 7. nebo 11 ku 8mi - AWD neco spapa. 3 l na 100 km. Tj. 90 kč na 100 km. Tj. pri 20 tis. km 18 tis. rocne. Porizovaci cena u stejne staryho, stejne vybavenyho a stejne opotrebovanýho auta o kolik vyssi v pripade dieslu? Jak dlouho budes jezdit nez se ti diesel zaplati? Odhaduju tak 2 roky. Driv se tu taky hodne resili vyssi naklady na udrzbu dieslu.To ti zase dobu jezdeni prodlouzi nez se ti vyplati. 20 tis. km rocne je myslim hranice, kdy se jeste diesel vyplati. Dokonce jsem videl statistku s novymi dieslovými auty ve srovnání s benzinovými. Pokud se jezdi pod 20 tis. rocne tak nema moc cenu resit diesel. Kdybych mel na D5 tak ji hned beru
Bohuzel v mych cenovych kategoriích se slusny diesly, který jezdej temer nevyskytovaly a myslím, že ještě nevyskytují. (myslím alespon 2,5 Tdi).

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 373
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
V70 AWD v "dýzlu"
Já jsem taky pořád benzínovej. A hned tak se to nezmění. Prostě do pořádnýho auta patří pořádnej motor. Rozdíly ve spotřebě zase nejsou tak dramatický. A i když D5 tahá dobře, tak je to pořád takový dieslový zátah. T5 se rovnat nemůže. 

-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V70 XC
- Bydliště: Zlín
V70 AWD v "dýzlu"
No já su s tou spotřebou vlastně celkem spokojen a s autíčkem jakbysmet.Když jsme ho kupovali tak tam měli průměr 12-13l/100, já mám těď 10.9 a to za tím ještě tahám dvounápravový vozík a je zima a klimačka furt zapnutá.Takže měnit ho budem pouze při výhře ve sportce haha. :prace:
_________________
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
V70 AWD v "dýzlu"
Podle mě taky dost záleží na zatížení - aspoň mám tu zkušenost, že u benzínu při naložení auta dost stoupla spotřeba a u dýzlu se plnej náklad na spotřebě moc neprojevil. A dýzlu zase dýl trvá, než se zahřeje a spotřeba se ustálí na běžnejch hodnotách, takže bude záležet i na tom, jestli to auto jezdí hodně krátkejch tras, nebo třeba tejden stojí a pak pojede hodně na jeden zátah...Jirrka píše:Záleží na noze. Spis to muze byt 10 versus 7. nebo 11 ku 8mi - AWD neco spapa. 3 l na 100 km. Tj. 90 kč na 100 km. Tj. pri 20 tis. km 18 tis. rocne. Porizovaci cena u stejne staryho, stejne vybavenyho a stejne opotrebovanýho auta o kolik vyssi v pripade dieslu? Jak dlouho budes jezdit nez se ti diesel zaplati? Odhaduju tak 2 roky. Driv se tu taky hodne resili vyssi naklady na udrzbu dieslu.To ti zase dobu jezdeni prodlouzi nez se ti vyplati. 20 tis. km rocne je myslim hranice, kdy se jeste diesel vyplati. Dokonce jsem videl statistku s novymi dieslovými auty ve srovnání s benzinovými. Pokud se jezdi pod 20 tis. rocne tak nema moc cenu resit diesel. Kdybych mel na D5 tak ji hned beruBohuzel v mych cenovych kategoriích se slusny diesly, který jezdej temer nevyskytovaly a myslím, že ještě nevyskytují. (myslím alespon 2,5 Tdi).
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé