V70 AWD v "dýzlu"

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Dajdula
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: V70 XC
Bydliště: Zlín

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od Dajdula »

Může mi někdo vysvětlit proč se nedělala 850ka a v70 ve verzi AWD s dieselovým motorem od audi 2.5l, 103 kW. Zvažuji výměnu naší xc 70 2.5 benz. za v 70ku právě s tímto motorem,ale když už má člověk jednou čtyřkolku tak si na předohrab (krásný výraz) těžko zvykne.
A nebo se mýlím a jen jsem na takový autíčko nenarazil. :prace:
_________________
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od Honza »

Dajdula píše:Může mi někdo vysvětlit proč se nedělala 850ka a v70 ve verzi AWD s dieselovým motorem od audi 2.5l, 103 kW. Zvažuji výměnu naší xc 70 2.5 benz. za v 70ku právě s tímto motorem,ale když už má člověk jednou čtyřkolku tak si na předohrab (krásný výraz) těžko zvykne.
A nebo se mýlím a jen jsem na takový autíčko nenarazil. :prace:
Až na něj narazíš tak ho ber za jakoukoliv cenu a budeš mít světovej unikát. ;-)
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Dajdula
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: V70 XC
Bydliště: Zlín

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od Dajdula »

no mě je to jasný, ale proč to tak je? teď už se přece dělá mysim D5,takže tecnicky by to snad mělo jít nééé.no ale přes auta jsem amatér tak sory jestli prudím.
_________________
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od Honza »

Dajdula píše:no mě je to jasný, ale proč to tak je? teď už se přece dělá mysim D5,takže tecnicky by to snad mělo jít nééé.no ale přes auta jsem amatér tak sory jestli prudím.
Ale ne neprudíš , jestli dízla tak jedině tu D5 dávala se do V70AWD a XC70, ta audina fakt ne.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3742
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od wickey »

a proc se nedelala XC70 T5 treba?
to je stejna otazka - proste soudruzi od volva se rozhodli, ze pro 850 AWD a V70 XC staci 2,4T ;)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Dajdula
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: V70 XC
Bydliště: Zlín

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od Dajdula »

No a jeden můj kamarád Fakt fanda a myslím že i odborník ten motor taaaák vychvaloval, myslím ten od audiny.
_________________
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od Honza »

wickey píše: staci 2,4T ;)
A proč se všude uvádí 2,5T,
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 910
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od marra »

problem je v tom že u TDička je starter zrovna v místě kam by se měla namontovat úhlovka... z toho vyplíva že bud můžeš mít startujicí TDičko bez AWD a nebo unikat s AWD ale bez starteru :prace: :pij:
kdežto D5kovej motor už vychazí z benzínovyho zakladu tudiž je starter na čelní straně motoru...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3742
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od wickey »

Honza píše:
wickey píše: staci 2,4T ;)
A proč se všude uvádí 2,5T,
u 850 2,5T u V70 2,4T - stejnej motor, jine oznaceni.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Jirrka
Offline
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od Jirrka »

A proč chtějí všichni dýzly :D Jsou tu jeste nejaci stoupenci benzinu? Spotreba je spotreba, ale dneska to je uz móda. Znamej co jede autem jen 1x ročně do lázní taky básnil o dieslu. Ale vysvětlil jsem mu, že to je pitomost. 8) Při tomhle dieslovým trendu budou za 5 let všichni zase shanět benzín, protože bude o 3 koruny levnější :D
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Dajdula
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: V70 XC
Bydliště: Zlín

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od Dajdula »

no jezdit za 7 a nebo za 11l je rozdíl né
_________________
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98

Jirrka
Offline
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od Jirrka »

Záleží na noze. Spis to muze byt 10 versus 7. nebo 11 ku 8mi - AWD neco spapa. 3 l na 100 km. Tj. 90 kč na 100 km. Tj. pri 20 tis. km 18 tis. rocne. Porizovaci cena u stejne staryho, stejne vybavenyho a stejne opotrebovanýho auta o kolik vyssi v pripade dieslu? Jak dlouho budes jezdit nez se ti diesel zaplati? Odhaduju tak 2 roky. Driv se tu taky hodne resili vyssi naklady na udrzbu dieslu.To ti zase dobu jezdeni prodlouzi nez se ti vyplati. 20 tis. km rocne je myslim hranice, kdy se jeste diesel vyplati. Dokonce jsem videl statistku s novymi dieslovými auty ve srovnání s benzinovými. Pokud se jezdi pod 20 tis. rocne tak nema moc cenu resit diesel. Kdybych mel na D5 tak ji hned beru :) Bohuzel v mych cenovych kategoriích se slusny diesly, který jezdej temer nevyskytovaly a myslím, že ještě nevyskytují. (myslím alespon 2,5 Tdi).
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od Jean »

Já jsem taky pořád benzínovej. A hned tak se to nezmění. Prostě do pořádnýho auta patří pořádnej motor. Rozdíly ve spotřebě zase nejsou tak dramatický. A i když D5 tahá dobře, tak je to pořád takový dieslový zátah. T5 se rovnat nemůže. :twisted:
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Dajdula
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: V70 XC
Bydliště: Zlín

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od Dajdula »

No já su s tou spotřebou vlastně celkem spokojen a s autíčkem jakbysmet.Když jsme ho kupovali tak tam měli průměr 12-13l/100, já mám těď 10.9 a to za tím ještě tahám dvounápravový vozík a je zima a klimačka furt zapnutá.Takže měnit ho budem pouze při výhře ve sportce haha. :prace:
_________________
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98

Kuba
Ověřený
Offline
Příspěvky: 140
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha-západ

V70 AWD v "dýzlu"

Příspěvek od Kuba »

Jirrka píše:Záleží na noze. Spis to muze byt 10 versus 7. nebo 11 ku 8mi - AWD neco spapa. 3 l na 100 km. Tj. 90 kč na 100 km. Tj. pri 20 tis. km 18 tis. rocne. Porizovaci cena u stejne staryho, stejne vybavenyho a stejne opotrebovanýho auta o kolik vyssi v pripade dieslu? Jak dlouho budes jezdit nez se ti diesel zaplati? Odhaduju tak 2 roky. Driv se tu taky hodne resili vyssi naklady na udrzbu dieslu.To ti zase dobu jezdeni prodlouzi nez se ti vyplati. 20 tis. km rocne je myslim hranice, kdy se jeste diesel vyplati. Dokonce jsem videl statistku s novymi dieslovými auty ve srovnání s benzinovými. Pokud se jezdi pod 20 tis. rocne tak nema moc cenu resit diesel. Kdybych mel na D5 tak ji hned beru :) Bohuzel v mych cenovych kategoriích se slusny diesly, který jezdej temer nevyskytovaly a myslím, že ještě nevyskytují. (myslím alespon 2,5 Tdi).
Podle mě taky dost záleží na zatížení - aspoň mám tu zkušenost, že u benzínu při naložení auta dost stoupla spotřeba a u dýzlu se plnej náklad na spotřebě moc neprojevil. A dýzlu zase dýl trvá, než se zahřeje a spotřeba se ustálí na běžnejch hodnotách, takže bude záležet i na tom, jestli to auto jezdí hodně krátkejch tras, nebo třeba tejden stojí a pak pojede hodně na jeden zátah...
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé