20V swap do 10V auta

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
hIGGI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 68
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Jičín
Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
Bydliště: Jičín

20V swap do 10V auta

Příspěvek od hIGGI »

Zdar

Uz tu nekdo resil instalaci 20V motoru do auta ve kterym originalne byl 10V motor?
Chapu ze 20V motoryp pouzivaji Bosch elektriku, kdezto 10V motory Siemens nebo neco takovyho.

V pripade ze bych sehnal 20V motor i s engine harnessem a ECU ktery k nemu patri (Bosch), tak je to vse co potrebuju a bude mi to do sebe 'pasovat' nebo jsou rozdily i v elektrice v aute (main harness) ?

diky

btw, pekne vanoce :D
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3644
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

20V swap do 10V auta

Příspěvek od wickey »

vy*er se na to, prodej a kup 20 ventila. Jestli mas 10V s prdlym motorem, rozprodej ho na dily a za to kup 20 ventila - porad te to vyjde financne lip, nez delat swap imho.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

hIGGI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 68
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Jičín
Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
Bydliště: Jičín

20V swap do 10V auta

Příspěvek od hIGGI »

hmm....a kolik tak dostanu za 850tku kombika v peknym stavu s KO motorem?
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3644
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

20V swap do 10V auta

Příspěvek od wickey »

vcelku moc ne - rozkuchej ho a udelej vyprodej.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

hIGGI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 68
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Jičín
Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
Bydliště: Jičín

20V swap do 10V auta

Příspěvek od hIGGI »

na to nemam cas,prostor ani chut a radsi bych to auto zprovoznil a pouzival ho....takze zpatky k otazce, co vse je potreba pri swapu menit?
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 869
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

20V swap do 10V auta

Příspěvek od marra »

sežen si motor a motorovou elektiku s jednotkou nic vic nepotřebuješ jen pozor na rozdil kde je diagnosticka zasuvka tzn. pokus se dodržet r.v.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

hIGGI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 68
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Jičín
Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
Bydliště: Jičín

20V swap do 10V auta

Příspěvek od hIGGI »

marra píše:sežen si motor a motorovou elektiku s jednotkou nic vic nepotřebuješ jen pozor na rozdil kde je diagnosticka zasuvka tzn. pokus se dodržet r.v.
Ruzne roky maji rozdil v diagnosticke zasuvce?
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3644
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

20V swap do 10V auta

Příspěvek od wickey »

do roku 1995 self diagnosticka krabicka v motorovem prostoru, do roku 1995/1996 - nevim rpesne, kde se to lame obdII na palubce pri popelniku.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

hIGGI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 68
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Jičín
Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
Bydliště: Jičín

20V swap do 10V auta

Příspěvek od hIGGI »

wickey píše:do roku 1995 self diagnosticka krabicka v motorovem prostoru, do roku 1995/1996 - nevim rpesne, kde se to lame obdII na palubce pri popelniku.
hmm...a to potrebuju na to aby to jezdilo? :D
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 869
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

20V swap do 10V auta

Příspěvek od marra »

hIGGI píše:
wickey píše:do roku 1995 self diagnosticka krabicka v motorovem prostoru, do roku 1995/1996 - nevim rpesne, kde se to lame obdII na palubce pri popelniku.
hmm...a to potrebuju na to aby to jezdilo? :D
to ne ale aby sis pak při opravach ulehčil praci :palec:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

hIGGI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 68
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Jičín
Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
Bydliště: Jičín

20V swap do 10V auta

Příspěvek od hIGGI »

marra píše:sežen si motor a motorovou elektiku s jednotkou nic vic nepotřebuješ jen pozor na rozdil kde je diagnosticka zasuvka tzn. pokus se dodržet r.v.
a co 2L turbo (180hp) motor V70 2001 (2. generace) ? Ten by tam sel kdyz bych ho mel s engine harnessem a ECU? Nebo to uz mi nebude pasovat elektrika k sobe?
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka

hoffi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 302
Registrován: 18 roků
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

20V swap do 10V auta

Příspěvek od hoffi »

hIGGI píše:
marra píše:sežen si motor a motorovou elektiku s jednotkou nic vic nepotřebuješ jen pozor na rozdil kde je diagnosticka zasuvka tzn. pokus se dodržet r.v.
a co 2L turbo (180hp) motor V70 2001 (2. generace) ? Ten by tam sel kdyz bych ho mel s engine harnessem a ECU? Nebo to uz mi nebude pasovat elektrika k sobe?
Teoreticky tam dostaneš skoro všechno,ale jde o to jestli se to vůbec vyplatí :mrgreen:


Kde bereš takovou zásobu motorů? :mrgreen:
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

hIGGI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 68
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Jičín
Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
Bydliště: Jičín

20V swap do 10V auta

Příspěvek od hIGGI »

zasobu motoru nemam zadnou, mam jedno auto ktery ma mrtvej motor (B5252) a hledam varianty jak ho zprovoznit....
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka

hoffi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 302
Registrován: 18 roků
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

20V swap do 10V auta

Příspěvek od hoffi »

hIGGI píše:zasobu motoru nemam zadnou, mam jedno auto ktery ma mrtvej motor (B5252) a hledam varianty jak ho zprovoznit....
Co je mrtvej motor?Zadřenej či co mu je?Já myslel že jsou nezničitelný :mrgreen:
No každopádně když už jinej motor,držel bych se toho co se tam dávalo.Dvaceti ventil není špatná volba,ale jak už se tu psalo,chtělo by to aspoň stejnej rok výroby ulehčí to dost práci.
Mára má určitě spousta zkušeností a rád ti poradí co a jak.Osobně jsem pomýšlel taky na výměnu buď za dvacetiventil nebo turbo,ale zatím jezdím bez závad a tak se nebudu nijak do toho hnát ;-) Jsem spokojen,jen občas bych chtěl víc koní pod kapotou :mrgreen:,jenže to není problém auta,ale můj.
No tak přeji ať to dobře dopadne! ;-)
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 869
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

20V swap do 10V auta

Příspěvek od marra »

hIGGI píše:Zdar

Uz tu nekdo resil instalaci 20V motoru do auta ve kterym originalne byl 10V motor?
Chapu ze 20V motoryp pouzivaji Bosch elektriku, kdezto 10V motory Siemens nebo neco takovyho.

V pripade ze bych sehnal 20V motor i s engine harnessem a ECU ktery k nemu patri (Bosch), tak je to vse co potrebuju a bude mi to do sebe 'pasovat' nebo jsou rozdily i v elektrice v aute (main harness) ?

diky

btw, pekne vanoce :D
za 15tis. necham motor B5252
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

hIGGI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 68
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Jičín
Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
Bydliště: Jičín

20V swap do 10V auta

Příspěvek od hIGGI »

marra píše:
hIGGI píše:Zdar

Uz tu nekdo resil instalaci 20V motoru do auta ve kterym originalne byl 10V motor?
Chapu ze 20V motoryp pouzivaji Bosch elektriku, kdezto 10V motory Siemens nebo neco takovyho.

V pripade ze bych sehnal 20V motor i s engine harnessem a ECU ktery k nemu patri (Bosch), tak je to vse co potrebuju a bude mi to do sebe 'pasovat' nebo jsou rozdily i v elektrice v aute (main harness) ?

diky

btw, pekne vanoce :D
za 15tis. necham motor B5252
Jak kompletni a v jakem stavu?
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 869
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

20V swap do 10V auta

Příspěvek od marra »

standard, blok s hlavou, bez alternatoru, servo čerpadla a kompresoru klima, pokud by byl zajem neni problem změřit komprese
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

hIGGI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 68
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Jičín
Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
Bydliště: Jičín

20V swap do 10V auta

Příspěvek od hIGGI »

Ozivuju trochu starsi thread, ale v zasade proc zakladat novej kdyz je tema hodne podobne.

Zajima me swap motoru rok 1995 2,5L 10V (Siemens ECU) do auta ve kterym je ted 2L 10V (Siemens ECU, rok 1996) a druhej motor zpet.
Obe auta jezdej, vse funguje. Auto s 2L ma palubni pocitac a nema cichaci imobilizer, auto s 2,5L nema palubni pocitac a ma cichaci imobilizer.

Ve fyzicky swapu problem nevidim, to uz jsem delal, spis me zajima jak to udelat s tim imobilizerem, pokud nechci prohazovat imobilizery/klice atd..

A v momente kdy bude vyresen immo, jak to bude s funkci palubniho pocitace ?

Prosim pouze o komentare k tematu, tzn, nebudeme tu diskutovat o tom proc bych takovej swap chtel delat. Diky
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé