Spojka na V70 D5
- Autor
- Zpráva
#1 Spojka na V70 D5
Tak jsem si koupil pěkný dárek k vánocum. - (nedoporučuji)
- Přílohy
-
- PICT1184.JPG (45.43 KiB) Zobrazeno 2788 x
-
- PICT1183.JPG (43.11 KiB) Zobrazeno 2874 x
Naposledy upravil(a) Paďák dne 24 pro 2007 15:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 2.4 D5 model 2006
V70 2.4 D5 model 2006
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Spojka na V70 D5
to je štědrej dárek
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#3 Spojka na V70 D5
Model 2002 a uz vymenujes i setrvak?
#4 Spojka na V70 D5
Když jsem to auto kupoval z Němec, tak mělo 150.000 km po Mnichově ( servizní vozidlo )
Už v tu dobu byl setrvák slyšet.(na volnoběh cvakal) Teď mám 210.000 a i lamela už je na hraně. Když v plnym krouťáku se jen dotknu pedálu spojky, tak klouzne. Setrvák cvaká stále více. Prostě musí ven - takže komplet...
Mám to od firmy a.d. Kámoš je majitel. Cenu ještě nevim ale do 40.000,-Kč bych se snad měl vejít.
Je to fakt hodnotnej dárek.
Už v tu dobu byl setrvák slyšet.(na volnoběh cvakal) Teď mám 210.000 a i lamela už je na hraně. Když v plnym krouťáku se jen dotknu pedálu spojky, tak klouzne. Setrvák cvaká stále více. Prostě musí ven - takže komplet...
Mám to od firmy a.d. Kámoš je majitel. Cenu ještě nevim ale do 40.000,-Kč bych se snad měl vejít.
Je to fakt hodnotnej dárek.
_________________
V70 2.4 D5 model 2006
V70 2.4 D5 model 2006
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#5 Spojka na V70 D5
No vidíš,máš najeto 210 000.Jsou i tací,kteří to měnili po 50 000 a měsíc po záruce,to pak bolí ještě mnohem víc Mohu jmenovat Škoda Octavia 2.0 TDI 103kw,moc povedenej kousek a Peugeot 307 HDI,taky klenot spolehlivosti.Jinak k té ceně to není špatné,ale zdroj Autokelly.cz praví,že spojková sada LUK včetně setrvačníku stojí 45 000.-maloobchod vč.dph,takže do 40 000 to jde
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#6 Spojka na V70 D5
fíha, sem netušil, že ty úsporný dýzly jsou až tak drahej koníček...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#7 Spojka na V70 D5
Hele Stando ne-er! Prostě Diezel si kupujou ti, co potřebujou šetřit a maj na to!standa píše:fíha, sem netušil, že ty úsporný dýzly jsou až tak drahej koníček...
Provokatére
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#8 Spojka na V70 D5
No zrovna se mi tůhle někdo posmíval,že až se mi vysype automat,tak se z toho wosypu já.Tak jsem trochu zagooglil a zjistil jsem si následující: Kompletní profesionální repase hydroměniče je max.za 7700.-vč.dph,repasní sada lamel spojek,těsnění,a dalších věcí,tedy lépe řečeno všeho co se tam může pokakat tak stojí 19500,-Takže když to sečtu,tak sem na 27 200,-za materiál a to by se tam muselo podělat úplně všechno najednou,co tam snad je.Musim říct,že práci nepočítám,bo si ji udělám sám.ale ta se musí vejít do těch zbývajících 13 000,. jako nic.Takže manual a automat vyjde v dnešní době dvouhmotnostních setrvačníků po 200 000km asi nastejno.Tim samozřejmě nechci nic "říct",jen jsem se pokusil o malé porovnání.Automat i manuál mají své kouzlo,klady i zápory,hlavně že je to VOLVO.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#9 Spojka na V70 D5
YOOOOO a ještě jsem chtěl dodat,že ten zatracenej dvouhmotnostní setrvák má i benzín.Takže tahle lahůdka není výsadou pouze nafty,ale všech moderních vylepšenejch aut.JO holt starý auta do roku výroby asi 1997 byly opravdu-nejspolehlivější,nejlevnější na provoz i po hafo kilometrech,ale ty časy už jsou dávno pryč. :ryma:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
#10 Spojka na V70 D5
Zdravím všechny polemiky.
Co si ale musíš přičíst k automatu, jsou tři výměny oleje.....do 200000 km.
U manuálu je náplň doživotní...když se toho dožiješ.
Jinak já bych taky raději vodil automat, ale nebyl.
Po Novém roce se do toho pustim, tak udělám nějaké foto a dám vědět.
Pro zajímavost - teď kámoš dělal spojku na pajeru. a tam stojí dvouváhový setrvák 90.000 Kč
Tak to vyřešil tím, že ho nechal někde v Rakousku zavařit a vyvážit. Cena 1.300,- Éček.
A trvalo to tři neděle. To taky není nic moc.
Co si ale musíš přičíst k automatu, jsou tři výměny oleje.....do 200000 km.
U manuálu je náplň doživotní...když se toho dožiješ.
Jinak já bych taky raději vodil automat, ale nebyl.
Po Novém roce se do toho pustim, tak udělám nějaké foto a dám vědět.
Pro zajímavost - teď kámoš dělal spojku na pajeru. a tam stojí dvouváhový setrvák 90.000 Kč
Tak to vyřešil tím, že ho nechal někde v Rakousku zavařit a vyvážit. Cena 1.300,- Éček.
A trvalo to tři neděle. To taky není nic moc.
_________________
V70 2.4 D5 model 2006
V70 2.4 D5 model 2006
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#11 Spojka na V70 D5
No pokud ji nebudeš měnit, bude to "doživotí" dost brzo. Pokud ji občas vyměníš, tak se konce životnosti té převodovky asi opravdu nedožiješ.Paďák píše:Zdravím všechny polemiky.
U manuálu je náplň doživotní...když se toho dožiješ.
#12 Spojka na V70 D5
Když to tak pročítám, tak zlatá T5R. Setrvák je zcela normální, tudíž vydrží co auto, spojková sada stojí něco kolem 13 000,- a repasi manuální převodovky umím pořídit do 10 000,- Kč. Suma sumárum, generální oprava převodového a spojkového ústrojí u 850 stojí max. 23 000,-Kč, což mi přijde celkem v pohodě. Jsem stále více přesvědčen, že radši budu oprašovat starší auto, než si koupit novější model a pak mít takovýhle překvapení jako Paďák.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#13 Spojka na V70 D5
Jentak pro zajimavost, tohle dnes doporucuje Volvo ? Uz nepouziva sachs? Nebo je to "neoriginal"
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#14 Spojka na V70 D5
Čoveče já taky nevim,co má volvo za dodavatele,ale vim že třeba takovej koncern VW si tam nacpe pokaždý něco jinýho,LUK,SACHS,VALEO asi to co jim někdo uplácá nejlevněji,vydrží to aspoň mezi vrata fabriky a pošle jim toho na přání hned celej vlak. Oni pokud se to vysype,tak to vracej výrobci na hlavu,takže je to netrápí.To platí i o spekulacích nad kvalitou olejů dodávaných v motorech z fabriky Škoda,tak není to ten vytoužený jakýsi speciální olej pro záběh motoru,ale zcela běžný motorový olej,který vyhovuje dle specifikací konkrétnímu motoru,bez ohledu na značku Shell,Aral,Omv,Mogul.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#15 Spojka na V70 D5
Jo,jo-dneska tu byl kamarád z Brna,který si ode mě vzal mojí 850,a taky mě to trochu mrzí,to auto je fakt téměř dokonalý a má něco do sebe,hlavně ten ksicht.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#16 Spojka na V70 D5
4Bobika - a to kdybys měl Dvojku, seš na tom cenově minimálně o 10kKč ještě lépe. Holt čím starší auto, tím provozně výhodnější.
4David Patočka - na záběh se vždy dává nejhorší možnej olej, aby se to rychleji obrousilo. Navíc jde většinou brzo ven, takže nač plejtvat. Při 500 000 vyrobených autech ročně je úspora na oleji ve výši 300Kč na autě celkem 150 MKč. A to je na každou fabriku hodně peněz.
4David Patočka - na záběh se vždy dává nejhorší možnej olej, aby se to rychleji obrousilo. Navíc jde většinou brzo ven, takže nač plejtvat. Při 500 000 vyrobených autech ročně je úspora na oleji ve výši 300Kč na autě celkem 150 MKč. A to je na každou fabriku hodně peněz.
#17 Spojka na V70 D5
OT: Krásné kachláky.Paďák píše:Tak jsem si koupil pěkný dárek k vánocum. - (nedoporučuji)
#18 Spojka na V70 D5
Kachláky mi tady zůstali po pradědovi a jsou plně funkční.
_________________
V70 2.4 D5 model 2006
V70 2.4 D5 model 2006
#19 Spojka na V70 D5
To se máš.Paďák píše:Kachláky mi tady zůstali po pradědovi a jsou plně funkční.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#20 Spojka na V70 D5
Tohle mě utvrzuje v tom, že jestli budu tohle auto kupovat, tak když budu řešit chip tak je lepší si připlatit za Heico ikdyž nabízí menší nárůst za víc peněz. Třeba Bitpower nabízí na D5 185PS chip 218koní a 505Nm, což je o 8koní 45Nm víc než Heico, nepochybně za míň peněz, ale kolik těch aut dělali? Jestli vůbec kdy nějaký? Podle mě je zajímá tak maximálně motor, ale těžko můžou u tolika typů aut který "uměj" páru o tom co snese spojka, převodovka, poloosy...Paďák píše:Když jsem to auto kupoval z Němec, tak mělo 150.000 km po Mnichově ( servizní vozidlo )
Už v tu dobu byl setrvák slyšet.(na volnoběh cvakal) Teď mám 210.000 a i lamela už je na hraně. Když v plnym krouťáku se jen dotknu pedálu spojky, tak klouzne. Setrvák cvaká stále více. Prostě musí ven - takže komplet...
Kritickej je podle mě hlavně ten krouťák.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#21 Spojka na V70 D5
Toť pravda,ten krouťák prostě ten pitomej setrvák utrápí,tady by snad pomohlo ho jedině zavařit a vyvážit.Nevim ovšem co na to snímač klepání a potažmo ECU,nevim jak dalece je elektronika u Volva inteligentní a pozná ten rozdíl nepohybující se hmoty.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
#22 Spojka na V70 D5
Zdravím všechny volvaře.
Tak pánové - spojka je po výměně. hurááááááá
Stálo mě to dva dny dost usilovné práce, ale je to za mnou a auto jako nové.
Trochu tady zapolemizuji otom proč.
- Setrvák byl zřejmě ještě OK, ale vzhledem na to jakou to dá práci vyndat, tak tam šel nový
páč do něj nikdo nevidí.
- Spojkové ložisko bylo taktéž OK ale šlo tam nové
- Lamela taktéž ještě ucházejíci -tloušťka 7,7 mm a nová 8,5 mm šla tam nová
- Přítlačný talíř totálně kaput-je to vidět na těch malých pružinkách, že jsou nadoraz.
Vevnitř mezi obalem a prítlačnou plochou je plastový nákružek, který má po obvodě klínovité
plochy kterými se vlastně vymezuje vůle lamely. Tam byl ten problém. Byly sjeté nadoraz a
tím už spojka neměla požadovaný přítlak. Takže to u mého auta dokazuje těch 150 000 km
v městském provozu Jinak bych dal nové spojce cca 500 000 km
to cvakání ve spojce při volnoběhu zřejmě dělal přítlačák - teď je ticho...
Díky tomu plastovému nákružku je spojka velice choulostivá na připálení, protože ten
plastový nákružek se nataví teplotou a je po ní. (nepouštět ženské za volant)
Šoférky můžou.
Kámoš mi udělal super cenu takže jsem se vešel do 35 000,- Kč včetně DPH (setrvák, lamela, přítlačák, ložisko) Vše od firmy LUK tak jako z prvovýroby.
Pokud by to někoho zajímalo a chtěl to vidět, tak vyndané díly mám schované.
Na fotkách je snad vše jasné.
Tak pánové - spojka je po výměně. hurááááááá
Stálo mě to dva dny dost usilovné práce, ale je to za mnou a auto jako nové.
Trochu tady zapolemizuji otom proč.
- Setrvák byl zřejmě ještě OK, ale vzhledem na to jakou to dá práci vyndat, tak tam šel nový
páč do něj nikdo nevidí.
- Spojkové ložisko bylo taktéž OK ale šlo tam nové
- Lamela taktéž ještě ucházejíci -tloušťka 7,7 mm a nová 8,5 mm šla tam nová
- Přítlačný talíř totálně kaput-je to vidět na těch malých pružinkách, že jsou nadoraz.
Vevnitř mezi obalem a prítlačnou plochou je plastový nákružek, který má po obvodě klínovité
plochy kterými se vlastně vymezuje vůle lamely. Tam byl ten problém. Byly sjeté nadoraz a
tím už spojka neměla požadovaný přítlak. Takže to u mého auta dokazuje těch 150 000 km
v městském provozu Jinak bych dal nové spojce cca 500 000 km
to cvakání ve spojce při volnoběhu zřejmě dělal přítlačák - teď je ticho...
Díky tomu plastovému nákružku je spojka velice choulostivá na připálení, protože ten
plastový nákružek se nataví teplotou a je po ní. (nepouštět ženské za volant)
Šoférky můžou.
Kámoš mi udělal super cenu takže jsem se vešel do 35 000,- Kč včetně DPH (setrvák, lamela, přítlačák, ložisko) Vše od firmy LUK tak jako z prvovýroby.
Pokud by to někoho zajímalo a chtěl to vidět, tak vyndané díly mám schované.
Na fotkách je snad vše jasné.
- Přílohy
-
- PICT1213.JPG (43.11 KiB) Zobrazeno 2280 x
-
- PICT1202.JPG (44.61 KiB) Zobrazeno 2281 x
-
- PICT1194.JPG (48.56 KiB) Zobrazeno 2278 x
-
- PICT1193.JPG (44.19 KiB) Zobrazeno 2280 x
-
- PICT1192.JPG (41.44 KiB) Zobrazeno 2280 x
-
- PICT1191.JPG (50.79 KiB) Zobrazeno 2281 x
-
- PICT1216.JPG (55.34 KiB) Zobrazeno 2277 x
_________________
V70 2.4 D5 model 2006
V70 2.4 D5 model 2006
#23 Spojka na V70 D5
Chci se zeptat na pocit ze spojkového pedálu. Nebyl ten pedál před opravou moc tvrdý? A ještě kde má správně zabírat spojka, na začátku, uprostřed nebo úplně nahoře až se pedál skoro pustí?
#24 Spojka na V70 D5
Spojový pedál před výměnou komplet spojky byl úplně stejně jako po výměně. Myšleno výškově. Protože je tam hydraulické ložisko. Vypíná cca v polovině dráhy pedálu.
Jen při zahřátém autě, tedy zhruba po jízdě cca 50 km spojka začala klouzat.
(jen při plném zátahu na 4 a 5 stupeň při největším krouťáku - pedál plynu na doraz-
v 1900-2500 ot.)
Ráno než se spojka zahřála tak sama neklouzla. Ale při lehkém dotyku spojkováho pedálu už ano. Stačilo se ho jenom dotknout.
Jak jsem výše popisoval. U mého auta byl nadměrně opotřebovaný jen přítlačák. A to díky tomu, že auto najezdilo 150.000 km v městském provozu, než jsem ho koupil a to je více než trojnásobek sešlápnutí spojky než v normálním provozu. A zároveň pro mne divnou konstrukcí přítlačáku, kde je mezi tělem, centrální pružinou a přítlačnou plochou vložen plastový mezikus pro vymezení vůle pro opotřebení lamely. A to byl kámen úrazu.
Nevím jak u jiných tipů aut, ale u tohoto tipu jednoduše řečeno je spojka náchylná jen na přehřátí (spálení) dík tomu plastu. Jinak jí dávám v normálním provozu 0,5 milionu km.
Já mám 210.000 km, tak mě už přežije. Já jsem vše objednal předem, tak když už to bylo venku tak jsem komplet vyměnil všechno. Sice dost peněz, ale vím co mám v autě.
Hodně zdaru..............
Jen při zahřátém autě, tedy zhruba po jízdě cca 50 km spojka začala klouzat.
(jen při plném zátahu na 4 a 5 stupeň při největším krouťáku - pedál plynu na doraz-
v 1900-2500 ot.)
Ráno než se spojka zahřála tak sama neklouzla. Ale při lehkém dotyku spojkováho pedálu už ano. Stačilo se ho jenom dotknout.
Jak jsem výše popisoval. U mého auta byl nadměrně opotřebovaný jen přítlačák. A to díky tomu, že auto najezdilo 150.000 km v městském provozu, než jsem ho koupil a to je více než trojnásobek sešlápnutí spojky než v normálním provozu. A zároveň pro mne divnou konstrukcí přítlačáku, kde je mezi tělem, centrální pružinou a přítlačnou plochou vložen plastový mezikus pro vymezení vůle pro opotřebení lamely. A to byl kámen úrazu.
Nevím jak u jiných tipů aut, ale u tohoto tipu jednoduše řečeno je spojka náchylná jen na přehřátí (spálení) dík tomu plastu. Jinak jí dávám v normálním provozu 0,5 milionu km.
Já mám 210.000 km, tak mě už přežije. Já jsem vše objednal předem, tak když už to bylo venku tak jsem komplet vyměnil všechno. Sice dost peněz, ale vím co mám v autě.
Hodně zdaru..............
_________________
V70 2.4 D5 model 2006
V70 2.4 D5 model 2006
#25 Spojka na V70 D5
Děkuji. Jinak co se tyče výměny olejů v převodovce M56. Nejsem tím 100% jist. Doporučeny interval je 105.000 km, u vozu taxislužby 45.000 km.Paďák píše: U manuálu je náplň doživotní.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 439 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od power-all
-
- 3 Odpovědi
- 357 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petrp
-
- 10 Odpovědi
- 464 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Marten
-
- 8 Odpovědi
- 909 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rasto858
-
- 5 Odpovědi
- 2174 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo