Spojka na V70 D5

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Paďák
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 25
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Vodňany

#1 Spojka na V70 D5

Příspěvek od Paďák »

Tak jsem si koupil pěkný dárek k vánocum. - (nedoporučuji)
Přílohy
PICT1184.JPG
PICT1184.JPG (45.43 KiB) Zobrazeno 2788 x
PICT1183.JPG
PICT1183.JPG (43.11 KiB) Zobrazeno 2874 x
Naposledy upravil(a) Paďák dne 24 pro 2007 15:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 2.4 D5 model 2006

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 907
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Spojka na V70 D5

Příspěvek od marra »

to je štědrej dárek :tlesk:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#3 Spojka na V70 D5

Příspěvek od Drtic »

Model 2002 a uz vymenujes i setrvak? :shock:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Paďák
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 25
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Vodňany

#4 Spojka na V70 D5

Příspěvek od Paďák »

Když jsem to auto kupoval z Němec, tak mělo 150.000 km po Mnichově ( servizní vozidlo )
Už v tu dobu byl setrvák slyšet.(na volnoběh cvakal) Teď mám 210.000 a i lamela už je na hraně. Když v plnym krouťáku se jen dotknu pedálu spojky, tak klouzne. Setrvák cvaká stále více. Prostě musí ven - takže komplet...
Mám to od firmy a.d. Kámoš je majitel. Cenu ještě nevim ale do 40.000,-Kč bych se snad měl vejít.
Je to fakt hodnotnej dárek.
_________________
V70 2.4 D5 model 2006

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#5 Spojka na V70 D5

Příspěvek od David Patočka »

No vidíš,máš najeto 210 000.Jsou i tací,kteří to měnili po 50 000 a měsíc po záruce,to pak bolí ještě mnohem víc :palec: Mohu jmenovat Škoda Octavia 2.0 TDI 103kw,moc povedenej kousek a Peugeot 307 HDI,taky klenot spolehlivosti.Jinak k té ceně to není špatné,ale zdroj Autokelly.cz praví,že spojková sada LUK včetně setrvačníku stojí 45 000.-maloobchod vč.dph,takže do 40 000 to jde :palec:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1739
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#6 Spojka na V70 D5

Příspěvek od standa »

fíha, sem netušil, že ty úsporný dýzly jsou až tak drahej koníček... :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#7 Spojka na V70 D5

Příspěvek od Jarda S40 »

standa píše:fíha, sem netušil, že ty úsporný dýzly jsou až tak drahej koníček... :)
Hele Stando ne-er! Prostě Diezel si kupujou ti, co potřebujou šetřit a maj na to!

Provokatére :lol:

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#8 Spojka na V70 D5

Příspěvek od David Patočka »

No zrovna se mi tůhle někdo posmíval,že až se mi vysype automat,tak se z toho wosypu já.Tak jsem trochu zagooglil a zjistil jsem si následující: Kompletní profesionální repase hydroměniče je max.za 7700.-vč.dph,repasní sada lamel spojek,těsnění,a dalších věcí,tedy lépe řečeno všeho co se tam může pokakat tak stojí 19500,-Takže když to sečtu,tak sem na 27 200,-za materiál a to by se tam muselo podělat úplně všechno najednou,co tam snad je.Musim říct,že práci nepočítám,bo si ji udělám sám.ale ta se musí vejít do těch zbývajících 13 000,. jako nic.Takže manual a automat vyjde v dnešní době dvouhmotnostních setrvačníků po 200 000km asi nastejno.Tim samozřejmě nechci nic "říct",jen jsem se pokusil o malé porovnání.Automat i manuál mají své kouzlo,klady i zápory,hlavně že je to VOLVO. :palec:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#9 Spojka na V70 D5

Příspěvek od David Patočka »

YOOOOO a ještě jsem chtěl dodat,že ten zatracenej dvouhmotnostní setrvák má i benzín.Takže tahle lahůdka není výsadou pouze nafty,ale všech moderních vylepšenejch aut.JO holt starý auta do roku výroby asi 1997 byly opravdu-nejspolehlivější,nejlevnější na provoz i po hafo kilometrech,ale ty časy už jsou dávno pryč. :ryma:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Paďák
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 25
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Vodňany

#10 Spojka na V70 D5

Příspěvek od Paďák »

Zdravím všechny polemiky.
Co si ale musíš přičíst k automatu, jsou tři výměny oleje.....do 200000 km.
U manuálu je náplň doživotní...když se toho dožiješ.
Jinak já bych taky raději vodil automat, ale nebyl.
Po Novém roce se do toho pustim, tak udělám nějaké foto a dám vědět.
Pro zajímavost - teď kámoš dělal spojku na pajeru. a tam stojí dvouváhový setrvák 90.000 Kč
Tak to vyřešil tím, že ho nechal někde v Rakousku zavařit a vyvážit. Cena 1.300,- Éček.
A trvalo to tři neděle. To taky není nic moc.
_________________
V70 2.4 D5 model 2006

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#11 Spojka na V70 D5

Příspěvek od Jarda S40 »

Paďák píše:Zdravím všechny polemiky.
U manuálu je náplň doživotní...když se toho dožiješ.
No pokud ji nebudeš měnit, bude to "doživotí" dost brzo. Pokud ji občas vyměníš, tak se konce životnosti té převodovky asi opravdu nedožiješ.

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 331
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Strakonice

#12 Spojka na V70 D5

Příspěvek od Bobika »

Když to tak pročítám, tak zlatá T5R. Setrvák je zcela normální, tudíž vydrží co auto, spojková sada stojí něco kolem 13 000,- a repasi manuální převodovky umím pořídit do 10 000,- Kč. Suma sumárum, generální oprava převodového a spojkového ústrojí u 850 stojí max. 23 000,-Kč, což mi přijde celkem v pohodě. Jsem stále více přesvědčen, že radši budu oprašovat starší auto, než si koupit novější model a pak mít takovýhle překvapení jako Paďák.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#13 Spojka na V70 D5

Příspěvek od Drtic »

Jentak pro zajimavost, tohle dnes doporucuje Volvo ? Uz nepouziva sachs? Nebo je to "neoriginal"
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#14 Spojka na V70 D5

Příspěvek od David Patočka »

Čoveče já taky nevim,co má volvo za dodavatele,ale vim že třeba takovej koncern VW si tam nacpe pokaždý něco jinýho,LUK,SACHS,VALEO asi to co jim někdo uplácá nejlevněji,vydrží to aspoň mezi vrata fabriky a pošle jim toho na přání hned celej vlak. :palec: Oni pokud se to vysype,tak to vracej výrobci na hlavu,takže je to netrápí.To platí i o spekulacích nad kvalitou olejů dodávaných v motorech z fabriky Škoda,tak není to ten vytoužený jakýsi speciální olej pro záběh motoru,ale zcela běžný motorový olej,který vyhovuje dle specifikací konkrétnímu motoru,bez ohledu na značku Shell,Aral,Omv,Mogul.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#15 Spojka na V70 D5

Příspěvek od David Patočka »

Jo,jo-dneska tu byl kamarád z Brna,který si ode mě vzal mojí 850,a taky mě to trochu mrzí,to auto je fakt téměř dokonalý a má něco do sebe,hlavně ten ksicht.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#16 Spojka na V70 D5

Příspěvek od Jarda S40 »

4Bobika - a to kdybys měl Dvojku, seš na tom cenově minimálně o 10kKč ještě lépe. Holt čím starší auto, tím provozně výhodnější.
4David Patočka - na záběh se vždy dává nejhorší možnej olej, aby se to rychleji obrousilo. Navíc jde většinou brzo ven, takže nač plejtvat. Při 500 000 vyrobených autech ročně je úspora na oleji ve výši 300Kč na autě celkem 150 MKč. A to je na každou fabriku hodně peněz.

GDPR_user

#17 Spojka na V70 D5

Příspěvek od GDPR_user »

Paďák píše:Tak jsem si koupil pěkný dárek k vánocum. - (nedoporučuji)
OT: Krásné kachláky. :palec: :palec: :palec:

Paďák
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 25
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Vodňany

#18 Spojka na V70 D5

Příspěvek od Paďák »

Kachláky mi tady zůstali po pradědovi a jsou plně funkční.
_________________
V70 2.4 D5 model 2006

GDPR_user

#19 Spojka na V70 D5

Příspěvek od GDPR_user »

Paďák píše:Kachláky mi tady zůstali po pradědovi a jsou plně funkční.
To se máš. :palec: :palec: :palec:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#20 Spojka na V70 D5

Příspěvek od dali »

Paďák píše:Když jsem to auto kupoval z Němec, tak mělo 150.000 km po Mnichově ( servizní vozidlo )
Už v tu dobu byl setrvák slyšet.(na volnoběh cvakal) Teď mám 210.000 a i lamela už je na hraně. Když v plnym krouťáku se jen dotknu pedálu spojky, tak klouzne. Setrvák cvaká stále více. Prostě musí ven - takže komplet...
Tohle mě utvrzuje v tom, že jestli budu tohle auto kupovat, tak když budu řešit chip tak je lepší si připlatit za Heico ikdyž nabízí menší nárůst za víc peněz. Třeba Bitpower nabízí na D5 185PS chip 218koní a 505Nm, což je o 8koní 45Nm víc než Heico, nepochybně za míň peněz, ale kolik těch aut dělali? Jestli vůbec kdy nějaký? Podle mě je zajímá tak maximálně motor, ale těžko můžou u tolika typů aut který "uměj" páru o tom co snese spojka, převodovka, poloosy...
Kritickej je podle mě hlavně ten krouťák.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#21 Spojka na V70 D5

Příspěvek od David Patočka »

Toť pravda,ten krouťák prostě ten pitomej setrvák utrápí,tady by snad pomohlo ho jedině zavařit a vyvážit.Nevim ovšem co na to snímač klepání a potažmo ECU,nevim jak dalece je elektronika u Volva inteligentní a pozná ten rozdíl nepohybující se hmoty. :roll:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Paďák
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 25
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Vodňany

#22 Spojka na V70 D5

Příspěvek od Paďák »

Zdravím všechny volvaře.
Tak pánové - spojka je po výměně. hurááááááá
Stálo mě to dva dny dost usilovné práce, ale je to za mnou a auto jako nové.
Trochu tady zapolemizuji otom proč.
- Setrvák byl zřejmě ještě OK, ale vzhledem na to jakou to dá práci vyndat, tak tam šel nový
páč do něj nikdo nevidí.
- Spojkové ložisko bylo taktéž OK ale šlo tam nové
- Lamela taktéž ještě ucházejíci -tloušťka 7,7 mm a nová 8,5 mm šla tam nová
- Přítlačný talíř totálně kaput-je to vidět na těch malých pružinkách, že jsou nadoraz.
Vevnitř mezi obalem a prítlačnou plochou je plastový nákružek, který má po obvodě klínovité
plochy kterými se vlastně vymezuje vůle lamely. Tam byl ten problém. Byly sjeté nadoraz a
tím už spojka neměla požadovaný přítlak. Takže to u mého auta dokazuje těch 150 000 km
v městském provozu Jinak bych dal nové spojce cca 500 000 km
to cvakání ve spojce při volnoběhu zřejmě dělal přítlačák - teď je ticho...
Díky tomu plastovému nákružku je spojka velice choulostivá na připálení, protože ten
plastový nákružek se nataví teplotou a je po ní. (nepouštět ženské za volant)
Šoférky můžou.
Kámoš mi udělal super cenu takže jsem se vešel do 35 000,- Kč včetně DPH (setrvák, lamela, přítlačák, ložisko) Vše od firmy LUK tak jako z prvovýroby.
Pokud by to někoho zajímalo a chtěl to vidět, tak vyndané díly mám schované.
Na fotkách je snad vše jasné.
Přílohy
PICT1213.JPG
PICT1213.JPG (43.11 KiB) Zobrazeno 2280 x
PICT1202.JPG
PICT1202.JPG (44.61 KiB) Zobrazeno 2281 x
PICT1194.JPG
PICT1194.JPG (48.56 KiB) Zobrazeno 2278 x
PICT1193.JPG
PICT1193.JPG (44.19 KiB) Zobrazeno 2280 x
PICT1192.JPG
PICT1192.JPG (41.44 KiB) Zobrazeno 2280 x
PICT1191.JPG
PICT1191.JPG (50.79 KiB) Zobrazeno 2281 x
PICT1216.JPG
PICT1216.JPG (55.34 KiB) Zobrazeno 2277 x
_________________
V70 2.4 D5 model 2006

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 75
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

#23 Spojka na V70 D5

Příspěvek od bandGap »

Chci se zeptat na pocit ze spojkového pedálu. Nebyl ten pedál před opravou moc tvrdý? A ještě kde má správně zabírat spojka, na začátku, uprostřed nebo úplně nahoře až se pedál skoro pustí?

Paďák
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 25
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Vodňany

#24 Spojka na V70 D5

Příspěvek od Paďák »

Spojový pedál před výměnou komplet spojky byl úplně stejně jako po výměně. Myšleno výškově. Protože je tam hydraulické ložisko. Vypíná cca v polovině dráhy pedálu.
Jen při zahřátém autě, tedy zhruba po jízdě cca 50 km spojka začala klouzat.
(jen při plném zátahu na 4 a 5 stupeň při největším krouťáku - pedál plynu na doraz-
v 1900-2500 ot.)
Ráno než se spojka zahřála tak sama neklouzla. Ale při lehkém dotyku spojkováho pedálu už ano. Stačilo se ho jenom dotknout.
Jak jsem výše popisoval. U mého auta byl nadměrně opotřebovaný jen přítlačák. A to díky tomu, že auto najezdilo 150.000 km v městském provozu, než jsem ho koupil a to je více než trojnásobek sešlápnutí spojky než v normálním provozu. A zároveň pro mne divnou konstrukcí přítlačáku, kde je mezi tělem, centrální pružinou a přítlačnou plochou vložen plastový mezikus pro vymezení vůle pro opotřebení lamely. A to byl kámen úrazu.
Nevím jak u jiných tipů aut, ale u tohoto tipu jednoduše řečeno je spojka náchylná jen na přehřátí (spálení) dík tomu plastu. Jinak jí dávám v normálním provozu 0,5 milionu km.
Já mám 210.000 km, tak mě už přežije. Já jsem vše objednal předem, tak když už to bylo venku tak jsem komplet vyměnil všechno. Sice dost peněz, ale vím co mám v autě.
Hodně zdaru..............
_________________
V70 2.4 D5 model 2006

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 75
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

#25 Spojka na V70 D5

Příspěvek od bandGap »

Paďák píše: U manuálu je náplň doživotní.
Děkuji. Jinak co se tyče výměny olejů v převodovce M56. Nejsem tím 100% jist. Doporučeny interval je 105.000 km, u vozu taxislužby 45.000 km.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“