V70 R vs V70 T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 4
V70 R vs V70 T5
Ahoj vsem odbornikum,
mam dotaz ohledne srovnani verzi R a T5
je mi jasne ze je to hlavne vykon, ale jsou stejne obsahy motoru? jaky rozdil v prevodovce?
co ma verze R navic? krome moznosti AWD?
mam dotaz ohledne srovnani verzi R a T5
je mi jasne ze je to hlavne vykon, ale jsou stejne obsahy motoru? jaky rozdil v prevodovce?
co ma verze R navic? krome moznosti AWD?
_________________
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V70 R vs V70 T5
R ma navic:
jinej design predniho narazniku, jine motory / turba - vykon 240 koni u T5 je pak zvysen na 250 koni u manualu a 240 koni u automatu, nebo u pozdejsich verzi na 265 koni. Jinej interier - volant potazen zcasti alcantarou, sedacky kombinace kuze + alcantara, hlinikove oblozeni palubky, lepsi audiosystem. Jo a moznost AWD.
To je asi tak vse.
jinej design predniho narazniku, jine motory / turba - vykon 240 koni u T5 je pak zvysen na 250 koni u manualu a 240 koni u automatu, nebo u pozdejsich verzi na 265 koni. Jinej interier - volant potazen zcasti alcantarou, sedacky kombinace kuze + alcantara, hlinikove oblozeni palubky, lepsi audiosystem. Jo a moznost AWD.
To je asi tak vse.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 4
V70 R vs V70 T5
jine motory?
nejsem uplne znalec ale delal se motor 2319 ccm a 2435 ccm (nebo tak nejak ) pro verzi R (zalezi na generaci I , II nebo III)
ale ze je v T5 jeste uplne jiny motor? nebo jen jiny plnici ltak turba?
jde mi o to ze ted mam nabidku na 2 kusy V70 R AWD, oba krasny, jen porad premyslim o co je verze T5 horsi (motoricky, ne vykonove)
staci mi odpovedet ze maji stejne motory a budu spokojen pokud to tak opravdu je.
nejsem uplne znalec ale delal se motor 2319 ccm a 2435 ccm (nebo tak nejak ) pro verzi R (zalezi na generaci I , II nebo III)
ale ze je v T5 jeste uplne jiny motor? nebo jen jiny plnici ltak turba?
jde mi o to ze ted mam nabidku na 2 kusy V70 R AWD, oba krasny, jen porad premyslim o co je verze T5 horsi (motoricky, ne vykonove)
staci mi odpovedet ze maji stejne motory a budu spokojen pokud to tak opravdu je.
_________________
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V70 R vs V70 T5
tohle jsem nasel na anglickem foru
Info you might find useful regarding your R research:
There were 3 phases of R-AWD produced between 1997 and 2000:-
Phase 1 :- were produced in 1997 and 1998 (P - S reg)and were available with either the B5234T-4 (2319cc) engine (18T turbo 250bhp/350nm)and 5-speed manual gearbox or the B5234T-6 engine (16T turbo 240bhp/310nm) and 4-speed 3 mode automatic gearbox. Both engines used the Motronic 4.4 engine management system. (0-60 7.3/8.1, 152/143mph)
Phase 2 :- were produced in early 1999 (S - T reg) and were only available with the B5234T-8 (2319cc) engine (18T turbo 250bhp/310nm) and 4-speed adaptive automatic gearbox. These cars use the ME7 engine management system with fly by wire throttle and variable exhaust camshaft. (0-60 7.8 143mph)
Phase 3 :- were produced in late 1999 and early 2000 (V - W reg) and were only available with the B5244RT (2435cc) engine (19T turbo 265bhp/350nm) and 5-speed adaptive automatic gearbox. Engine used stronger internal components. These also use the ME7 engine management system as with the phase 2 cars. These cars were fitted with twin tail pipes and vented disc's all-round. The seats had a "whips" system fitted and larger side airbags. (0-60 7.3 152mph)
Trim and spec levels remained virtually un-changed through out the 3 phases. Trim was Leather and Alcantara in either Beige or Grey with aluminium effect trim on the dash and console (dark wood was an option). On phase 1 cars the steering wheel was also leather/alcantara, but phase 2 and 3 had a thicker rimmed leather only wheel. Phase II and III had blue engine covers. Phase 3 cars had the option of contrasting grey/beige trim. These cars were virtually "fully-loaded" with very few options available (mainly pro-logic, 6 cd changer, sat-nav) as they cost £37,000 when new.
All phases were available with either 16" or 17" wheels in either silver or anthracite finish with temp spare wheel. 17" Wheels were £100 more expensive.
The colours available were I think as follows :-
Phase 1 :- Saffron, Black Stone, Nautic Blue, Silver, Regency Red?
Phase 2 :- Laser Blue, Black Stone, Nautic Blue, Silver, Cassis, Classic Red, Dark Olive
Phase 3 :- as per phase 2
Odpoved na tvou otazku - ano motory jsou ze zacatku stejne 2319 ccm, pak jine. Jestli mas na mysli ty dve modre kolem 220000 kc, tak ty jsou na prodej jiz hodne dlouho - zkus je stlacit cenou dolu.
Info you might find useful regarding your R research:
There were 3 phases of R-AWD produced between 1997 and 2000:-
Phase 1 :- were produced in 1997 and 1998 (P - S reg)and were available with either the B5234T-4 (2319cc) engine (18T turbo 250bhp/350nm)and 5-speed manual gearbox or the B5234T-6 engine (16T turbo 240bhp/310nm) and 4-speed 3 mode automatic gearbox. Both engines used the Motronic 4.4 engine management system. (0-60 7.3/8.1, 152/143mph)
Phase 2 :- were produced in early 1999 (S - T reg) and were only available with the B5234T-8 (2319cc) engine (18T turbo 250bhp/310nm) and 4-speed adaptive automatic gearbox. These cars use the ME7 engine management system with fly by wire throttle and variable exhaust camshaft. (0-60 7.8 143mph)
Phase 3 :- were produced in late 1999 and early 2000 (V - W reg) and were only available with the B5244RT (2435cc) engine (19T turbo 265bhp/350nm) and 5-speed adaptive automatic gearbox. Engine used stronger internal components. These also use the ME7 engine management system as with the phase 2 cars. These cars were fitted with twin tail pipes and vented disc's all-round. The seats had a "whips" system fitted and larger side airbags. (0-60 7.3 152mph)
Trim and spec levels remained virtually un-changed through out the 3 phases. Trim was Leather and Alcantara in either Beige or Grey with aluminium effect trim on the dash and console (dark wood was an option). On phase 1 cars the steering wheel was also leather/alcantara, but phase 2 and 3 had a thicker rimmed leather only wheel. Phase II and III had blue engine covers. Phase 3 cars had the option of contrasting grey/beige trim. These cars were virtually "fully-loaded" with very few options available (mainly pro-logic, 6 cd changer, sat-nav) as they cost £37,000 when new.
All phases were available with either 16" or 17" wheels in either silver or anthracite finish with temp spare wheel. 17" Wheels were £100 more expensive.
The colours available were I think as follows :-
Phase 1 :- Saffron, Black Stone, Nautic Blue, Silver, Regency Red?
Phase 2 :- Laser Blue, Black Stone, Nautic Blue, Silver, Cassis, Classic Red, Dark Olive
Phase 3 :- as per phase 2
Odpoved na tvou otazku - ano motory jsou ze zacatku stejne 2319 ccm, pak jine. Jestli mas na mysli ty dve modre kolem 220000 kc, tak ty jsou na prodej jiz hodne dlouho - zkus je stlacit cenou dolu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 4
V70 R vs V70 T5
ty dve modre je jedna a ta sama.
ted je za 199000, dnes jsem se v ni byl svezt - krasny , nemam slov
ale hrozne spatne se to obhajuje u manzelky ta chce Audi A6 2,5 TDI quattro (nizsi spotreba a levnejsi porizovaci cena)
druha bude od T6R (zlata metaliza) , ted je pry u klempire.
ted je za 199000, dnes jsem se v ni byl svezt - krasny , nemam slov
ale hrozne spatne se to obhajuje u manzelky ta chce Audi A6 2,5 TDI quattro (nizsi spotreba a levnejsi porizovaci cena)
druha bude od T6R (zlata metaliza) , ted je pry u klempire.
_________________
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V70 R vs V70 T5
jo tak tahle http://www.adusum.cz/list.php?ak=vs&sho ... =&uid=2979 a tahle http://www.autohase.cz/databaze-ojetych ... php?id=420 jsou jedna a ta sama?.. aha.
Podivej zpocitej si kolik najedes rocne - abys e ti to vyplatilo. Pocitej s tim, ze R AWD v automatu ti bude zrat hodne. Dulezite je taky, jestli bylo neco delano s AWD - 275000 km neni malo, pokud by bylo awd puvodni, mohou (nemusi) nastat problemy. Jinak klasika - automat zkontrolovat olej, jestli je vyrazne tmave hnedej a/nebo smrdi spaleninou, nebrat.
Stejne je na prodej jiz 3/4 roka, takze bych jim nabidl treba 170 tisic na drevo a pod. - vse zavisi od toho, jakej jsi zjednavac
pocitej s tim, ze na tohle auto se kupec hleda hodne tezko.
Rozhodnuti je na tobe, ale ja bych mel jasno :mrgreen: (viz podpis). Jo a tu z T6R neznam - klempir - bouracka? nevim nevim.. ja radsi nebourana auta. I kdyz saffron je saffron
Podivej zpocitej si kolik najedes rocne - abys e ti to vyplatilo. Pocitej s tim, ze R AWD v automatu ti bude zrat hodne. Dulezite je taky, jestli bylo neco delano s AWD - 275000 km neni malo, pokud by bylo awd puvodni, mohou (nemusi) nastat problemy. Jinak klasika - automat zkontrolovat olej, jestli je vyrazne tmave hnedej a/nebo smrdi spaleninou, nebrat.
Stejne je na prodej jiz 3/4 roka, takze bych jim nabidl treba 170 tisic na drevo a pod. - vse zavisi od toho, jakej jsi zjednavac

Rozhodnuti je na tobe, ale ja bych mel jasno :mrgreen: (viz podpis). Jo a tu z T6R neznam - klempir - bouracka? nevim nevim.. ja radsi nebourana auta. I kdyz saffron je saffron

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 4
V70 R vs V70 T5
ta z T6R se predelava ze pry byla otukana,
vymenili motor + turbo + naplne (prevodovka, motor), tak se trochu bojim jestli to nemel nejaky "chlapec" ktery to predtim jen honil a v T6R se vymeni to co je spatne, ale presto to bylo auto ktere nekdo nesetril a podle toho bude vypadat i zbytek,
ta modra nema stresni okno/sibr - zlata ho ma
vymenili motor + turbo + naplne (prevodovka, motor), tak se trochu bojim jestli to nemel nejaky "chlapec" ktery to predtim jen honil a v T6R se vymeni to co je spatne, ale presto to bylo auto ktere nekdo nesetril a podle toho bude vypadat i zbytek,
ta modra nema stresni okno/sibr - zlata ho ma
_________________
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 4
V70 R vs V70 T5
jinak je to tak ze ta na adusum je ta sama co je na autohase
_________________
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V70 R vs V70 T5
uff no osobne bych auto po vymene vseho nechtel, ale zas na druhou stranu mas jistotu, ze ty veci se ti jiz nevysypou..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
V70 R vs V70 T5
No jistotu by jsi měl kdyby to bylo měněno za nové. Osobně bych taky nechtěl. Problem u rkovejch verzí je, že se často dostanou do rukou lidem, který je dost potrápěj. Osobně si T-5R šetřím, jen občas vypálím nečistoty 

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 4
V70 R vs V70 T5
to je prave ono, vim ze ty dily, nebo casti dilu budou ted OK.
Turbo je pry nove a motor je z T5 , proto jsem se ptal na ty rozdily mezi motory pro verzi T5 a R
Turbo je pry nove a motor je z T5 , proto jsem se ptal na ty rozdily mezi motory pro verzi T5 a R
_________________
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
-
Offline
- Příspěvky: 4759
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
V70 R vs V70 T5
2 stepan: ta z Adusum má jednu na můj vkus nepřehlédnutelnou vadu na kráse: 16" kola! brr :?
Jo a zeptej se manželky, jestli ví, vo jsou to vačky. Ať už odpoví jakkoli, tak u 2,5 TDI V6 praskaj a je to sranda za cca 60 tisíc i s prací, která čeká každou V6 TDI staršího roku výroby. Vůbec 2,5 TDI V6 je (minimálně ve srovnání se starým 5 válcem, kterej jezdí ve v70 TDI a 2,5D) dost nepovedenej a rozežranej motor, hlavně verze 110kW. Ta 132kW verze už je lepší, ale furt to neni nic velkýho. Pokud píšeš o levnější pořizovací ceně, je to téměř tutově 110 kW.
Kamarád má manželku která je zblblá do BMW, ale už ví že před ním o tom nemá mluvit :mrgreen:
Jo a zeptej se manželky, jestli ví, vo jsou to vačky. Ať už odpoví jakkoli, tak u 2,5 TDI V6 praskaj a je to sranda za cca 60 tisíc i s prací, která čeká každou V6 TDI staršího roku výroby. Vůbec 2,5 TDI V6 je (minimálně ve srovnání se starým 5 válcem, kterej jezdí ve v70 TDI a 2,5D) dost nepovedenej a rozežranej motor, hlavně verze 110kW. Ta 132kW verze už je lepší, ale furt to neni nic velkýho. Pokud píšeš o levnější pořizovací ceně, je to téměř tutově 110 kW.

Kamarád má manželku která je zblblá do BMW, ale už ví že před ním o tom nemá mluvit :mrgreen:
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 4
V70 R vs V70 T5
ta Audi A6 je prave ta s tim radovym 5ti valcem co se pouzova ve Volvu (tedy i ten motor co mas ty).
103 kW , 6ti kvalt , manual , quattro
r.v. 1996 (posedni model pred tim kulatym modelem)
cena 150 tis...
103 kW , 6ti kvalt , manual , quattro
r.v. 1996 (posedni model pred tim kulatym modelem)
cena 150 tis...
Naposledy upravil(a) stepan dne 19 pro 2007 21:03, celkem upraveno 2 x.
_________________
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V70 R vs V70 T5
ale jo, to se musi, at se pavouci nezabydlej ve vyfukuJirrka píše:jen občas vypálím nečistoty

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
V70 R vs V70 T5
Od motorů do V ruce pryč. Tchán má Safrana V6 a výměna rozvodů v jeho případě je dražší než rozvody a výměna turba u T5R dohromady. A jak říká Dali, tak 2.5 V6 TDI se fakt Audi moc nepovedla. Taky ji asi po 5-ti letech opustili a nahradily V6 2.7 TDI.
A jinak V70R může být jak s AWD tak i předokolka. Je ale pravda, že předokolka s tím má dost práce. Už je to moc koníků, ale zase je to spolehlivější než AWD. Na tu modrou V70R AWD bych šel pouze s nějakým mehanikem co zná velmi dobře Volva. Už se prodává docela dlouho. Jinak 2,3 R5 od Volva je super motor. Při správné údržbě najede spousty kilometrů a i turbo je schopné vydržet klidně 300 000 km, ale záleží na stavu konkrétního vozu. Každopádně R-ko bych bez servisky nekupoval. Leda že by bylo velmi levné.
A jinak V70R může být jak s AWD tak i předokolka. Je ale pravda, že předokolka s tím má dost práce. Už je to moc koníků, ale zase je to spolehlivější než AWD. Na tu modrou V70R AWD bych šel pouze s nějakým mehanikem co zná velmi dobře Volva. Už se prodává docela dlouho. Jinak 2,3 R5 od Volva je super motor. Při správné údržbě najede spousty kilometrů a i turbo je schopné vydržet klidně 300 000 km, ale záleží na stavu konkrétního vozu. Každopádně R-ko bych bez servisky nekupoval. Leda že by bylo velmi levné.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 4
V70 R vs V70 T5
no to je prave ono.
ta modra ma najeto 277 tis km a nerad bych pristi rok menil turbo.¨
musim ale rict ze svoje prvni volvo jsem take kupoval v autohase(ojete) a byl jsem ohrome spokojen s pristupem ke zjistenym zavadam...
ta modra ma najeto 277 tis km a nerad bych pristi rok menil turbo.¨
musim ale rict ze svoje prvni volvo jsem take kupoval v autohase(ojete) a byl jsem ohrome spokojen s pristupem ke zjistenym zavadam...
_________________
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
V70 R vs V70 T5
Spíš než turbo bych prověřil AWD. Nové turbo se dá sehnat do 25.000,- s DPH, což je cena třeba předního nárazníku a 2 světel
Všichni se hrozně bojí turba a přitom ho má každej turboropák, který se kupují jak housky na krámě.


_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V70 R vs V70 T5
repas te vyjde do 15 a je klid. turba bych se opravdu natolik nebal.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 4759
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
V70 R vs V70 T5
Hmm, tak pro tu mám taky slabost, stejně jako 850 nebo V70I je to přes svůj věk pořád hezkej kombík navíc s hodně povedeným a nadčasovým vnitřkem. To je babo raď. Kdyby ses obešel bez tý čtyřkolky, tak ti řeknu ať jdeš do V70I TDI a máš dvě mouchy jednou ranou. Volvo, který tě nesežere. Navíc bych řek s podstatně větší šancí na rozumný a poctivý kilometry (audinu podle mě stočí každej jouda s noťasem) a solidní stav.stepan píše:ta Audi A6 je prave ta s tim radovym 5ti valcem co se pouzova ve Volvu (tedy i ten motor co mas ty).
103 kW , 6ti kvalt , manual , quattro
r.v. 1996 (posedni model pred tim kulatym modelem)
cena 150 tis...
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 4
V70 R vs V70 T5
Audi je opravdu hezka a v dobrem stavu, stav km samozrejme neni jisty, ale take neni uplne rozhodujici.
srdce rika V70 R AWD
rozum rika Audi A6 2,5 TDI Quattro
srdce rika V70 R AWD
rozum rika Audi A6 2,5 TDI Quattro
_________________
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
-
Offline
- Příspěvky: 790
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
V70 R vs V70 T5
Motor T5 nebrat, je to líný ! 

_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
V70 R vs V70 T5
Volvo, který tě nesežere.
Já si teda sežranej ani ožranej nepřipadám

Já si teda sežranej ani ožranej nepřipadám





_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V70 R vs V70 T5
vse zavisi od stylu jizdy. Treba s eRkem jsem zkousel taky zacpu - jen chvilku, ale prece a spotreba byla stejna jak u 850 2,5 20V - ono kdyz clovek radi kolem 2000 otacek a turbo se ani nesepne, tak spotreba neni nijak zavratni. S automatem to bude horsi.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
V70 R vs V70 T5
Tak, tak. Nejhorší na spotřebu je aparát mezi sedadlem, volantem a pedály.wickey píše:vse zavisi od stylu jizdy. Treba s eRkem jsem zkousel taky zacpu - jen chvilku, ale prece a spotreba byla stejna jak u 850 2,5 20V - ono kdyz clovek radi kolem 2000 otacek a turbo se ani nesepne, tak spotreba neni nijak zavratni. S automatem to bude horsi.


_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 4759
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
V70 R vs V70 T5
No právě, a když s dýzlem neumím jezdit pod 8, tak radši benzínový auta neřeším...Bobika píše:Tak, tak. Nejhorší na spotřebu je aparát mezi sedadlem, volantem a pedály.![]()
