švédská vzájemnost

Odkazy na ruzne fotky - YouTube, Metacafe, Google, apod.
This topic is 12 years a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
tomik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 166
Registrován: 25 úno 2007 13:24
Vůz: Saab 99 Combi Coupe Turbo ´79
Bydliště: Praha 4

švédská vzájemnost

Příspěvek od tomik »

Na tohle jsem narazil při brouzdání netem ...

Švédské plechy - z toho by bylo prima logo srazu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Tomáš

JE Bezzubka Volvo V50 2.0D-'05 + Dědouš Saab 99 Combi Coupé TURBO-'79 + Kábro Saab 900 2.0T-´89 + Sršínek Saab 9-5 SW 2.0T Vector E85 sw-'03
BYL Želvák Volvo V50 1.6D - '05 + Švestka - expediční manažerské SUV - '08 - vyměnil svůj plechový život za můj a já mu nadosmrti budu vděčný!

neuman zdenek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7325
Registrován: 23 srp 2006 07:54
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od neuman zdenek »

že by ho nám majitel pujčil
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

tomik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 166
Registrován: 25 úno 2007 13:24
Vůz: Saab 99 Combi Coupe Turbo ´79
Bydliště: Praha 4

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od tomik »

neuman zdenek píše:že by ho nám majitel pujčil


no mám na to půl roku ... .
Posledních pár hodin se bavím myšlenkou, jak by vypadala obrácená kominace - předek dvojka nebo osma, zadek 900 I coupe.
_________________
Tomáš

JE Bezzubka Volvo V50 2.0D-'05 + Dědouš Saab 99 Combi Coupé TURBO-'79 + Kábro Saab 900 2.0T-´89 + Sršínek Saab 9-5 SW 2.0T Vector E85 sw-'03
BYL Želvák Volvo V50 1.6D - '05 + Švestka - expediční manažerské SUV - '08 - vyměnil svůj plechový život za můj a já mu nadosmrti budu vděčný!

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od Lachtan »

Někde to už tady jednou bylo - zkus pohledat v "o všem možném" 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2587
Registrován: 02 zář 2007 23:01
Vůz: Volvo S60 2.4T
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od koch »

vramci cesko-slovenske vzajemnesti by bylo zajimave zbastlit dohromady napriklad 1203 a 120... :prace:

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3073
Registrován: 16 bře 2007 08:48
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od Sergej »

koch píše:vramci cesko-slovenske vzajemnesti by bylo zajimave zbastlit dohromady napriklad 1203 a 120... :prace:
O to sa svojho casu pokusali sudruhovia z BAZ...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

pekelnik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1863
Registrován: 07 led 2006 19:30
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
Bydliště: Ždánice

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od pekelnik »

myslíš toto? BAZ 120 furgonet 1980-83 3ks prototypů
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
264TE - 1977, B27E, 264GLE - 1980, B27E / S80 - 1999, 2.4 benzin / 265 - 1979, B27E,
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od wickey »

to vubec nevypada spatne
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2587
Registrován: 02 zář 2007 23:01
Vůz: Volvo S60 2.4T
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od koch »

tak to jo... :palec: hej to sem fakt netusil ze by to daval nekdo dokopy... jen me to tak napadlo... skoda ze to neslo do serie...

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4253
Registrován: 25 pro 2005 13:27
Bydliště: kus vod Teplic
Vůz: Volvo
Bydliště: Bílina

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od eLzyx »

kde to mělo motor? Snad ne vzadu
_________________
je: andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black);
Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 1579
Registrován: 10 led 2006 15:58
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od VanThomas »

eLzyx píše:kde to mělo motor? Snad ne vzadu
obrázek za 1000 slov...
moc praktický by to asi nebylo, údajně to soudruzi mysleli tak, že delší veci dáš zezadu přes motor, kratší bočníma dveřma před něj :roll:
BAZ furgonet1.jpg
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od Lachtan »

To je jak starej VW Transporter :roll:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5792
Registrován: 16 pro 2005 21:41
Bydliště: J. Hradec

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od dali »

Lachtan píše:To je jak starej VW Transporter :roll:
Až na to, že u Transportéra si seděl nad předníma kolama a motor byl boxer, takže toho až tolik na vejšku nezabral. Nevím to co tomuhle potratu byl kufr pod přední kapotou. :roll:
Podle mě kromě estetický stránky všechno špatně. :? To už snad radši předek z 1203 a zadek ze 120 jako bimotor (nebylo by marný naučit tu dvanácetrosku na přední pohon, že by to v tom bimotoru byl fšehrab) :mrgreen:
_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2502
Registrován: 14 bře 2006 08:12
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od LukášM »

To už byla lépe vyřešena Škoda 1000 MB Combi ;-)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od Lachtan »

Neznám - dej foto ;-)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 1579
Registrován: 10 led 2006 15:58
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od VanThomas »

jeden z prototypů nový řady 1000, který se nedostal do výroby
tn_990.jpg
motor byl vzadu, ale umístěnej naležato, takže vzniknul celkem normální kufr
tn_small990-1.jpg
do výroby se to nedostalo, hlavní problémy byly přetížení zadní nápravy, špatnej přístup k motoru, problémy s chlazením...
jeden kousek se zachoval, viděl jsem ho naživo předloni v Brně
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3073
Registrován: 16 bře 2007 08:48
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od Sergej »

Zato tieto kary by som si kupil aj dnes (teda tu bielu)...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Peťo-goalie
Offline
Příspěvky: 559
Registrován: 27 črc 2007 23:01

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od Peťo-goalie »

Vies co je ta biela kara? vyvinuli ho v BAZ Bratislava a tesne po revolucii to komplet ale konmplet skopcili vo Forde a zacala sa era Transitov. Jedine co ma tesi je ze Transit vyvinuli povodne v Ba. Kurvy americke :lol:

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3073
Registrován: 16 bře 2007 08:48
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od Sergej »

goalie píše:Vies co je ta biela kara? vyvinuli ho v BAZ Bratislava a tesne po revolucii to komplet ale konmplet skopcili vo Forde a zacala sa era Transitov. Jedine co ma tesi je ze Transit vyvinuli povodne v Ba. Kurvy americke :lol:
V tom pripade tu hnedu karu zasa skopcila (ale len ciastocne ) Mlada Boleslav a spravila z nej Favorita :D :D
Mas o tom nejake relevantne informacie ? Ked tak sukromne sme uz dost OT...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Peťo-goalie
Offline
Příspěvky: 559
Registrován: 27 črc 2007 23:01

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od Peťo-goalie »

Sergej píše:
goalie píše:Vies co je ta biela kara? vyvinuli ho v BAZ Bratislava a tesne po revolucii to komplet ale konmplet skopcili vo Forde a zacala sa era Transitov. Jedine co ma tesi je ze Transit vyvinuli povodne v Ba. Kurvy americke :lol:
V tom pripade tu hnedu karu zasa skopcila (ale len ciastocne ) Mlada Boleslav a spravila z nej Favorita :D :D
Mas o tom nejake relevantne informacie ? Ked tak sukromne sme uz dost OT...
Ano mam suseda ktoreho brat tam priamo robil v BAZ a v tom ponovembrovom chaose sa kopec veci stratilo..vtedy bola byvala ČSSR plna agentov a coskoro zacal Ford vyrabat Transit a hned to bolo auto roka.
No holt museli sme vs rozdat..

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 1579
Registrován: 10 led 2006 15:58
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od VanThomas »

muehehe :D skvělá teorie, ale má jednu trhlinu... Transit se dělá od roku 1953 (jako FK1000) označení transit se objevilo v roce 1961 ale jinak dobrý :tlesk:
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Pablo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 421
Registrován: 03 bře 2004 19:45
Bydliště: Praha

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od Pablo »

VanThomas píše:
eLzyx píše:kde to mělo motor? Snad ne vzadu
obrázek za 1000 slov...
moc praktický by to asi nebylo, údajně to soudruzi mysleli tak, že delší veci dáš zezadu přes motor, kratší bočníma dveřma před něj :roll:
BAZ furgonet1.jpg
Tady je něco víc a v diskusi tam odpovídá přímo majitel toho skvosta ;-) http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=474 P.
_________________
945GL B230FD/M47 1993

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2035
Registrován: 07 kvě 2004 21:00
Bydliště: Brno

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od standa »

ČSSR plná kapitalistických agentů pídících se na konci komančské éry po tajných kostrukcích našeho hrdého automobilového průmyslu je velmi zábavná představa :palec:

Co mohl takový agent najít? Vedle zmíněného furgoneta s motorem zavazejícím v nákladovém prostoru mohl tajně v noci navštívit TAZ a ukrást výkresy dvanáctsettrosky :palec: , pak se mohl přesunout do Kopřivnice a obdivovat dvacet let starou konstrukci T613 :palec: :palec: a nakonec mohl skončit v Boleslavi, kde se alespoň částečně uklidnil pohledem na Fávo (které jakžtakž odpovídá moderní, úsporné a logické konstrukci vozu). Klika, že nepřijel o tři roky dřív, pohled na hromady stodvacítek s hřmícím motůrkem vzadu a chladičem vepředu :lol: , kyvadlovými polonápravami a "střílejícími" omezovači otevření dveří by rozhodil i Jamese Bonda.

Ještěže před návratem ke svým buržoazním chlebodárcům nestihl navštívit naše motocyklové fabriky. To by asi skončil u Chocholouška :D

P.S. Transit Mk3 (který se podobá prototypu na fotce), se vyrábí od roku 1986, takže s tou krádeží to vypadá právě naopak...

Zajímavé jsou spíše boční blinkříky v zrcátkách :shock:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3073
Registrován: 16 bře 2007 08:48
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od Sergej »

standa píše:ČSSR plná kapitalistických agentů pídících se na konci komančské éry po tajných kostrukcích našeho hrdého automobilového průmyslu je velmi zábavná představa :palec:

Co mohl takový agent najít? Vedle zmíněného furgoneta s motorem zavazejícím v nákladovém prostoru mohl tajně v noci navštívit BAZ Bratislava a ukrást výkresy dvanáctsettrosky :palec: , pak se mohl přesunout do Kopřivnice a obdivovat dvacet let starou konstrukci T613 :palec: :palec: a nakonec mohl skončit v Boleslavi, kde se alespoň částečně uklidnil pohledem na Fávo (které jakžtakž odpovídá moderní, úsporné a logické konstrukci vozu). Klika, že nepřijel o tři roky dřív, pohled na hromady stodvacítek s hřmícím motůrkem vzadu a chladičem vepředu :lol: , kyvadlovými polonápravami a "střílejícími" omezovači otevření dveří by rozhodil i Jamese Bonda.

Ještěže před návratem ke svým buržoazním chlebodárcům nestihl navštívit naše motocyklové fabriky. To by asi skončil u Chocholouška :D

P.S. Transit Mk3 (který se podobá prototypu na fotce), se vyrábí od roku 1986, takže s tou krádeží to vypadá právě naopak...

Zajímavé jsou spíše boční blinkříky v zrcátkách :shock:
:palec: :palec:

Co sa tyka blinkrov napad je velmi zaujimavy, avsak bohvie kde vznikol - ak v BAZ tak im patri moja poklona. V tom pripade kapitalisticky agent asi donasal Mercedesu. Na tomto kuse su vsak blinkre len naznacene nalepkou.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Peťo-goalie
Offline
Příspěvky: 559
Registrován: 27 črc 2007 23:01

Re: švédská vzájemnost

Příspěvek od Peťo-goalie »

Si robite prdel ale ta biela je naozaj potom skopcena v transite a to myslim smrtelne vazne.
This topic is 12 years a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Foto“