V90 - dotaz
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
V90 - dotaz
Čus lidi, chci kupovat V90 ale jsem odjaktěživa Fordista tak s Volvem nemam zkušenosti, vsázím na Vás že mi helfnete na co si dát bacha při koupi. Nejsem zdatnej počítačovej uživatel tak jsem k tomuto autu toho moc nenašel. Omlouvám se za neznalost ale jak je to s motorizací a podvozkama? jaký se dělaly náhony? jak jsou na tom automaty? co třeba taková elektronika?? Dík Kaulí
PS: to admin - pokud jsem příspěvek špatně umístil tak to prosím přesun, časem se zorientuju:-) :poc:
PS: to admin - pokud jsem příspěvek špatně umístil tak to prosím přesun, časem se zorientuju:-) :poc:
V90 - dotaz
Hoď odkaz na konkrétní kus,třebas jej někdo zná.G.Cowlley píše:Čus lidi, chci kupovat V90 ale jsem odjaktěživa Fordista tak s Volvem nemam zkušenosti, vsázím na Vás že mi helfnete na co si dát bacha při koupi. Nejsem zdatnej počítačovej uživatel tak jsem k tomuto autu toho moc nenašel. Omlouvám se za neznalost ale jak je to s motorizací a podvozkama? jaký se dělaly náhony? jak jsou na tom automaty? co třeba taková elektronika?? Dík Kaulí
PS: to admin - pokud jsem příspěvek špatně umístil tak to prosím přesun, časem se zorientuju:-) :poc:
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
V90 - dotaz
Chci to dotáhnout z venku, jde mi celkově o standartní poruchy a závady
V90 - dotaz
Pozor na praskající blok motoru,a na možné poruchy automatu.Zadní náprava má Nivomaty,které pokud jsou špatné tak si nachystej asi 25000KčG.Cowlley píše:Chci to dotáhnout z venku, jde mi celkově o standartní poruchy a závady
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
V90 - dotaz
praskaj bloky?? který motory? nivomaty jsou jasný, znam je dobře:-)
jak je to s náhonama? dělalo se i v AWD?
jak je to s náhonama? dělalo se i v AWD?
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
V90 - dotaz
Pouze zadek, AWD bohužel ne. Proč nekoupíš 850?G.Cowlley píše:praskaj bloky?? který motory? nivomaty jsou jasný, znam je dobře:-)
jak je to s náhonama? dělalo se i v AWD?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 495
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
V90 - dotaz
Jestli rád forda, kup novou S40 - jestli renaulta tak starou 

_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
V90 - dotaz
jsem ortodoxně na auta s náhonem na zadek, navíc 90 je tak trochu moje krevní skupina co se ergonomiky interiéru týče, komfort atd., požadavek je taky na kombi pač mam psa. Ford mi už bohužel s ukončením výroby Scorpia jiné auto nevyrábí tak lovim v cizích vodách:-), škopci už to maj vesměs za sebou.
Drewid - bohužel mam finanční limity, když nové tak XC ale to je bohužel mimo mojí portmonku
Drewid - bohužel mam finanční limity, když nové tak XC ale to je bohužel mimo mojí portmonku
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
V90 - dotaz
Hlavně bych poprosil moderátora, ať celej topik přesune do sekce 700/900 tam si toho určitě všimne víc lidí, který můžou poradit.
Jinak Cowlley, nevím na jaký investice jsi zvyklej z Fordů, ale co jsem tak čet tady na fóru, je docela reálný že se z V90 vyklube pěkná kasička. Podle budgetu a toho jak moc velký auto opravdu potřebuješ bych volil buď 940/960 před faceliftem (V90 je přejmenovaná faceliftová V90) dělaly se pouze jako zadohrab, nebo 850/V70I dělaly se buď jako předohrab nebo i jako všehrab s haldexem. U jakýho motoru V90 praská blok? U toho jedinýho, kterej se tam ve dvou výkonovejch variantách dával (řadovej šestiválec).
Jinak Cowlley, nevím na jaký investice jsi zvyklej z Fordů, ale co jsem tak čet tady na fóru, je docela reálný že se z V90 vyklube pěkná kasička. Podle budgetu a toho jak moc velký auto opravdu potřebuješ bych volil buď 940/960 před faceliftem (V90 je přejmenovaná faceliftová V90) dělaly se pouze jako zadohrab, nebo 850/V70I dělaly se buď jako předohrab nebo i jako všehrab s haldexem. U jakýho motoru V90 praská blok? U toho jedinýho, kterej se tam ve dvou výkonovejch variantách dával (řadovej šestiválec).
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
V90 - dotaz
Dali dik. Me jde o to že ted mam škopka 96 a nemam chut se vracet z5 v letech výroby, čím dál hůř se ty auta udržujou. Proto jsem narazil na tu V90, jsou to sice jen 2 roky ale to auto je dost trvanlivý na to aby mi ještě 5 let sloužilo. Servisuju si sám, tak je to celé spíš o dosažitelnosti ND. Tim že v autě trávim hodně času tak vybíram auta podle toho jak mi sedí interiér, jak se v něm cítím, navíc co si budem vykládat je to i trochu o vizáži vozu jako takového. Ale samozřejmě dam na rady zkušených volvařů:-), já můžu kecat leda do oldscoolů nebo fordek:-)
Mimochodem narazil jsem na V90 ropák, otázkou je zda to nebyla jen chyba prodávajícího
Mimochodem narazil jsem na V90 ropák, otázkou je zda to nebyla jen chyba prodávajícího
-
Offline
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V90 - dotaz
byla chyba (V90 ropak se nikdy nedelala, stejne jako 960 II a 960 I jen prvni rok pro nektere trhy)..
kup si 1996/1997 940 turbo kombi a mas po problemu - auto nenarocne na udrzbu, stejne velike a slusne motorizovane.
treba neco jako tohle https://www.mobile.de/SIDiaWDXzypJ2QEtcK ... 288118934&"
a tady https://www.mobile.de/SIDSm.cD7rS.KQ0Zv5 ... earch.y=13
kup si 1996/1997 940 turbo kombi a mas po problemu - auto nenarocne na udrzbu, stejne velike a slusne motorizovane.
treba neco jako tohle https://www.mobile.de/SIDiaWDXzypJ2QEtcK ... 288118934&"
a tady https://www.mobile.de/SIDSm.cD7rS.KQ0Zv5 ... earch.y=13
Naposledy upravil(a) wickey dne 09 pro 2007 19:18, celkem upraveno 2 x.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5082
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
V90 - dotaz
Jak si přeješdali píše:Hlavně bych poprosil moderátora, ať celej topik přesune do sekce 700/900 tam si toho určitě všimne víc lidí, který můžou poradit.

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
V90 - dotaz
Mám 940 2,0 82kw, 14 dní a totálně jsem propadl.... předtím jsem byl škodofkář a tak nemám moc srovnání. Nemám ovšem pocit že bych nějako popojel vzad krom datumu. Dáreček má takovou výbavu kterou neměla ani nebožka Fóbie drahý paměti. Ať vybereš co chceš budeš velmi příjemně překvapen. Honza A měl 940 na prodej tak se poptej tam no a uvidíš sám prostě Volvo je Volvo.
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
V90 - dotaz
wickey píše:byla (V90 ropak)..

Každopádně nejrozumnější motorizací do devítky je i podle mě benzínový turbo.
-
Offline
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V90 - dotaz
blbe jsem se vyjadril - reagoval jsem na otazku, jestli to nebyla chyba prodavajiciho - ted jsem si to uvedomil a upravil 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
V90 - dotaz
dík za poznatky. jak je na tom třeba reálně 960/170kw /204kw se spotřebou?
V90 - dotaz
Počítej orientačně okolo 15l.Prý se dá jezdit i za 10,ale i za 25G.Cowlley píše:dík za poznatky. jak je na tom třeba reálně 960/170kw /204kw se spotřebou?
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
V90 - dotaz
hm slušný:-), motorizace 2,5/3,0 24v jsou mezi nima v poruchovosti rozdíly? nejsem sice zastánce plynu ale při 40tis ročně bych o něm možná uvažoval, máte s plynem v těchto motorech zkušenosti?
-
Offline
- Příspěvky: 739
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
V90 - dotaz
To je totální nesmysl. Je to přesně naopak.G.Cowlley píše:nemam chut se vracet z5 v letech výroby, čím dál hůř se ty auta udržujou.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
V90 - dotaz
U 2.5l nebyly takové problémy s motory. Nevím, že by praskaly bloky u 2.5l i u 3.0 byly bloky v pohodě, pokud nebyl bývalý majitel hovado a s autem nezávodil. Jinak spotřeba je ošemetná věc, po dálnici mi to bere kolem 8,5 l při rychlosti do 150 km/hod. Po městě jezdím asi za 12l vemi pohodovou jízdou, při úsporné jízdě 10l, ale nesmí se objevit zácpa ( na silnici ) . ND jsou celkem dostupné a na modely před faceliftem i dost levné. Od r.v. 96 dost podraží. pokud se člověk k devítce chová slušně, vydrží neuvěřitelně moc a odmění se neuvěřitelně pohodlným svezením. Když jsem opravil motor, byl jsem unešen jeho zátahem už z nízkých otáček a jeho tichostí a kultivovaností. Co se týká plynu, zatím jsem nenarazil na systém, na který by se dalo 100% spolehnout, nebo alespoň stejně jak na benzín.G.Cowlley píše:hm slušný:-), motorizace 2,5/3,0 24v jsou mezi nima v poruchovosti rozdíly? nejsem sice zastánce plynu ale při 40tis ročně bych o něm možná uvažoval, máte s plynem v těchto motorech zkušenosti?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V90 - dotaz
S LPG problém není,je možno jak sekvenční vstřik tak klasika.G.Cowlley píše:hm slušný:-), motorizace 2,5/3,0 24v jsou mezi nima v poruchovosti rozdíly? nejsem sice zastánce plynu ale při 40tis ročně bych o něm možná uvažoval, máte s plynem v těchto motorech zkušenosti?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
V90 - dotaz
Jj, musím souhlasit, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl je moje sedmice. Mám ji už 8 let denodeního provozu a jen několik málo drobných závad. V jednoduchosti a kvalitě je síla.HonzaA píše:To je totální nesmysl. Je to přesně naopak.G.Cowlley píše:nemam chut se vracet z5 v letech výroby, čím dál hůř se ty auta udržujou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
V90 - dotaz
no neříkam že co je starý je špatný, sbíram oldscooly takže tohle je spíš nepochopený význam mé myšlenky (nebo jsem to blbě napsal
). Jde mi o to že doba jde dopředu a bohužel imě tlačí se přizpůsobovat, prodal jsem sierru ne protože byla stará ale prostě pro mě mít 5 let auto znamená to auto odjezdit ( ročně 40tis), navíc musi mě to auto tak trochu i reprezentovat, já osobně bych nejraději jezdil granadou ale prostě doba je jiná.

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
V90 - dotaz
OT - proti Fordu nemám nic, pokud je to např. Mustang a 60 léta.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 739
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
V90 - dotaz
Tak záleží na tom, jestli nezaujatí jedinci poznají rozdíl mezi krabicí a trochu zaoblenou krabicíG.Cowlley píše:no neříkam že co je starý je špatný, sbíram oldscooly takže tohle je spíš nepochopený význam mé myšlenky (nebo jsem to blbě napsal). Jde mi o to že doba jde dopředu a bohužel imě tlačí se přizpůsobovat, prodal jsem sierru ne protože byla stará ale prostě pro mě mít 5 let auto znamená to auto odjezdit ( ročně 40tis), navíc musi mě to auto tak trochu i reprezentovat, já osobně bych nejraději jezdil granadou ale prostě doba je jiná.


_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé