Přestavba na plyn
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 4184S 1.8i 98
- Bydliště: Děčín
Přestavba na plyn
VLASTNÍM VOLVO S 40 1.8 (1731) R.V.1998 MOTOR B4184S.CHTĚL BYCH NECHAT UDĚLAT PŘESTAVBU NA LPG,ALE NEVÍM,JAKÝ SYSTEM SE POUŽIJE,ZDA PRO : VOZIDLA SE VSTŘIKOVÁNÍM PALIVA,ŘÍZENÝ SYSTÉM,4-VÁLCOVÝ MOTOR A NEBO: SEKVENČNÍ VSTŘIKOVÁNÍ PRO4-VÁLCOVÝ MOTOR. JE TAM DOST VELKÝ ROZDÍL V CENĚ POŘÍZENÍ A TAK MI PROSÍM PORAĎTE....MOC DÍKY "JIRICZECH"
_________________
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
-
Offline
- Příspěvky: 142
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves
Přestavba na plyn
B4184S 85 kW v pohode pracuje na systém s mixérom na sacom potrubí, ja mám systém LPG Lovato, elektronika Lovtec (české Lovato). Zatiaľ spokojnosť, spoľahlivé, pomerne lacné (celá montáž aj s prácou 20000.- SKK). Môžež použiť aj BRC alebo Landi Renzo, avšak všetko je to talianské na jednom princípe. Sekvenčné vstrekovanie je do toho typu motora zbytočné, ale môžeš ho tam namontovať = podstatne drahšie náklady na montáž tak o 80%.
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 4184S 1.8i 98
- Bydliště: Děčín
Přestavba na plyn
Igore..moooc ti děkuju.Já jsem kontaktoval jednu firmu a ti mi odpověděli,že mi můžou namontovat sekvenční zařízení.Máš pravdu,že je to dosti velký rozdíl v penězích.Za ten sekvenční system si říkají 29300kč.Tak nejsem stále rozhodnutý,ale system se vstřikováním paliva jsem měl v jiném autě a bylo to OK.Za tento systém chtějí obvykle kolem 20000 i u nás v ČR.Tak až to bude namontované..tak dám vědět.Ahoj Jira
_________________
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 4184S 1.8i 98
- Bydliště: Děčín
Přestavba na plyn
Ahoj Igore a ostatní Volvíčci!!!!Tak už to LPG mám namontované ......je to SUPER!!!!!Tak jsem se přeci jen rozhodl pro sekvenční systém a myslím,že po prvních kilometrech jsem natolik spokojen,že je to prostě úžasný.Mám za týden najeto něco přes 1500km,byl sem na Slovensku a tak jsem mohl vyzkoušet pohodovou jízdu z Děčína přes Svitavy a kopce na Prostějov a Uherské Hradiště až do Piešťan.Po cestě jsem dvakrát tankoval a po příjezdu domů jsem dotankoval lpg a udělal výpočet spotřeby.Ta byla 7,75 litru LPG.Já jsem jezdil vždy tuto trasu na benzin průměrně za 6,7l..ve stejném stylu klidné jízdy.Na plyn je to těch 10% více,ale ztráta výkonu je tak nepatrná,že jsem natolik překvapen,že mě všechny ty řeči proti Lpg pohonu nechávají v klídku a jen lituji těch,kteří tuto výhodu ještě nemají a nebo nechtějí.Respektuji však všechny,ať jsou to odpůrci plynu i ty,kteří třeba jen z výše pořizovacích nákladů ,tak nemohou udělat.Těch 30000tis.kurun,co stála přestavba je v mém případě za rok a půl doma.To auto jede výborně,nic necuká,startuje na benzin a po dosažení 30stupnů teploty cca 1km jízdy se automaticky přepne na Lpg.Já měl plyn už tehdy v jiném autě,ale tento systém je úplně jiná káva.
Volvíčci,prostě neváhejte.....tak ahoj "Jíja".
Volvíčci,prostě neváhejte.....tak ahoj "Jíja".
_________________
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
-
Offline
- Příspěvky: 1335
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Přestavba na plyn
Tak ať Ti to v pohodě slouží.jiříczech píše:Ahoj Igore a ostatní Volvíčci!!!!Tak už to LPG mám namontované ......je to SUPER!!!!!Tak jsem se přeci jen rozhodl pro sekvenční systém a myslím,že po prvních kilometrech jsem natolik spokojen,že je to prostě úžasný.Mám za týden najeto něco přes 1500km,byl sem na Slovensku a tak jsem mohl vyzkoušet pohodovou jízdu z Děčína přes Svitavy a kopce na Prostějov a Uherské Hradiště až do Piešťan.Po cestě jsem dvakrát tankoval a po příjezdu domů jsem dotankoval lpg a udělal výpočet spotřeby.Ta byla 7,75 litru LPG.Já jsem jezdil vždy tuto trasu na benzin průměrně za 6,7l..ve stejném stylu klidné jízdy.Na plyn je to těch 10% více,ale ztráta výkonu je tak nepatrná,že jsem natolik překvapen,že mě všechny ty řeči proti Lpg pohonu nechávají v klídku a jen lituji těch,kteří tuto výhodu ještě nemají a nebo nechtějí.Respektuji však všechny,ať jsou to odpůrci plynu i ty,kteří třeba jen z výše pořizovacích nákladů ,tak nemohou udělat.Těch 30000tis.kurun,co stála přestavba je v mém případě za rok a půl doma.To auto jede výborně,nic necuká,startuje na benzin a po dosažení 30stupnů teploty cca 1km jízdy se automaticky přepne na Lpg.Já měl plyn už tehdy v jiném autě,ale tento systém je úplně jiná káva.
Volvíčci,prostě neváhejte.....tak ahoj "Jíja".

_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 142
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves
Přestavba na plyn
Tak hlavne nech to maká bez porúch. Ja síce nemám vstrekovanie LPG, ale aj tak som spokojný, veď na LPG už jazdím 12 rokov, priemerne 13000 km ročne, t.j. 160000 km spolu, úspora bola stále v priemere cca 1 korunu na 1 km, teda 160000 korún k dobru za tých 12 rokov.....a zatiaľ to ani jednému motoru neuškodilo (Alfa, Toyota, Volvo).
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
-
Offline
- Příspěvky: 74
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
- Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
- Bydliště: Trenčín SLOWAKIA
Přestavba na plyn
OT: igor, ako je to s prestavbou na LPG na Slovensku? je to možné urobiť offiko alebo len na čierno?Igor píše:Tak hlavne nech to maká bez porúch. Ja síce nemám vstrekovanie LPG, ale aj tak som spokojný, veď na LPG už jazdím 12 rokov, priemerne 13000 km ročne, t.j. 160000 km spolu, úspora bola stále v priemere cca 1 korunu na 1 km, teda 160000 korún k dobru za tých 12 rokov.....a zatiaľ to ani jednému motoru neuškodilo (Alfa, Toyota, Volvo).
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti
-
Offline
- Příspěvky: 142
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves
Přestavba na plyn
.....na SK len na čierno, oficiálne by to vyšlo so všetkýmu štátnymi skúšobňami a pod. odhadujem tak na 80.000.- Sk. Vtedy tu už nemá žiadny zmysel. Veď to sme my slováci, tak čo..........
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
Přestavba na plyn
jj muzu naprosto souhlasitjiříczech píše:Ahoj Igore a ostatní Volvíčci!!!!Tak už to LPG mám namontované ......je to SUPER!!!!!Tak jsem se přeci jen rozhodl pro sekvenční systém a myslím,že po prvních kilometrech jsem natolik spokojen,že je to prostě úžasný.Mám za týden najeto něco přes 1500km,byl sem na Slovensku a tak jsem mohl vyzkoušet pohodovou jízdu z Děčína přes Svitavy a kopce na Prostějov a Uherské Hradiště až do Piešťan.Po cestě jsem dvakrát tankoval a po příjezdu domů jsem dotankoval lpg a udělal výpočet spotřeby.Ta byla 7,75 litru LPG.Já jsem jezdil vždy tuto trasu na benzin průměrně za 6,7l..ve stejném stylu klidné jízdy.Na plyn je to těch 10% více,ale ztráta výkonu je tak nepatrná,že jsem natolik překvapen,že mě všechny ty řeči proti Lpg pohonu nechávají v klídku a jen lituji těch,kteří tuto výhodu ještě nemají a nebo nechtějí.Respektuji však všechny,ať jsou to odpůrci plynu i ty,kteří třeba jen z výše pořizovacích nákladů ,tak nemohou udělat.Těch 30000tis.kurun,co stála přestavba je v mém případě za rok a půl doma.To auto jede výborně,nic necuká,startuje na benzin a po dosažení 30stupnů teploty cca 1km jízdy se automaticky přepne na Lpg.Já měl plyn už tehdy v jiném autě,ale tento systém je úplně jiná káva.
Volvíčci,prostě neváhejte.....tak ahoj "Jíja".

jezdim na plyn pres 9 mesicu a zatim naprosta spokojenost

_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 4184S 1.8i 98
- Bydliště: Děčín
Přestavba na plyn
Opravdu se na slovensku nedá udělat obyčejná přestavba vozidla na LPG???
Vždyť to snad není ani možné,že to není jako v CZ.kde to snad dělají v každém větším městě(okres) :prace:

_________________
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 4184S 1.8i 98
- Bydliště: Děčín
Přestavba na plyn
Já jezdím na Lpg skoro měsíc....vím,není to mnoho,ale zatím úplně super
:pij:

_________________
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
Přestavba na plyn
mam strejdu na slovensku a ten si nechaval predelat kdysi favorita vse oficialnejiříczech píše:Opravdu se na slovensku nedá udělat obyčejná přestavba vozidla na LPG???Vždyť to snad není ani možné,že to není jako v CZ.kde to snad dělají v každém větším městě(okres) :prace:
takze nechapu proc by to nemelo jit
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 4184S 1.8i 98
- Bydliště: Děčín
Přestavba na plyn
Tři članky nad tímto to psal Igor....tak mě to nějak překvapilo 

_________________
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
-
Offline
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Přestavba na plyn
tak. je nekolik typu, ktere jdou oficialne - schade, nejake daewaa, lady atd. Zbytek cernota.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 74
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
- Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
- Bydliště: Trenčín SLOWAKIA
Přestavba na plyn
tak tak...uz som si to zistil aj ja...a asi to nebude tak jednoduché :ryma: wed wsetko je na webewickey píše:tak. je nekolik typu, ktere jdou oficialne - schade, nejake daewaa, lady atd. Zbytek cernota.

len akosi mi vrta hlavou preco na tej stránke nájdete aj to, ze plynove zariadenie "BRC" je mozné legálne namontovat aj vtedy, ak vozidlo s plynovým zariadením nie je hromadne schválené :arrow: http://www.autogas.sk/auto_na_lpg.htm
:arrow: http://www.autogas.sk/foto_namontovane.htm
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slavkov u Brna
Přestavba na plyn
Gratulace!!!
Já jsem si nechal namontovat LPG - samozřejmě sekvenci - do dvoulitru 850 T-5, mám na něj zatím najeto cca 3000km a nemůžu k tomu napsat nic jiného, než: POHODIČKA. Jede to fakt parádně! Jediný, kvůli čemu jsem naštvanej (na sebe), je, že jsem o přestavbě skoro rok jenom přemýšlel. Vědět, co vím teď, už jsem měl polovinu nákladů zpět...

Já jsem si nechal namontovat LPG - samozřejmě sekvenci - do dvoulitru 850 T-5, mám na něj zatím najeto cca 3000km a nemůžu k tomu napsat nic jiného, než: POHODIČKA. Jede to fakt parádně! Jediný, kvůli čemu jsem naštvanej (na sebe), je, že jsem o přestavbě skoro rok jenom přemýšlel. Vědět, co vím teď, už jsem měl polovinu nákladů zpět...
_________________
850 T-5 kombi, 2.0 155kW, manual, r.1995, už i LPG
850 T-5 kombi, 2.0 155kW, manual, r.1995, už i LPG

-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 4184S 1.8i 98
- Bydliště: Děčín
Přestavba na plyn
Radku,to je přesně to,co jsem měl i já.Váhal sem rok a půl a teď jsem nadmíru spokojen.Lpg mám také vstřikovací..pouze měsíc,najeto už 3tis.km a prostě super!!!!!Já najedu ročně kolem 25tis.a tak sem mou váhavostí mohl ty náklady na lpg mít už doma.Strašně moc jsem překvapen,že to vůbec neškytá,neznatelnej rozdíl...jen snad v tom,že je ta spotřeba vyšší do 10%oproti benzinu.Já prostě doporučuji všem,kteří o LPG uvažují,nechte si udělat pokud možno vstřikovací systém a pokud jezdíte alespoň 15tis.ročně a auta se nechcete v dohledné době zbavovat,tak jděte do toho,stojí to za to...
jiříczech

_________________
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
-
Offline
- Příspěvky: 142
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves
Přestavba na plyn
Schválené sú takmer všetky Škody, oktem nejakých úžitkových verzií, Lada, Daewoo Espero, Nexia, Lanos......Fiat Punto, ale len určitá motorizácia a tuším Suzuki Swift. To je zhruba všetko, čo môže mať v SK oficiálne LPG....... Dobré, čo ??
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
Přestavba na plyn
v cechach jsou schvalene pro hromadnou prestavbu vsechna vozidla, ktere maji rok vyroby 2000 a vejs
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 4184S 1.8i 98
- Bydliště: Děčín
Přestavba na plyn
Upřesním,že u mého vozu to bylo také tak...prostě bez problémů .R.v. 1998
_________________
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slavkov u Brna
Přestavba na plyn
No - a já mám rok výroby 1995 (konec), první registrace v 1996 a měl přestavbu taky naprosto v pohodě...
to JiriCzech: Jsme na tom velmi podobně - s dobou používání, kilometrovým nájezdem a jak teď čtu, i se spokojeností... Tak ať Ti LPG funguje bez problémů a autíčko jezdí na plnej plyn!
to JiriCzech: Jsme na tom velmi podobně - s dobou používání, kilometrovým nájezdem a jak teď čtu, i se spokojeností... Tak ať Ti LPG funguje bez problémů a autíčko jezdí na plnej plyn!

_________________
850 T-5 kombi, 2.0 155kW, manual, r.1995, už i LPG
850 T-5 kombi, 2.0 155kW, manual, r.1995, už i LPG

-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 4184S 1.8i 98
- Bydliště: Děčín
Přestavba na plyn
Já jsem pohodář...jen tak si jezdíme po našich krásných koutech vlasti ..a tak se kocháme s manželkou jako pan doktor z VESNIČKY
a srdcem Volvíčci ví,že je to tak nějak víc vědět,že můžeš řídit právě tohle auto které je členem rodiny a chrání tebe i tvé blízké
a o to jde :pij: Jiříczech


_________________
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slavkov u Brna
Přestavba na plyn
to JiriCzech: Jak už jsem napsal - jsme na to velmi podobně, teď vidím, že je ta podobnost je i názorová (možná proto sedíme za volanty, na kterých je stejné logo
)! Až na jednu maličkost: Já se kochám krásnými kouty vlasti české bez manželky... 


_________________
850 T-5 kombi, 2.0 155kW, manual, r.1995, už i LPG
850 T-5 kombi, 2.0 155kW, manual, r.1995, už i LPG

-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 4184S 1.8i 98
- Bydliště: Děčín
Přestavba na plyn
Tak to alespoň nezabloudíš
Já ačkoli mám manželku,tak pokud mi říkala cestu podle mapy,tak to jsme vždy zabloudili v kruhu i do rohu !!!!!:palec:Tak teď mi potvůrka Ježíšek nadělil navigaci...a to je kochání,pane doktore!!!!!
Jinak jsem byl napodzim ve Slavkově na Mohyle s kámoši.Jezdíme do sklípku do Bořetic několikrát v roce a já jim to proložím i výlety. :tlesk:


_________________
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slavkov u Brna
Přestavba na plyn
to JiriCzech: Podobnou zkušenost jsem udělal taky - s tím rozdílem, že mne nenavigovala manželka, ale kamarádka, která tvrdila, že cestu dobře zná, protože "jsem tam na základce každý léto jezdila na tábor", no - a těsně vedle... Pak mě několikrát vyšplouchla i ta elektronická teta od Garmina a od té doby babám živým ani virtuálním nevěřím a zase koukám do mapy. Sám!
A sklípky v Bořeticích a přilehlých lokalitách, to je záležitost na dlooooouhé povídání...
P.S. Mám takovej pocit, že se nám to povídání od LPG zatoulalo trochu jinam a zřejmě skončí v lampárně...

A sklípky v Bořeticích a přilehlých lokalitách, to je záležitost na dlooooouhé povídání...

P.S. Mám takovej pocit, že se nám to povídání od LPG zatoulalo trochu jinam a zřejmě skončí v lampárně...

_________________
850 T-5 kombi, 2.0 155kW, manual, r.1995, už i LPG
850 T-5 kombi, 2.0 155kW, manual, r.1995, už i LPG

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé