Prestal topit 850

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
selap
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Prestal topit 850

Příspěvek od selap »

Nejdřív by odešlo čerpadlo do věčných lovišť a pokud by i tak motor šel,tak bys ho akorát uvařil,pááč vy se to neprotlačilo do chladiče,ale vyteklo ven..Není třeba rozvádět,že stejně bys už v té chvíli měl chladič v háji a v motoru díru.No apokud bys to tak zmrzlý protůroval do plnejch,tak by ses možná mohl i podívat jak vypadá klika,třeba by ti z věčnosti za milé zacházení podala i ojnici.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

PecaTu
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků
Bydliště: Trutnov

Prestal topit 850

Příspěvek od PecaTu »

Jestli myslíš běžný manuál který se dává k autu ve kterém je například jak naladit rádio nebo vyměnit žárovku,tak se nedivim že tam máš napsáno že ji nemáš měnit,ale jenom skontrolovat hladinu nebo dolít jelikož by seto mělo dělat jenom v autorizovaném servisu.Já již několik let pracuji v servisech a ještě jsem neviděl u žádného auta že by se nemusela měnit chladící kapalina ať po určitých kilometrech nebo rokách a myslím že ani volvo to nemá.
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1490
Registrován: 19 roků
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Prestal topit 850

Příspěvek od Jarda S40 »

Naprosto všechny běžně dostupné chl. kapaliny se musí měnit. Právě kvůli těm inhibitorům koroze, které přestávají po čase působit. Nemohu ale vyloučit, že kdesi existuje chl. lapalina s neomezenou životností. Každopádně ale nutnost či nenutnost výměny je dána druhem kapaliny a ne autem.

GDPR_user

Prestal topit 850

Příspěvek od GDPR_user »

Jarda S40 píše:Naprosto všechny běžně dostupné chl. kapaliny se musí měnit. Právě kvůli těm inhibitorům koroze, které přestávají po čase působit. Nemohu ale vyloučit, že kdesi existuje chl. lapalina s neomezenou životností. Každopádně ale nutnost či nenutnost výměny je dána druhem kapaliny a ne autem.
Hyundai uváděl výměnu co 2 roky,nebo tuším 45000km

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: PRG

Prestal topit 850

Příspěvek od Lachtan »

Faktem je, že i v 40kové a v 70kové příčurce je napsáno, že kapalinu není nutné měnit. :shock:

Asi se předpokládá, že než skončí doporučená životnost kapaliny, tak se stejně bude dělat na motoru něco natolik závažného, že se prostě kapalina při té příležitosti vymění 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 550
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

Prestal topit 850

Příspěvek od drewid »

A jak se vlastně ta kapalina mění? Kde to má špunt? 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

PecaTu
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků
Bydliště: Trutnov

Prestal topit 850

Příspěvek od PecaTu »

Nevím jak u jiných modelů,ale u V70 je vypouštěcí šroub zespoda na pravé straně chladiče(myšleno když stojíš před otevřenou kapotou) a buď je to na imbus,nebo nato jde nasadit prodloužený oříšek tuším že desítka nebo dvanácka.
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000

selap
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Prestal topit 850

Příspěvek od selap »

Tj,ale moc toho tamtudy nevyteče.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3749
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Prestal topit 850

Příspěvek od wickey »

jakpak ne, ja tak menil napln a vyteklo odhadem tak 90%.. pak druhej sroub je ejste vzadu na bloku, ale ten se mi nepodarilo najit :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

GDPR_user

Prestal topit 850

Příspěvek od GDPR_user »

selap píše:Tj,ale moc toho tamtudy nevyteče.
Musíš povolit víčko na vyrovnávací nádržce,abys dostal maximum pryč je dobré to dělat na zahřátém motoru a když přetane téct tak na deset vteřin ještě nastartovat.Nalévat doporučuji po mírném vychladnutí.

selap
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Prestal topit 850

Příspěvek od selap »

Tak mě z 12l vytelo přes chladič asi jen 4l.Blok se mi nepodařilo vypustit,viděl jsem jak,ale dostal jsem se k tomu.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3749
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Prestal topit 850

Příspěvek od wickey »

njn sa jsem mel na mysli normalni motory 8) 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

selap
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Prestal topit 850

Příspěvek od selap »

Hele,to je úplně normální motor,ty máš kabely,já trubky,ty rozdělovač,já čerpadlo,svíčky a vstřiky máme oba,takové nepatrné rozdíly a ty naděláš....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé