Jirrka píše:Sezen mi radsi nejakyho kupce at muzu koupit 480tku pritelkyni.
No a nebo bych ti ji mohl vyměnit za svoji 480tku je bez palubaku a nes-re se ji elektronika
Nebo pokud chces sehnat kupce přidej další fota a asi budeš muset s cenou dolů protože furt je to 94rok a 94 za 95 je celkem dost hlavne kdyz neni v plný palbě.
Mám stejný názor, je to sidce T5, ale za 70000 seženeš 96 dvoulitr ve vyšší výbavě.
Píšu ti SZ
_________________ Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2 Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest "Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
To sezenes. Vim moc dobre jak se pohybuji ceny. Jen to bude mit najeto o 100 tis. km víc. O cene jsem ochoten se bavit, ale ne o polovicni. To by bylo smesny. To bych si ji fakt radsi nechal a 2 roky splacel.
_________________ je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Jenom malinká poznámka Jirrko, T5R má výkon 176 kW (240 PS) díky funkci overboost, kdy se na 30 sec zvýší plnící tlak turbodmychadla. Je to záležitost řídící jednotky. Ale dobře se to využívá při předjíždění. Jinak za 70 000,- je to bomba kup, majitel asi nevěděl co prodává. Holt žravý auto s velkým objemem, kterému doba moc nepřeje. Jinak spotřeba bude shodná jako u T5. Já mám jiný vstřikovače, upravnou ŘJ a přesto jezdím za standardní spotřebu, spíše za menší než je obvyklé. Ani ve městě v zimě jsem se přes 14 litrů nedostal. Kdybys ses jí náhodou zbavoval (myslím T5R), tak jsem první zájemce. Jinak jak je na tom přední nárazník. Většina je jich už spravovanejch, obrubníky jsou u nás někdy nezvykle vysoké :mrgreen: :mrgreen:
_________________ Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Narazník je ok spodní část. V horní je otvor 3x3 cm jak kdyz najedes na trubku. Nevim jak se to stalo. Jediny co jsem na tom aute videl vcera, kdyz jsem menil kola na zimni byly prodrený plasty v místech kde kola drou pri plným rejdu. Tak jsem to tam zamaznul aspon tlumexplastem, protoze to bylo osoupany az na kov. Kdybych ji prodával tak dam vedet. Budu ji prodávat v prípadě, že mi někdo z itálie doveze stejně krasnou T-5R, ale v kombiku a s italským 2 litrem. Ten je uspornejsi. Tohle neni 184 kW. Je to 166kW. Myslím, že 184 kW byly az 850R. Nebo se delaly 2 výkonový verze. Uvazuju o tom, že s tim dojedu na servis do Volva. Nemelo by to moc stat, protoze hodne bylo vymeneno pri posledni prohlidce . brzd desticky, prachovy, kotouce jsou taky temer novy. Je treba jen ten olej.
_________________ je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
No v techničáku budeš mít na 99% 166kW. Kvůli pojistkám a daním v některých státech určitě neni žádoucí tam psát 10 kW navíc, který jsou k dispozici krátkodobě. Ten overboost ale normální T5 nemá. Nejlepší by bylo vyzvat třeba Drewida :mrgreen: a porovnat to.
drewid píše:Tak zítra v 7:00 před školkou. Budu tě čekat.
A vem pytlík plnej bonbónu pro fanynky...
_________________ Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2 Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest "Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Vim ze jsem asi trochu off-topic ale promin te mi - jista podobnost tam je ...
Za ctrnact dni bych mel v garazi zaparkovat naprosto stejne auti - pouze v provedeni kombi a prvnim majitelem spolecnost Sazka....bingo, hned mam chut jim neco nasypat do Sportky, protoze jestli tohle vyjde tak budu tim nejstastnejsim clovekem ... :pij:
P.S. ja jsem to proste nevydrzel a musel to nekam napsat...
Bobika píše:T5R má výkon 176 kW (240 PS) díky funkci overboost, kdy se na 30 sec zvýší plnící tlak turbodmychadla. Je to záležitost řídící jednotky.
Jak je to řešený? Ten "obchvat" turbíny je ovlivňovanej počítačem? Nějakej motůrek či co? Dík
Abych se přiznal, tak nevím. Zcela jistě za to může řídící jednotka motoru. A pokud vím, tak turbo na T5R je naprosto shodný s turbem T5. V prospektech o T5R jsme se dočetl, že se krátkodobě zvýší tlak turba, víc nic. Tohle by nám mohl někdo osvětlit z lidí, který se v motorech "hrabou" dnes a denně (Black Hawk, Marra, jarek.krizan).
_________________ Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
nevim jestli se vyjadřim spravně ale tlak turba je hlidan elektronicky, systém kontroluje horní mez plnicího tlaku. V případě dosažení horní meze, je potřeba turbo vypnout, aby nedošlo k poškození. To se provede otevřením ventilu obtoku a otáčky turba klesnou. pokud se nepletu tak overboost dokaže ventil obtoku podržet na pět vteřin, neboli pozdržet otevřeni ventilu.
_________________ VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85 VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
na to nepotřebuješ utracet podobnyho nebo stejnyho efektu dosahneš když přiškrtiš přepouštěcí ventil na turbu, pak můžeš tlačit 1.6 bar, jen si musiš davat majzla aby ti nevyskakali hadice a nakonec turbo lopatkama napřed. na to už je ti pak booster k ničemu :prace:
_________________ VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85 VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
Tak jsem dneska konecne vypreparoval tu navigaci. Evidentne to tam davali v Hase a asi to slo prikoupit pro Volvo, protoze drzacek pro display je presne vytvarovany do otvoru pro výduch a je na tom logo Volva, takze zadny domo-robo. Pridam ji k modry T5.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,