Majitel T-5R

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 169
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

#26 Majitel T-5R

Příspěvek od Pavel V »

Sibr píše:
Jirrka píše:Sezen mi radsi nejakyho kupce 8) at muzu koupit 480tku pritelkyni.
No a nebo bych ti ji mohl vyměnit za svoji 480tku 8) je bez palubaku a nes-re se ji elektronika ;-)
Nebo pokud chces sehnat kupce přidej další fota a asi budeš muset s cenou dolů protože furt je to 94rok :( a 94 za 95 je celkem dost hlavne kdyz neni v plný palbě.
Mám stejný názor, je to sidce T5, ale za 70000 seženeš 96 dvoulitr ve vyšší výbavě.
Píšu ti SZ
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#27 Majitel T-5R

Příspěvek od Jirrka »

To sezenes. Vim moc dobre jak se pohybuji ceny. Jen to bude mit najeto o 100 tis. km víc. O cene jsem ochoten se bavit, ale ne o polovicni. To by bylo smesny. To bych si ji fakt radsi nechal a 2 roky splacel.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 332
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Strakonice

#28 Majitel T-5R

Příspěvek od Bobika »

Jenom malinká poznámka Jirrko, T5R má výkon 176 kW (240 PS) díky funkci overboost, kdy se na 30 sec zvýší plnící tlak turbodmychadla. Je to záležitost řídící jednotky. Ale dobře se to využívá při předjíždění. Jinak za 70 000,- je to bomba kup, majitel asi nevěděl co prodává. Holt žravý auto s velkým objemem, kterému doba moc nepřeje. Jinak spotřeba bude shodná jako u T5. Já mám jiný vstřikovače, upravnou ŘJ a přesto jezdím za standardní spotřebu, spíše za menší než je obvyklé. Ani ve městě v zimě jsem se přes 14 litrů nedostal. Kdybys ses jí náhodou zbavoval (myslím T5R), tak jsem první zájemce. Jinak jak je na tom přední nárazník. Většina je jich už spravovanejch, obrubníky jsou u nás někdy nezvykle vysoké :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#29 Majitel T-5R

Příspěvek od Jirrka »

Narazník je ok spodní část. V horní je otvor 3x3 cm jak kdyz najedes na trubku. Nevim jak se to stalo. Jediny co jsem na tom aute videl vcera, kdyz jsem menil kola na zimni byly prodrený plasty v místech kde kola drou pri plným rejdu. Tak jsem to tam zamaznul aspon tlumexplastem, protoze to bylo osoupany az na kov. Kdybych ji prodával tak dam vedet. Budu ji prodávat v prípadě, že mi někdo z itálie doveze stejně krasnou T-5R, ale v kombiku a s italským 2 litrem. Ten je uspornejsi. Tohle neni 184 kW. Je to 166kW. Myslím, že 184 kW byly az 850R. Nebo se delaly 2 výkonový verze. Uvazuju o tom, že s tim dojedu na servis do Volva. Nemelo by to moc stat, protoze hodne bylo vymeneno pri posledni prohlidce . brzd desticky, prachovy, kotouce jsou taky temer novy. Je treba jen ten olej.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#30 Majitel T-5R

Příspěvek od dali »

2 Jirrka: věř Bobikovi, má to namáklý. T5R měla díky overboostu 176kW. Byla by ostuda, kdyby se top model řady lišil jen výbavou ;-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#31 Majitel T-5R

Příspěvek od Jirrka »

tak ja se teda pro jistotu jeste jednou podivam do technicaku :D Myslim, že i na internetu jsem videl dve vykonový verze vzdy 166 a 184 kW
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#32 Majitel T-5R

Příspěvek od HonzaA »

184 bývalo R, které podle toho, co vím, není tak jedinečné. Jinak také gratuluji ke krásnému autu.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#33 Majitel T-5R

Příspěvek od dali »

No v techničáku budeš mít na 99% 166kW. Kvůli pojistkám a daním v některých státech určitě neni žádoucí tam psát 10 kW navíc, který jsou k dispozici krátkodobě. Ten overboost ale normální T5 nemá. Nejlepší by bylo vyzvat třeba Drewida :mrgreen: a porovnat to.

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#34 Majitel T-5R

Příspěvek od drewid »

Tak zítra v 7:00 před školkou. Budu tě čekat. 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 169
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

#35 Majitel T-5R

Příspěvek od Pavel V »

drewid píše:Tak zítra v 7:00 před školkou. Budu tě čekat. 8)
A vem pytlík plnej bonbónu pro fanynky...
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 158
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Police nad Metují
Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
Bydliště: Police nad Metují

#36 Majitel T-5R

Příspěvek od King_Rat »

Vim ze jsem asi trochu off-topic ale promin te mi - jista podobnost tam je ...

Za ctrnact dni bych mel v garazi zaparkovat naprosto stejne auti - pouze v provedeni kombi a prvnim majitelem spolecnost Sazka....bingo, hned mam chut jim neco nasypat do Sportky, protoze jestli tohle vyjde tak budu tim nejstastnejsim clovekem ... :pij: :palec:

P.S. ja jsem to proste nevydrzel a musel to nekam napsat... :twisted:
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#37 Majitel T-5R

Příspěvek od Jirrka »

To bude sestřička :D
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#38 Majitel T-5R

Příspěvek od Lachtan »

OT přesunuto do žumpy 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#39 Majitel T-5R

Příspěvek od standa »

Bobika píše:T5R má výkon 176 kW (240 PS) díky funkci overboost, kdy se na 30 sec zvýší plnící tlak turbodmychadla. Je to záležitost řídící jednotky.
Jak je to řešený? Ten "obchvat" turbíny je ovlivňovanej počítačem? Nějakej motůrek či co? Dík
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 332
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Strakonice

#40 Majitel T-5R

Příspěvek od Bobika »

standa píše:
Bobika píše:T5R má výkon 176 kW (240 PS) díky funkci overboost, kdy se na 30 sec zvýší plnící tlak turbodmychadla. Je to záležitost řídící jednotky.
Jak je to řešený? Ten "obchvat" turbíny je ovlivňovanej počítačem? Nějakej motůrek či co? Dík
Abych se přiznal, tak nevím. Zcela jistě za to může řídící jednotka motoru. A pokud vím, tak turbo na T5R je naprosto shodný s turbem T5. V prospektech o T5R jsme se dočetl, že se krátkodobě zvýší tlak turba, víc nic. Tohle by nám mohl někdo osvětlit z lidí, který se v motorech "hrabou" dnes a denně (Black Hawk, Marra, jarek.krizan).
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#41 Majitel T-5R

Příspěvek od marra »

nevim jestli se vyjadřim spravně ale tlak turba je hlidan elektronicky, systém kontroluje horní mez plnicího tlaku. V případě dosažení horní meze, je potřeba turbo vypnout, aby nedošlo k poškození. To se provede otevřením ventilu obtoku a otáčky turba klesnou. pokud se nepletu tak overboost dokaže ventil obtoku podržet na pět vteřin, neboli pozdržet otevřeni ventilu.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#42 Majitel T-5R

Příspěvek od standa »

tak pět vteřin, nebo půl minuty???
mě jde o to, ČÍM se zatahá za tyčku, která ovládá ventil obtoku. je tam dost vedro

ptám se proto, že bych dělal přestavby T5 -) T5R :D . Zpožďovací obvod na 30 vteřin s 555 postavím za dvacku a kovový pismenko "R" maj v tuninkšopech...

za deset klacků by to bylo prodejný, co? :mrgreen:
marro, a pro tebe množstevní sleva :palec:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#43 Majitel T-5R

Příspěvek od marra »

na to nepotřebuješ utracet podobnyho nebo stejnyho efektu dosahneš když přiškrtiš přepouštěcí ventil na turbu, pak můžeš tlačit 1.6 bar, jen si musiš davat majzla aby ti nevyskakali hadice a nakonec turbo lopatkama napřed. ;-) na to už je ti pak booster k ničemu :prace:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#44 Majitel T-5R

Příspěvek od marra »

jak ktery auto nejvíce je zminovano o 5-10 s ohledem k životnosti turba.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 332
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Strakonice

#45 Majitel T-5R

Příspěvek od Bobika »

No v ofiko prospektech píšou, že výkon 177 kw (240 PS) je po dobu 30 sec. Proto soudím, že overboost trvá těch 30 sec.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#46 Majitel T-5R

Příspěvek od Jirrka »

Tak jsem dneska konecne vypreparoval tu navigaci. Evidentne to tam davali v Hase a asi to slo prikoupit pro Volvo, protoze drzacek pro display je presne vytvarovany do otvoru pro výduch a je na tom logo Volva, takze zadny domo-robo. Pridam ji k modry T5.
Přílohy
PB180578.JPG
PB180578.JPG (104 KiB) Zobrazeno 475 x
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“