Víkendová hádanka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#1 Víkendová hádanka
Nesnáším Bugati Veyron, protože je to koncernová sra.ka s neskutečnou cenou. Ale naštěstí se vyrábí tohle :!: Co je to a zajímají mě technické údaje, které každého volvistu dohánějí k blahu (až na velikost kufru).
- Přílohy
-
- mercedes.jpg (36.42 KiB) Zobrazeno 811 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#2 Víkendová hádanka
Dalo to trochu práce. ..ale... Koenigsegg CCX
pastnutý technický údaje:
Acceleration: 0-100 km/h (0-62 mph) 3.2 seconds
Top speed: 395+ km/h (245+ mph)
Standing Quartermile: 9.9 seconds, end speed 235 km/h (146 mph)
Braking distance: 31m (100-0 km/h)
Lateral G-force: 1.3 G
Fuel Consumption: Highway travel: 13 l / 100 km
Combined: 17 l / 100 km
pastnutý technický údaje:
Acceleration: 0-100 km/h (0-62 mph) 3.2 seconds
Top speed: 395+ km/h (245+ mph)
Standing Quartermile: 9.9 seconds, end speed 235 km/h (146 mph)
Braking distance: 31m (100-0 km/h)
Lateral G-force: 1.3 G
Fuel Consumption: Highway travel: 13 l / 100 km
Combined: 17 l / 100 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#3 Víkendová hádanka
To snad ne?? Jsem poznal hned podle kol které má jen CCXdali píše:Dalo to trochu práce. ..ale... Koenigsegg CCX
Tak už na nějakýho mazlika šetřim cca rok ale jak to vypadá budu se muset spokojit s CC8.... 1:18
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
#4 Víkendová hádanka
S tím odsouzení Veyronu bych byl velice opatrný. Žádná jiná automobilka na světě nedokázala to, co dokázalo VW. To, že jejich standardní auta jsou sračky (ačkoli co se děje poslední dobou u Audi je poměrně zajímavé) neznamená, že zkazí, na co přijdou. Žádné jiné auto na světě neumí mít takový výkon dodávaný tak bezelstně a zajistit přitom absolutní komfort GTčka pro svou posádku. Tisíc koní umí na auta dostat každé hovado, nic na tom celkem není, stačí dostatečný objem a dostatečné turbo... ale udělat auto, které bude mít 1000 k a bude je mít teď, za rok, za 10 let a bude se chovat takto kultivovaně a tiše... můžu 100x nesnášet VW, ale Veyrona obdivuju všema 10.LukášM píše:Nesnáším Bugati Veyron, protože je to koncernová sra.ka s neskutečnou cenou. Ale naštěstí se vyrábí tohle :!: Co je to a zajímají mě technické údaje, které každého volvistu dohánějí k blahu (až na velikost kufru).
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#5 Víkendová hádanka
Ale zas když bych si měl vybrat mezi supersportem ze severu a VW na übersteroidech.....
Kolikpa ten Koenigsegg stojí? Když dám svojí vosumsetpade protiúčtem a budu měsičně platit litr... Tak bych si jej snad dovolit moh
Kolikpa ten Koenigsegg stojí? Když dám svojí vosumsetpade protiúčtem a budu měsičně platit litr... Tak bych si jej snad dovolit moh
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#6 Víkendová hádanka
Nic jiného jsem ani nečekal Výborně Dalidali píše:Dalo to trochu práce. ..ale... Koenigsegg CCX
pastnutý technický údaje:
Acceleration: 0-100 km/h (0-62 mph) 3.2 seconds
Top speed: 395+ km/h (245+ mph)
Standing Quartermile: 9.9 seconds, end speed 235 km/h (146 mph)
Braking distance: 31m (100-0 km/h)
Lateral G-force: 1.3 G
Fuel Consumption: Highway travel: 13 l / 100 km
Combined: 17 l / 100 km
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#7 Víkendová hádanka
To co znamenalo Royale, Atlantic, 37 ale i EB 110 už je dávno minulost. VW si jenom zase něco dokazuje, smontované motory bůhví z čeho, nesmyslná cena, snobáci by se přetrhli.....tnemec píše:S tím odsouzení Veyronu bych byl velice opatrný. Žádná jiná automobilka na světě nedokázala to, co dokázalo VW. To, že jejich standardní auta jsou sračky (ačkoli co se děje poslední dobou u Audi je poměrně zajímavé) neznamená, že zkazí, na co přijdou. Žádné jiné auto na světě neumí mít takový výkon dodávaný tak bezelstně a zajistit přitom absolutní komfort GTčka pro svou posádku. Tisíc koní umí na auta dostat každé hovado, nic na tom celkem není, stačí dostatečný objem a dostatečné turbo... ale udělat auto, které bude mít 1000 k a bude je mít teď, za rok, za 10 let a bude se chovat takto kultivovaně a tiše... můžu 100x nesnášet VW, ale Veyrona obdivuju všema 10.LukášM píše:Nesnáším Bugati Veyron, protože je to koncernová sra.ka s neskutečnou cenou. Ale naštěstí se vyrábí tohle :!: Co je to a zajímají mě technické údaje, které každého volvistu dohánějí k blahu (až na velikost kufru).
Vždyť Koenigsegg je o celých 14 mega levnější, exkluzivitu jakou nabízí Ferrari Veyron prostě nemá, mě pořád přijde jako lepší pašík s jiným znakem.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#8 Víkendová hádanka
Zdá se mi, že o Veyronu mnoho nevíš... co od Tebe slyším jsou nic než předsudky...LukášM píše:To co znamenalo Royale, Atlantic, 37 ale i EB 110 už je dávno minulost. VW si jenom zase něco dokazuje, smontované motory bůhví z čeho, nesmyslná cena, snobáci by se přetrhli.....tnemec píše:
S tím odsouzení Veyronu bych byl velice opatrný. Žádná jiná automobilka na světě nedokázala to, co dokázalo VW. To, že jejich standardní auta jsou sračky (ačkoli co se děje poslední dobou u Audi je poměrně zajímavé) neznamená, že zkazí, na co přijdou. Žádné jiné auto na světě neumí mít takový výkon dodávaný tak bezelstně a zajistit přitom absolutní komfort GTčka pro svou posádku. Tisíc koní umí na auta dostat každé hovado, nic na tom celkem není, stačí dostatečný objem a dostatečné turbo... ale udělat auto, které bude mít 1000 k a bude je mít teď, za rok, za 10 let a bude se chovat takto kultivovaně a tiše... můžu 100x nesnášet VW, ale Veyrona obdivuju všema 10.
Vždyť Koenigsegg je o celých 14 mega levnější, exkluzivitu jakou nabízí Ferrari Veyron prostě nemá, mě pořád přijde jako lepší pašík s jiným znakem.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#9 Víkendová hádanka
To je to samé jako kdybych napsal, že tu nikdo nic neví o škodovkách a vše jsou jen předsudky. Tak ti nevím, ale když jsem byl na Bugati srazu, tak o Veyronu nikdo nemluvil a všichni jen mávli rukou, to auto je VW vymodlené, neříkám, že je špatné, ale.....tnemec píše:Zdá se mi, že o Veyronu mnoho nevíš... co od Tebe slyším jsou nic než předsudky...
podívej třeba na historii Pagani Zonda, ten vznik je přímo sen! A je to jedno z nej GT, které jsem kdy viděl. O McLarenu F1 se ani zmiňovat nebudu
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#10 Víkendová hádanka
OK, odmítáš způsob vzniku Veyronu a preferuješ "romantiku", kdy se nějakej jednotlivec rozhodne postavit káru a (relativně) hladce se mu to podaří (totéž Königsegg). Zonda, Königsegg, McLaren F1, Enzo, všechno jsou to excelentní auta... ale ať to někdo chce vidět nebo ne, obrovské úsilí za hranicí racionality silné automobilky způsobilo, že začalo existovat auto, které všechny jmenované s přehledem strčí do kapsy, aniž by se nějak zvlášť zapotilo. A je jedinečné tím, že žádná jiná automobilka na světě nebyla a hned tak asi nebude ochotná takové úsilí (finanční i lidské) do jediného modelu vložit, protože se to v žádném případě nevyplatí.LukášM píše:To je to samé jako kdybych napsal, že tu nikdo nic neví o škodovkách a vše jsou jen předsudky. Tak ti nevím, ale když jsem byl na Bugati srazu, tak o Veyronu nikdo nemluvil a všichni jen mávli rukou, to auto je VW vymodlené, neříkám, že je špatné, ale.....tnemec píše:Zdá se mi, že o Veyronu mnoho nevíš... co od Tebe slyším jsou nic než předsudky...
podívej třeba na historii Pagani Zonda, ten vznik je přímo sen! A je to jedno z nej GT, které jsem kdy viděl. O McLarenu F1 se ani zmiňovat nebudu
Veyronu jsem se vysmíval, dokud byl "na cestě", jeho úspěšnému dokončení jsem nevěřil, právě proto, že byl ten projekt tak iracionální a na německé myšlení zvlášť. Ale výsledek mě ohromil a to auto je opravdu výjimečné. Žádný jednotlivec nikdy nedosáhne tak propracovaného a ohromujícího výsledku, vždy vznikne auto, které parametrů Veyronu dosahuje jen v některém směru, žádné to nedokáže takto komplexně. A tu neopakovatelnost obdivuju.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 1697 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci